Gewoon blijven hopen en trots blijven. Als de voetbalwereld ooit weer eerlijk wordt zullen wij weer de grootste zijn.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is een grote naam hoor begrijp me goed maar dat zijn vooral mensen die 95 hebben gezien en toen gek zijn geworden van de club. Dat gaat niet eeuwig zo voort duren natuurlijk.
Dit en zo denken die mensen in Amerika er ook over als Barca langskomt zit het echt wel voller dan als Ajax langskomt.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:22 schreef glenncorvers het volgende:
[..]
Ik vind het mooi dat we zo'n optimistische supporters hebben maar Ajax is slecht vergeleken met Man Utd, Arsenal, Barça, Inter enz.
Als jaquote:Op zondag 22 mei 2011 23:24 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Gewoon blijven hopen en trots blijven. Als de voetbalwereld ooit weer eerlijk wordt zullen wij weer de grootste zijn.
Mooie scorequote:
In welk gebied is dat onderzocht? wereldwijd?quote:
Portugal ook, maar daar doen ook 2 clubs het goed. Als Ajax de eredivisie kan domineren ( wat er wel in zit als je kijkt naar PSV en FCT atm) dan kan Ajax gewoon een Porto worden. Geen barca, maar zeker wel omhoog. En je weet nooit wat de toekomst brengt. Wie weet worden we wel overgenomenquote:Op zondag 22 mei 2011 23:24 schreef glenncorvers het volgende:
[..]
We hebben andere -hele mooie- tijden gekend, maar nu is het Nederlands voetbal internationaal waardeloos.
Gaat denk ik niet meer gebeuren, clubs mogen schulden hebben van een kleine 700 miljoen, en dan zijn wij een gezonde club en die is Europees jammer genoeg niks meer waard.quote:
Europa.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:26 schreef heloef het volgende:
[..]
In welk gebied is dat onderzocht? wereldwijd?
Ook niet zo raar als je weet hoeveel 'hispanics' er wonen in de USA , en ja tuurlijk is Barcelona een grotere naamquote:Op zondag 22 mei 2011 23:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit en zo denken die mensen in Amerika er ook over als Barca langskomt zit het echt wel voller dan als Ajax langskomt.
Zolang het geen Jordania figuur isquote:Op zondag 22 mei 2011 23:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Portugal ook, maar daar doen ook 2 clubs het goed. Als Ajax de eredivisie kan domineren ( wat er wel in zit als je kijkt naar PSV en FCT atm) dan kan Ajax gewoon een Porto worden. Geen barca, maar zeker wel omhoog. En je weet nooit wat de toekomst brengt. Wie weet worden we wel overgenomen
Idd. Moet wel iemand zijn die de visies van Cruyff steuntquote:Op zondag 22 mei 2011 23:27 schreef glenncorvers het volgende:
[..]
Zolang het geen Jordania figuur is
Ik had het ook over Amerika he waar ze, als ze al voetbal kijken kijken naar de CL.quote:
Jah oké ..quote:Op zondag 22 mei 2011 23:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had het ook over Amerika he waar ze, als ze al voetbal kijken kijken naar de CL.
quote:Op zondag 22 mei 2011 23:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Portugal ook, maar daar doen ook 2 clubs het goed. Als Ajax de eredivisie kan domineren ( wat er wel in zit als je kijkt naar PSV en FCT atm) dan kan Ajax gewoon een Porto worden.
22 minder dan vorige week.quote:
Die zit gewoon met een line-in microfoon op zijn slaapkamer in pyjama commentaar te geven.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:41 schreef HenkieVdV het volgende:
Commentator is ook niet op locatieLekker makkelijk.
"Washington hier ver vandaan!"quote:
Ja, ze worden gesponsord door de stad NY.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:43 schreef Saind het volgende:
Whaha ook echt de New York Red bulls, hoezo sponsor?
Ze hebben hun ziel verkocht!quote:Op zondag 22 mei 2011 23:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, ze worden gesponsord door de stad NY.
Er wonen genoeg super rijke Joden in DCquote:Op zondag 22 mei 2011 23:45 schreef heloef het volgende:
[..]
"Washington hier ver vandaan!"
"Wonen daar ook super... wacht ik ben in de war.
Nee. In New Yorkquote:Op zondag 22 mei 2011 23:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Er wonen genoeg super rijke Joden in DC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |