quote:
Kan ik me voorstellen. Maar het gaat beter nu toch? Woning en werk toch?quote:Op zondag 22 mei 2011 16:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Merk ik vanzelf wel, of niet. Kwa gevoelens voor andere mensen, komt mijn autisme wel redelijk boven drijven..
Naja, nieuw niet echt meer natuurlijk. Het is niet echt groot he?quote:Op zondag 22 mei 2011 16:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, dat doe ik zeker!
Dat lijkt me aan de ene kant sterk. Maar hoe "nieuw" is het eilandje nog voor je?
Werk gaat wel beter, maar nog niet betaald enzo. En waar ik nu woon, voel ik me inderdaad een stuk beter dan voorheen. Misschien ligt dat ook wel aan een verandering van medicatie eind Januari.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Maar het gaat beter nu toch? Woning en werk toch?
Dan komt de rest (niet helemaal) vanzelf
Neen, daar word ik iedere dag aan herinnertquote:
Hotel der Jägerhofquote:Op zondag 22 mei 2011 16:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik denk dat ik dan net naar Colombia ga, als het allemaal een beetje loopt. Hangt van mijn aanbod af, ik ga dik onderhandelen.
We zien wel tegen die tijd. Waar ga je heen fuer Urlaub?
Snap ik! Mooi leventje man.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Naja, nieuw niet echt meer natuurlijk. Het is niet echt groot he?Maar ik ben geen veeleisend typ. Beetje BBQ-en, beetje cocktails drinken, beetje lamballen op het strand, lekker uit eten, binnenkort hopelijk weer abseilen en dan ook klimmen, ik ben dik tevreden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Mooi toch? Minder medicatie?quote:Op zondag 22 mei 2011 16:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Werk gaat wel beter, maar nog niet betaald enzo. En waar ik nu woon, voel ik me inderdaad een stuk beter dan voorheen. Misschien ligt dat ook wel aan een verandering van medicatie eind Januari.
Het klinkt bijna of je dat erg vindt.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:14 schreef Barbusse het volgende:
Neen, daar word ik iedere dag aan herinnert
quote:Op zondag 22 mei 2011 16:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Snap ik! Mooi leventje man.Zo duur toch niet? Vrienden van me komen volgende maand, voor 38 euro vanaf Eindhoven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Nee, integendeelquote:
Andere anti-psychotica. Wel meer mg, maar volgens mij is het wel een lichter middel.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 16:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Snap ik! Mooi leventje man.Valt mee waar heb je gekeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet dat ik me wil laten ombouwen, maar stiekem zou ik best wel een keer weten hoe het is om een vrouw te zijnquote:
Wil je niet...quote:Op zondag 22 mei 2011 16:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet dat ik me wil laten ombouwen, maar stiekem zou ik best wel een keer weten hoe het is om een vrouw te zijn
Verdomme, dat moet kunnen dan.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo duur toch niet? Vrienden van me komen volgende maand, voor 38 euro vanaf Eindhoven.
quote:
Heen lukt wel voor die prijs, maar terug niet altijd... ik heb zo snel geen retourtje gezien die in prijsklasse ligt..quote:Op zondag 22 mei 2011 16:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Verdomme, dat moet kunnen dan.
Ik zal weer es kijken of het lukt.
Lijkt me ook leuker om man te zijn dan vrouwquote:
Vrouwen krijgen eerder aandacht van mannen dan mannen van vrouwen.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Moet jij weten, maar ik zou me maar even inlezen als ik jou was....
Aandacht moet je vestigen, Bos.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vrouwen krijgen eerder aandacht van mannen dan mannen van vrouwen.
Toch?
Moi, 72 euro voor een retourtje Malta moet kunnen...quote:Op zondag 22 mei 2011 16:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heen lukt wel voor die prijs, maar terug niet altijd... ik heb zo snel geen retourtje gezien die in prijsklasse ligt..
Ja, okee, was een flauwe opmerking. Sorryquote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 16:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, okee, was een flauwe opmerking. Sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ze zijn er wel, gewoon goed zoekenquote:Op zondag 22 mei 2011 16:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Moi, 72 euro voor een retourtje Malta moet kunnen...
Dat denk ik ookquote:Op zondag 22 mei 2011 16:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Lijkt me ook leuker om man te zijn dan vrouw
Ik wil me wel es in het nachtleven van Malta storten nu...quote:
Hoeft niet.... dan moet je nog steeds knap, grappig of iets anders hebben.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:22 schreef Bos81 het volgende:
Vrouwen krijgen eerder aandacht van mannen dan mannen van vrouwen.
Toch?
Buenas tardes!quote:
Tieten.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoeft niet.... dan moet je nog steeds knap, grappig of iets anders hebben.
quote:Op zondag 22 mei 2011 16:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Moi, 72 euro voor een retourtje Malta moet kunnen...
Klopt. Zit ieder dag wel even op FOK, maar lang niet zo veel als begin dit jaar.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:27 schreef cafpow het volgende:
[..]
ha, bos, lang niet gezien hier![]()
[..]
Buenas! Aqui todo bien y por alla?
Cocktails en sisha´squote:Op zondag 22 mei 2011 16:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik wil me wel es in het nachtleven van Malta storten nu...
Dat kan jij toch wel?quote:Op zondag 22 mei 2011 16:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... grote tieten... of ze gewoon erg laten zien...
Puntertjes kunnen ook geil zijn hoor, vooral als de tepeltjes hard zijn in een strak topje!(drie keer raden hoe laat het is hahahaah)quote:Op zondag 22 mei 2011 16:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... grote tieten... of ze gewoon erg laten zien...
het is ook beter weer héquote:Op zondag 22 mei 2011 16:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt. Zit ieder dag wel even op FOK, maar lang niet zo veel als begin dit jaar.
haiquote:
Beide lekker. En de bijbehorende dames.quote:
Muy bien! El martes voy con 6 Colombianos al Colombiano aqui.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:27 schreef cafpow het volgende:
[..]
ha, bos, lang niet gezien hier![]()
[..]
Buenas! Aqui todo bien y por alla?
Spaans en Italiaans jailbait is ruim voorhanden voor jequote:Op zondag 22 mei 2011 16:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Beide lekker. En de bijbehorende dames.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |