ohquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze is niet zo leuk als in uiterlijk als je daar op doelt, innerlijk wel. Ze is echt heel aardig.
neequote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:40 schreef moomoo het volgende:
ok mensen:
als je iemand ziet vissen en die persoon heeft beet, haalt de vis van de haak en gooit hem weer terug, vinden julie dat dan vreemd?
Wat insinueer je hier mee?quote:
Niks hoor....quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat insinueer je hier mee?
Het ruikt hier naar bloemetjesweides
Oust maskeert niet alleen maar hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:48 schreef Broekgoudvis het volgende:
[..]
Niks hoor....
Dat bloemetjesweide geurtje is alleen maar om iets te maskeren concludeer ik nu.
Lijkt mij welquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:13 schreef Crack_ het volgende:
Of zal ik wachten tot hij weer zoiets zegt zodat ik zeker weet dat hij der iets mee bedoelde?
?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:14 schreef moomoo het volgende:
ligt eraan wat je zelf wil lijkt me. Ga er maar van uit dat hij je niet uit liefdadigheid wil lesgeven.
ik heb wel een vermoedenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
?
Wat dan?
En hij zei niet ik wil je lesgeven hij zei "ja je kunt 't beter leren van iemand die het al kan dan les nemen, scheelt ook nog in geld blablabla"
EN nu zegt iedereen "ja dat zei die niet voor niks hoor" maar ik denk van wel.
Hier moet ik gepost hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:36 schreef BobbyB het volgende:
Oh wacht, ik dacht dat hij dat zelf gezegd had dat ie er iets voor terug verwachtte. verkeerd gelezenGoed, maar dat zei hij dus niet, dus wat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Dus dan zou ik hem toch maar vragen, op een indirecte manier, wat de catch is.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goed, maar dat zei hij dus niet, dus wat dan?
Niemand? Komt iets van 20 man/vrouw maar das te weinig, gratis bier en versnaperingenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:01 schreef MouzurX het volgende:
Ik moet meer mensen uitnodigen voor mijn huisfeest, wie wilt komen? 26ste.
NEGER VOORAL MIJN POSTquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Niemand? Komt iets van 20 man/vrouw maar das te weinig, gratis bier en versnaperingen
K/d is gewoon 1 ongeveer.
HAHA GELOVIGEquote:
Moet je een draadloosinternet kabeltje aanschaffen.quote:
oh, mijn klok staat een uur voor.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:25 schreef Gridlok het volgende:
nog anderhalf uurtje om te leven, wat te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |