Wil je ook?quote:
welke wil je.. we hebben iets met bosvruchtensmaakwaterijsjes.. en van die zakjesquote:
trusten!quote:Op zondag 22 mei 2011 01:02 schreef BobbyB het volgende:
Dqod SC. Hier moet ik gepost hebben.
Welterusten.
WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op zondag 22 mei 2011 01:02 schreef BobbyB het volgende:
Welterusten.
Je loog.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:02 schreef BobbyB het volgende:
Welterusten.
zakjesquote:Op zondag 22 mei 2011 01:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
welke wil je.. we hebben iets met bosvruchtensmaakwaterijsjes.. en van die zakjes
nog voorkeur?quote:
TEGEN MIJ ALSOF IK EEN KIND WAS. GELOOF DAT JE DACHT DAT IK HELEMAAL BLIND WAS. ZEG SCHAT DENK JE DAT JE ME AAN KAN. ZEG SCHAT JE BENT HEEL WAT VAN PLAN DAN.quote:
godverdommequote:
Ja idd. Nou ben uit, later homies.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
En je dacht: misschien zijn er wel mensen op tinychat?
quote:Op zondag 22 mei 2011 01:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
TEGEN MIJ ALSOF IK EEN KIND WAS. GELOOF DAT JE DACHT DAT IK HELEMAAL BLIND WAS. ZEG SCHAT DENK JE DAT JE ME AAN KAN. ZEG SCHAT JE BENT HEEL WAT VAN PLAN DAN.
quote:
Okee ga maar snel slapen ben je weer dronkenquote:Op zondag 22 mei 2011 01:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
TEGEN MIJ ALSOF IK EEN KIND WAS. GELOOF DAT JE DACHT DAT IK HELEMAAL BLIND WAS. ZEG SCHAT DENK JE DAT JE ME AAN KAN. ZEG SCHAT JE BENT HEEL WAT VAN PLAN DAN.
Heb er een beetje genoeg van dat je mensen met mentale problemen direct dronken noemt.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Okee ga maar snel slapen ben je weer dronken
okeeeeeeeeeee *geeft paars zakje-ijsje aan*quote:
uhhuh nu vind ik die het lekkerst, maar vroegah die bruinequote:
dshiersobhigoerswquote:
quote:
quote:
BOHHHHHH voor pc?quote:
Ik zal jou eens uploaden u_uquote:
ik ben gister nog naar je geuploadtquote:
Oh jaquote:
FFFUUUUUUUUUUU DOE ME LINK PLEAAAAAAAAASEquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je ongesteld?quote:
Mozy is al maanden ongesteld.quote:
Da's nie bestquote:
quote:
Omdat ik het raar vind dat je niet eens even iets op TPB kan opzoeken ben ik ongesteld?quote:
Waarom zou ik het perse moeten zoeken als gridlok de link aan mij kan en wil geven?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
Omdat ik het raar vind dat je niet eens even iets op TPB kan opzoeken ben ik ongesteld?
Dat vind ik wel een ongestelde opmerking van jou.
wait whut?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:48 schreef Crack_ het volgende:
Bobby is echt dronken. Zelfs mij de schuld geven, misschien wel alcoholist.
quote:Op zondag 22 mei 2011 01:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb er een beetje genoeg van dat je mensen met mentale problemen direct dronken noemt.
is ook niet aardig crackertje, bied je excuses eens aan u_uquote:
Bobby's plagen kusjes vragenquote:
Laat je gaan.. Botvier je vleselijke lusten u_uquote:
IK BEN ERTEGEN ZEG IK TOCH KUN JE NIET LEZEN OFZOquote:Op zondag 22 mei 2011 01:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Laat je gaan.. Botvier je vleselijke lusten u_u
quote:Op zondag 22 mei 2011 01:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
IK BEN ERTEGEN ZEG IK TOCH KUN JE NIET LEZEN OFZO
quote:Op zondag 22 mei 2011 01:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Laat je gaan.. Botvier je vleselijke lusten u_u
quote:
quote:
Gefeliciteerd i guess super nicequote:Op zondag 22 mei 2011 10:26 schreef wolvendagen het volgende:
n8n ik weet niet of je het gelezen had maar poes waar ik gister over zei dat ik een mailtje kreeg, is zo goed als van ons.ze waren het eens dat het dan na juli pas bij ons thuis komt banjeren en tot die tijd houden ze haar in de cattery
Ik ook nietquote:Op zondag 22 mei 2011 11:31 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ken al deze spongebob afleveringen niet
Wtf, die gezichtsuitdrukkingenquote:
En nog mensenvlees gegeten?quote:Op zondag 22 mei 2011 12:04 schreef moomoo het volgende:
ik droomde vannacht dat ik leefde in een postapocalyptische wereld, en het was leuk
toen werd ik wakker
Ah als het gebeurd bel ik jou ff want dat lukt mij nooitquote:Op zondag 22 mei 2011 12:08 schreef moomoo het volgende:
[..]
nee, dat hoefde niet, we hadden voorraden.
1,40 voor een kroket?quote:Op zondag 22 mei 2011 12:05 schreef n8n het volgende:
Een kroket alstublieft
- dat is dan 1 40 alstublieft
Jaah dankuwel
- alstublieft
Als het goed is welquote:Op zondag 22 mei 2011 12:49 schreef Crack_ het volgende:
Goedemorgen deze morgen is de wereld al vergaan?
progressie gedijt volgens schemaquote:Op zondag 22 mei 2011 12:49 schreef Crack_ het volgende:
Goedemorgen deze morgen is de wereld al vergaan?
OMG we zijn de laatsten! We moeten seks hebben om de mensheid te redden. Accepteren we deze zware taak?quote:
Absoluut nietquote:Op zondag 22 mei 2011 12:58 schreef fyah het volgende:
[..]
OMG we zijn de laatsten! We moeten seks hebben om de mensheid te redden. Accepteren we deze zware taak?
Ben ji jblind fyah?quote:Op zondag 22 mei 2011 12:58 schreef fyah het volgende:
[..]
OMG we zijn de laatsten! We moeten seks hebben om de mensheid te redden. Accepteren we deze zware taak?
mensen die hun ziel aan apple verkopen...quote:
die had ik toch al nietquote:Op zondag 22 mei 2011 13:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
mensen die hun ziel aan apple verkopen...
zulke gevoelig breekbare shit niet verkopen aan bekendenquote:Op zondag 22 mei 2011 13:06 schreef reetveter het volgende:
Alleen dan moet ik mijn oude laptop eerst verkopen en mijn vriendin zoekt een nieuwe laptop. Maar dat is me een potje klote om er dan geld voor te vragen
gewoon doen. wijven kosten immers geld zat.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:06 schreef reetveter het volgende:
Alleen dan moet ik mijn oude laptop eerst verkopen en mijn vriendin zoekt een nieuwe laptop. Maar dat is me een potje klote om er dan geld voor te vragen
goed punt. komen ze constant klagen als het niet werkt of stuk gaat.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:07 schreef n8n het volgende:
[..]
zulke gevoelig breekbare shit niet verkopen aan bekenden
phpmystyle's broertje.quote:klacht
Naam: pietje - Datum:19-05-2011 12:20
ik vond dit echt een pragmatisch examen. Ik zat heletijd te confabuleren. Ik werd er wel een beetje megalomaan van.Is het nou echt de bedoeling om mensen te laten epibreren. Ik vind het best een beetje insubordinatie aan het worden wat jullie hier doen. Ik zat thuis met dactyloscopie na dit examen. Wanneer gaan jullie nou een reciproke interdependentie houden. Ik heb nog een ding te zeggen interveniëren dat moeten jullie doen!
VMBO-bb
herkenbaar en zulks, heb je weer wat te zoekenquote:Op zondag 22 mei 2011 13:52 schreef wolvendagen het volgende:
godverdomme belt de verhuizende buurman dat ik wat moet opzoeken dus ik zoek maar kon niks vinden, nu heb ik het gevonden, moet ik hem terugbellen heb ik zn nummer overgetyped en ctrl+c gedaan en toen wat anders eroverheen ge-ctrl+c't. fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
ja ik heb al overal gezochtquote:Op zondag 22 mei 2011 13:55 schreef n8n het volgende:
[..]
herkenbaar en zulks, heb je weer wat te zoeken
buurman facebook? buurman kennis nummer?quote:Op zondag 22 mei 2011 13:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja ik heb al overal gezochtkan niks vinden
Ik heb niemands nummer die zijn nummer heeft en mn pa neemt niet opquote:
als ie het snel nodig heeft belt buurman welquote:Op zondag 22 mei 2011 13:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb niemands nummer die zijn nummer heeft en mn pa neemt niet op
hier schijnt lekker de zonquote:
daar hou ik het maar op dan. ik heb het nummer van zn zoon wel maar ik weet niet of dat nog wel recent is, dus wacht wel gewoon.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:00 schreef n8n het volgende:
[..]
als ie het snel nodig heeft belt buurman wel
quote:Op zondag 22 mei 2011 13:59 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb niemands nummer die zijn nummer heeft
quote:
mn moeder zegt altijd als het belangrijk is bellen ze nog een keerquote:Op zondag 22 mei 2011 14:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
daar hou ik het maar op dan. ik heb het nummer van zn zoon wel maar ik weet niet of dat nog wel recent is, dus wacht wel gewoon.
ja en dat nummer is dus niet recent, dus doe niet zo kankerbijdehandquote:
Iemand wil een ban.quote:
het raakt je wel wat schattigquote:Op zondag 22 mei 2011 14:21 schreef wolvendagen het volgende:
"ik had gedroomd dat Beyoncé mij een knuffel gaf en ging praten .. ik werd boos toen ik wakker werdt"
Sommige mensen mogen geen twitter hebben. Voor het geheel van deze tweet niet niet en vooral voor WERDT.
Ik heb liever dat jij daar post dat je in de club staat dan hier.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:22 schreef MouzurX het volgende:
Sowieso twitter
"ik zit nu op de wc"
"nog steeds op de wc"
"eindelijk van de wc
/brainfarts.
maak er een tweet overquote:Op zondag 22 mei 2011 14:24 schreef wolvendagen het volgende:
Werdt is ook nog twee keer fout ook. Het is ik-vorm dus het kan sowieso niet met een t. En het is nog eens verleden tijd ook. FFFFUU
Ik heb geen twitter.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb liever dat jij daar post dat je in de club staat dan hier.
je kan het toch proberen, luiwammesquote:Op zondag 22 mei 2011 14:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja en dat nummer is dus niet recent, dus doe niet zo kankerbijdehand
hmm, weet jij nog een beetje films in de richting van american pie en hangover?quote:Op zondag 22 mei 2011 14:55 schreef moomoo het volgende:
[..]
vond hem wel vermakelijk, maar ik vind actiefilms zelden erg goed.
BEERFESTquote:Op zondag 22 mei 2011 14:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
hmm, weet jij nog een beetje films in de richting van american pie en hangover?
niet mjn soort filmsquote:Op zondag 22 mei 2011 14:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
hmm, weet jij nog een beetje films in de richting van american pie en hangover?
gelukkig is american pie niet uitgemolkenquote:Op zondag 22 mei 2011 15:02 schreef moomoo het volgende:
ok, dude where's my car is wel leukMaar american pie vind ik toch wel zo waardeloos
dat eerste nummer is fucking baasquote:
dude wat had je in godsnaam gerookt?quote:Op zondag 22 mei 2011 15:05 schreef moomoo het volgende:
btw, in mij droom was de apocalypse dat dinosaurussen terug waren op aarde om dus de mensheid uit te roeien oidWas wel spannend
En later waren het ineens zombies ipv dinosaurussen
En toen waren het nazi's geloof ik.
no problemoquote:
die gast zag ik gisteren ineens in 24, ben seizoen 6 aan eht kijken.quote:
maar dat is dan ook grappig.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:25 schreef n8n het volgende:
ik lach bijna nooit om films, laatste keer wel werd iemand verkracht en vermoord
I see what you did therequote:Op zondag 22 mei 2011 15:25 schreef n8n het volgende:
ik lach bijna nooit om films, laatste keer wel werd iemand verkracht en vermoord
quote:Mijn zusje wou ooit een konijn maar dat mocht ze toen niet want we hadden maar 1 hokje ( we hadden al een konijn ). Toen is ze smiddags met haar rapport rond gegaan ( ook bij vreemden ) en kreeg geld. Stiekem heeft ze smiddags een konijntje gekocht en in een doosje in de schuur gezet. Op de doos stond NIET IN KIJKEN. ZIT GEEN KONIJN IN! Mijn moeder boos en ze moest hem direct terugbrengen. Een paar dagen later heeft ze dit konijn dan toch nog wel gekregen.
dat sowieso. ergelijk amerikanen die in een film een joint roken en na 1 hijs praten alsof ze down hebbenquote:
hahahaha ja, en hoe ze die dingen draaien.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:32 schreef n8n het volgende:
[..]
dat sowieso. ergelijk amerikanen die in een film een joint roken en na 1 hijs praten alsof ze down hebben
Hey zoiets had ik ongeveer ook maar dan met een hamsterquote:
zulks acties zijn het enige toffe aan kinderenquote:Op zondag 22 mei 2011 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat ze 'ZIT GEEN KONIJN IN!' op de doos zet.![]()
En zelfgemaakte asbakken van klei.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:33 schreef n8n het volgende:
[..]
zulks acties zijn het enige toffe aan kinderen
die je ook moest maken als niemand rookte thuisquote:
hahahaha ja, en week later zag je em bij afval liggen.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:34 schreef n8n het volgende:
[..]
die je ook moest maken als niemand rookte thuis
alles boven 1990 = pauper generatie.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:34 schreef Chai het volgende:
Lol ik ben geboren in een moderne tijd. Ik hoefde dat niet.
moet er aan wennen dat er 90'ers zijn die al mogen stemmenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
quote:Op zondag 22 mei 2011 15:36 schreef n8n het volgende:
[..]
moet er aan wennen dat er 90'ers zijn die al mogen stemmenAl 3 jaar. Heb je er ook zo lang aan moeten wennen dat je dat zelf mocht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meh weet niet, denk dat de ouders van nu de ergste zijn, normen en waarden down the drainhole.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:37 schreef MouzurX het volgende:
Die generatie van 1960-1970 zorgt echt voor een verneukte jeugd.
ik stem niet dus neequote:Op zondag 22 mei 2011 15:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Al 3 jaar. Heb je er ook zo lang aan moeten wennen dat je dat zelf mocht?
Dat zijn de ouders van nu toch?quote:Op zondag 22 mei 2011 15:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Meh weet niet, denk dat de ouders van nu de ergste zijn, normen en waarden down the drainhole.
Je mag het wel. Je stemt toch ook niet voor die andere mensen en toch moet je daar aan wennen.quote:
tuurlijk mag je dan klagenquote:Op zondag 22 mei 2011 15:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hey! Ik ook niet, maar ik mag dat want ik klaag ook niet tihih.
Oooh zo, ye heb je gelijk in.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:38 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat zijn de ouders van nu toch?
Misschien iets later, 1970-1980
Noh noh, vind dat je alleen mag klagen als je er iets voor doet, ik doe niks dusja. Bevalt me hier perfect in Nederlandquote:
ja het leeft dan wel, en mn broertje mag tegenwoordig bijvoorbeeld stemmenquote:Op zondag 22 mei 2011 15:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Je mag het wel. Je stemt toch ook niet voor die andere mensen en toch moet je daar aan wennen.
ja op zich de laatste jaren gaat het wel iets beter.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:38 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind anders dat de ouders van nu 't steeds beter doen, juist omdat iederen op ze zeikt.
Iedereen kijkt altijd naar de mense ndie 't niet goed doen.
Mijn ouders zijn van 1960-1965. Maar die van 'nu' dat is alsnog wel van 1960-1980, omdat mensen steeds later kinderen krijgen.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:38 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat zijn de ouders van nu toch?
Misschien iets later, 1970-1980
quote:Op zondag 22 mei 2011 15:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
ja op zich de laatste jaren gaat het wel iets beter.
ik ben het in zijn algemeenheid niet eens met hoe politiek bedreven wordt dus dan is er niet veel over. Klagen -over politiek- doe ik niet bijster veel, verspilde moeitequote:Op zondag 22 mei 2011 15:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Noh noh, vind dat je alleen mag klagen als je er iets voor doet, ik doe niks dusja. Bevalt me hier perfect in Nederland
wordquote:Op zondag 22 mei 2011 15:40 schreef n8n het volgende:
[..]
ik ben het in zijn algemeenheid niet eens met hoe politiek bedreven wordt dus dan is er niet veel over. Klagen -over politiek- doe ik niet bijster veel, verspilde moeite
Dit ken ik helemaal niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |