quote:AMSTERDAM - Op Nederland 1 wordt zaterdagavond een extra uitzending van Het Sinterklaasjournaal uitgezonden. Wat er precies aan de hand is, wil een woordvoerder van de NTR niet zeggen.
"Naar aanleiding van een bijzonder en urgent nieuwsfeit heeft de NTR, in overleg met de NPO, besloten tot het inlassen van een extra uitzending van Het Sinterklaasjournaal", luidt een verklaring van de omroep.
"Gezien de ontwikkelingen is het op dit moment niet mogelijk nadere mededelingen te doen."
Of we ons zorgen moeten maken over de gezondheid van Sinterklaas, weet de woordvoerder niet. Het journaal wordt om 19.50 uur uitgezonden op Nederland 1.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:04 schreef Infection het volgende:
[..]
Wtf? Waarom?!
Als het echt over de gezondheid zou gaan dan had het toch gewoon op het nieuws kunnen komen onder de naam van degene die Sinterklaas speelt? Hoezo een sinterklaasjournaal? Raar nieuwsbericht...
Ergens ben ik wel nieuwsgierig...![]()
Stem viel een beetje tegen idd. Helemaal naast Bram die gewoon als Sinterklaas klonk...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:58 schreef Karina het volgende:
Die stem past helemaal niet bij Sinterklaas
Precies. Ik had verwacht dat Bram zijn stem wel wat zou proberen te verdraaien, zodat het niet te veel zou opvallen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Stem viel een beetje tegen idd. Helemaal naast Bram die gewoon als Sinterklaas klonk...
En heeeeeeeel erg zijn best deed om niet als Sinterklaas te klinkenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Stem viel een beetje tegen idd. Helemaal naast Bram die gewoon als Sinterklaas klonk...
Tja ze geloven wel dat de Sint op het winkelcentrum ook gewoon DE Sint is, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En heeeeeeeel erg zijn best deed om niet als Sinterklaas te klinken
Ik weet niet, kinderen slikken doorgaans een overgang van de ene naar de andere Sint als zoete pepernoot, maar wanneer je de oude op deze manier naast de nieuwe zet, zullen er toch wel vragen komen gok ik
Ik denk niet dat ze het door zullen hebben...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En heeeeeeeel erg zijn best deed om niet als Sinterklaas te klinken
Ik weet niet, kinderen slikken doorgaans een overgang van de ene naar de andere Sint als zoete pepernoot, maar wanneer je de oude op deze manier naast de nieuwe zet, zullen er toch wel vragen komen gok ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, wellicht dat een hele berg (oudere) twijfelaars van hun geloof zijn gevallen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:01 schreef Karina het volgende:
Ik vraag me af of kleine kinderen de stem van Bram herkennen?
Jep, maar dan staan ze natuurlijk niet naast elkaar. Voor kleine kinderen zal het geen issue zijn, voor kinderen die op het randje wel/niet geloven zaten kan het toch net het laatste zetje zijn, denk ik...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja ze geloven wel dat de Sint op het winkelcentrum ook gewoon DE Sint is, dat dan weer wel.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:03 schreef Pino112 het volgende:
NTR![]()
als Bram het nog gewoon blijft doen, maar dat ik denk ik niet
.
Hij wilde zelf waarschijnlijk niet meer. En stel je voor dat hij opeens een hartaanval zou krijgen terwijl hij als Sint bezig wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die kleine kinderen hebben nu allang op internet of via vriendjes gehoord dat Sinterklaas niet bestaat, dankzij de subtiele mediaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja ze geloven wel dat de Sint op het winkelcentrum ook gewoon DE Sint is, dat dan weer wel.
Ja dat zal inderdaad wel.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:04 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Die kleine kinderen hebben nu allang op internet of via vriendjes gehoord dat Sinterklaas niet bestaat, dankzij de subtiele media
Aannames...quote:
We vinden het gewoon jammerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:05 schreef Nielsch het volgende:
Wat stellen een hoop mensen zich aan zeg. Tuurlijk, Bram deed die rol perfect, maar hij kan het niet eeuwig blijven doen. Get used to it.
Je denkt dat kinderen tegenwoordig veel slimmer zijn, maar het blijven gelukkig toch gewoon kinderen die nog in iets geloven.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Aannames...
Hoorde net de buurkinderen in de tuin over het Sinterklaasjournaal. Die hebben dus echt niets door.
Eckte FOK'kers kunnen niet tegen veranderingen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:05 schreef Nielsch het volgende:
Wat stellen een hoop mensen zich aan zeg. Tuurlijk, Bram deed die rol perfect, maar hij kan het niet eeuwig blijven doen. Get used to it.
Nooit het filmpje gezien van de kleuterjuf die zich in de kring omkleed als Sinterklaas, waardoor er bij de kinderen een knop omging en daadwerkelijk Sinterklaas voor hun neus zat?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:04 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Die kleine kinderen hebben nu allang op internet of via vriendjes gehoord dat Sinterklaas niet bestaat, dankzij de subtiele media
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]
We vinden het gewoon jammeren die nieuwe is niet leuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |