Want?quote:Op zondag 22 mei 2011 13:08 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Hallo Allemaal
Huppelmuts.. je bent stoer!
Ja moet toch op een of andere manier zorgen dat dat ophoudt.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:10 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Nou dat je naar je buurman bent gegaan ondanks de bedreigingen en de andere dingen
-Engel-quote:
Alweerquote:Op zondag 22 mei 2011 13:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
-Engel-![]()
Het is hier zonnig en lekker, alleen waait het wel. Maar ik ben toch aan het werk, so who cares
Nou, als je brak bent is cola en naturel chips het beste ooitquote:Op zondag 22 mei 2011 13:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Wakker. Hoofdpijn. Goedemorgen. Gaap. Cola.
... heheheequote:Op zondag 22 mei 2011 13:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Wakker. Hoofdpijn. Goedemorgen. Gaap. Cola.
Hi Bosjequote:
Tosti en sinaasappelsap!quote:Op zondag 22 mei 2011 13:27 schreef Bioflap het volgende:
[..]
Nou, als je brak bent is cola en naturel chips het beste ooit
ik hou niet van thee en lust geen gember, maar bedanktquote:Op zondag 22 mei 2011 13:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
... heheheeschuift een kopje verse thee.... gember met peach werkt als een toverspreuk voor je hoofdpijn (want GEMBER
)
[..]
Hi Bosje
gewoon cola.. Ff wachten en t verdwijnt vanzelfquote:Op zondag 22 mei 2011 13:27 schreef Bioflap het volgende:
[..]
Nou, als je brak bent is cola en naturel chips het beste ooit
quote:Op zondag 22 mei 2011 13:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik hou niet van thee en lust geen gember, maar bedankt
quote:Op zondag 22 mei 2011 13:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tosti en sinaasappelsap!
Of worstenbroodjes met mayonaise.
ik heb 1 literflesjes op het moment.. Daar blijft de prik opquote:Op zondag 22 mei 2011 13:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]daarom ook de
<<< Zal ik dan maar een 2 literfles cola jouw kant opgooien
tosti's moeten met chorizo of salami of zelfgemaakte tonijnsaladequote:Op zondag 22 mei 2011 13:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]ik heb alleen maar de verkeerde combo in huis ... Tosti met mayo
Tosti met mayo kan wel, maar je moet dan een beetje curry en bieslook erbij doen.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]ik heb alleen maar de verkeerde combo in huis ... Tosti met mayo
Hehehequote:Op zondag 22 mei 2011 13:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb 1 literflesjes op het moment.. Daar blijft de prik op
Eenliterfles zijn okay, maar blikjes cola zijn nogsteeds veruit het lekkerst en het best, doordat het koolzuur daar veel slechter uit kan ontsnappen (als het nog dicht is).quote:Op zondag 22 mei 2011 13:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb 1 literflesjes op het moment.. Daar blijft de prik op
Tosti's met Salami...quote:Op zondag 22 mei 2011 13:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tosti's moeten met chorizo of salami of zelfgemaakte tonijnsalade
Salamiquote:Op zondag 22 mei 2011 13:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tosti's moeten met chorizo of salami of zelfgemaakte tonijnsalade
nee echt.. Boterham, plakje kaas, tonijn gemengd met zaanse mayo zout peper paprikapoeder en een beetje ketchup, plakje kaas, boterham, onder het tosti ijzer enquote:Op zondag 22 mei 2011 13:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tosti's met Salami...
Tonijnsalade.... dat is dan toch geen tosti meer? dat lijkt me koud lekkerder...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |