Moi, 72 euro voor een retourtje Malta moet kunnen...quote:Op zondag 22 mei 2011 16:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heen lukt wel voor die prijs, maar terug niet altijd... ik heb zo snel geen retourtje gezien die in prijsklasse ligt..
Ja, okee, was een flauwe opmerking. Sorryquote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 16:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, okee, was een flauwe opmerking. Sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ze zijn er wel, gewoon goed zoekenquote:Op zondag 22 mei 2011 16:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Moi, 72 euro voor een retourtje Malta moet kunnen...
Dat denk ik ookquote:Op zondag 22 mei 2011 16:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Lijkt me ook leuker om man te zijn dan vrouw
Ik wil me wel es in het nachtleven van Malta storten nu...quote:
Hoeft niet.... dan moet je nog steeds knap, grappig of iets anders hebben.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:22 schreef Bos81 het volgende:
Vrouwen krijgen eerder aandacht van mannen dan mannen van vrouwen.
Toch?
Buenas tardes!quote:
Tieten.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoeft niet.... dan moet je nog steeds knap, grappig of iets anders hebben.
quote:Op zondag 22 mei 2011 16:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Moi, 72 euro voor een retourtje Malta moet kunnen...
Klopt. Zit ieder dag wel even op FOK, maar lang niet zo veel als begin dit jaar.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:27 schreef cafpow het volgende:
[..]
ha, bos, lang niet gezien hier![]()
[..]
Buenas! Aqui todo bien y por alla?
Cocktails en sisha´squote:Op zondag 22 mei 2011 16:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik wil me wel es in het nachtleven van Malta storten nu...
Dat kan jij toch wel?quote:Op zondag 22 mei 2011 16:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... grote tieten... of ze gewoon erg laten zien...
Puntertjes kunnen ook geil zijn hoor, vooral als de tepeltjes hard zijn in een strak topje!(drie keer raden hoe laat het is hahahaah)quote:Op zondag 22 mei 2011 16:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... grote tieten... of ze gewoon erg laten zien...
het is ook beter weer héquote:Op zondag 22 mei 2011 16:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt. Zit ieder dag wel even op FOK, maar lang niet zo veel als begin dit jaar.
haiquote:
Beide lekker. En de bijbehorende dames.quote:
Muy bien! El martes voy con 6 Colombianos al Colombiano aqui.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:27 schreef cafpow het volgende:
[..]
ha, bos, lang niet gezien hier![]()
[..]
Buenas! Aqui todo bien y por alla?
Spaans en Italiaans jailbait is ruim voorhanden voor jequote:Op zondag 22 mei 2011 16:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Beide lekker. En de bijbehorende dames.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |