Wat niet,quote:Op zondag 22 mei 2011 11:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat heb je gister allemaal mogen drinken?
Je hebt in ieder geval kunnen praten, wellicht smelt de boel nu een beetje en kan je in ieder geval zonder schreeuwen elkaar soms vragen of muziek zachter kan. Of wie weet drink je nog eens een biertje en komt het uiteindelijk goed. Het is in ieder geval er niet slechter op geworden, even los van je katerquote:Op zondag 22 mei 2011 12:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben gisteren met mn halfdronken hoofd naar de bovenbuurman gegaan 's nachts![]()
Tijdens het hond uitlaten zag ik dat hij nog wakker was dus ben gewoon langs gegaan.
Ik bel aan, hij doet deur open. Ik zeg: wij moeten praten!
Hij: MET JOU VALT NIET TE PRATEN KLABAM deur dicht![]()
Volhouder wint, uiteindelijk wel gepraat. Beetje een mwoah-gevoel over. Eigenlijk gewoon afgesproken dat we elkaar normaal kunnen aanspreken als er last is van de muziek.
En door zijn pauperbier heb ik nu koppijn
Ik moet van hem mijn excuses aan mn andere buren aanbieden. Ik zo waarom? Moet ik sorry dat jullie mij bedreigen gaan zeggen?quote:Op zondag 22 mei 2011 12:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval kunnen praten, wellicht smelt de boel nu een beetje en kan je in ieder geval zonder schreeuwen elkaar soms vragen of muziek zachter kan. Of wie weet drink je nog eens een biertje en komt het uiteindelijk goed. Het is in ieder geval er niet slechter op geworden, even los van je kater
Ik zit in de ghetto van Emmen jewaitsquote:Op zondag 22 mei 2011 12:45 schreef ArTiC het volgende:
en ik maar denken dat ik in een pauperbuurt woon
achterste tussen de sportieve huisvrouwenquote:Op zondag 22 mei 2011 12:53 schreef xFriendx het volgende:
Ok, ik ga mn achterste tussen de sportieve huisvrouwen plaatsen. Tot later weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want?quote:Op zondag 22 mei 2011 13:08 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Hallo Allemaal
Huppelmuts.. je bent stoer!
Ja moet toch op een of andere manier zorgen dat dat ophoudt.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:10 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Nou dat je naar je buurman bent gegaan ondanks de bedreigingen en de andere dingen
-Engel-quote:
Alweerquote:Op zondag 22 mei 2011 13:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
-Engel-![]()
Het is hier zonnig en lekker, alleen waait het wel. Maar ik ben toch aan het werk, so who cares
Nou, als je brak bent is cola en naturel chips het beste ooitquote:Op zondag 22 mei 2011 13:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Wakker. Hoofdpijn. Goedemorgen. Gaap. Cola.
... heheheequote:Op zondag 22 mei 2011 13:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Wakker. Hoofdpijn. Goedemorgen. Gaap. Cola.
Hi Bosjequote:
Tosti en sinaasappelsap!quote:Op zondag 22 mei 2011 13:27 schreef Bioflap het volgende:
[..]
Nou, als je brak bent is cola en naturel chips het beste ooit
ik hou niet van thee en lust geen gember, maar bedanktquote:Op zondag 22 mei 2011 13:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
... heheheeschuift een kopje verse thee.... gember met peach werkt als een toverspreuk voor je hoofdpijn (want GEMBER
)
[..]
Hi Bosje
gewoon cola.. Ff wachten en t verdwijnt vanzelfquote:Op zondag 22 mei 2011 13:27 schreef Bioflap het volgende:
[..]
Nou, als je brak bent is cola en naturel chips het beste ooit
quote:Op zondag 22 mei 2011 13:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik hou niet van thee en lust geen gember, maar bedankt
quote:Op zondag 22 mei 2011 13:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tosti en sinaasappelsap!
Of worstenbroodjes met mayonaise.
ik heb 1 literflesjes op het moment.. Daar blijft de prik opquote:Op zondag 22 mei 2011 13:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]daarom ook de
<<< Zal ik dan maar een 2 literfles cola jouw kant opgooien
tosti's moeten met chorizo of salami of zelfgemaakte tonijnsaladequote:Op zondag 22 mei 2011 13:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]ik heb alleen maar de verkeerde combo in huis ... Tosti met mayo
Tosti met mayo kan wel, maar je moet dan een beetje curry en bieslook erbij doen.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]ik heb alleen maar de verkeerde combo in huis ... Tosti met mayo
Hehehequote:Op zondag 22 mei 2011 13:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb 1 literflesjes op het moment.. Daar blijft de prik op
Eenliterfles zijn okay, maar blikjes cola zijn nogsteeds veruit het lekkerst en het best, doordat het koolzuur daar veel slechter uit kan ontsnappen (als het nog dicht is).quote:Op zondag 22 mei 2011 13:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb 1 literflesjes op het moment.. Daar blijft de prik op
Tosti's met Salami...quote:Op zondag 22 mei 2011 13:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tosti's moeten met chorizo of salami of zelfgemaakte tonijnsalade
Salamiquote:Op zondag 22 mei 2011 13:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tosti's moeten met chorizo of salami of zelfgemaakte tonijnsalade
nee echt.. Boterham, plakje kaas, tonijn gemengd met zaanse mayo zout peper paprikapoeder en een beetje ketchup, plakje kaas, boterham, onder het tosti ijzer enquote:Op zondag 22 mei 2011 13:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tosti's met Salami...
Tonijnsalade.... dat is dan toch geen tosti meer? dat lijkt me koud lekkerder...
In die volgorde?quote:Op zondag 22 mei 2011 13:40 schreef -Engel- het volgende:
Huis opruimen
Koken
Aankleden
Allemaal geen zin inIk ben lui
Hmm misschien en keertje maken ... may be not...quote:Op zondag 22 mei 2011 13:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee echt.. Boterham, plakje kaas, tonijn gemengd met zaanse mayo zout peper paprikapoeder en een beetje ketchup, plakje kaas, boterham, onder het tosti ijzer en
ik wil gewoon glazen flessenquote:Op zondag 22 mei 2011 13:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hehehehet nadeel van die nieuwe flessen he ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |