die had ik toch al nietquote:Op zondag 22 mei 2011 13:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
mensen die hun ziel aan apple verkopen...
zulke gevoelig breekbare shit niet verkopen aan bekendenquote:Op zondag 22 mei 2011 13:06 schreef reetveter het volgende:
Alleen dan moet ik mijn oude laptop eerst verkopen en mijn vriendin zoekt een nieuwe laptop. Maar dat is me een potje klote om er dan geld voor te vragen
gewoon doen. wijven kosten immers geld zat.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:06 schreef reetveter het volgende:
Alleen dan moet ik mijn oude laptop eerst verkopen en mijn vriendin zoekt een nieuwe laptop. Maar dat is me een potje klote om er dan geld voor te vragen
goed punt. komen ze constant klagen als het niet werkt of stuk gaat.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:07 schreef n8n het volgende:
[..]
zulke gevoelig breekbare shit niet verkopen aan bekenden
phpmystyle's broertje.quote:klacht
Naam: pietje - Datum:19-05-2011 12:20
ik vond dit echt een pragmatisch examen. Ik zat heletijd te confabuleren. Ik werd er wel een beetje megalomaan van.Is het nou echt de bedoeling om mensen te laten epibreren. Ik vind het best een beetje insubordinatie aan het worden wat jullie hier doen. Ik zat thuis met dactyloscopie na dit examen. Wanneer gaan jullie nou een reciproke interdependentie houden. Ik heb nog een ding te zeggen interveniėren dat moeten jullie doen!
VMBO-bb
herkenbaar en zulks, heb je weer wat te zoekenquote:Op zondag 22 mei 2011 13:52 schreef wolvendagen het volgende:
godverdomme belt de verhuizende buurman dat ik wat moet opzoeken dus ik zoek maar kon niks vinden, nu heb ik het gevonden, moet ik hem terugbellen heb ik zn nummer overgetyped en ctrl+c gedaan en toen wat anders eroverheen ge-ctrl+c't. fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
ja ik heb al overal gezochtquote:Op zondag 22 mei 2011 13:55 schreef n8n het volgende:
[..]
herkenbaar en zulks, heb je weer wat te zoeken
buurman facebook? buurman kennis nummer?quote:Op zondag 22 mei 2011 13:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja ik heb al overal gezochtkan niks vinden
Ik heb niemands nummer die zijn nummer heeft en mn pa neemt niet opquote:
als ie het snel nodig heeft belt buurman welquote:Op zondag 22 mei 2011 13:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb niemands nummer die zijn nummer heeft en mn pa neemt niet op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |