abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 mei 2011 @ 00:07:28 #1
320153 Avise
Regrettes
pi_97139215
Ik weet niet waarom maar het trekt me aan. Mijn ex was fout, drugs alcohol en vreemdgaan.. Do I need to say more?
En nu begin ik ook al een beetje verliefd te worden op een zelfde soort jongen. Ook zo'n roekeloos geval enzo.
Ik weet niet waarom zoiets me aanspreekt... Ik wil het ook helemaal niet maar je houd het ook niet echt tegen.... denk ik?

Heeft iemand dit ook? en hoe ga je daar mee om? Kijk je door mensen heen soms of ..?
pi_97139286
dat komt gewoon omdat je nieuwe dingen wilt ontdekken
Come To Daddy
  zondag 22 mei 2011 @ 00:13:21 #3
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_97139518
Val je op het feit dat hij aan drugs alcohol en vreemdgaan doet, of val je op het feit dat hij spontaan en gezellig is en ook nog veel durft en veel lef heeft?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 22 mei 2011 @ 00:13:55 #4
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_97139547
Alle vrouwen vallen op foute jongens :')
Ok stelletje hokboeren
pi_97139649
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:13 schreef Keep_Walking het volgende:
Val je op het feit dat hij aan drugs alcohol en vreemdgaan doet, of val je op het feit dat hij spontaan en gezellig is en ook nog veel durft en veel lef heeft?
Kom je nu weer met de cads en de dads? :D
  zondag 22 mei 2011 @ 00:16:49 #6
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_97139678
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:16 schreef Ebbao het volgende:

[..]

Kom je nu weer met de cads en de dads? :D
... ;(
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 22 mei 2011 @ 00:17:43 #7
320153 Avise
Regrettes
pi_97139714
Het heeft gewoon ''iets'' niet dat ik het stoer vind, ik ben echt het tegenovergestelde. maar toch schijn ik op de stoners/junks/eikels te vallen. :/
pi_97139722
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:13 schreef padlarf het volgende:
Alle vrouwen vallen op foute jongens :')
Dit. Dat is gewoon vrouweigen

Jij hebt er gewoon wat meer last van dan anderen. Als je er echt last van hebt is het enige wat je kan doen volgende keer meer op je verstand vertrouwen ipv je gevoel.
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_97139811
Avise weet gewoon dat het goed toeven is bij mannen die weten wat ze willen. En een beetje lekkere drugs en gruwelijke seks is gegarandeerd.

Proost :7
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_97139848
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:07 schreef Avise het volgende:
Ik weet niet waarom maar het trekt me aan. Mijn ex was fout, drugs alcohol en vreemdgaan.. Do I need to say more?

Ja graag. Wel belangrijk om dat soort details te weten bij de vraag wat je nu moet.
  zondag 22 mei 2011 @ 00:21:34 #11
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_97139906
sja, mannen die slaan en vreemdgaan en zuipen en drugs gebruiken zijn idd onweerstaanbaar :9
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  zondag 22 mei 2011 @ 00:22:02 #12
320153 Avise
Regrettes
pi_97139927
quote:
7s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:20 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ja graag. Wel belangrijk om dat soort details te weten bij de vraag wat je nu moet.
Uhh drugs, psychische problemen, thuisproblemen, schoolproblemen, borderliner, depressies, vreemdgaan, alcoholproblemen, automulitatie.

Zo goed? Tenminste dit is mijn ex in zo weinig mogelijk woorden :')
pi_97139933
Je bent gewoon vrijer dan de omgeving om je heen. Niks mis mee.
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_97139969
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:16 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

... ;(
Haha ik wilde eerder al posten in before ... Over cads en dads. Maar goed. De toepasselijkheid ervan is nochtans voor de hand liggend.

Ts, wat bedoel je met 'er doorheen kijken'? Bedoel je niet 'negeren'? (klemtoon op 'ge' :') ).
  zondag 22 mei 2011 @ 00:23:33 #15
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_97139992
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:22 schreef Avise het volgende:

[..]

Uhh drugs, psychische problemen, thuisproblemen, schoolproblemen, borderliner, depressies, vreemdgaan, alcoholproblemen, automulitatie.

Zo goed? Tenminste dit is mijn ex in zo weinig mogelijk woorden :')
Hey, je hebt een redderscomplex of niet? :D
pi_97141061
Je bevind je waarschijnlijk in een omgeving waar zulke figuren zich ophouden. Kijk eens verder dan je neus lang is. Nu kunnen we niet zien hooe je eruit ziet maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Foute jongens vallen namelijk ook weer op bepaalde type meiden.
As je de bal nie hep kejje ook nie score, da's logisch natuurluk
  zondag 22 mei 2011 @ 00:53:16 #17
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_97141106
Hahahahaah, sorry hoor Avise, maar ik heb me in elk geval niet voor niets hier ingeschreven! :D

Maar even serieus.. Het vriendinnetje van mijn bovenbuurjongen krijst al drie jaar als haar niet werkende, drugs gebruikende, zuipende en slaande vriend thuis komt, als ie al thuis is, anders krijst ze alleen als ze hem aan de telefoon heeft(als ie opneemt..).

Verder heeft mijn onderbuurjongen, die net zo is, en zelfs met zijn vuistje naar mij durfde te zwaaien toen ik hem uitlachte(maar uiteindelijk niks deed) ook een hele leuke vriendin, die hem tegenhield toen hij me aan het bedreigen was.

Dus nee, er is niks mis met je. Het is vrij normaal dat je op gedragsgestoorde en negatieve psychopaten valt. En die verhaaltjes over mijn buren zijn echt, dat gebeurt hier serieus..

Misschien moet je gewoon eens een andere nemen die je wat harder slaat, verkracht en prostitueert om het spannend, gezellig en leuk te houden?

Sterkte meid..!
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
  zondag 22 mei 2011 @ 00:54:22 #18
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_97141144
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:53 schreef Retronix het volgende:
Hahahahaah, sorry hoor Avise, maar ik heb me in elk geval niet voor niets hier ingeschreven! :D

Maar even serieus.. Het vriendinnetje van mijn bovenbuurjongen krijst al drie jaar als haar niet werkende, drugs gebruikende, zuipende en slaande vriend thuis komt, als ie al thuis is, anders krijst ze alleen als ze hem aan de telefoon heeft(als ie opneemt..).

Verder heeft mijn onderbuurjongen, die net zo is, en zelfs met zijn vuistje naar mij durfde te zwaaien toen ik hem uitlachte(maar uiteindelijk niks deed) ook een hele leuke vriendin, die hem tegenhield toen hij me aan het bedreigen was.

Dus nee, er is niks mis met je. Het is vrij normaal dat je op gedragsgestoorde en negatieve psychopaten valt. En die verhaaltjes over mijn buren zijn echt, dat gebeurt hier serieus..

Misschien moet je gewoon eens een andere nemen die je wat harder slaat, verkracht en prostitueert om het spannend, gezellig en leuk te houden?

Sterkte meid..!
Dat klonk wel een beetje bitter.
  zondag 22 mei 2011 @ 00:55:13 #19
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_97141184
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:54 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat klonk wel een beetje bitter.
Valt mee, ik spoel het weg met rosé

[ Bericht % gewijzigd door Daniel1976 op 22-05-2011 01:49:24 ]
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
pi_97141216
Als ik drugs gebruik wil ik zoveel mogelijk lieve, geile, knuffelende dan wel dampende seks.

Wat gebruiken die ex en die huidige "vlam" van je? Ketacocamine? _O-
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

zondag 22 mei 2011 @ 00:59:37 #21
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97141347
quote:
6s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:56 schreef El_Matador het volgende:
Als ik drugs gebruik wil ik zoveel mogelijk lieve, geile, knuffelende dan wel dampende seks.

Wat gebruiken die ex en die huidige "vlam" van je? Ketacocamine? _O-
Wilde drugsseksnachten _O_
pi_97141389
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:59 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Wilde drugsseksnachten _O_
Heeerlijk! :9

[ Bericht % gewijzigd door Daniel1976 op 22-05-2011 01:46:08 ]

zondag 22 mei 2011 @ 01:43:48 #23
320153 Avise
Regrettes
pi_97142824
Ik had het niet over mishandelen :') Dat verzinnen jullie weer zelf.
  zondag 22 mei 2011 @ 01:51:42 #24
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_97143048
ontopic graag
pi_97145397
quote:
En nu begin ik ook al een beetje verliefd te worden op een zelfde soort jongen. Ook zo'n roekeloos geval enzo.
Ik weet niet waarom zoiets me aanspreekt... Ik wil het ook helemaal niet maar je houd het ook niet echt tegen.... denk ik?

Heeft iemand dit ook? en hoe ga je daar mee om? Kijk je door mensen heen soms of ..?
Mag ik zo vrij zijn om u een aantal vragen te stellen? Hier komen mijn vragen:

- bent u onzeker over uzelf?
- bent u makkelijk te beïnvloeden?
- komt u uit een gebroken en/of onstabiel gezin?
- bent u vroeger (veel) gepest of wordt u gepest?
- heeft u (vroeger) geen of weinig vrienden (gehad)?
- voelt u zich vaak onbegrepen door andere mensen?

Als u vier of meer vragen met "ja" kunt beantwoorden dan is het niet vreemd dat u op foute mannen valt. Foute mannen hebben, net zoals bijvoorbeeld loverboys, de eigenschap om bepaald soort vrouwen eruit te pikken en hen het gevoel te geven dat zij bij hem veilig zijn en dergelijke. Ik neem aan dat uw ex-vriendjes oprecht van u gehouden heeft en dat zij geen bijbedoelingen hadden zoals loverboys dat wél hebben, maar qua gevoel (= verliefd zijn en dergelijke) wat zij u gaven is ongeveer hetzelfde. In het begin is het leuk, maar vroeg of laat ontdekt u de ware aard van de persoon waar u verliefd op bent (geweest). Mijn advies: probeer met "gewone" mannen een relatie, in welke vorm dan ook, op te bouwen in plaats van elke keer een foute man uit te kiezen die u ongelukkig maakt en waar u tevens niets aan heeft.
pi_97145892
quote:

Wat krijg jij ervoor terug als je zo'n relatie aan gaat? Wat voor situatie levert het op? Hoe ziet jouw rol daarin eruit? en wat voel je daarbij?
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_97145966
Gezien je post historie heb je het wel vaker lastig hé :')

Misschien is het een idee om het gewoon niet op te zoeken?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zondag 22 mei 2011 @ 09:18:05 #28
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_97146008
quote:
7s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
sja, mannen die slaan en vreemdgaan en zuipen en drugs gebruiken zijn idd onweerstaanbaar :9
nu weet ik opeens waarom ik nooit een chick magnet was
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_97147825
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 09:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
nu weet ik opeens waarom ik nooit een chick magnet was
Dit woordje + je username, doet me vermoeden dat je je leven nu hebt veranderd? :')
pi_97148088
Als je er een probleem in ziet moet je er ook iets aan doen. Ik heb zelf ook die fase gehad maar niet zo extreem, een junk of crimineel moest ik nooit wat van hebben. Als je die fase hebt als je nog tiener bent dan ben je gewoon naïef en vind je het allemaal interessant en als je op een gegeven moment keihard op je bek gaat dan groei je er wel overheen, tenminste dat had ik, je hebt ook vrouwen die het nooit leren :N
pi_97148449
Leer wat meer lang termijn denken, en ga nadenken. Tuurlijk is het leuk spannend in het begin, maar ga voor jezelf na, wil ik wel echt met iemand in een relatie zitten waar misschien niet echt een toekomst in zit en waarschijnlijk ook slecht is voor jezelf.
  zondag 22 mei 2011 @ 12:01:20 #32
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_97148751
Heb je de illusie dat je hem wel zult veranderen, en dat hij dan nog steeds even interessant zal blijven maar dan wel hondstrouw en zo?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_97149081
quote:
5s.gif Op zondag 22 mei 2011 12:01 schreef Garisson72 het volgende:
Heb je de illusie dat je hem wel zult veranderen, en dat hij dan nog steeds even interessant zal blijven maar dan wel hondstrouw en zo?
Dat is de fout van een boel vrouwen die zetten zichzelf opzij voor anderen en willen dingen regelen en inderdaad foute mannen veranderen.
Want ja er is niets romantischer dan de liefde die hun kerel heeft veranderd. In praktijk werkt het niet zo, het feit dat je blijft bij iemand die zo is helpt de situatie juist niet en voed je hem juist verder in dat foute gedrag.
En iemand veranderd niet voor een ander, iemand moet zelf inzien dat die verkeerd bezig is en dan kan het pas veranderen.
  zondag 22 mei 2011 @ 13:08:43 #34
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_97151021
Is het niet de vraag hoe het komt dat ze op jou vallen?
  zondag 22 mei 2011 @ 16:13:12 #35
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97157674
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 13:08 schreef Retronix het volgende:
Is het niet de vraag hoe het komt dat ze op jou vallen?
Stabiliteit wellicht?
pi_97158111
Omdat slachtoffergedrag gewoon plezierig is en je dus graag slachtoffer bent (als je bent bedonderd zul je waarschijnlijk van alle kanten steun krijgen, en kun je een beetje zwelgen in zelfmedelijden) of omdat de schavuit in kwestie ook in bed een foute jongen is en dat juist wel weer erg aantrekkelijk is. Dat zijn althans de redenen waarbij ik me kan voorstellen dat je 'op foute jongens valt'.
  zondag 22 mei 2011 @ 16:41:46 #37
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_97159046
En hierdoor heb ik maar weinig medelijden met vrouwen die worden mishandeld door hun vriend. Als je dit gedrag nu prima vindt moet je niet gek opkijken als je na een ruzie een paar meppen krijgt.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_97159759
quote:

*Begint iets te mompelen over de hoop dat diegene zal veranderen

Mm, laat maar zitten. Als je erop kickt om slecht behandeld te worden, go ahead :)
pi_97162595
Mijn vriendin heeft ook een paar van die losgeslagen vriendinnen die ook vallen op van die foute, typische kerels. Denk aan van die drugsdealertjes in spé die, ondanks dat ze nooit school afgemaakt hebben noch gewerkt hebben, een auto van minimaal 25k onder de reet hebben en constant met rolletjes van briefjes van ¤ 500 rondlopen in hun broekzak. Van die typetjes met een gigantisch overschot aan testosteron, losse handjes en een mentaliteit die ze dusdanig wereldvreemd maakt dat iedereen maar naar hen pijpen moet dansen.

Keer op keer zie ik het weer fout gaan met die meiden en die avontuurlijke, foute vriendjes van ze. In het begin is het allemaal leuk en spannend en het feit dat ze kunnen doen en laten wat ze willen omdat ze toch geld als water hebben is natuurlijk fantastisch. Maar de lol gaat er elke keer weer snel van af als vriendlief nogal losse handjes blijkt te hebben en mevrouw bont en blauw geslagen d'r beklag moet gaan doen bij alle vrienden en vriendinnen die ze heeft laten vallen; "Oh maar hij was zo lief in het begin. :'( :'( :'( Ik kreeg zo veel cadeautjes van hem! :'( :'( :'( ". Om over het hele milieu waar ze in terecht is gekomen (en vaak nauwelijks uit komt) nog maar te zwijgen.
pi_97162702
Tja, eigen schuld dikke bult he.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zondag 22 mei 2011 @ 18:00:21 #41
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97162957
Oh ts is blijkbaar mishandeld opeens?
pi_97162981
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:17 schreef Avise het volgende:
Het heeft gewoon ''iets'' niet dat ik het stoer vind, ik ben echt het tegenovergestelde. maar toch schijn ik op de stoners/junks/eikels te vallen. :/
Misschien Satan, hij kan heel makkelijk op je gevoel inspelen. Soms kun je door
je gevoel dingen geloven, terwijl de werkelijkheid totaal anders is.
  zondag 22 mei 2011 @ 18:05:17 #43
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_97163126
quote:
13s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:00 schreef Life2.0 het volgende:
Oh ts is blijkbaar mishandeld opeens?
Wacht maar 10 jaar en dan heeft TS een nieuw topic waarin ze aangeeft dat ze zo zielig is. Je leven is een gevolg van de keuzes die je maakt.
pi_97163191
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 16:13 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Stabiliteit wellicht?
Dat denk ik niet, eerder dat ze een voetveeg in zulke vrouwen zien.
  zondag 22 mei 2011 @ 18:07:21 #45
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97163200
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:05 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Wacht maar 10 jaar en dan heeft TS een nieuw topic waarin ze aangeeft dat ze zo zielig is. Je leven is een gevolg van de keuzes die je maakt.
Dan wachten we ook 10 jaar met dergelijke reacties.
  zondag 22 mei 2011 @ 18:17:05 #46
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_97163590
quote:
7s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:07 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Dan wachten we ook 10 jaar met dergelijke reacties.
Of we geven TS vooraf aan dat ze zelf verantwoordelijk is voor haar leven en hopen dat ze verstandige keuzes gaat maken in haar leven.
pi_97185826
quote:
Maar is het niet zo dat je het stiekem toch wel spannend vindt? Daarnaast zullen die gasten toch wel iets hebben wat jou aanspreekt. Ga eerst maar eens na waarom je verliefd wordt op zulk soort gasten. ;)
signatuurloos
  maandag 23 mei 2011 @ 01:07:58 #48
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_97185962
Op een gegeven moment ben je het huilie gedrag van mijn papa was niet aardig voor me zat en dan ga je je eigen leven leiden ipv dat je je moet optrekken aan het snelle leven van een ander.
  maandag 23 mei 2011 @ 01:12:58 #49
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_97186078
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:00 schreef matthij03 het volgende:

[..]

Dit dus. Gewoon Satan.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_97186133
Misschien komt het omdat je zeg maar gewoon dingen doet zoals je soms niet zou willen doen, maar af en toe door slechte ervaringen niet meer goed kan inzien hoe het zou moeten zijn wanneer je de relatie aangaat, of je bent gewoon dronken op het moment dat je hem leert kennen...
Als je vecht kan je verliezen, als je niet vecht heb je al verloren...
  maandag 23 mei 2011 @ 10:08:53 #51
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_97189985
quote:
3s.gif Op zondag 22 mei 2011 11:27 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dit woordje + je username, doet me vermoeden dat je je leven nu hebt veranderd? :')
scherp haha, maar nee hoor..gelukkig getrouwd
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_97192874
Waarom vragen mensen en TS zich nog steeds af waarom er op foute mannen gevallen wordt? :? Het is toch gewoon een schreeuw om aandacht, dat is redelijk voor de hand liggend. Niemand vindt het relaxed om slecht te worden behandeld, maar het kan wel een prettige uitkomst hebben: aandacht, slachtofferrol, bijzonder zijn, iets moeilijks hebben meegemaakt, etc.
pi_97192901
Je bent gewoon een trailer trash sletje in de dop. Niks mis mee, zulke figuren lopen er zat rond. Over 2 jaar alleenstaand moedertje levend van een uitkeringkje met af en toe een vriend. Zolang je maar gelukkig bent, toch?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2011 11:47:01 ]
pi_97193112
quote:
14s.gif Op maandag 23 mei 2011 11:45 schreef Scorpie het volgende:
Je bent gewoon een trailer trash sletje in de dop. Niks mis mee, zulke figuren lopen er zat rond. Over 2 jaar alleenstaand moedertje levend van een uitkeringkje met af en toe een vriend. Zolang je maar gelukkig bent, toch?
pi_97198703
quote:
Sad but true
  maandag 23 mei 2011 @ 15:36:26 #56
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_97202326
Sommige vrouwen zijn zo heerlijk naïef O+.

Maar al doende leert men, en sommigen iets sneller dan de ander maar uiteindelijk komt het vast goed.

Of je belandt nog een keer in de prostitutie.

Alhoewel daar weinig mis mee is. Het is toch een eervol ambacht.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_97211657
quote:
Kijk je door mensen heen soms of ..?
Ja...ik kijk door mensen heen, het gaat toch vooral om het uiterlijk, de rest zien we dan wel weer 8)7

Of bedoel je doorheen kijken als in x-ray vision :{w
pi_97212012
Emotionele uitdaging?
pi_97213372
Door om te gaan met mannen met nog ergere problemen dan jij kan jij jezelf wat normaler voelen.
pi_97269254
Pfff ik val niet op foute mannen, zij wel op mij 8)7

Niet per definitie vreemdgangers, ze lijken alleen steeds crimineler ed.

1 voordeel: word toch zelden fliefd.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 22:08:43 #61
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97270077
Ts is omgelegd door de foute jongens?
pi_97280545
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:08 schreef Life2.0 het volgende:
Ts is omgelegd door de foute jongens?
TS hoopte op medelijden.. :')
Is best moeilijk wanneer mensen niet zeggen wat je graag wil horen, vooral als je 15 bent :'(
pi_97280570
quote:
Je bent gewoon een trailer trash sletje in de dop. Niks mis mee, zulke figuren lopen er zat rond.
Stiekum zou je er graag 1 hebben. :P
  woensdag 25 mei 2011 @ 03:31:46 #64
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_97281375
quote:
daar ben je vrouw voor..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zakken zijn ook altijd over-aanwezig. vind je die haantjes energie wellicht aantrekkelijk?

Over-erect lopen, lage luide stem, grote praatjes, tatoo's en sjonnie kleding en ze ruiken altijd naar drank en cigaretten.. oja en de zegelringen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Schenkstroop op 25-05-2011 03:49:54 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_97286024
Rond hun 30ste ruilen de meeste vrouwen dergelijke alphahaantjes wel om voor een betrouwbare kantoorklerk die niet iedere week betrokken is bij drugshandel of matpartijen... geef het tijd :P
  woensdag 25 mei 2011 @ 11:06:11 #66
33189 RM-rf
1/998001
pi_97286316
Het 'zeggen' iets niet te willen is natuurlijk een soort van 'psycholgisch' achterdeurtje, waarmee veel vrouwen juist rechtvaardigen iets wél te doen, waarvan ze weten dat het eigenlijk niet goed is (althans, het erg sociaal in-acceptabel gevonden wordt door 'anderen' en het de bedoeling is bij anderen misschien niet in een kwaad daglicht te staan)...

of het nu gaat om het eten van een extra slagroom-taartje,
het flirten met een andere man (die misschien zelf een relatie heeft),
roddelen over een andere vrouw die hen eigenlijk niks misdaan heeft,
of dus een relatie/fling aangaan met een 'spannende' man, die echter op de lange duur geen relatiemateriaal aangaan.

allemaal van dat soort dingen die gewoon op momenten best leuk en fijn kunnen zijn en waartegen eigenlijk niks hoeft te zijn als iemand er bewust voor kiest, en ook niet er verdere 'claims' op wil leggen...

het 'zeggen dat het niet hoort' is zelf ook weer deel van de 'sociaal inacceptabel' zijn, het is immers het 'excuus' waarbij diegenen die het zelf gewoon fijn vind, aangeeft eigenlijk wel te weten 'dat het niet hoort'...

eerlijk gezegd vind ik het altijd een kromme denkwijze die zo snel alles wat 'leuk' is ind e richting duwt van dingen waarover je schijnbaar 'schuldgevoel' zou moeten hebben..
maar ik ben dan ook geen vrouw, mannen doen meestal niet zo moeilijk over zulke dingen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_97286528
Bovenstaande post klopt als een bus! Vrouwen zitten m.i. in dit soort gevallen altijd enorm te hikken op 2 gedachten. En zoals zo vaak is dit het kiezen tussen verstand en gevoel. Maar inderdaad, als ze dat gewoon zouden erkennen en niet zo moeilijk zouden doen is dat veel beter, ipv dingen te zeggen als dat "hij wel heel lief is!!" :')
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
pi_97329189
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:00 schreef matthij03 het volgende:

[..]

Jezus christus matthijs, rot toch even op met die religieuze BS van je. Er wordt hier een serieuze vraag gesteld en weer begin je anderen lastig te vallen met je eigen persoonlijke zooi. Maak dan gewoon een eigen topic aan.
En matthij99 is ook al in de planning zie ik? :P

Maar goed, weer OT!

Wat ik zelf nog erger vind wat betreft vrouwen die met foute mannen om gaan is wanneer ze zwanger raken van zo'n vent. Dit zijn dus gewoon bijstandsmoeders in de dop. Ook leuk voor het kind om te horen dat 'ie niet uit liefde is geboren maar meer een user-error was.

Is het misschien dat vrouwen op dit soort mannen vallen omdat hun vader ook zo was of zo? Zeg maar dat het oud en vertrouwd aan voelt?

quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 10:57 schreef Henno het volgende:
Rond hun 30ste ruilen de meeste vrouwen dergelijke alphahaantjes wel om voor een betrouwbare kantoorklerk die niet iedere week betrokken is bij drugshandel of matpartijen... geef het tijd :P
Ja, maar dat wordt al een stuk lastiger als ze op haar 30e al 1 of meerdere bengels achter zich aan heeft slepen waarvan juist die alphahaantjes de vader zijn :P
pi_97329320
dubbel

[ Bericht 99% gewijzigd door magnetronkoffie op 26-05-2011 10:49:58 ]
pi_97338505
quote:
Heb genoeg van dat soort vrouwen op lexa gezien.. "Ik ben gelukkig, heb een zoontje.. maar toch mis ik iemand die naast me op de bank zit."

Triest maar waar ;(
pi_97339841
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:34 schreef Suncatcher het volgende:

[..]

Heb genoeg van dat soort vrouwen op lexa gezien.. "Ik ben gelukkig, heb een zoontje.. maar toch mis ik iemand die naast me op de bank zit."

Triest maar waar ;(
Als je dat zo fout vind, waarom kijk je er dan naar? :')
pi_97348562
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:07 schreef Noz het volgende:

[..]

Als je dat zo fout vind, waarom kijk je er dan naar? :')
Je klikt op een foto van iemand die er leuk uitziet om vervolgens een 2e foto te zien van een kind ;(
  donderdag 26 mei 2011 @ 18:42:03 #73
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97348740
quote:
Stoners *O*
pi_97348936
-opzouten met je reli gezeik-

[ Bericht 47% gewijzigd door Daniel1976 op 26-05-2011 19:08:00 ]
pi_97349012
_O- Gewoon negeren, dan gaat ie vanzelf wel weg
  donderdag 26 mei 2011 @ 22:35:40 #76
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_97361334
quote:
14s.gif Op maandag 23 mei 2011 15:36 schreef fathank het volgende:
Sommige vrouwen zijn zo heerlijk naïef O+.

Maar al doende leert men, en sommigen iets sneller dan de ander maar uiteindelijk komt het vast goed.

Of je belandt nog een keer in de prostitutie.

Alhoewel daar weinig mis mee is. Het is toch een eervol ambacht.
Zonder hoeren had 99 % van FOK! nooit seks. ^O^
Hallon!
pi_97361395
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2011 22:35 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Hoeveel reken je voor een uurtje?
  donderdag 26 mei 2011 @ 22:40:47 #78
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_97361685
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2011 22:36 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Hoeveel reken je voor een uurtje?
100 Euro, de heroïneprijzen zijn nogal gestegen. ;(
Hallon!
  donderdag 26 mei 2011 @ 22:47:26 #79
8369 speknek
Another day another slay
pi_97362144
Meestal betekent het dat je zelf geen leven hebt, dat je een leidende man wil die jouw hele leven kan domineren (goedschiks danwel kwaadschiks).

Wil je dat niet meer? Luister wat meer Beyonce en ga een carriere najagen zodat je een zelfstandige vrouw bent die de mannen voor haar kan laten kruipen in plaats van andersom.

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_97366801
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 22:47 schreef speknek het volgende:

Wil je dat niet meer? Luister wat meer Beyonce en ga een carriere najagen zodat je een zelfstandige vrouw bent die de mannen voor haar kan laten kruipen in plaats van andersom.

Zo is ie goed :) Oh, en die Opzij kan je ook gewoon laten liggen ;)
pi_97366897
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2011 22:35 schreef BlueMage het volgende:
Als je echt zo desperate bent, wil ik wel iets aan mijn tarieven sleutelen. :7
pi_97366954
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 00:12 schreef Techno het volgende:

[..]

Techno heeft niks aan scherpte verloren :7
pi_97367199
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 00:12 schreef Techno het volgende:

[..]

^O^
  woensdag 1 juni 2011 @ 02:03:44 #84
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_97570182
Ach niks aan de hand, gewoon foute jongens blijven opzoeken. Je gaat vanzelf op je bek en komt kruipend terug naar huis ^O^ (of verdwijnt achter een raam). Moet je maar niet zo naief zijn. ;)
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_97601603
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:36 schreef Suncatcher het volgende:

[..]

Je klikt op een foto van iemand die er leuk uitziet om vervolgens een 2e foto te zien van een kind ;(
Hehe... Alsof ze het in eerste instantie nog even achterwege willen laten oid?
pi_97607213
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 22:49 schreef Noz het volgende:

[..]

Hehe... Alsof ze het in eerste instantie nog even achterwege willen laten oid?
Jij snapt hem! Helemaal doodeng als ze daarna je profiel terugbekijken.. "Please dont message me.. please dont message me.. please dont message me!! :'( "
pi_97818681
Heb zelf niks aan foute jongens. Geef mij maar een nette jongen die uit een net gezin komt;). Die niet vreemdgaat, niet drinkt, rookt en of opstap gaat. Wat moet je met een klootzak die niet eens een normaal leven leidt, die de hele tijd opstap gaat, en heel veel drinkt etc bah
  maandag 6 juni 2011 @ 23:32:05 #88
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_97818853
ik ben ook fout, ik heb alle foute CD's in de kast staan ^O^
  maandag 6 juni 2011 @ 23:39:43 #89
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97819364
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 23:29 schreef mimi20 het volgende:
Heb zelf niks aan foute jongens. Geef mij maar een nette jongen die uit een net gezin komt;). Die niet vreemdgaat, niet drinkt, rookt en of opstap gaat. Wat moet je met een klootzak die niet eens een normaal leven leidt, die de hele tijd opstap gaat, en heel veel drinkt etc bah
Genoeg autisten op fok
pi_97819647
quote:
10s.gif Op maandag 6 juni 2011 23:32 schreef Shispeed het volgende:
ik ben ook fout, ik heb alle foute CD's in de kast staan ^O^
^O^ Dat noemen ze goed fout toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')