quote:AMSTERDAM - Op Nederland 1 wordt zaterdagavond een extra uitzending van Het Sinterklaasjournaal uitgezonden. Wat er precies aan de hand is, wil een woordvoerder van de NTR niet zeggen.
"Naar aanleiding van een bijzonder en urgent nieuwsfeit heeft de NTR, in overleg met de NPO, besloten tot het inlassen van een extra uitzending van Het Sinterklaasjournaal", luidt een verklaring van de omroep.
"Gezien de ontwikkelingen is het op dit moment niet mogelijk nadere mededelingen te doen."
Of we ons zorgen moeten maken over de gezondheid van Sinterklaas, weet de woordvoerder niet. Het journaal wordt om 19.50 uur uitgezonden op Nederland 1.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:04 schreef Infection het volgende:
[..]
Wtf? Waarom?!
Als het echt over de gezondheid zou gaan dan had het toch gewoon op het nieuws kunnen komen onder de naam van degene die Sinterklaas speelt? Hoezo een sinterklaasjournaal? Raar nieuwsbericht...
Ergens ben ik wel nieuwsgierig...![]()
Stem viel een beetje tegen idd. Helemaal naast Bram die gewoon als Sinterklaas klonk...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:58 schreef Karina het volgende:
Die stem past helemaal niet bij Sinterklaas
Precies. Ik had verwacht dat Bram zijn stem wel wat zou proberen te verdraaien, zodat het niet te veel zou opvallen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Stem viel een beetje tegen idd. Helemaal naast Bram die gewoon als Sinterklaas klonk...
En heeeeeeeel erg zijn best deed om niet als Sinterklaas te klinkenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Stem viel een beetje tegen idd. Helemaal naast Bram die gewoon als Sinterklaas klonk...
Tja ze geloven wel dat de Sint op het winkelcentrum ook gewoon DE Sint is, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En heeeeeeeel erg zijn best deed om niet als Sinterklaas te klinken
Ik weet niet, kinderen slikken doorgaans een overgang van de ene naar de andere Sint als zoete pepernoot, maar wanneer je de oude op deze manier naast de nieuwe zet, zullen er toch wel vragen komen gok ik
Ik denk niet dat ze het door zullen hebben...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En heeeeeeeel erg zijn best deed om niet als Sinterklaas te klinken
Ik weet niet, kinderen slikken doorgaans een overgang van de ene naar de andere Sint als zoete pepernoot, maar wanneer je de oude op deze manier naast de nieuwe zet, zullen er toch wel vragen komen gok ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, wellicht dat een hele berg (oudere) twijfelaars van hun geloof zijn gevallen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:01 schreef Karina het volgende:
Ik vraag me af of kleine kinderen de stem van Bram herkennen?
Jep, maar dan staan ze natuurlijk niet naast elkaar. Voor kleine kinderen zal het geen issue zijn, voor kinderen die op het randje wel/niet geloven zaten kan het toch net het laatste zetje zijn, denk ik...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja ze geloven wel dat de Sint op het winkelcentrum ook gewoon DE Sint is, dat dan weer wel.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:03 schreef Pino112 het volgende:
NTR![]()
als Bram het nog gewoon blijft doen, maar dat ik denk ik niet
.
Hij wilde zelf waarschijnlijk niet meer. En stel je voor dat hij opeens een hartaanval zou krijgen terwijl hij als Sint bezig wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die kleine kinderen hebben nu allang op internet of via vriendjes gehoord dat Sinterklaas niet bestaat, dankzij de subtiele mediaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja ze geloven wel dat de Sint op het winkelcentrum ook gewoon DE Sint is, dat dan weer wel.
Ja dat zal inderdaad wel.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:04 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Die kleine kinderen hebben nu allang op internet of via vriendjes gehoord dat Sinterklaas niet bestaat, dankzij de subtiele media
Aannames...quote:
We vinden het gewoon jammerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:05 schreef Nielsch het volgende:
Wat stellen een hoop mensen zich aan zeg. Tuurlijk, Bram deed die rol perfect, maar hij kan het niet eeuwig blijven doen. Get used to it.
Je denkt dat kinderen tegenwoordig veel slimmer zijn, maar het blijven gelukkig toch gewoon kinderen die nog in iets geloven.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Aannames...
Hoorde net de buurkinderen in de tuin over het Sinterklaasjournaal. Die hebben dus echt niets door.
Eckte FOK'kers kunnen niet tegen veranderingen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:05 schreef Nielsch het volgende:
Wat stellen een hoop mensen zich aan zeg. Tuurlijk, Bram deed die rol perfect, maar hij kan het niet eeuwig blijven doen. Get used to it.
Nooit het filmpje gezien van de kleuterjuf die zich in de kring omkleed als Sinterklaas, waardoor er bij de kinderen een knop omging en daadwerkelijk Sinterklaas voor hun neus zat?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:04 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Die kleine kinderen hebben nu allang op internet of via vriendjes gehoord dat Sinterklaas niet bestaat, dankzij de subtiele media
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]
We vinden het gewoon jammeren die nieuwe is niet leuk.
Waar, als de layout veranderd, is iedereen al in rep en roer.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eckte FOK'kers kunnen niet tegen veranderingen.
Ja, dat hadden ze dan weer wel beter kunnen doen na al die bombarie.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:15 schreef UltraR het volgende:
Stem is jammer, maar dat kan ook bijna alleen maar tegenvallen naast die van Bram, die heeft zo'n uitzonderlijk wijze stem...
Maar ik vond Stefan van de Walle er ook echt slecht uitzien als Sint. Anders maak je die baard en snor ff op maat...
nee nooit gezien, je maakt me nieuwsgierigquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nooit het filmpje gezien van de kleuterjuf die zich in de kring omkleed als Sinterklaas, waardoor er bij de kinderen een knop omging en daadwerkelijk Sinterklaas voor hun neus zat?
Kinderen maken die link niet echt snel geloof ik, dat heb je later pas door.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:45 schreef Maartel het volgende:
Wat een gedoe.. had Dieuwertje nog overuren staan ofzo?
Overigens kan ik me qua manier van praten niet voorstellen dat geen enkel kind denkt 'hey, da's sinterklaas!" bij Bram.
Tja zou kunnen.. ik zou me voor kunnen stellen dat ze de kamer inkomen, Bram horen praten en denken 'oh, Sinterklaas!!' om dan ineens een vreemde meneer te zien zitten.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:01 schreef CasB het volgende:
[..]
Kinderen maken die link niet echt snel geloof ik, dat heb je later pas door.
Denk ik ook, zeker de wat oudere kinderen. Vroeger zag je de Sint alleen bij de intocht, nu bij tig andere programma's, dat helpt ook bij het herkennen denk ik...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:02 schreef Maartel het volgende:
[..]
Tja zou kunnen.. ik zou me voor kunnen stellen dat ze de kamer inkomen, Bram horen praten en denken 'oh, Sinterklaas!!' om dan ineens een vreemde meneer te zien zitten.
Voor Bram deed ook iemand anders het, en die overgang is toch ook goedgegaan. Het zal alleen even wennen zijn in het begin, omdat de stem wat anders is, meer niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:05 schreef Nielsch het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dan zien ze die vreemde meneer en dan denken ze "oh nee geen Sinterklaas!!"quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:02 schreef Maartel het volgende:
[..]
Tja zou kunnen.. ik zou me voor kunnen stellen dat ze de kamer inkomen, Bram horen praten en denken 'oh, Sinterklaas!!' om dan ineens een vreemde meneer te zien zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinterklaas, wat doet u nu?!?
En als die vreemde meneer ook nog door Sinterklaas zelf wordt toegesproken, dan is het natuurlijk al helemaal Sinterklaas niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:13 schreef Klaudias het volgende:
[..]
en dan zien ze die vreemde meneer en dan denken ze "oh nee geen Sinterklaas!!"
jonge kinderen zijn niet zo kritisch. ;-)
En, was de schok groter dan toen Josje Kathleen verving?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:34 schreef Ireth het volgende:
Mijn dochter (7 "en-een-halluf mama!!") hebben we sinds een week of 3 van het geloof afgeholpen. Ze vind ht maar wat leuk dat ze nu ook behoort tot de groep van de groten die het geheim van het sinterklaasfeest weten. We hebben dus vanavond lekker ontspannen zitten kijken en ze herkende Bram dus gelijk aan zijn stemZe vond de nieuwe sinterklaas wel een goeie!
K3 boeit haar totaal nietquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:38 schreef Maartel het volgende:
[..]
En, was de schok groter dan toen Josje Kathleen verving?
Bram wilde graag dat Stefan het zou overnemen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:52 schreef TLC het volgende:
Jammer dat Bram stopt, maarja hij kan moeilijk eeuwig Sinterklaas spelen, en die nieuwe Sint zal in het begin wel even wennen worden maar na verloop van tijd is hij weer de echte Sint, ik vraag me af wie beslist wie Bram opvolgt als Sint, gaan ze daar uren over vergaderen of zo ??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |