Ik vond uhm ook leuk. Beter dan de film iig.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:50 schreef robin007bond het volgende:
Die South Park aflevering was juist super leuk
Wat is allemaal gebeurd dan?quote:
Ik sprak laatst een gast die de Human Centepide (of hoe dan ook) de hemel in prees.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik vond uhm ook leuk. Beter dan de film iig.
Ik vroeg mij wel af of MLG dotC had aangegeven. Ik vond het onbestaanbaar dat "ineens "Netsplitter daar was...quote:
Nee, het was niet MLG.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vroeg mij wel af of MLG dotC had aangegeven. Ik vond het onbestaanbaar dat "ineens "Netsplitter daar was...
Ik zit diep in het rare wereldje van crappy horrors, heb jarenlang een eigen recensiesite gehad, ga nog naar screenings enzo en die film wordt het wereldje toch wel uitgekotst.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik sprak laatst een gast die de Human Centepide (of hoe dan ook) de hemel in prees.
beetje onterechte ban ivm met een DM posten. FA keek niet goed naar de context, kan gebeuren natuurlijkt. Maar is snel verholpen, so no probsquote:
Ow. Nou ja, ze is er weer.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:54 schreef eriksd het volgende:
Miscommunicatie enzo. Ik laat mij er verder niet over uit, maar niemand had de bedoeling iemand erbij te lappen.
Lijkt mij eerlijk gezegd gewoon een rete-ranzige film.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zit diep in het rare wereldje van crappy horrors, heb jarenlang een eigen recensiesite gehad, ga nog naar screenings enzo en die film wordt het wereldje toch wel uitgekotst.
Het idee is grappig, maar het is gewoon slecht uitgevoerd.
Z'n eerdere werk is beter inderdaad. I Love Dries is past echt horror.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zit diep in het rare wereldje van crappy horrors, heb jarenlang een eigen recensiesite gehad, ga nog naar screenings enzo en die film wordt het wereldje toch wel uitgekotst.
Het idee is grappig, maar het is gewoon slecht uitgevoerd.
Wilders gaat de boel laten klappen vanwege Griekenland.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:56 schreef EchtGaaf het volgende:
PVV loopt maar liefst 5 zetels in op VVD.
Hun stnadpunt over Griekenland helpt daar geweldig bij.
Daar was toch ook de enige mastertape van gestolenquote:Op zondag 22 mei 2011 13:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Z'n eerdere werk is beter inderdaad. I Love Dries is past echt horror.
Ik denk het eerlijk gezegd van niet.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wilders gaat de boel laten klappen vanwege Griekenland.
Ik zie het niet gebeuren, maar als hij een of ander meesterplan heeft is dit natuurlijk een perfecte aangelegenheid. Lekker populistisch voor henk en ingrid die toch minder willuh betaluh!!quote:Op zondag 22 mei 2011 13:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wilders gaat de boel laten klappen vanwege Griekenland.
Huh? Bij Synovate dalen ze juist: http://www.synovate.nl/content.asp?targetid=621quote:Op zondag 22 mei 2011 13:56 schreef EchtGaaf het volgende:
PVV loopt maar liefst 5 zetels in op VVD.
Hun stnadpunt over Griekenland helpt daar geweldig bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |