abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 mei 2011 @ 00:07:28 #1
320153 Avise
Regrettes
pi_97139215
Ik weet niet waarom maar het trekt me aan. Mijn ex was fout, drugs alcohol en vreemdgaan.. Do I need to say more?
En nu begin ik ook al een beetje verliefd te worden op een zelfde soort jongen. Ook zo'n roekeloos geval enzo.
Ik weet niet waarom zoiets me aanspreekt... Ik wil het ook helemaal niet maar je houd het ook niet echt tegen.... denk ik?

Heeft iemand dit ook? en hoe ga je daar mee om? Kijk je door mensen heen soms of ..?
pi_97139286
dat komt gewoon omdat je nieuwe dingen wilt ontdekken
Come To Daddy
  zondag 22 mei 2011 @ 00:13:21 #3
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_97139518
Val je op het feit dat hij aan drugs alcohol en vreemdgaan doet, of val je op het feit dat hij spontaan en gezellig is en ook nog veel durft en veel lef heeft?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 22 mei 2011 @ 00:13:55 #4
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_97139547
Alle vrouwen vallen op foute jongens :')
Ok stelletje hokboeren
pi_97139649
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:13 schreef Keep_Walking het volgende:
Val je op het feit dat hij aan drugs alcohol en vreemdgaan doet, of val je op het feit dat hij spontaan en gezellig is en ook nog veel durft en veel lef heeft?
Kom je nu weer met de cads en de dads? :D
  zondag 22 mei 2011 @ 00:16:49 #6
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_97139678
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:16 schreef Ebbao het volgende:

[..]

Kom je nu weer met de cads en de dads? :D
... ;(
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 22 mei 2011 @ 00:17:43 #7
320153 Avise
Regrettes
pi_97139714
Het heeft gewoon ''iets'' niet dat ik het stoer vind, ik ben echt het tegenovergestelde. maar toch schijn ik op de stoners/junks/eikels te vallen. :/
pi_97139722
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:13 schreef padlarf het volgende:
Alle vrouwen vallen op foute jongens :')
Dit. Dat is gewoon vrouweigen

Jij hebt er gewoon wat meer last van dan anderen. Als je er echt last van hebt is het enige wat je kan doen volgende keer meer op je verstand vertrouwen ipv je gevoel.
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_97139811
Avise weet gewoon dat het goed toeven is bij mannen die weten wat ze willen. En een beetje lekkere drugs en gruwelijke seks is gegarandeerd.

Proost :7
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_97139848
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:07 schreef Avise het volgende:
Ik weet niet waarom maar het trekt me aan. Mijn ex was fout, drugs alcohol en vreemdgaan.. Do I need to say more?

Ja graag. Wel belangrijk om dat soort details te weten bij de vraag wat je nu moet.
  zondag 22 mei 2011 @ 00:21:34 #11
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_97139906
sja, mannen die slaan en vreemdgaan en zuipen en drugs gebruiken zijn idd onweerstaanbaar :9
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  zondag 22 mei 2011 @ 00:22:02 #12
320153 Avise
Regrettes
pi_97139927
quote:
7s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:20 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ja graag. Wel belangrijk om dat soort details te weten bij de vraag wat je nu moet.
Uhh drugs, psychische problemen, thuisproblemen, schoolproblemen, borderliner, depressies, vreemdgaan, alcoholproblemen, automulitatie.

Zo goed? Tenminste dit is mijn ex in zo weinig mogelijk woorden :')
pi_97139933
Je bent gewoon vrijer dan de omgeving om je heen. Niks mis mee.
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_97139969
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:16 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

... ;(
Haha ik wilde eerder al posten in before ... Over cads en dads. Maar goed. De toepasselijkheid ervan is nochtans voor de hand liggend.

Ts, wat bedoel je met 'er doorheen kijken'? Bedoel je niet 'negeren'? (klemtoon op 'ge' :') ).
  zondag 22 mei 2011 @ 00:23:33 #15
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_97139992
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:22 schreef Avise het volgende:

[..]

Uhh drugs, psychische problemen, thuisproblemen, schoolproblemen, borderliner, depressies, vreemdgaan, alcoholproblemen, automulitatie.

Zo goed? Tenminste dit is mijn ex in zo weinig mogelijk woorden :')
Hey, je hebt een redderscomplex of niet? :D
pi_97141061
Je bevind je waarschijnlijk in een omgeving waar zulke figuren zich ophouden. Kijk eens verder dan je neus lang is. Nu kunnen we niet zien hooe je eruit ziet maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Foute jongens vallen namelijk ook weer op bepaalde type meiden.
As je de bal nie hep kejje ook nie score, da's logisch natuurluk
  zondag 22 mei 2011 @ 00:53:16 #17
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_97141106
Hahahahaah, sorry hoor Avise, maar ik heb me in elk geval niet voor niets hier ingeschreven! :D

Maar even serieus.. Het vriendinnetje van mijn bovenbuurjongen krijst al drie jaar als haar niet werkende, drugs gebruikende, zuipende en slaande vriend thuis komt, als ie al thuis is, anders krijst ze alleen als ze hem aan de telefoon heeft(als ie opneemt..).

Verder heeft mijn onderbuurjongen, die net zo is, en zelfs met zijn vuistje naar mij durfde te zwaaien toen ik hem uitlachte(maar uiteindelijk niks deed) ook een hele leuke vriendin, die hem tegenhield toen hij me aan het bedreigen was.

Dus nee, er is niks mis met je. Het is vrij normaal dat je op gedragsgestoorde en negatieve psychopaten valt. En die verhaaltjes over mijn buren zijn echt, dat gebeurt hier serieus..

Misschien moet je gewoon eens een andere nemen die je wat harder slaat, verkracht en prostitueert om het spannend, gezellig en leuk te houden?

Sterkte meid..!
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
  zondag 22 mei 2011 @ 00:54:22 #18
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_97141144
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:53 schreef Retronix het volgende:
Hahahahaah, sorry hoor Avise, maar ik heb me in elk geval niet voor niets hier ingeschreven! :D

Maar even serieus.. Het vriendinnetje van mijn bovenbuurjongen krijst al drie jaar als haar niet werkende, drugs gebruikende, zuipende en slaande vriend thuis komt, als ie al thuis is, anders krijst ze alleen als ze hem aan de telefoon heeft(als ie opneemt..).

Verder heeft mijn onderbuurjongen, die net zo is, en zelfs met zijn vuistje naar mij durfde te zwaaien toen ik hem uitlachte(maar uiteindelijk niks deed) ook een hele leuke vriendin, die hem tegenhield toen hij me aan het bedreigen was.

Dus nee, er is niks mis met je. Het is vrij normaal dat je op gedragsgestoorde en negatieve psychopaten valt. En die verhaaltjes over mijn buren zijn echt, dat gebeurt hier serieus..

Misschien moet je gewoon eens een andere nemen die je wat harder slaat, verkracht en prostitueert om het spannend, gezellig en leuk te houden?

Sterkte meid..!
Dat klonk wel een beetje bitter.
  zondag 22 mei 2011 @ 00:55:13 #19
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_97141184
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:54 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat klonk wel een beetje bitter.
Valt mee, ik spoel het weg met rosé

[ Bericht % gewijzigd door Daniel1976 op 22-05-2011 01:49:24 ]
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
pi_97141216
Als ik drugs gebruik wil ik zoveel mogelijk lieve, geile, knuffelende dan wel dampende seks.

Wat gebruiken die ex en die huidige "vlam" van je? Ketacocamine? _O-
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

zondag 22 mei 2011 @ 00:59:37 #21
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97141347
quote:
6s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:56 schreef El_Matador het volgende:
Als ik drugs gebruik wil ik zoveel mogelijk lieve, geile, knuffelende dan wel dampende seks.

Wat gebruiken die ex en die huidige "vlam" van je? Ketacocamine? _O-
Wilde drugsseksnachten _O_
pi_97141389
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:59 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Wilde drugsseksnachten _O_
Heeerlijk! :9

[ Bericht % gewijzigd door Daniel1976 op 22-05-2011 01:46:08 ]

zondag 22 mei 2011 @ 01:43:48 #23
320153 Avise
Regrettes
pi_97142824
Ik had het niet over mishandelen :') Dat verzinnen jullie weer zelf.
  zondag 22 mei 2011 @ 01:51:42 #24
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_97143048
ontopic graag
pi_97145397
quote:
En nu begin ik ook al een beetje verliefd te worden op een zelfde soort jongen. Ook zo'n roekeloos geval enzo.
Ik weet niet waarom zoiets me aanspreekt... Ik wil het ook helemaal niet maar je houd het ook niet echt tegen.... denk ik?

Heeft iemand dit ook? en hoe ga je daar mee om? Kijk je door mensen heen soms of ..?
Mag ik zo vrij zijn om u een aantal vragen te stellen? Hier komen mijn vragen:

- bent u onzeker over uzelf?
- bent u makkelijk te beïnvloeden?
- komt u uit een gebroken en/of onstabiel gezin?
- bent u vroeger (veel) gepest of wordt u gepest?
- heeft u (vroeger) geen of weinig vrienden (gehad)?
- voelt u zich vaak onbegrepen door andere mensen?

Als u vier of meer vragen met "ja" kunt beantwoorden dan is het niet vreemd dat u op foute mannen valt. Foute mannen hebben, net zoals bijvoorbeeld loverboys, de eigenschap om bepaald soort vrouwen eruit te pikken en hen het gevoel te geven dat zij bij hem veilig zijn en dergelijke. Ik neem aan dat uw ex-vriendjes oprecht van u gehouden heeft en dat zij geen bijbedoelingen hadden zoals loverboys dat wél hebben, maar qua gevoel (= verliefd zijn en dergelijke) wat zij u gaven is ongeveer hetzelfde. In het begin is het leuk, maar vroeg of laat ontdekt u de ware aard van de persoon waar u verliefd op bent (geweest). Mijn advies: probeer met "gewone" mannen een relatie, in welke vorm dan ook, op te bouwen in plaats van elke keer een foute man uit te kiezen die u ongelukkig maakt en waar u tevens niets aan heeft.
pi_97145892
quote:

Wat krijg jij ervoor terug als je zo'n relatie aan gaat? Wat voor situatie levert het op? Hoe ziet jouw rol daarin eruit? en wat voel je daarbij?
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_97145966
Gezien je post historie heb je het wel vaker lastig hé :')

Misschien is het een idee om het gewoon niet op te zoeken?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zondag 22 mei 2011 @ 09:18:05 #28
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_97146008
quote:
7s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
sja, mannen die slaan en vreemdgaan en zuipen en drugs gebruiken zijn idd onweerstaanbaar :9
nu weet ik opeens waarom ik nooit een chick magnet was
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_97147825
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 09:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
nu weet ik opeens waarom ik nooit een chick magnet was
Dit woordje + je username, doet me vermoeden dat je je leven nu hebt veranderd? :')
pi_97148088
Als je er een probleem in ziet moet je er ook iets aan doen. Ik heb zelf ook die fase gehad maar niet zo extreem, een junk of crimineel moest ik nooit wat van hebben. Als je die fase hebt als je nog tiener bent dan ben je gewoon naïef en vind je het allemaal interessant en als je op een gegeven moment keihard op je bek gaat dan groei je er wel overheen, tenminste dat had ik, je hebt ook vrouwen die het nooit leren :N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')