niet meer.. in mijn uitgaanjaren een stuk meer.. nu af en toe nog als ik sta te koken of schoon sta te maken ofzoquote:
Nee, die deed het heul anders dan ik.. ik heb soms echt schoonmaakkicks als ik heb geblowt, en dan pak ik de badkamer, gangetje, keuken en woon/slaapkamer aan, en dan zing ik luidkeels mee en dans ik lekker mee, en mn buren kunnen daar gewoon niet echt blij mee zijn, want ik doe dat vaak snachtsquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:24 schreef Sgt.Warlock het volgende:
A la assepoester met de stofdoek door huis?
stijldansen is niet echt aan mij besteed.. stapjes leren kan ik niet.. ik dans op gevoelquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:24 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Bedoelde eigenlijk meer stijldansen en dergelijke...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:27 schreef El_Matador het volgende:
KLOOOOOOOOOOOOOOOOON!!!KlooooooonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorry, was helemaal vergeten terug te smsen weer
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
En ik heb gehuntquote:
tot je mij hoort zingenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:28 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Hehe maar ik kan het wel waarderen als iemand zo schoonmaakt... maar zou dan vragen zou je dat voor mij een keer willen doen? Dat is echt genieten
Ben trots op je!quote:
Ik kan het je belovenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:32 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Daar kan ik alleen over oordelen als ik het gehoord heb ..
Sja, ik denk, kloon is er niet, moet ik het zelf maar doenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ben trots op je!
Volgens mij had je alles gesmst toch? Spreek je nu toch weer.
zelfs geen mooie stukjesquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:35 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Het kan altijd erger... en voordeel als je niet kan zingen zijn er altijd mooie stukjes tussen en als je wel oed kan zingen zitten er altijd mindere stukken tussen
Precies. Ff een weekendje chaos wegwerken hier ook.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, ik denk, kloon is er niet, moet ik het zelf maar doen
nee, k had niet meer geantwoord.. chaoot als kloons kunnen zijn
ik heb mn wenkbrauwen geplukt.. dat was genoeg chaos weggewerkt voor vandaagquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies. Ff een weekendje chaos wegwerken hier ook.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb mn wenkbrauwen geplukt.. dat was genoeg chaos weggewerkt voor vandaag
Kan ik wel een keer bij je doenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoef ik nooit te doen...
Ik ga morgen mijn spin even goed verzorgen...
brede smaakquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:41 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Ook een goed nummer.. goede smaak GvE
Kloon.. ik zit te denken om mn pony knalrood te vervenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:43 schreef El_Matador het volgende:
Goed nummer, goeie clip, goeie website (beter dan JoeToep):
Ja, niet dat seksspeeltje kloon.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kan ik wel een keer bij je doen
ik had het al veel te lang niet gedaan, wou het eigenlijk met touwtjes laten doen bij de turkse kapper hier, maar kon er nu niet meer tegen, heb meer weggeplukt onderhand dan er nog zit
uhm.. we hebben het hier over je knuffelspin toch?
Ik onterf je!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kloon.. ik zit te denken om mn pony knalrood te verven
Met een botte bijl, mag ik aannemen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ohja, die heb ik donderdag trouwens zelf geknipt
nee, met een huis- tuin- en keukenschaarquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met een botte bijl, mag ik aannemen?![]()
haha, daar leek ik wel al opquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, niet dat seksspeeltje kloon.
Ik zie je al zitten, als een chimpanseetje plukken aan je gezicht.
oh.. dan doe ik het maar nietquote:
Je neusharen erbij?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, met een huis- tuin- en keukenschaar
ik kon niet meer wachten tot mn zus het zou doen, dus heb een schaar gepakt en maar wat op de gok geknipt
Een chimpansee met een rood voorhoofd? Word je SP-jeugdleider ofzo?quote:
Nee, die laat ik groeienquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je neusharen erbij?
Dat moet een memorabele middag geweest zijn...
Nee.. Ik stem altijd de meest extreme kant. Volgende keer wordt het Christenuniequote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een chimpansee met een rood voorhoofd? Word je SP-jeugdleider ofzo?
oh.. niet meerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, die laat ik groeien
vandaag was voornamelijk een heule luie middag
tis wel echt duidelijk dat de kloons weer terug zijn in het topic nu.. snelheid![]()
Ja, maar Gitaarspelende mannenquote:
Ik dans wel danquote:Op zondag 22 mei 2011 00:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar Gitaarspelende mannen
die weten hoe het moet
goed plan wel..quote:Op zondag 22 mei 2011 00:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik dans wel dan
Kan jij lekker zwijmelen bij die mannen...
Wat niet,quote:Op zondag 22 mei 2011 11:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat heb je gister allemaal mogen drinken?
Je hebt in ieder geval kunnen praten, wellicht smelt de boel nu een beetje en kan je in ieder geval zonder schreeuwen elkaar soms vragen of muziek zachter kan. Of wie weet drink je nog eens een biertje en komt het uiteindelijk goed. Het is in ieder geval er niet slechter op geworden, even los van je katerquote:Op zondag 22 mei 2011 12:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben gisteren met mn halfdronken hoofd naar de bovenbuurman gegaan 's nachts![]()
Tijdens het hond uitlaten zag ik dat hij nog wakker was dus ben gewoon langs gegaan.
Ik bel aan, hij doet deur open. Ik zeg: wij moeten praten!
Hij: MET JOU VALT NIET TE PRATEN KLABAM deur dicht![]()
Volhouder wint, uiteindelijk wel gepraat. Beetje een mwoah-gevoel over. Eigenlijk gewoon afgesproken dat we elkaar normaal kunnen aanspreken als er last is van de muziek.
En door zijn pauperbier heb ik nu koppijn
Ik moet van hem mijn excuses aan mn andere buren aanbieden. Ik zo waarom? Moet ik sorry dat jullie mij bedreigen gaan zeggen?quote:Op zondag 22 mei 2011 12:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval kunnen praten, wellicht smelt de boel nu een beetje en kan je in ieder geval zonder schreeuwen elkaar soms vragen of muziek zachter kan. Of wie weet drink je nog eens een biertje en komt het uiteindelijk goed. Het is in ieder geval er niet slechter op geworden, even los van je kater
Ik zit in de ghetto van Emmen jewaitsquote:Op zondag 22 mei 2011 12:45 schreef ArTiC het volgende:
en ik maar denken dat ik in een pauperbuurt woon
achterste tussen de sportieve huisvrouwenquote:Op zondag 22 mei 2011 12:53 schreef xFriendx het volgende:
Ok, ik ga mn achterste tussen de sportieve huisvrouwen plaatsen. Tot later weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want?quote:Op zondag 22 mei 2011 13:08 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Hallo Allemaal
Huppelmuts.. je bent stoer!
Ja moet toch op een of andere manier zorgen dat dat ophoudt.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:10 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Nou dat je naar je buurman bent gegaan ondanks de bedreigingen en de andere dingen
-Engel-quote:
Alweerquote:Op zondag 22 mei 2011 13:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
-Engel-![]()
Het is hier zonnig en lekker, alleen waait het wel. Maar ik ben toch aan het werk, so who cares
Nou, als je brak bent is cola en naturel chips het beste ooitquote:Op zondag 22 mei 2011 13:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Wakker. Hoofdpijn. Goedemorgen. Gaap. Cola.
... heheheequote:Op zondag 22 mei 2011 13:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Wakker. Hoofdpijn. Goedemorgen. Gaap. Cola.
Hi Bosjequote:
Tosti en sinaasappelsap!quote:Op zondag 22 mei 2011 13:27 schreef Bioflap het volgende:
[..]
Nou, als je brak bent is cola en naturel chips het beste ooit
ik hou niet van thee en lust geen gember, maar bedanktquote:Op zondag 22 mei 2011 13:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
... heheheeschuift een kopje verse thee.... gember met peach werkt als een toverspreuk voor je hoofdpijn (want GEMBER
)
[..]
Hi Bosje
gewoon cola.. Ff wachten en t verdwijnt vanzelfquote:Op zondag 22 mei 2011 13:27 schreef Bioflap het volgende:
[..]
Nou, als je brak bent is cola en naturel chips het beste ooit
quote:Op zondag 22 mei 2011 13:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik hou niet van thee en lust geen gember, maar bedankt
quote:Op zondag 22 mei 2011 13:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tosti en sinaasappelsap!
Of worstenbroodjes met mayonaise.
ik heb 1 literflesjes op het moment.. Daar blijft de prik opquote:Op zondag 22 mei 2011 13:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]daarom ook de
<<< Zal ik dan maar een 2 literfles cola jouw kant opgooien
tosti's moeten met chorizo of salami of zelfgemaakte tonijnsaladequote:Op zondag 22 mei 2011 13:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]ik heb alleen maar de verkeerde combo in huis ... Tosti met mayo
Tosti met mayo kan wel, maar je moet dan een beetje curry en bieslook erbij doen.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]ik heb alleen maar de verkeerde combo in huis ... Tosti met mayo
Hehehequote:Op zondag 22 mei 2011 13:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb 1 literflesjes op het moment.. Daar blijft de prik op
Eenliterfles zijn okay, maar blikjes cola zijn nogsteeds veruit het lekkerst en het best, doordat het koolzuur daar veel slechter uit kan ontsnappen (als het nog dicht is).quote:Op zondag 22 mei 2011 13:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Tosti's met Salami...quote:Op zondag 22 mei 2011 13:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tosti's moeten met chorizo of salami of zelfgemaakte tonijnsalade
Salamiquote:Op zondag 22 mei 2011 13:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tosti's moeten met chorizo of salami of zelfgemaakte tonijnsalade
nee echt.. Boterham, plakje kaas, tonijn gemengd met zaanse mayo zout peper paprikapoeder en een beetje ketchup, plakje kaas, boterham, onder het tosti ijzer enquote:Op zondag 22 mei 2011 13:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tosti's met Salami...
Tonijnsalade.... dat is dan toch geen tosti meer? dat lijkt me koud lekkerder...
In die volgorde?quote:Op zondag 22 mei 2011 13:40 schreef -Engel- het volgende:
Huis opruimen
Koken
Aankleden
Allemaal geen zin inIk ben lui
Hmm misschien en keertje maken ... may be not...quote:Op zondag 22 mei 2011 13:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee echt.. Boterham, plakje kaas, tonijn gemengd met zaanse mayo zout peper paprikapoeder en een beetje ketchup, plakje kaas, boterham, onder het tosti ijzer en
ik wil gewoon glazen flessenquote:Op zondag 22 mei 2011 13:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hehehehet nadeel van die nieuwe flessen he ....
Niet noodzakelijk....quote:
Colafles op zn kop in de koelkast bewaren. Dan blijft de prik er ook inquote:Op zondag 22 mei 2011 13:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Echt?quote:
Je houdt dan ook van lauwe cola ...quote:Op zondag 22 mei 2011 13:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wil gewoon glazen flessen
en cola blijft ook langer prik houden als je het niet in de koelkast zet
Pepermuntje er indoen en goed schuddenquote:Op zondag 22 mei 2011 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Colafles op zn kop in de koelkast bewaren. Dan blijft de prik er ook in
Het nadeel met blikjes is dat me het altijd om de oren spuit als ik ze losmaakquote:Op zondag 22 mei 2011 13:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eenliterfles zijn okay, maar blikjes cola zijn nogsteeds veruit het lekkerst en het best, doordat het koolzuur daar veel slechter uit kan ontsnappen (als het nog dicht is).
Dop er dan wel goed opschroeven.... mijn sweet chilli saus lag op die manier op de bodem van mijn koelkastquote:Op zondag 22 mei 2011 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Colafles op zn kop in de koelkast bewaren. Dan blijft de prik er ook in
Blont?quote:Op zondag 22 mei 2011 13:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dop er dan wel goed opschroeven.... mijn sweet chilli saus lag op die manier op de bodem van mijn koelkast
Die sweet chili saus van de Marko.. :|quote:Op zondag 22 mei 2011 13:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dop er dan wel goed opschroeven.... mijn sweet chilli saus lag op die manier op de bodem van mijn koelkast
cola schudden? Das heiligschennisquote:Op zondag 22 mei 2011 13:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je houdt dan ook van lauwe cola ...
maar was jij niet degene die de cola schudde om de prik er uit te halen? (of ben ik nu in de war?)
Ja... heel vaak wel.... maar mosterd, wasabi en chillisaus kan ik meestal wel goed hebben (vraag me niet waarom... I DON'T know)quote:Op zondag 22 mei 2011 13:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Echt?Ik vind het heerlijk. AL heb ik allang geen tosti's meer gehad. Deze week maar eens doen. Als ik ze nu maak, heb ik voor morgen geen brood meer..
quote:Op zondag 22 mei 2011 13:45 schreef Bioflap het volgende:
[..]
Die sweet chili saus van de Marko.. :|
Waag het niet om die nog eens te verspillen
Okee, ja ik heb ook dingen waar ik slechter tegen kan. Wasabi is daar 1 van, Ook had ik laatst een soort van chili-woksaus en die vond ik ook te pittig, of ik had er te veel ingedaan, dat kan ook nog.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... heel vaak wel.... maar mosterd, wasabi en chillisaus kan ik meestal wel goed hebben (vraag me niet waarom... I DON'T know)
Volgende week zondag vrijquote:Op zondag 22 mei 2011 13:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
AlweerMoet je nu de hele tijd op een zondag werken
Nou moe....
Makroquote:Op zondag 22 mei 2011 13:45 schreef Bioflap het volgende:
[..]
Die sweet chili saus van de Marko.. :|
Waag het niet om die nog eens te verspillen
quote:Op zondag 22 mei 2011 13:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
cola schudden? Das heiligschennis
quote:
Dat iddquote:Op zondag 22 mei 2011 13:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgende week zondag vrijEn als ik problemen zou hebben met mijn werktijden moet ik een andere baan gaan zoeken
Als er op de braderie eten te koop is wat genoeg is voor een volledige maaltijd en het is voordelig kwa geld, waarom niet?quote:Op zondag 22 mei 2011 13:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hmm.. Braderie in het dorp.. Weinig geld.. Gewone winkels zijn ook open.. Moet nog eten voor vanaaf zien te fixen.. Zou ik?
quote:Op zondag 22 mei 2011 13:49 schreef Graseter het volgende:
Op een fles origina staat dat je moet schudden voor gebruik. Ik heb het nooit geprobeerd.
ik giet alleen de prikloze restjes door de gootsteen.. Anders eindigt het zoals het hoort na een heel proces in de wcquote:Op zondag 22 mei 2011 13:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]a verkeerd onthouden....
Beste GvE ... ik kan je melden dat ik er ook niet mee schud.... ZONDE
Ja... preciesquote:Op zondag 22 mei 2011 13:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik giet alleen de prikloze restjes door de gootsteen.. Anders eindigt het zoals het hoort na een heel proces in de wc
wel voorzichtig omschudden ivm prikquote:Op zondag 22 mei 2011 13:49 schreef Graseter het volgende:
Op een fles origina staat dat je moet schudden voor gebruik. Ik heb het nooit geprobeerd.
Ja maar als je schud gaat sowieso al dat vruchtvlees eruit.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]zonde.... dat is nodig voor de stukjes vruchtvlees
quote:Op zondag 22 mei 2011 13:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... precies
maar ik ben een kliko... via de gootsteen is ZONDE...iehl
Hey Bosquote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 13:53 schreef -Engel- het volgende:
Oe die Logistics is fijn....
Redelijke rustige D 'n B
Wat een schreeuwlelijk.... dat wordt pas leuk als je halfzat bent en toch al staat te springen....quote:Op zondag 22 mei 2011 13:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
Lekkere rustige muziek op de zondag ochtend.
Wat krijgt ze dan? En waarvoor?quote:Op zondag 22 mei 2011 13:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mijn kat is verslaafd aan haar medicijn.. Zodra ik dat flesje pak springt ze al op schoot
ik ben alles behalve klikoquote:Op zondag 22 mei 2011 13:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja inderdaad Ieh... slechte eigenschap.... kliko spelen,,,,![]()
pijnstiller/ontstekingsremmer voor dr blaas, duur voer ( 18 euro per anderhalve kilo) voor de rest van dr leven ivm sulfietkristallen en een soort ambipur in het stopcontact twv 32 euro per 4 weken omdat het een stresskat isquote:
alleen als het echt echt echt lekker isquote:Op zondag 22 mei 2011 14:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wees blij... dan eet je tenminste niet alles op omdat het anders zonde is....
Arme Varken.... (en arme GvE... kostbare kat heb je)quote:Op zondag 22 mei 2011 13:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
pijnstiller/ontstekingsremmer voor dr blaas, duur voer ( 18 euro per anderhalve kilo) voor de rest van dr leven ivm sulfietkristallen en een soort ambipur in het stopcontact twv 32 euro per 4 weken omdat het een stresskat is
en ik zou dat lang zo erg niet vinden als ze dan zou stoppen met op de bank en mn dekbed te plassenquote:Op zondag 22 mei 2011 14:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Arme Varken.... (en arme GvE... kostbare kat heb je)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Doet ze dat puur uit stress of nijd?quote:Op zondag 22 mei 2011 14:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en ik zou dat lang zo erg niet vinden als ze dan zou stoppen met op de bank en mn dekbed te plassen
quote:Op zondag 22 mei 2011 14:36 schreef PeuRac het volgende:
hoi liefjes, ik zit lekker te lunchen in mijn nieuwe stadje. Missen jullie mij al?
Peu... zit je al in Dublin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |