quote:Op zondag 22 mei 2011 14:36 schreef PeuRac het volgende:
hoi liefjes, ik zit lekker te lunchen in mijn nieuwe stadje. Missen jullie mij al?
Natuurlijk niet. Wat ons betreft was je naar een land gegaan waar ze geen toegang hebben tot internet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Wat een liefde!quote:Op zondag 22 mei 2011 14:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Wat ons betreft was je naar een land gegaan waar ze geen toegang hebben tot internet.
Jeps, sinds gisteren avondquote:
Ik kon niet zonder jouw frustratiesquote:Op zondag 22 mei 2011 14:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Wat ons betreft was je naar een land gegaan waar ze geen toegang hebben tot internet.
Waar slaap je dan nu enzo? Waar liggen al je spullen of ga je alles nieuw kopen?quote:Op zondag 22 mei 2011 14:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jeps, sinds gisteren avondStraks weer naar huisjes kijken. Nu nog ff een beetje door t shopping deel lopen
Dublin ik vind de taal leuk en ze hebben er goed bier.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jeps, sinds gisteren avondStraks weer naar huisjes kijken. Nu nog ff een beetje door t shopping deel lopen
Al mijn spullen zitten in 2 grote en 1 kleine koffer, die liggen in mijn locker in het hostel. In de koffiebar erbij zit ik nu even, hele chille plek, blijf ik ook wel komen denk ik. De komende nachten (3) blijf ik hier, of korter als ik een plekje heb gevonden om te wonen. Dat moet vandaag wel lukken.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waar slaap je dan nu enzo? Waar liggen al je spullen of ga je alles nieuw kopen?
Het echte Iers (Gaelich) is verschrikkelijk, geen touw aan vast te knopenquote:Op zondag 22 mei 2011 14:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dublin ik vind de taal leuk en ze hebben er goed bier.
Succes met huisjes kijken. Uitgebreid verslag is welkom!quote:
Neem je zelf stiekem ook wel eens wat?quote:Op zondag 22 mei 2011 13:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
pijnstiller/ontstekingsremmer voor dr blaas, duur voer ( 18 euro per anderhalve kilo) voor de rest van dr leven ivm sulfietkristallen en een soort ambipur in het stopcontact twv 32 euro per 4 weken omdat het een stresskat is
Malta ist auch ja ganz sonnig aber nicht so sauber!quote:
Get a room you two!quote:
Het eerste. De wolken houden wat zonneschijn tegen...quote:Op zondag 22 mei 2011 15:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zonnig en schoon?
Of bedoel je onbewolkt?
Dochquote:Op zondag 22 mei 2011 16:01 schreef Barbusse het volgende:
Malta ist auch ja ganz sonnig aber nicht so sauber!
Mijn keuken en ramen wel weer.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Malta ist auch ja ganz sonnig aber nicht so sauber!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoest met u, mister?The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Neuh... Ik ben nog steeds Singlequote:Op zondag 22 mei 2011 16:01 schreef El_Matador het volgende:
Singles is nog nooit zo rustig geweest. Goed teken?
quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 16:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn keuken en ramen wel weer.PrimaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoest met u, mister?En met u, meneer?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op zondag 22 mei 2011 16:02 schreef El_Matador het volgende:
Mijn keuken en ramen wel weer.Als je toch bezig bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dankzij onder andere ikke kreupelt dit topic vrolijk voort naar de volgende wanna-be apocalypstm!quote:
Ik ook en ben daar eigenlijk helemaal niet zo ontevreden over.quote:
Niet zoveel brak-bier-meuk met je tokkiebuurman zuipen!quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 16:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dankzij onder andere ikke kreupelt dit topic vrolijk voort naar de volgende wanna-be apocalypstm!
Ja goed! Een nieuwe levensfase gaat in. Spannend dus. En over een week een aanbod, als het goed is. Mooi een paar dagen vakantie na het moedergansen en van de zomer sowieso Colombia en waarschijnlijk Mexico. En nog een vet feest in Amsterdam, prima dus.quote:
Geloof me, ik heb nog veeeeeulll te doen zo...quote:
Ik zeg niet dat ik niet ontevreden ben... maar af en toe lekker tegen iemand aanliggen en niet in je eentje te hoeven koken, lijkt me best ook wel eens tof.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook en ben daar eigenlijk helemaal niet zo ontevreden over.
Ja.... het zou ook onzinnig zijn om vanuit de DE te komen om bij mij te komen poetsen....quote:Op zondag 22 mei 2011 16:06 schreef El_Matador het volgende:
Geloof me, ik heb nog veeeeeulll te doen zo...
Dat lijkt me duidelijk...quote:Op zondag 22 mei 2011 16:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik niet ontevreden ben... maar af en toe lekker tegen iemand aanliggen en niet in je eentje te hoeven koken, lijkt me best ook wel eens tof.
Nee,okee dat kan misschien best wel fijn zijn ja. Ik weet gewoon niet beter, ben al heel mijn leven single.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik niet ontevreden ben... maar af en toe lekker tegen iemand aanliggen en niet in je eentje te hoeven koken, lijkt me best ook wel eens tof.
Oef, welkom ben je, maar het aantal vrije dagen slinkt drastisch...quote:Op zondag 22 mei 2011 16:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja.... het zou ook onzinnig zijn om vanuit de DE te komen om bij mij te komen poetsen....
maarruh... ik wil best een keertje daar Bier drinken en Schnitzels eten
Topquote:Op zondag 22 mei 2011 16:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook en ben daar eigenlijk helemaal niet zo ontevreden over.
Colombia, Mexico....klinkt vet, geniet ervan kerel!quote:Op zondag 22 mei 2011 16:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja goed! Een nieuwe levensfase gaat in. Spannend dus. En over een week een aanbod, als het goed is. Mooi een paar dagen vakantie na het moedergansen en van de zomer sowieso Colombia en waarschijnlijk Mexico. En nog een vet feest in Amsterdam, prima dus.
Bij u nog spannende ontwikkelingen?
Ben ik mee bezig (maar ze happen niet echt... ze willen gelijk een ONS or what ever... en dat interesseert me nu even niet)quote:Op zondag 22 mei 2011 16:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk...
Knuffelvriendjes zoeken helpt ook
Liefde en seks zijn megaverslavend. Als je het eenmaal hebt (gehad), wil je alleen maar meer.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee,okee dat kan misschien best wel fijn zijn ja. Ik weet gewoon niet beter, ben al heel mijn leven single.
Mannenquote:Op zondag 22 mei 2011 16:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ben ik mee bezig (maar ze happen niet echt... ze willen gelijk een ONS or what ever... en dat interesseert me nu even niet)
Ik heb geen haast.... maar ben je rond augustus/ september in de DE?quote:Op zondag 22 mei 2011 16:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oef, welkom ben je, maar het aantal vrije dagen slinkt drastisch...
Heb nogal veel vrienden die ik allemaal wil zien voordat ik echt wegga...
Haha, dat doe ik zeker!quote:Op zondag 22 mei 2011 16:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Colombia, Mexico....klinkt vet, geniet ervan kerel!![]()
Aan het mediterraanse front nichts neues vrees ik. Ik heb een saai leven
Ik heb geen idee. Ik denk dat ik dan net naar Colombia ga, als het allemaal een beetje loopt. Hangt van mijn aanbod af, ik ga dik onderhandelen.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb geen haast.... maar ben je rond augustus/ september in de DE?
Momenteel heb ik iets gezien wat daar is en misschien wordt dat mijn vakantie
Merk ik vanzelf wel, of niet. Kwa gevoelens voor andere mensen, komt mijn autisme wel redelijk boven drijven..quote:Op zondag 22 mei 2011 16:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Liefde en seks zijn megaverslavend. Als je het eenmaal hebt (gehad), wil je alleen maar meer.
En terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |