Ajax is qua geschiedenis gewoon één van de beste clubs ooit.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:32 schreef msnk het volgende:
[..]
Als Barcelona wint wel ja. Alsnog vaker runner-up dan United.
Dat zal altijd zo blijven.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax is qua geschiedenis gewoon één van de beste clubs ooit.
Ik zit nu op fok omdat ik het scherm niet kan zien. Sta schuin tegenover de burger king. Jij?quote:Op maandag 23 mei 2011 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja echt he sta jij ook op het Leidse? Man man wat is het druk hier zeg niet normaal.
Jammer genoeg leef ik niet in die geschiedenis (alleen vanaf '92 bewust meegemaakt)quote:Op maandag 23 mei 2011 00:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax is qua geschiedenis gewoon één van de beste clubs ooit.
Ja ik zit in de Burger King een BigMac weg te kanen heb niks van de wedstrijd gezien maar die sfeer prachtig!quote:Op maandag 23 mei 2011 00:33 schreef j95 het volgende:
[..]
Ik zit nu op fok omdat ik het scherm niet kan zien. Sta schuin tegenover de burger king. Jij?
Ik kom eraan. Heb ook bierquote:Op maandag 23 mei 2011 00:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik zit in de Burger King een BigMac weg te kanen heb niks van de wedstrijd gezien maar die sfeer prachtig!
Wel een toepasselijke maaltijdquote:Op maandag 23 mei 2011 00:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik zit in de Burger King een BigMac weg te kanen heb niks van de wedstrijd gezien maar die sfeer prachtig!
quote:Op maandag 23 mei 2011 00:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Jaren 90 waren ze ook de beste ter wereld, ik was toen nog te jong om het toen te beseffenquote:Op maandag 23 mei 2011 00:34 schreef brtausi het volgende:
[..]
Jammer genoeg leef ik niet in die geschiedenis (alleen vanaf '92 bewust meegemaakt)
litmanen, kanu, finidi, overmars, kluivertquote:Op maandag 23 mei 2011 00:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jaren 90 waren ze ook de beste ter wereld, ik was toen nog te jong om het toen te beseffenJammer. Misschien maken we het met geluk ooit nog mee.
quote:
quote:
Ik dacht al het gaat vast iemand op vallen.quote:
Hopelijk wel ja. Maar omdat wij zo ondragelijk moeten lijden zijn wij wel echte supportersquote:Op maandag 23 mei 2011 00:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jaren 90 waren ze ook de beste ter wereld, ik was toen nog te jong om het toen te beseffenJammer. Misschien maken we het met geluk ooit nog mee.
Die druk voel je op het Leidse.quote:
zat al te w88 totdat iemand ging happenquote:Op maandag 23 mei 2011 00:36 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik dacht al het gaat vast iemand op vallen.
Inderdaad ik heb 7 jaar moeten wachten sinds mijn tiende, ik zat in groep 6, GROEP 6!quote:Op maandag 23 mei 2011 00:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Hopelijk wel ja. Maar omdat wij zo ondragelijk moeten lijden zijn wij wel echte supporters
Zoals heertjesquote:Op maandag 23 mei 2011 00:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Hopelijk wel ja. Maar omdat wij zo ondragelijk moeten lijden zijn wij wel echte supporters
In vergelijking met die oude lullen die het wel bewust hebben meegemaakt en supporter af zijn
Of iets dichterbij FOK!quote:Op maandag 23 mei 2011 00:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zoals heertjesDie nu Barca fapper is.
laat 'm lekker aan de zijkant blijven lopenquote:Op maandag 23 mei 2011 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu al, maar hij toont gewoon aan nog steeds niet te kunnen schieten/afmaken.
Zijn jongere broer daarin tegen...quote:Op maandag 23 mei 2011 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu al, maar hij toont gewoon aan nog steeds niet te kunnen schieten/afmaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |