hier schijnt lekker de zonquote:
daar hou ik het maar op dan. ik heb het nummer van zn zoon wel maar ik weet niet of dat nog wel recent is, dus wacht wel gewoon.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:00 schreef n8n het volgende:
[..]
als ie het snel nodig heeft belt buurman wel
quote:Op zondag 22 mei 2011 13:59 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb niemands nummer die zijn nummer heeft
quote:
mn moeder zegt altijd als het belangrijk is bellen ze nog een keerquote:Op zondag 22 mei 2011 14:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
daar hou ik het maar op dan. ik heb het nummer van zn zoon wel maar ik weet niet of dat nog wel recent is, dus wacht wel gewoon.
ja en dat nummer is dus niet recent, dus doe niet zo kankerbijdehandquote:
Iemand wil een ban.quote:
het raakt je wel wat schattigquote:Op zondag 22 mei 2011 14:21 schreef wolvendagen het volgende:
"ik had gedroomd dat Beyoncé mij een knuffel gaf en ging praten .. ik werd boos toen ik wakker werdt"
Sommige mensen mogen geen twitter hebben. Voor het geheel van deze tweet niet niet en vooral voor WERDT.
Ik heb liever dat jij daar post dat je in de club staat dan hier.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:22 schreef MouzurX het volgende:
Sowieso twitter
"ik zit nu op de wc"
"nog steeds op de wc"
"eindelijk van de wc
/brainfarts.
maak er een tweet overquote:Op zondag 22 mei 2011 14:24 schreef wolvendagen het volgende:
Werdt is ook nog twee keer fout ook. Het is ik-vorm dus het kan sowieso niet met een t. En het is nog eens verleden tijd ook. FFFFUU
Ik heb geen twitter.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb liever dat jij daar post dat je in de club staat dan hier.
je kan het toch proberen, luiwammesquote:Op zondag 22 mei 2011 14:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja en dat nummer is dus niet recent, dus doe niet zo kankerbijdehand
hmm, weet jij nog een beetje films in de richting van american pie en hangover?quote:Op zondag 22 mei 2011 14:55 schreef moomoo het volgende:
[..]
vond hem wel vermakelijk, maar ik vind actiefilms zelden erg goed.
BEERFESTquote:Op zondag 22 mei 2011 14:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
hmm, weet jij nog een beetje films in de richting van american pie en hangover?
niet mjn soort filmsquote:Op zondag 22 mei 2011 14:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
hmm, weet jij nog een beetje films in de richting van american pie en hangover?
gelukkig is american pie niet uitgemolkenquote:Op zondag 22 mei 2011 15:02 schreef moomoo het volgende:
ok, dude where's my car is wel leukMaar american pie vind ik toch wel zo waardeloos
dat eerste nummer is fucking baasquote:
dude wat had je in godsnaam gerookt?quote:Op zondag 22 mei 2011 15:05 schreef moomoo het volgende:
btw, in mij droom was de apocalypse dat dinosaurussen terug waren op aarde om dus de mensheid uit te roeien oidWas wel spannend
En later waren het ineens zombies ipv dinosaurussen
En toen waren het nazi's geloof ik.
no problemoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |