como que vas con 6 colombianos al colombiano? A cenar a un lugar colombiano, o que?quote:Op zondag 22 mei 2011 16:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Muy bien! El martes voy con 6 Colombianos al Colombiano aqui.
Dat speelt inderdaad wel mee ja. Maar ook bij minder weer, zit ik vaak 's avonds te puzzelen of te lezen.quote:
o... mijn tepels zijn altijd snel hard... maar of dat nu ligt aan een lekkere kerelquote:Op zondag 22 mei 2011 16:30 schreef Retronix het volgende:
[..]
Puntertjes kunnen ook geil zijn hoor, vooral als de tepeltjes hard zijn in een strak topje!(drie keer raden hoe laat het is hahahaah)
Nee, dat beweer ik juist nietquote:Op zondag 22 mei 2011 16:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wil je nu beweren dat ik hele kleine tieten heb?
Ja tuurlijk kan ik ze laten zien, maar dan denkt zo'n gast nog meer dat het om de seks gaat
Eso si.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:34 schreef cafpow het volgende:
[..]
como que vas con 6 colombianos al colombiano? A cenar a un lugar colombiano, o que?
Spaans ken ik al. Maltees wil ik wel es proeven.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Spaans en Italiaans jailbait is ruim voorhanden voor je
que bien! Y a donde en colombia vas?quote:Op zondag 22 mei 2011 16:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eso si.
Hay un restaurante colombiano en Aachen
Y proximo mes vuelvo a Colombia. Y en unos meses me quedare alla.
Hebben we ook, dit is toch zo´n kosmopolitisch eilandquote:Op zondag 22 mei 2011 16:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Spaans ken ik al. Maltees wil ik wel es proeven.
Italiaans ook geen bezwaar tegen. Tunesisch ook niet
Mooi... want mijn dames waren gekwetstquote:Op zondag 22 mei 2011 16:35 schreef Barbusse het volgende:
Nee, dat beweer ik juist niet![]()
Maar je hebt een punt, ik hou er al over op
Bogota.quote:
Mooi zo. Kan jij 13-16 augustus?quote:Op zondag 22 mei 2011 16:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hebben we ook, dit is toch zo´n kosmopolitisch eiland
Geen idee, ik heb al moeite met iets plannen voor volgende weekquote:
Hier ( Landkreis Leer ) is het bewolkt en nogal winderig. Een half uurtje geleden regende hetquote:
Dat doet er ook helemaal niet toe.. Ik zeg dat puntertjes ook lekker kunnen zijn, jou memmen daargelatenquote:Op zondag 22 mei 2011 16:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
o... mijn tepels zijn altijd snel hard... maar of dat nu ligt aan een lekkere kerel
Doe ik. Volgende week duidelijkheid van Colombia, dus daarna laat ik het je weten.quote:
Lekker!quote:Op zondag 22 mei 2011 16:49 schreef nikky het volgende:
Hi
[..]
Hier ( Landkreis Leer ) is het bewolkt en nogal winderig. Een half uurtje geleden regende het.
Gelukkig was het gisteren wel mooi weer
Memmenquote:Op zondag 22 mei 2011 16:51 schreef Retronix het volgende:
[..]
Dat doet er ook helemaal niet toe.. Ik zeg dat puntertjes ook lekker kunnen zijn, jou memmen daargelaten
Okies!quote:Op zondag 22 mei 2011 16:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Doe ik. Volgende week duidelijkheid van Colombia, dus daarna laat ik het je weten.
Helemaal bovenin Duitsland. In Groningen bij BadNieuweschans de grens over.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lekker!
Hier in Aachen ook een beetje regen gehad. Waar ligt Leer?
Ah, weit weg!quote:Op zondag 22 mei 2011 16:59 schreef nikky het volgende:
[..]
Helemaal bovenin Duitsland. In Groningen bij BadNieuweschans de grens over.
Ja, ik had Aachen ook al even gegoogledmapped.... das een eindje karren he!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |