Laat gaan joh, is toch heerlijk man, zo'n wedstrijdje die nergens om gaat zo rond middernacht.quote:
Haha, niets mis mee man!quote:Op maandag 23 mei 2011 00:15 schreef msnk het volgende:
[..]
Laat gaan joh, is toch heerlijk man, zo'n wedstrijdje die nergens om gaat zo rond middernacht.
Andere dan die van Moskou ofzo.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:15 schreef j95 het volgende:
Is die Fred eigenlijk de Fred of gewoon een of andere Fred?
Ik denk dat hij op speler doelt die Feyenoord had maar ruilde voor een waardeloze speler en later alsnog bij Lyon doorbrakquote:
Die Fred ja. Man, wat zij er veel Fredden.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat hij op speler doelt die Feyenoord had maar ruilde voor een waardeloze speler en later alsnog bij Lyon doorbrak
Lol.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:18 schreef msnk het volgende:
Respect voor de Amerikanen die wel een uur lang naar een wedstrijd kunnen kijken waar maar één punt is gescoord
Of eigenlijk willen.
En niet om de 5 seconden stil wordt gelegd. Wat zullen er een hoop Amerikanen honger leiden momenteelquote:Op maandag 23 mei 2011 00:18 schreef msnk het volgende:
Respect voor de Amerikanen die wel een uur lang naar een wedstrijd kunnen kijken waar maar één punt is gescoord
Of eigenlijk willen.
quote:Op zondag 22 mei 2011 23:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Finale moet lukken.
Finale tegen Barça wordt lastig.
quote:Op maandag 23 mei 2011 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En niet om de 5 seconden stil wordt gelegd. Wat zullen er een hoop Amerikanen honger leiden momenteel
Ik zat op honkbal, leuke sport, maar begrijp nog steeds niet hoe die amerikanen uren er naar kunnen kijken in zo'n sfeerloze stadion. Dus , dan valt dit nog wel mee.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:18 schreef msnk het volgende:
Of eigenlijk willen.
Tja. Ik heb maar vrij gevraagd. Zo'n belangrijke wedstrijd wil ik niet missenquote:Op maandag 23 mei 2011 00:19 schreef heloef het volgende:
Ik moet morgen om half 7 weer opstaan maar wil Ajax blijven kijken, dilemma
En dan wordt het ook nog 1-1.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:20 schreef j95 het volgende:
[..]
Tja. Ik heb maar vrij gevraagd. Zo'n belangrijke wedstrijd wil ik niet missen
Laat gaan joh!quote:Op maandag 23 mei 2011 00:21 schreef msnk het volgende:
We gaan zo tering hard getrolt worden als dit zo blijft. Heerlijk man, lekker toch
Voor de wedstrijd hadden ze het op hun site over een van de beste clubs ter wereldquote:Op maandag 23 mei 2011 00:21 schreef Smoofie het volgende:
Kijk ze uit hun dak gaan die Amerikanen. Weten ze niet dat we al een heel seizoen achter de rug hebben
?
Denk aan al die kinderen die dit zien. Vreselijk.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:21 schreef heloef het volgende:
[..]
En dan wordt het ook nog 1-1.![]()
Ze spelen zo slap, er nemen mensen vrij voor deze wedstrijd ga voetballen!![]()
quote:Op maandag 23 mei 2011 00:22 schreef BobW het volgende:
[..]
Voor de wedstrijd hadden ze het op hun site over een van de beste clubs ter wereld
Niet zo gek tochquote:Op maandag 23 mei 2011 00:22 schreef BobW het volgende:
[..]
Voor de wedstrijd hadden ze het op hun site over een van de beste clubs ter wereld
LoL!quote:Op maandag 23 mei 2011 00:22 schreef BobW het volgende:
[..]
Gewoon EL hier.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie stream loopt niet gelijk met EL heb ik het idee. Ik zal jullie 2 minuten van te voren waarschuwen als ze scoren
Ja en? het zijn Amerikanen.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:22 schreef BobW het volgende:
[..]
Jan is de grappigste Belg die ik ooit gezien heb.quote:
geef hem een NL paspoortquote:Op maandag 23 mei 2011 00:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Jan is de grappigste Belg die ik ooit gezien heb.
Boodschappenlijstje maken om vervolgens alles wat ie ziet erin te gooien.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Jan is de grappigste Belg die ik ooit gezien heb.
quote:Op maandag 23 mei 2011 00:25 schreef j95 het volgende:
[..]
Boodschappenlijstje maken om vervolgens alles wat ie ziet erin te gooien.
Held is het ookquote:Op maandag 23 mei 2011 00:25 schreef j95 het volgende:
[..]
Boodschappenlijstje maken om vervolgens alles wat ie ziet erin te gooien.
Klopt, en wat ik al zei. Een van de 3 of 4 clubs die de CL beker heeft mogen houden.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:27 schreef msnk het volgende:
Ajax staat nog steeds vijfde qua EC, boven United, Barcelona en Juventus
Dat gaat zaterdag al veranderen he.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:27 schreef msnk het volgende:
Ajax staat nog steeds vijfde qua EC, boven United, Barcelona en Juventus
Dat was niks dit is de echt finale.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:27 schreef j95 het volgende:
De zenuwen gieren werkelijk door m'n lijf. Hier was afgelopen zondag niets bij.
Helaas wel. Maarja. Europese top én Ajax. Droom om dat mee te mogen maken. Kut geld.quote:
Ja echt he sta jij ook op het Leidse? Man man wat is het druk hier zeg niet normaal.quote:
Dus ik ben voor ManUquote:Op maandag 23 mei 2011 00:32 schreef msnk het volgende:
[..]
Als Barcelona wint wel ja. Alsnog vaker runner-up dan United.
Ajax is qua geschiedenis gewoon één van de beste clubs ooit.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:32 schreef msnk het volgende:
[..]
Als Barcelona wint wel ja. Alsnog vaker runner-up dan United.
Dat zal altijd zo blijven.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax is qua geschiedenis gewoon één van de beste clubs ooit.
Ik zit nu op fok omdat ik het scherm niet kan zien. Sta schuin tegenover de burger king. Jij?quote:Op maandag 23 mei 2011 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja echt he sta jij ook op het Leidse? Man man wat is het druk hier zeg niet normaal.
Jammer genoeg leef ik niet in die geschiedenis (alleen vanaf '92 bewust meegemaakt)quote:Op maandag 23 mei 2011 00:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax is qua geschiedenis gewoon één van de beste clubs ooit.
Ja ik zit in de Burger King een BigMac weg te kanen heb niks van de wedstrijd gezien maar die sfeer prachtig!quote:Op maandag 23 mei 2011 00:33 schreef j95 het volgende:
[..]
Ik zit nu op fok omdat ik het scherm niet kan zien. Sta schuin tegenover de burger king. Jij?
Ik kom eraan. Heb ook bierquote:Op maandag 23 mei 2011 00:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik zit in de Burger King een BigMac weg te kanen heb niks van de wedstrijd gezien maar die sfeer prachtig!
Wel een toepasselijke maaltijdquote:Op maandag 23 mei 2011 00:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik zit in de Burger King een BigMac weg te kanen heb niks van de wedstrijd gezien maar die sfeer prachtig!
quote:Op maandag 23 mei 2011 00:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Jaren 90 waren ze ook de beste ter wereld, ik was toen nog te jong om het toen te beseffenquote:Op maandag 23 mei 2011 00:34 schreef brtausi het volgende:
[..]
Jammer genoeg leef ik niet in die geschiedenis (alleen vanaf '92 bewust meegemaakt)
litmanen, kanu, finidi, overmars, kluivertquote:Op maandag 23 mei 2011 00:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jaren 90 waren ze ook de beste ter wereld, ik was toen nog te jong om het toen te beseffenJammer. Misschien maken we het met geluk ooit nog mee.
quote:
quote:
Ik dacht al het gaat vast iemand op vallen.quote:
Hopelijk wel ja. Maar omdat wij zo ondragelijk moeten lijden zijn wij wel echte supportersquote:Op maandag 23 mei 2011 00:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jaren 90 waren ze ook de beste ter wereld, ik was toen nog te jong om het toen te beseffenJammer. Misschien maken we het met geluk ooit nog mee.
Die druk voel je op het Leidse.quote:
zat al te w88 totdat iemand ging happenquote:Op maandag 23 mei 2011 00:36 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik dacht al het gaat vast iemand op vallen.
Inderdaad ik heb 7 jaar moeten wachten sinds mijn tiende, ik zat in groep 6, GROEP 6!quote:Op maandag 23 mei 2011 00:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Hopelijk wel ja. Maar omdat wij zo ondragelijk moeten lijden zijn wij wel echte supporters
Zoals heertjesquote:Op maandag 23 mei 2011 00:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Hopelijk wel ja. Maar omdat wij zo ondragelijk moeten lijden zijn wij wel echte supporters
In vergelijking met die oude lullen die het wel bewust hebben meegemaakt en supporter af zijn
Of iets dichterbij FOK!quote:Op maandag 23 mei 2011 00:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zoals heertjesDie nu Barca fapper is.
laat 'm lekker aan de zijkant blijven lopenquote:Op maandag 23 mei 2011 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu al, maar hij toont gewoon aan nog steeds niet te kunnen schieten/afmaken.
Zijn jongere broer daarin tegen...quote:Op maandag 23 mei 2011 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu al, maar hij toont gewoon aan nog steeds niet te kunnen schieten/afmaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |