Je ziet het gigantische verschil tussen Arsenal als opleidingsinstituut en Inter als opportune club niet?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:53 schreef Stokstaart het volgende:
En of het de beste voor zijn ontwikkeling is. Dat denk ik wel ja.
V Persie gezien in Heilig Gras? De samenwerking met Bergkamp die hij constant roemt?
Waarom zou een dergelijke samenwerking niet kunnen ontstaan tussen Luc en Sneijder?
Je snap het punt niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Je ziet het gigantische verschil tussen Arsenal als opleidingsinstituut en Inter als opportune club niet?
FOUT ik denk dat hij er wel komt. Geleidelijk aan. Niet dat hij meteen Eto'o uit de basis speelt in zijn eerste jaar. Dat is ook wat afgesproken is:quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:04 schreef Caland het volgende:
Nouja, prima. Jij denkt dus dat hij gaat doorbreken volgend seizoen en ik denk van niet.
Laten we het afwachten.
Hij is 18, als hij over 4 jaar pas in de basis staat is ie nog steeds maar 22.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:06 schreef Caland het volgende:
Ik geloof er ook wel in dat hij ooit een grote spits gaat worden, begrijp me niet verkeerd. Denk alleen wel dat de stap Inter dat proces zal gaan vertragen.
Er is nu al sprak van dat ie verhuurd gaat worden naar een serie b club, dus wat lul je nou?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je snap het punt niet.
Als jij weergaloos kunt voetballen dan komt dat er hoe/waar dan ook toch wel uit.
Nee joh, ik zeg Inter af en blijf lekker onder Mario Been trainen bij Feyenoord. Veel beter voor m'n ontwikkeling dan naar Inter vertrekken
Nou, ja. Daarom slagen al die jeugdtalenten die gekocht worden door b.v. Chelsea ook nooit.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je snap het punt niet.
Als jij weergaloos kunt voetballen dan komt dat er hoe/waar dan ook toch wel uit.
Nee joh, ik zeg Inter af en blijf lekker onder Mario Been trainen bij Feyenoord. Veel beter voor m'n ontwikkeling dan naar Inter vertrekken
quote:Auassar bijt van zich af: Ik wil vechten bij Feyenoord
De transfer van Adil Auassar van VVV naar Feyenoord leverde afgelopen zomer al grote vraagtekens op. Trainer Mario Been en technisch directeur Leo Beenhakker zagen in de middenvelder een versterking. Van de nieuwe technische man Martin van Geel mag hij echter per direct uit Rotterdam vertrekken.
Er is niemand in de Kuip die Adil Auassar kan verwijten dat hij niet dagelijks alles geeft om te slagen bij Feyenoord. Maar hoe lovenswaardig de beroepsernst van Auassar ook genoemd mag worden, de transfervrij bij VVV weggeplukte linkspoot kende een heel slecht debuutseizoen in de Kuip.
Slechts driemaal bracht trainer Mario Been de middenvelder binnen de lijnen, opgeteld net iets meer dan een uur speeltijd in de eredivisie. Het signaal dat hij weer mag vertrekken heeft hij inmiddels luid en duidelijk gekregen.
'Het was inderdaad een rampzalig seizoen,' zegt de 24-jarige Auassar, die debuteerde in de met 10-0 verloren uitwedstrijd tegen PSV. 'Dat geldt zowel voor de club als voor mijn eigen inbreng. Ik heb begrepen dat ik mag vertrekken. Maar zo sta ik er vooralsnog niet in. Ik wil vechten voor mijn kans. Kijk naar Diego Biseswar, die eerder ook weg mocht. Hij gaf na de winterstop veel belangrijke assists. Ik geef niet op.'
Auassar weigert de zomerstop dus te benutten om te treuren - en te vertrekken. De middenvelder ziet nog perspectief voor zichzelf in de Kuip. 'Ik heb nog altijd vertrouwen in mijn kwaliteiten. Natuurlijk is deze club in niets te vergelijken met mijn vorige werkgevers, FC Dordrecht en VVV.
Maar ik heb echt het idee dat ik volgend seizoen kan knokken voor mijn plek. Ook als de nieuwe technisch directeur al heeft aangegeven dat ik mag vertrekken. Marcel Meeuwis en Luigi Bruins gaan weg en Karim El Ahmadi mag weg. Ik zie als middenvelder nog mogelijkheden voor mezelf, hoe moeizaam dit jaar ook is verlopen.'
Martin van Geel zegt dat hij eerlijk en duidelijk is geweest tegen Henk Maarten Chin, de zaakwaarnemer van Adil Auassar. 'Ik heb verteld dat het beter is dat hij vertrekt. Natuurlijk heeft hij nog een contract, maar er is weinig perspectief voor Adil in de Kuip.'
Vechten op de tribune levert alleen maar meer kapotte stoeltjes op johquote:
quote:Buijs dit seizoen niet meer in actie
Danny Buijs zal dit seizoen niet meer in actie komen voor zijn club ADO Den Haag. De oud-middenvelder van Feyenoord is door trainer John van den Brom uit de selectie gezet voor de komende play-off wedstrijden.
Dit is naar aanleiding van de kritiek die de felle middenvelder woensdag had op het opstellen van een teamgenoot die volgens Buijs de kantjes er vanaf had gelopen tijdens de trainingen van de laatste weken.
,,Toen ik hoorde van de basisplek van deze medespeler in de wedstrijd tegen Roda JC was mijn teleurstelling groot. Ik heb altijd geaccepteerd dat ik wissel stond, ook als ik enorm hard had getraind. Daarom kon ik het nu niet begrijpen dat een speler die zich niet optimaal inzet toch in de basis staat,'' aldus Buijs zaterdag tegenover Radio Rijnmond.
quote:Zuiverloon koopt contract af
Gianni Zuiverloon vertrekt bij West Bromwich Albion. De Premier Leagueclub wilde de optie in het contract met de voormalige speler van Feyenoord lichten, maar de Rotterdammer kocht de verlenging af. Zuiverloon werd in 2008 voor 4,2 miljoen euro overgenomen van SC Heerenveen en wekte in zijn eerste seizoen bij WBA zelfs de belangstelling van Manchester United.
quote:Spits Elmander naar Galatasaray
Oud-Feyenoorder Johan Elmander heeft een nieuwe club. De Zweed gaat voor drie jaar naar het Turkse Galatasaray. De 29-jarige aanvaller stapt transfervrij over van het Engelse Bolton Wanderers naar Istanbul.
Elmander speelde drie jaar voor Feyenoord. Voor de Rotterdammers speelde hij 39 competitiewedstrijden. Hierin scoorde hij drie doelpunten. Elmander won met Feyenoord in 2002 de Uefa cup. Na Feyenoord speelde de Zweedse spits voor Djurgardens IF, NAC, Brondy, Toulouse en Bolton Wanderers.
Risicowedstrijd.quote:Bekerfinale B-junioren verplaatst; dit seizoen geen Supercup
De bekerfinale voor B-junioren tussen Ajax B1 en Feyenoord/Excelsior B1 gaat zaterdag niet door. De wedstrijd zou in Abcoude worden afgewerkt, maar door massale belangstelling en vrees voor ongeregeldheden wordt de wedstrijd niet gespeeld.
De wedstrijd is verplaatst naar 4 juni. De twee juniorenteams nemen het dan tegen elkaar op in Meppel. Op die datum zou daar de Supercup plaatsvinden, ook tussen Ajax en Feyenoord/Excelsior, maar die wedstrijd moet nu wijken. De bedoeling is om dat duel volgend seizoen te spelen. Eerder werd de bekerfinale door de burgemeester van Katwijk al verboden. Daarna was het een optie om in Hilversum te spelen, maar ook dat ging niet door.
Volgens de KNVB is in overleg met de clubs besloten de wedstrijd te verplaatsen. Burgemeester Westmaas van Meppel zegt tegenover de Meppelse Courant geen angst te hebben voor ongeregeldheden: 'Natuurlijk nemen wij onze maatregelen, maar het moet over sport gaan. De draaiboeken liggen klaar, het is nu een kwestie van een goede afstemming.'
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je snap het punt niet.
Luc kan goed voetballen EN werkt er hard voor.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:20 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Kom op he, zie je zelf nou ook niet dat die jongen geen kans maakt daar. Het is gewoon een hele slimme actie van Inter om dit toptalent wat hij al 3 jaar is voor een prikkie over te nemen. Zij weten ook wel dat hij nooit in het 1e gaat spelen, hij wordt gewoon paar jaar verhuurd en dan kijken ze wel of hij goed genoeg is, zo niet, jammer, was toch goedkoop. Slaagt hij wel dan hebben ze voor een duppie op de eerste rij gezeten. Als je goed kan voetballen kan je net zo hard falen als iemand die geen talent in zen teen heb maar het wel haalt door keihard te werken, en andersom.
Dus niet. Zijn balaanname is dramatisch.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:29 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Luc kan goed voetballen EN werkt er hard voor.
Dit seizoen loopt hij eerst een tijdje mee en doet hij speeltijd met de jeugd op. In de winter of volgende zomer wordt hij verhuurd, waarschijnlijk aan een laaggeplaatste serie-A-club. Het derde seizoen sluit hij weer aan bij de groep en gaat hij langzaam minuten maken. Het vierde seizoen gaat hij steeds meer toevoegen en ook af en toe in de basis staan.
Die jongen komt er wel.
Niet te betalen die jongen.quote:Op zondag 22 mei 2011 03:35 schreef heiden6 het volgende:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)omwich-Albion-af.htm
Inzetbaar op rechtsback en in het centrum, ik zeg halen.
dan hebben de scouts van Inter zitten slapen!quote:Op zondag 22 mei 2011 05:29 schreef voice-over het volgende:
[..]
Dus niet. Zijn balaanname is dramatisch.
Niet mee eens.quote:Op zondag 22 mei 2011 05:29 schreef voice-over het volgende:
[..]
Dus niet. Zijn balaanname is dramatisch.
Komt door de goede start dit jaar, waardeloos elftal verder dat Mallorca. Had het stiekem wel leuk gevonden, De Guzman eruitquote:Op zondag 22 mei 2011 00:46 schreef macca728 het volgende:
De Guzman trouwens net niet gedegardeerd in Spanje !!
Nee hoor, zij zijn van mening dat dat de jeugdopleiding van Feyenoord niet deugt omdat daar geen aandacht wordt besteed aan techniek. Zij denken dat hiaat in Milaan te kunnen opvullen.quote:Op zondag 22 mei 2011 09:06 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
dan hebben de scouts van Inter zitten slapen!
Dat is toch dat stuk Canadees tuig dat zich 2 jaar lang vorstelijk liet betalen voor zijn blessurebehandeling en vervolgens tegen de club zei: "val van mijn part dood neer"quote:Op zondag 22 mei 2011 10:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
Waarom hebben we het over de Guzman? Die is nooit Feyenoorder geweest.
Om vervolgens Feyenoordjeugd van het advies te voorzien 'vooral een leuke club in het buitenland te vinden om door te kunnen groeien' ja.quote:Op zondag 22 mei 2011 10:51 schreef voice-over het volgende:
[..]
Dat is toch dat stuk Canadees tuig dat zich 2 jaar lang vorstelijk liet betalen voor zijn blessurebehandeling en vervolgens tegen de club zei: "val van mijn part dood neer"
jammer !quote:Op zondag 22 mei 2011 00:46 schreef macca728 het volgende:
Nee jongen hij gaat sowieso niet falen daar.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:20 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Kom op he, zie je zelf nou ook niet dat die jongen geen kans maakt daar. Het is gewoon een hele slimme actie van Inter om dit toptalent wat hij al 3 jaar is voor een prikkie over te nemen. Zij weten ook wel dat hij nooit in het 1e gaat spelen, hij wordt gewoon paar jaar verhuurd en dan kijken ze wel of hij goed genoeg is, zo niet, jammer, was toch goedkoop. Slaagt hij wel dan hebben ze voor een duppie op de eerste rij gezeten. Als je goed kan voetballen kan je net zo hard falen als iemand die geen talent in zen teen heb maar het wel haalt door keihard te werken, en andersom.
Had er dan ééntje meer of minder gescoord.quote:Ruime zege Feyenoord O/19 bij Kamerik.
Feyenoord/Excelsior O/19 heeft zaterdag in een oefenduel het eerste elftal van Kamerik met 0-7 verslagen. Joshua Steenvoorden, Shane van den Engel en Shabir Isoufi scoorden alle drie twee keer. Kevin Jansen was ook trefzeker. O/14 oefende tegen Kwadendamme C1. De ploeg van trainer Rob Kurvers won met maar liefst 0-20.
Dat zal die niet doen, toch?quote:FC Twente jaagt op Wijnaldum
Nieuw contract in De Kuip verder weg dan ooit
Feyenoord moet serieus rekening houden met een vertrek van Georginio Wijnaldum, nu bekerwinnaar FC Twente zijn zinnen heeft gezet op de Rotterdammer. De 20-jarige speler van Jong Oranje moet komend seizoen in de Grolsch Veste het aanvallende brein op het middenveld worden. Dat meldt het AD.
Zaakwaarnemer Humphrey Nijman sprak afgelopen week voor het eerst over zijn pupil Georginio Wijnaldum met Martin van Geel, de nieuwe technisch directeur van Feyenoord. De Rotterdamse club onderneemt al langere tijd verwoede pogingen om het medio 2012 aflopende contract van de jeugdinternational open te breken en te verlengen. Tot op heden zonder succes.
Nu FC Twente, dat zich nog niet officieel gemeld heeft in de Kuip, op het toneel is verschenen, lijkt een contractverlenging in de Kuip verder weg dan ooit. In Enschede ziet oefenmeester Michel Preud'homme een middenveld met local hero Wout Brama, de bij Roda JC weggeplukte Willem Janssen en talent Wijnaldum, die afgelopen seizoen veertien competitiedoelpunten produceerde voor Feyenoord, als meest vooruitgeschoven pion wel zitten. (redactie)
Wel of geen Europacup...quote:
Als die Feyenoorder is niet. Maar wie weet heeft hij ons gefopt!quote:
Wel of geen Europees voetbal of uitzicht op europees voetbal.quote:Op maandag 23 mei 2011 08:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
Als die Feyenoorder is niet. Maar wie weet heeft hij ons gefopt!
Ik denk het wel eigenlijk. Voor 8 miljoen mogen ze hem hebben incl. Swertsquote:
Dan gaattie lekker naar het buitenland. Toch niet naar Twente......quote:Op maandag 23 mei 2011 08:43 schreef Netsplitter het volgende:
Wel of geen Europees voetbal of uitzicht op europees voetbal.
De kans dat Feijenoord aan het eind van volgend seizoen europees voetbal speelt acht ik niet groot.
Club icoon Janssen is ook naar Ajax vertrokken.quote:Op maandag 23 mei 2011 08:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dan gaattie lekker naar het buitenland. Toch niet naar Twente......
Maar de voetbalwereld is gek dus wie weet!
preciesquote:Op maandag 23 mei 2011 09:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Club icoon Janssen is ook naar Ajax vertrokken.
Men dacht dat dat ook onmogelijk was.
Dat ligt denk ik toch ietsje anders, Janssen is gewoon gekocht van Vitesse, Wijnaldum is echter opgeleid door Feyenoord.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Club icoon Janssen is ook naar Ajax vertrokken.
Men dacht dat dat ook onmogelijk was.
Twente zou wel een verstandige stap zijn.quote:Op maandag 23 mei 2011 08:58 schreef Lastpost het volgende:
Wijnaldum gaat echt niet naar Twente, die heeft met z'n grootheidswaanzin toch het idee dat ie minstens bij clubs van het kaliber Arsenal, Villareal of AS Roma terecht kan en daar in de basis zal staan.
Gezien de positie waarin Feyenoord zit wel ja, al is het - vooral gevoelsmatig - gewoon onmogelijk om binnen Nederland vanuit Feyenoord een stap hogerop te zien in de Nederlandse competitie.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Twente zou wel een verstandige stap zijn.
Eerst iedereen aan het lijntje houden en dan verkassen naar een andere club in de Eredivisie... hmja, dat getuigt niet bepaald van stijl. Ik zie de fluitconcerten al voor me als'ie volgend seizoen dan met Twente naar Rotterdam komt.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:18 schreef Happel het volgende:
Het zou een teringstreek zijn in mijn ogen.
quote:Op maandag 23 mei 2011 09:18 schreef Happel het volgende:
Jammer voor 'em.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:46 schreef macca728 het volgende:
Is het ook, maar wel een stap omhoog.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:18 schreef Happel het volgende:
Op de korte termijn wel jah.quote:Op maandag 23 mei 2011 10:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Is het ook, maar wel een stap omhoog.
Het is nog wel even wennen ja, dat de rollen nu omgedraaid zijn. Een paar jaar geleden kochten wij hún meest talentvolle middenvelder. Hopelijk gaat WIjnaldum het net zo goed bij Twente doen als Karim bij ons.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:21 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Gezien de positie waarin Feyenoord zit wel ja, al is het - vooral gevoelsmatig - gewoon onmogelijk om binnen Nederland vanuit Feyenoord een stap hogerop te zien in de Nederlandse competitie.
Maar dat zeg ik puur met mijn supporters-hart, want rationeel gezien is het zowel sportief als financieel vast een verbetering op het moment.
Dit.quote:Op maandag 23 mei 2011 10:21 schreef Paul-89 het volgende:
Als hij dan toch weg wil dan maar richting het buitenland.
quote:Op maandag 23 mei 2011 10:25 schreef Chewbalhaar het volgende:
Als hij naar Twente gaat krijgt hij wmb niet alleen de nodige fluitconcerten, maar ook aanstekers etc. naar z'n kop![]()
Dan kan ik niet wachten op FR - Twente .quote:Op maandag 23 mei 2011 10:38 schreef Sloggi het volgende:
Hij moet gewoon gaan. Het is een sportieve en (waarschijnlijk) een financiële verbetering, en het is ook beter voor zijn ontwikkeling dan een transfer naar het buitenland.
Kan eigenlijk niet nee, maar deze keer is het eigenlijk volledig verdiend, indien hij natuurlijk naar FCT zou gaan. Ik bedoel de hele tijd je liefde uitspreken voor de club, zelfs tranen laten vloeien, maar wel de hele tijd de mensen aan het lijntje houden zodat hij rustig naar FCT kan verkassen. Op dat moment verdient hij het gewoon...quote:
Het liefst gevolgd door bakstenen en bankschroevenquote:
Recht in z'n oogquote:Op maandag 23 mei 2011 10:50 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Het liefst gevolgd door bakstenen en bankschroeven
Messen en pikhouwelen.quote:Op maandag 23 mei 2011 10:50 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Het liefst gevolgd door bakstenen en bankschroeven
Ja dat dacht ik dus met Theo..quote:Op maandag 23 mei 2011 10:49 schreef Paul-89 het volgende:
Zal best een goede stap zijn maar als bij Feyenoord speelt doe je dat gewoon niet.
Twente was dit jaar bijna weer kampioen en twee jaar geleden, toen AZ kampioen werd, waren ze tweede. De twee seizoen daarvoor waren ze 4e terwijl Feyenoord al die jaren niet eens in de top-5 eindigde en dit seizoen niet eens in het ''linkerrijtje''quote:Op maandag 23 mei 2011 09:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat ligt denk ik toch ietsje anders, Janssen is gewoon gekocht van Vitesse, Wijnaldum is echter opgeleid door Feyenoord.
Ik denk persoonlijk ook niet dat hij het doet. Sowieso Twente, een keertje kampioen worden en denken dat je heel wat bent
Snap ook helemaal niet van die dikke wat hij daar moet zoeken.quote:
Nee dat vond ik dus ook al.. En dan gaat hij nu opeens roepen dat hij altijd al naar Ajax wou..quote:Op maandag 23 mei 2011 10:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
Snap ook helemaal niet van die dikke wat hij daar moet zoeken.
Heeft totaal geen ajax-hoofd die gast.
Als deze groep bij elkaar blijft en zich een beetje verbeterd en versterkt hoeft Wijnaldum (en Fer, Vlaar, De Vrij enz) niet weg om zichzelf in de kijker te spelen voor een buitenlandse transfer.quote:Op maandag 23 mei 2011 10:57 schreef Bioflap het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het ut beste voor Wijnaldum dat hij naar Twente gaat, hij kan zich daar mooi in de kijkers spelen, en misschien dan een transfer naar het buitenland krijgen..
Hoezo, is toch ook het buitenland.quote:Op maandag 23 mei 2011 08:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dan gaattie lekker naar het buitenland. Toch niet naar Twente......
Ja, maar waarom is dat dit seizoen niet gebeurt? ik had verwacht dat ze in de 2de seizoenshelft heel sterk terug zouden komen.. maar dat viel even hard tegen.quote:Op maandag 23 mei 2011 10:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als deze groep bij elkaar blijft en zich een beetje verbeterd en versterkt hoeft Wijnaldum (en Fer, Vlaar, De Vrij enz) niet weg om zichzelf in de kijker te spelen voor een buitenlandse transfer.
2e seizoenshelft zijn ze anders nog behoorlijk ver gekomen.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:03 schreef Bioflap het volgende:
[..]
Ja, maar waarom is dat dit seizoen niet gebeurt? ik had verwacht dat ze in de 2de seizoenshelft heel sterk terug zouden komen.. maar dat viel even hard tegen.
Op basis van wat? Die kwaliteitsimpuls die in de winterstop is gekomen?quote:Op maandag 23 mei 2011 11:03 schreef Bioflap het volgende:
[..]
Ja, maar waarom is dat dit seizoen niet gebeurt? ik had verwacht dat ze in de 2de seizoenshelft heel sterk terug zouden komen.. maar dat viel even hard tegen.
Eens kijken wat zulke woorden waard zijn, ik denk niet veel.quote:Wijnaldum: 'Ik wil dat het bij Feyenoord lukt'
Georginio Wijnaldum kan zich niet voorstellen bij een andere Nederlandse club te spelen dan Feyenoord. Dat zegt hij maandag in het Algemeen Dagblad.
Wijnaldum werd gevraagd hoe ver hij zou denken te zijn als hij bijvoorbeeld al jaren voor FC Twente had gespeeld. "Daar denk ik nooit zo over na", zegt Wijnaldum. "Ook omdat ik me niet kan voorstellen om bij een andere Nederlandse club te spelen. Ik wil juist dat het hier lukt. Dat we met Feyenoord succes hebben."
Janssen zij precies hetzelfde.. Ik voorspel niet meer wat er gaat gebeuren, want in voetbal is alles mogelijk..quote:Op maandag 23 mei 2011 11:08 schreef Paul-89 het volgende:
November 2010 :
[..]
Eens kijken wat zulke woorden waard zijn, ik denk niet veel.
Ach, uiteindelijk hebben die ook gewoon helemaal niks.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:16 schreef Bioflap het volgende:
Als je bijvoorbeeld kijkt naar Heracles, hebben die zich in de 2de seizoenshelft teruggepakt waardoor ze uiteindelijk een aardig seizoen hebben gehad..
Zijn nou niet echt spelers die goed met elkaar te vergelijken zijn. 2 totaal verschillende types.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:19 schreef Bioflap het volgende:
Maarjah, ik hoop echt dat Wijnaldum gaat komen.. Het is altijd beter dan Strootman denk ik.. En helemaal voor 5 mil
Klopt, maar voor het opvangen van het gat wat Janssen achter laat..quote:Op maandag 23 mei 2011 11:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zijn nou niet echt spelers die goed met elkaar te vergelijken zijn. 2 totaal verschillende types.
Ook weer een compleet ander type. Maar waarom is dat relevant?quote:Op maandag 23 mei 2011 11:21 schreef Bioflap het volgende:
[..]
Klopt, maar voor het opvangen van het gat wat Janssen achter laat..
Hoeveel zou Mertens van Utrecht kosten denk je?
6 á 7quote:Op maandag 23 mei 2011 11:21 schreef Bioflap het volgende:
[..]
Klopt, maar voor het opvangen van het gat wat Janssen achter laat..
Hoeveel zou Mertens van Utrecht kosten denk je?
Geen flauw idee, ik weet ook niet eens waarom ik als een Twente supporter in een Feijenoordtopic hang.. ik moet toch iets te doen hebben op stagequote:Op maandag 23 mei 2011 11:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook weer een compleet ander type. Maar waarom is dat relevant?
Op forum.fok.de is vast wel ergens een Twente-topic te vinden.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:33 schreef Bioflap het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik weet ook niet eens waarom ik als een Twente supporter in een Feijenoordtopic hang.. ik moet toch iets te doen hebben op stage
Dus je wilt me weg hebbenquote:Op maandag 23 mei 2011 11:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Op forum.fok.de is vast wel ergens een Twente-topic te vinden.
Eikel, ik had het niet eens door.. forum.fok.dequote:Op maandag 23 mei 2011 11:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Op forum.fok.de is vast wel ergens een Twente-topic te vinden.
Het stond wel in de krant.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:40 schreef Morendo het volgende:
5 mln voor Wijnaldum? Deze wereld is gek geworden.
4 a 5 miljoen DM?quote:Op maandag 23 mei 2011 14:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ach als de Duitsers 4 tot 5 mil voor hem willen betalen
Ik denk niet dat dat verstandig is. Bovendien is Twente momenteel toch niet bepaald een concurrent van jullie.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het stond wel in de krant.
Voor minder dan 4 mag hij lekker een halfjaar zijn talent verknallen op de tribune om vervolgens lekker een enkeltje Malaga Moscow of Sunderland te boeken ofzo :w
Momenteel niet nee, maar als je weer richting dat niveau wilt moet je zulke spelers niet voor een schijntje naar die club laten vertrekken.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat verstandig is. Bovendien is Twente momenteel toch niet bepaald een concurrent van jullie.
Dus de liefde moet eenzijdig van hem afkomen? 4 miljoen is een heel erg mooi bedrag voor zo'n jonge speler met een kortlopend contract.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het stond wel in de krant.
Voor minder dan 4 mag hij lekker een halfjaar zijn talent verknallen op de tribune om vervolgens lekker een enkeltje Malaga Moscow of Sunderland te boeken ofzo :w
Precies.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Dus de liefde moet eenzijdig van hem afkomen? 4 miljoen is een heel erg mooi bedrag voor zo'n jonge speler met een kortlopend contract.
4 miljoen is zeker een mooi bedrag, maar ik zie hem dan toch liever naar het buitenland vertrekken.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Dus de liefde moet eenzijdig van hem afkomen? 4 miljoen is een heel erg mooi bedrag voor zo'n jonge speler met een kortlopend contract.
Waarom?quote:Op maandag 23 mei 2011 14:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
4 miljoen is zeker een mooi bedrag, maar ik zie hem dan toch liever naar het buitenland vertrekken.
Omdat ik zo'n jongen uit eigen jeugd liever niet bij Twente zie ballen.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom?
Ben je bang dat hij het bij Twente wel gaat maken?
Mooi dat filmpjequote:
Die jongen is toch al veel te oud om in aanmerking te komen voor Wenger's plannen ?quote:Op maandag 23 mei 2011 15:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mooi dat filmpje
Dat hij aangeeft nog slechts aan het begin van zijn ontwikkeling te staan bij Feyenoord. Nu Wenger nog overtuigen
Misschien neemt ie meteen weer wat jongens uit de C1 mee. 16 is toch wel het matje eigenlijkquote:Op maandag 23 mei 2011 15:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die jongen is toch al veel te oud om in aanmerking te komen voor Wenger's plannen ?
Welke liefde van zijn kant. Met hart voor de club zou hij wel gewoon bijtekenen, desnoods met een gelimiteerde transfersom opgenomen in zijn contract. Als hij én niet vertrekt én niet bij wil tekenen, mag hij lekker op de tribune gaan zitten. Hopelijk heeft Feyenoord de ballen om het zo te doen. Ook naar andere jongens die straks transfervrij de deur uit denken te lopen zonder dat het de club die ze opgeleid heeft een cent opbrengt.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Alsof Feyenoord komende seizoenen in de positie is om iemand als Wijnaldum op de tribune te zetten.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Welke liefde van zijn kant. Met hart voor de club zou hij wel gewoon bijtekenen, desnoods met een gelimiteerde transfersom opgenomen in zijn contract. Als hij én niet vertrekt én niet bij wil tekenen, mag hij lekker op de tribune gaan zitten. Hopelijk heeft Feyenoord de ballen om het zo te doen. Ook naar andere jongens die straks transfervrij de deur uit denken te lopen zonder dat het de club die ze opgeleid heeft een cent opbrengt.
Verder hoeft Feyenoord niet zo héél hoog te gaan zitten met Wijnaldum, als ze maar een percentage van de doorverkoop bedingen (met een minimumbedrag dat Twente sowiesó moet betalen, ook al loopt hij transfervrij de grolschveste uit).
Bijvoorbeeld: verkoopprijs 3 miljoen + 25% van de doorverkoopprijs met een minimum van 1 mln.
Dat zien we dan wel weer toch.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alsof Feyenoord komende seizoenen in de positie is om iemand als Wijnaldum op de tribune te zetten.
Dan verlies je 4x en gaat een deel van het Legioen toch weer morren.
Ik denk dat dergelijk machtsvertoon alleen maar een averechts effect gaat hebben op het ja/nee bijtekenen van andere jongens.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel weer toch.
Feyenoord is al helemáál niet in de positie om talenten transfervrij de deur uit te laten lopen.
Hopelijk zijn harde maatregelen niet nodig, maar in het uiterste geval moet Feyenoord wel een signaal durven afgeven: "We moéten geld voor jullie vangen, besef dat of ga de tribune maar opzoeken".
Langdurige contracten hebben geen kut zin.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik denk dat dergelijk machtsvertoon alleen maar een averechts effect gaat hebben op het ja/nee bijtekenen van andere jongens.
De spelers bepalen gewoon. Daar zal Van geel in de contractoverleggen slim op moeten anticiperen. Door langdurige contracten en hoge afkoopsommen op te nemen bijvoorbeeld.
In Van Geel heb ik wel vertrouwen.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik denk dat dergelijk machtsvertoon alleen maar een averechts effect gaat hebben op het ja/nee bijtekenen van andere jongens.
De spelers bepalen gewoon. Daar zal Van geel in de contractoverleggen slim op moeten anticiperen. Door langdurige contracten en hoge afkoopsommen op te nemen bijvoorbeeld.
Daar weet Dost alles van idd.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:30 schreef Keltie het volgende:
[..]
Langdurige contracten hebben geen kut zin.
Als ze het niet meer bevallen spannen ze een arbitragezaak aan en dan ben je weer het bokkie
Dan is het nog maar de vraag of ze die A winnen en B zal er dan door de geďnteresseerde club gewoon betaalt moeten worden.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:30 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als ze het niet meer bevallen spannen ze een arbitragezaak aan en dan ben je weer het bokkie
Arbitragezaken worden echt zeer zelden door spelers gewonnen.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:30 schreef Keltie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 mei 2011 10:25 schreef Chewbalhaar het volgende:
Als hij naar Twente gaat krijgt hij wmb niet alleen de nodige fluitconcerten, maar ook aanstekers etc. naar z'n kopZo'n grafstreek kun je echt niet maken. Als hij dan hogerop wil, dan maar naar het buitenland!
Mwoah het blijft een bescheiden provincieclubje met wat incidentele succesjes. Vergeleken met Twente is en blijft Feyenoord een instituut.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Als die jongen weg wilt hou je hem toch niet tegen en hoe je het ook went of keert qua voetbal is FC Twente op dit moment een paar stappen hogerop. Je kunt "clubliefde" ook overdrijven zeg.
Behalve als we een flink doorverkooppercentage houden dan ;-)quote:Op maandag 23 mei 2011 15:58 schreef Caland het volgende:
Als 'ie naar Twente gaat mag 'ie van mij ook wel alles afscheuren hoor.
En als Twente nou 3 miljoen kaal zou bieden "Take it or leave it" ?quote:Op maandag 23 mei 2011 16:15 schreef Chewbalhaar het volgende:
WMB heeft hij 2 keuzes: bijtekenen of voor een leuk bedrag naar het buitenland. Mocht hij dan toch naar Twente gaan moet je een flink doorverkooppercentage bedingen (minimaal 25%). Die jongen heeft echt genoeg talent, als hij het bij Twente gewoon zo oppakt als de laatste jaren al zoveel spelers het hebben gedaan (arnoutovic, janssen, stoch, douglas etc. etc.) is hij over 2 jaar gewoon weer 12 miljoen waard ofzo.
Als je hem voor een lage prijs laat gaan naar zo'n club werk je jezelf zo belachelijk hard tegen in het vinden van aansluiting: voor de korte termijn met op sportief vlak, op langere termijn op financieel vlak. Dan moeten we in ieder geval flink meeprofiteren op dat lange termijn / financieel vlak.
Leave it. Dan kun je nog beter 150 faxen er uit gooien naar alle middenmoters in Engeland, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Portugal en Italie of er niemand in hem geinteresseerd is voor 3 / 4 miljoen (of 2 miljoen en 25%)quote:Op maandag 23 mei 2011 16:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En als Twente nou 3 miljoen kaal zou bieden "Take it or leave it" ?
Niet eens een fax terug sturen.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En als Twente nou 3 miljoen kaal zou bieden "Take it or leave it" ?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
Jij vindt het risico dat de club neemt waardoor hij dan uiteindelijk mogelijk voor niets de deur uitloopt dus aanvaardbaar in deze tijd van financiële malaise ?quote:
Ik vind dat gewoon een beledigende gedachte en een lachwekkend bod. Sowieso denk ik niet dat Wijnaldum naar Twente zou willen. De enige reden dat die jongens weg willen is voor het grote geld en dat verdienen ze daar heus niet.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij vindt het risico dat de club neemt waardoor hij dan uiteindelijk mogelijk voor niets de deur uitloopt dus aanvaardbaar in deze tijd van financiële malaise ?
Of is er concrete interesse uit het buitenland?
Zoals al gezegd, als je geen risico wil lopen maar alleen Twente meld zich, met zo'n denigrerend laag bodje, dan kun je hem nog beter voor dat bedrag aan buitenlandse clubs aanprijzen.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij vindt het risico dat de club neemt waardoor hij dan uiteindelijk mogelijk voor niets de deur uitloopt dus aanvaardbaar in deze tijd van financiële malaise ?
Als je er 3 miljoen voor krijgt (-25%) maak je er uiteindelijk zelfs verlies op, aangezien we dan moeten investeren in een nieuwe nummer 10. Of eigenlijk zelfs 2.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
3 miljoen is toch redelijk marktconform hoor. Of denk jij echt dat hij nog voor 5/6 miljoen weggaat?quote:Op maandag 23 mei 2011 17:28 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Zoals al gezegd, als je geen risico wil lopen maar alleen Twente meld zich, met zo'n denigrerend laag bodje, dan kun je hem nog beter voor dat bedrag aan buitenlandse clubs aanprijzen.
Bij binnenlandse transfers een minimum van 5 hanteren, buitenland 4 imo.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
3 miljoen is toch redelijk marktconform hoor. Of denk jij echt dat hij nog voor 5/6 miljoen weggaat?
Meer zal er inderdaad echt niet inzitten. 4 miljoen als absolute max. Secundaire voorwaarden/percentage doorverkoop valt wellicht nog wel iets over te zeggen.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:31 schreef Haringkop het volgende:
Als Feyenoord 4 miljoen krijgt voor Wijnaldum, moet je het gewoon doen..
Of hij moet bijtekenen, maar als dat er niet in zit is 4 miljoen gewoon een goed bedrag.
Komt omdat NEC inderdaad financieel ook beroerd ervoor staat. Maar nogmaals, stel je verkoopt Wijnaldum voor 3 miljoen (-25%), dan moet je dus op zoek naar 2 nieuwe nummer 10's. Ga je er financieel dan wel op vooruit? Om over het sportieve aspect maar niet te spreken. Je levert in 1 klap 14 goals in.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:35 schreef Haringkop het volgende:
Feyenoord heeft gewoon niets te eisen. 3/4 miljoen is dan gewoon een goed bedrag voor een zelfopgeleide spelers.
Even ter vergelijking: Nec verkoopt de topscoorder van NL voor 3,3
Gelimiteerde transfersom, derhalve niet vergelijkbaar.quote:Twente hun vedette voor 3,2..
Preciesquote:Op maandag 23 mei 2011 17:35 schreef Haringkop het volgende:
Feyenoord heeft gewoon niets te eisen. 3/4 miljoen is dan gewoon een goed bedrag voor een zelfopgeleide spelers.
Even ter vergelijking: Nec verkoopt de topscoorder van NL voor 3,3, Twente hun vedette voor 3,2..
Gelimiteerd of niet, dat zijn de bedragen die er betaald worden. Ook gelimiteerde transfers worden op basis van marktconforme omstandigheden afgesloten.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Komt omdat NEC inderdaad financieel ook beroerd ervoor staat. Maar nogmaals, stel je verkoopt Wijnaldum voor 3 miljoen (-25%), dan moet je dus op zoek naar 2 nieuwe nummer 10's. Ga je er financieel dan wel op vooruit? Om over het sportieve aspect maar niet te spreken. Je levert in 1 klap 14 goals in.
[..]
Gelimiteerde transfersom, derhalve niet vergelijkbaar.
Ach als je elk jaar een paar van die gasten voor zulke bedragen kunt doorverkopen kom je ook wel uit de schulden.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:43 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Gelimiteerd of niet, dat zijn de bedragen die er betaald worden. Ook gelimiteerde transfers worden op basis van marktconforme omstandigheden afgesloten.
Het feit dat je opzoek gaat naar een vervanger is dan slechts een gegeven. Feyenoord kan het zich niet veroorloven om dit soort bedragen te laten lopen. Je zal dan inderdaad creatief moeten zijn met het zoeken naar een vervanger, maar daar kan je nu geen deal op laten lopen. Als je wacht tot je 8-9 miljoen krijgt speel je russisch roulette met de club.
Mwah, als je de selectie gaat devalueren door iedereen voor een schijntje weg te laten lopen, dán speel je russisch roulette met de club.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:43 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Gelimiteerd of niet, dat zijn de bedragen die er betaald worden. Ook gelimiteerde transfers worden op basis van marktconforme omstandigheden afgesloten.
Het feit dat je opzoek gaat naar een vervanger is dan slechts een gegeven. Feyenoord kan het zich niet veroorloven om dit soort bedragen te laten lopen. Je zal dan inderdaad creatief moeten zijn met het zoeken naar een vervanger, maar daar kan je nu geen deal op laten lopen. Als je wacht tot je 8-9 miljoen krijgt speel je russisch roulette met de club.
Babel voor ¤18 miljoen.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:48 schreef Paul-89 het volgende:
Van Geel heeft in het verleden al bewezen dat hij het verkopen van spelers wel goed kan.
Toen verkochten wij Drenthe ook voor fucking veel geld.... Denk niet dat het aan de skillz van V Geel lag, maar dat de markt toen nog heel anders was.quote:
Wat is dat nou voor achterlijke vergelijkingquote:Op maandag 23 mei 2011 17:35 schreef Haringkop het volgende:
Even ter vergelijking: Nec verkoopt de topscoorder van NL voor 3,3, Twente hun vedette voor 3,2..
Maar Drenthe was ook echt een talent en speelde een fantastisch seizoen. Babel was niet eens basis bij Ajax.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Toen verkochten wij Drenthe ook voor fucking veel geld.... Denk niet dat het aan de skillz van V Geel lag, maar dat de markt toen nog heel anders was.
Correctie: hij speelde een half jaar aardig bij Feyenoord en geweldig op een jeugd EK.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maar Drenthe was ook echt een talent en speelde echt een fantastisch seizoen. Babel was niet eens basis bij Ajax.
Dat straataccent wat iedereen tegenwoordig lijkt te spreken is echt verschrikkelijk zeg.quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 17:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ach als je elk jaar een paar van die gasten voor zulke bedragen kunt doorverkopen kom je ook wel uit de schulden.
Ja jij wilt liever wachten tot er achterlijke, niet marktconforme bedragen geboden worden.quote:
Ik bedoel daarmee dat wij niet elk seizoen 4 nieuwe zelf opgeleide spelers hebben staan die we voor een paar miljoen kunnen verkopenquote:Op maandag 23 mei 2011 17:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja jij wilt liever wachten tot er achterlijke, niet marktconforme bedragen geboden worden.
Gaat gewoon niet gebeuren.
Exact.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:56 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik bedoel daarmee dat wij niet elk seizoen 4 nieuwe zelf opgeleide spelers hebben staan die we voor een paar miljoen kunnen verkopen
Gelukkig heeft van Geel het wel goed begrepen: pas verkopen als het financieel gewin groter is dan het sportief verlies. Als je je spelers voor een grijpstuiver laat gaan is je club straks helemaal niets meer waard, omdat je gewoon keihard je naam als club devalueer.
Ajax heeft Erikssen gehaald voor een schijntje, het is gewoon kwestie goed scouten.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, als je de selectie gaat devalueren door iedereen voor een schijntje weg te laten lopen, dán speel je russisch roulette met de club.
Het hele standpunt 'we hebben niets te willen' gaat niet altijd op. De kwaliteit van de selectie moet ook wel enigszins gewaarborgd blijven. Anders wil straks helemaal niemand meer voor je voetballen en kom je pas echt in een vicieuze cirkel terecht.
Ik snap dat er niets te besteden is, en dat moeten we ook niet doen. Maar soms kan het echt wel waardevoller zijn om een speler gewoon aan z'n contract te houden en dan maar gratis de deur uit te laten lopen.
4 miljoen (eigenlijk 3 dus minus de talentpools) is nog te accepteren inderdaad, maar alles daaronder niet.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:58 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ajax heeft Erikssen gehaald voor een schijntje, het is gewoon kwestie goed scouten.
4 miljoen voor Wijnaldum noem ik geen devaluatie. Zo goed seizoen heeft Wijnaldum ook niet gekend op 4/5 wedstrijden na. Als je dan voor een eigen opgeleide speler een per miljoen kan vangen dan is dat in mijn ogen een redelijk deal die je gezien de situatie moet accepteren. Hou je hem aan het contract dan heeft hij echt geen vier miljoen bij elkaar gespeeld en lijkt mij de schade groter dan de opbrengst.
Zoals gezegd Babel voor 18 miljoen, Maduro voor 5, Sneijder voor 24 miljoen, de Mul voor 6 miljoen. Die man kon absoluut verkopen, inkopen was een heeeeeeeel ander verhaalquote:Op maandag 23 mei 2011 17:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Toen verkochten wij Drenthe ook voor fucking veel geld.... Denk niet dat het aan de skillz van V Geel lag, maar dat de markt toen nog heel anders was.
Niet dat we onszelf ermee kunnen spiegelen, maar FC Porto doet dat wel elk jaar en zover ik weet met een minder budget dan Ajax. Okay, ze kunnen makkelijk en goedkoop Brazilianen halen die dezelfde taal spreken, maar het laat in ieder geval zien dat het mogelijk is. Wij moeten dat op ons niveau doen met onze eigen invulling. We hebben al een hele goede jeugdopleiding, dat is de eerste stapquote:Op maandag 23 mei 2011 17:56 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik bedoel daarmee dat wij niet elk seizoen 4 nieuwe zelf opgeleide spelers hebben staan die we voor een paar miljoen kunnen verkopen
Gelukkig heeft van Geel het wel goed begrepen: pas verkopen als het financieel gewin groter is dan het sportief verlies. Als je je spelers voor een grijpstuiver laat gaan is je club straks helemaal niets meer waard, omdat je gewoon keihard je naam als club devalueer.
Tuurlijk wel man. Elk jaar staan er wel weer een paar gasten op die het goed doen. Zeker met onze uitstekende jeugdopleiding zit dat wel snor.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:56 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Wat is er achterlijk aan? Janssen is een directe versterking die zorgt dat je voor de prijzen speelt. Niet alleen restwaarde telt, en spits die er 23 maakt is ook gewoon geld waard.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:51 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor achterlijke vergelijking
Dan kan ik ook wel gaan noemen dat Babel voor 17 miljoen naar Liverpool ging
Vleminckx is bijna 26 en gaat echt nooit veel hoger meer komen dan de Belgische top. Daarnaast staat NEC er ook beroerd voor, en was hij de club gewoon ruim ontgroeid.
Janssen was zo goedkoop omdat hij eerder al wegwilde, en ze hem alleen konden houden met zo'n clausule. daarnaast heeft hij geen doorverkoopwaarde meer.
4 miljoen ben ik tevreden mee.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:00 schreef Caland het volgende:
[..]
4 miljoen (eigenlijk 3 dus minus de talentpools) is nog te accepteren inderdaad, maar alles daaronder niet.
Nogmaals, je moet dan op zoek gaan naar 2 spelers.
Misschien kan V Geel naast spelers verkopen eerst een paar fatsoenlijke scouts aantrekken. Echt te dramatisch voor woorden dat wij echt NOOIT x een tropische (of zelfs Scandinavische) verrassing in de gelederen hebben.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:12 schreef Haringkop het volgende:
[..]
4 miljoen ben ik tevreden mee.
Feit is inderdaad dat wij heel creatief moeten zijn, wat dat betreft moeten wij inderdaad op zoek naar de Elia's en Erikssen's van de voetbalwereld
Is best, maar als we dan die hoofdprijs dus toch niet vangen, dan maar die hoofdprijs niet vangen van een buitenlandse club, ipv Nederlandse clubs NOG verder boven je te helpen.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:08 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Op basis van wat zouden clubs de hoofdprijs voor hem neertellen? Alleen omdat een bovengemiddelde techniek heeft, maar verder 4 jaar in de middenmoot speelt, uitblinkt in te weinig overzicht en verder zeer wisselvallig is? Wijnaldum heeft heus wel potentie, maar zolang hij z'n contract niet verlengd gaan wij nooit de hoofdprijs vangen..
Dus dan maar met nog meer geleend geld een 'topploeg' kopen en hopen dat we ooit weer de klappers gaan maken? Tuurlijk moet je niet in één jaar iedereen verkopen. Je moet creatief zijn en wat is er mis met spelers huren. Zie wat voor invloed Ryo en Meeuwis al hebben op de ploeg. Dat trucje kan je toch gewoon nog een keer doen? Als het dan maar directe versterkingen zijn, waar jonge jongens weer beter door gaan renderen.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:14 schreef Chewbalhaar het volgende:
Klinkt allemaal leuk, maar we weten hoe goed onze scouting is in het aantrekken van goedkopere vervangers. Als Wijnaldum weggaat voor 3 halen ze een vervanger voor 2 die 3 jaar en 2 klasses slechter is. Wij hebben ook echt niet elk jaar 4 van zulke jongens te koop.
Ga zo door, dan verkoop je Castaignos, Fer, Wijnaldum en Vlaar dit jaar voor 12 miljoen. Daarvan lekt 3 miljoen weg naar de talentpools, 4 miljoen in vervangers, en 5 miljoen in schulden. Vervolgens haal je 4 kutspelers voor 1 miljoen, en is je elftal een stuk minder. Mag je nog maar hopen dat je niet degradeert, maar zelfs als we dat niet doen, vertrekken na volgend jaar weer een paar jongens goedkoop, zoals De Vrij, Cabral, Mokotjo en Martins indi voor samen pakweg 10 miljoen. na aantrekken vervangers etc. houdt je dan weer amper 3/4 miljoen over voor het wegwerken van schulden, en vervolgens wil er helemaal niemand meer tekenen en haken sponsors af. Nee, sorry, ik geloof er niet in dat dat bij ons gaat werken.
Feyenoord mag überhaupt zelf geen spelers aantrekken i.v.m. KNVB Categorie 1. Daarom is het ook zo belangrijk dat we weer gezond worden. En wel zo snel mogelijk!quote:Op maandag 23 mei 2011 18:14 schreef Chewbalhaar het volgende:
Klinkt allemaal leuk, maar we weten hoe goed onze scouting is in het aantrekken van goedkopere vervangers. Als Wijnaldum weggaat voor 3 halen ze een vervanger voor 2 die 3 jaar en 2 klasses slechter is. Wij hebben ook echt niet elk jaar 4 van zulke jongens te koop.
Ga zo door, dan verkoop je Castaignos, Fer, Wijnaldum en Vlaar dit jaar voor 12 miljoen. Daarvan lekt 3 miljoen weg naar de talentpools, 4 miljoen in vervangers, en 5 miljoen in schulden. Vervolgens haal je 4 kutspelers voor 1 miljoen, en is je elftal een stuk minder. Mag je nog maar hopen dat je niet degradeert, maar zelfs als we dat niet doen, vertrekken na volgend jaar weer een paar jongens goedkoop, zoals De Vrij, Cabral, Mokotjo en Martins indi voor samen pakweg 10 miljoen. na aantrekken vervangers etc. houdt je dan weer amper 3/4 miljoen over voor het wegwerken van schulden, en vervolgens wil er helemaal niemand meer tekenen en haken sponsors af. Nee, sorry, ik geloof er niet in dat dat bij ons gaat werken.
Dat heeft ook absoluut (mijn) de voorkeur hoor!quote:Op maandag 23 mei 2011 18:16 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Is best, maar als we dan die hoofdprijs dus toch niet vangen, dan maar die hoofdprijs niet vangen van een buitenlandse club, ipv Nederlandse clubs NOG verder boven je te helpen.
quote:Invloedrijke investeerders willen wijzigingen in Feyenoord-organisatie
Invloedrijke investeerders willen binnen nu en twee maanden veranderingen in de organisatie van Feyenoord doorvoeren. Dat heeft een aantal van hen aan RTV Rijnmond laten weten, maar Feyenoord ontkent dat dit aan de orde is. 'Het kan niet zo zijn dat de mensen die verantwoordelijk zijn voor de financiële malaise gewoon op hun stoel blijven zitten', zegt een lid van de Vrienden van Feyenoord dat anoniem wil blijven. 'Op zeker één plek in de directie zullen we iemand vervangen en in de Raad van Commissarissen is dringend behoefte aan ondernemers, een jurist en tenminste één persoon met een voetbalachtergrond.'
Onno Jacobs
In het gesprek dat verslaggevers van RTV Rijnmond vanmorgen met Feyenoord voerden, ontkende Pim Blokland dat hij en de andere Vrienden van Feyenoord dit voornemen hebben. 'We hebben afgelopen vrijdag nog met elkaar overlegd en dit is niet aan de orde geweest.' Op de vraag of Blokland eerder wel heeft overwogen om bijvoorbeeld de bekritiseerde financieel directeur Onno Jacobs te ontslaan, antwoordde hij eveneens ontkennend. 'We hebben nooit zo’n gesprek met hem gevoerd. Wel is het zo dat we na de verloren wedstrijd tegen De Graafschap crisisoverleg hebben gehad. Daarin hebben we Onno wel voorgehouden dat de druk van het publiek groter zou worden en dat hij zelf moest overwegen of hij daarvoor wilde wijken.'
Reactie Jacobs
Onno Jacobs gaf aan ‘last te hebben’ van de acties van het publiek tegen hem. 'Als ik met mijn gezin in De Kuip naar Feyenoord-Nec kijk en er zijn massale spreekkoren tegen mij, raakt me dat natuurlijk. En mijn vrouw vraagt ook wel eens aan me waarom ik dit nog doe. Maar ik haal ook heel veel voldoening uit mijn werk. Ik help mee de club weer financieel gezond te maken en in een groter kader zit ik in de financiële adviescommissie van de KNVB en heb ik met een commissie onder leiding van oud-minister Willem Vermeend meegeholpen aan de totale gezondmaking van het betaalde voetbal in Nederland.'
Verleden
Over het verleden zei de financieel directeur het volgende: 'We hebben bij het aantrekken van dure spelers als Makaay, Van Bronckhorst, Hofland en De Cler geen rekening gehouden met het feit dat de omzet op korte termijn aanzienlijk zou dalen. Natuurlijk kijk ook ik kritisch naar die periode, maar niemand kon toen voorzien dat als gevolg van de financiële crisis onze omzet zou kelderen, de televisieopbrengsten zouden teruglopen en de sportieve resultaten zouden tegenvallen.'
Die kan beter eieren voor zijn geld kiezen en zelf opzouten... Publiek roept dit al jaren.quote:
quote:Blokland haalde al een 'dikke 20 miljoen' euro op
De Vrienden van Feyenoord (VvF) hebben ruim 20 miljoen euro ingezameld voor de gezondmaking van de club. Dat heeft Pim Blokland aan RTV Rijnmond laten weten. Blokland deed geen mededelingen over de exacte hoogte van het bedrag, maar sprak van een ‘dikke 20 miljoen euro’. Zoals eerder gezegd treden de VvF pas naar buiten als de 30 miljoen daadwerkelijk is ontvangen.
Het streefbedrag van de VvF is 30 miljoen euro. In ruil daarvoor krijgt de groep rond Blokland 49 procent van de aandelen van Feyenoord in handen. 'Die dertig miljoen gaan we halen voor de termijn van 1 september 2012. Ik hoop dat we zelfs naar de 40 miljoen kunnen. En daarvoor hoeven we niet méér aandelen te hebben, we gaan voor die aandelen dan feitelijk meer betalen.' In het najaar van 2010 maakte Blokland bekend dat de eerste 17 miljoen euro binnen was. Dat bedrag is voor 2/3 deel opgebouwd doordat leningen aan Feyenoord van investeerders zijn omgezet in aandelen; ruim vijf miljoen euro is ‘cash’.
Bas Dost
De acties van de VvF maken deel uit van een totale operatie om Feyenoord gezond te maken. Zo is het salarisbudget voor de selectie in twee jaar van 20 tot 12 miljoen euro teruggebracht. Bovendien mogen de Roterdammers, die onder toezicht van de KNVB staan, geen extra investeringen doen. Feyenoord kan voorlopig dan ook geen spelers aantrekken, waarvoor een transfersom moet worden betaald. Jacobs: 'Als we een speler als Dost willen halen, nemen we zijn salaris wel op in onze exploitatie, maar zal hij volledig extern gefinancierd moeten worden.' Volgens Blokland zal hijzelf met de overige investeerders overleggen als gevraagd wordt om te investeren in een speler. Wij zullen de betreffende speler dan moeten kopen en ook het volledige risico nemen dat die speler minder waard wordt.' Op de vraag wie profiteert van de eventuele meeropbrengst van een aankoop zei Blokland dat die winst dan voor 99,9 procent naar de club gaat.
Een compleet andere constructie dus dan in het verleden bij bijvoorbeeld het Feyenoord Investerings Fonds, waarbij het volledige risico bij de club lag.
Geen salarisplafond
De Feyenoord-delegatie benadrukte dat er geen salarisplafond voor de spelers in de selectie is. Iets wat trainer Mario Been eerder wel beweerde. Wel is er sprake van een salarisbudget. 'We gaan uit van een gemiddeld salaris van ongeveer 450.000 euro', zegt Jacobs. 'In dat kader is het logisch dat we een voor ons belangrijke speler als Ron Vlaar een betere aanbieding doen dan spelers als Auassar, Schaken of een jeugdspeler.'
Lopende boekjaar
Als gevolg van de nieuwe salarisstructuur en het terugbrengen van het aantal formatieplaatsen binnen de club (van 210 in 2009 naar 140 nu) houdt Feyenoord zich aan het met de KNVB afgesproken herstelplan. Dat plan moet leiden tot de financiële gezondmaking van de club. Zo zal het lopende boekjaar waarschijnlijk met een exploitatietekort voor rentelasten en transfers van minder dan een miljoen euro worden afgesloten en zal volgend seizoen een kleine operationele winst worden gemaakt. Het lopende boekjaar kan ook nog positief worden afgesloten als Feyenoord een of meerdere spelers verkoopt.
Waarde Feyenoord
'Ook de verhalen dat wij voor te weinig geld de helft van de aandelen in handen krijgen zijn onzin', zegt Blokland. 'Ten eerste is het heel moeilijk om de exacte waarde van een voetbalclub te bepalen. En ten tweede betalen we 30 of mogelijk 40 miljoen euro voor 49% van een club met een schuld van zeker 40 miljoen euro. En we hebben met Feyenoord heldere afspraken over de periode erna. Als de club een positief eigen vermogen vanaf 3 miljoen euro heeft, kunnen ze de aandelen terugkopen voor nagenoeg hetzelfde bedrag als wij ervoor betaald hebben. Dit geldt ook als Feyenoord in de toekomst veel meer waard is geworden.'
Hij schuift het gewoon af op de financiële crisis...quote:Verleden
Over het verleden zei de financieel directeur het volgende: 'We hebben bij het aantrekken van dure spelers als Makaay, Van Bronckhorst, Hofland en De Cler geen rekening gehouden met het feit dat de omzet op korte termijn aanzienlijk zou dalen. Natuurlijk kijk ook ik kritisch naar die periode, maar niemand kon toen voorzien dat als gevolg van de financiële crisis onze omzet zou kelderen, de televisieopbrengsten zouden teruglopen en de sportieve resultaten zouden tegenvallen.
Daarom moet de beste man ook oprotten, excuses hebben we niets aan.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij schuift het gewoon af op de financiële crisis...¤40 miljoen schuld omdat de economie in het slop zit, ja ja...
Nice.quote:
goed, anders gesteld, dan gaan we weer voor 4 miljoen euro louche constructies a la FIF aan die we uiteindelijk toch moeten terugbetalen waardoor het netto resultaat [....] etc.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Feyenoord mag überhaupt zelf geen spelers aantrekken i.v.m. KNVB Categorie 1. Daarom is het ook zo belangrijk dat we weer gezond worden. En wel zo snel mogelijk!
Die investeerders willen helemaal geen winst maken(zoals je net kunt lezen). Dus van louche constructies is geen sprake.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:09 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
goed, anders gesteld, dan gaan we weer voor 4 miljoen euro louche constructies a la FIF aan die we uiteindelijk toch moeten terugbetalen waardoor het netto resultaat [....] etc.
Je begrijpt wat ik bedoel. Als je al je goede spelers voor een laag bedrag verkoop loop je degradatiegevaar en haken sponsors af.
Overigens vind ik het bizar slecht gaan met die VvF, met hun 20 miljoen. Toen ze naar buiten kwamen was het al 17 miljoen, daarnaast is er ruim een miljoen van de supporters opgehaald, dus dan hebben ze in de afgelopen driekwart jaar verder maar 2 miljoen bij elkaar geschraapt.
Wat een lulverhaal weer van Been. Als Bruins echt zo gemotiveerd en goed was geweest, had hij toch gewoon iedere week gespeeld? Hij kan beter gewoon toegeven dat het gros van de spelers niet bereid zijn 110% te willen/kunnen geven onder zijn leiding.quote:Been: Dat ongeďnteresseerde is maar schijn
Mario Been heeft komend seizoen in zijn selectie niet meer de beschikking over Luigi Bruins. De trainer van Feyenoord heeft moeite met het vertrek van de in zijn ogen zeer goede speler, maar begrijpt de beslissing van de Rotterdamse clubleiding.
“Ik heb er grote moeite mee omdat ik weet hoe goed Luigi kan voetballen. Aan de andere kant begrijp ik de keuze van de club om niet verder met hem te gaan. Uiteindelijk word je ook afgerekend op rendement en onze prioriteiten liggen op andere posities. Neemt niet weg dat ik zijn vertrek betreur”, aldus Been tegenover Voetbal International.
De talentvolle middenvelder kreeg dit seizoen ook te maken met kritiek vanuit de supporters. “Luigi lag op een gegeven moment niet meer zo lekker bij het publiek van Feyenoord. Zijn houding stond niet iedereen aan. Ik vind dat jammer omdat ik weet dat Luigi anders is dan wat hij uitstraalt. Dat ongeďnteresseerde is maar schijn.”
Bruins kan na het niet verlengen van zijn aflopende contract transfervrij op zoek naar een nieuwe werkgever. De middenvelder sprak recent zijn voorkeur uit voor een club in het buitenland.
Dat 99,9 % geloof ik haast niet... Ook niet dat het volledige risico voor de investeerders is.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die investeerders willen helemaal geen winst maken(zoals je net kunt lezen). Dus van louche constructies is geen sprake.
Het geld dat opgehaald gaat worden met de verkoop van spelers kan gebruikt worden voor de sanering, geld dat investeerders beschikbaar stellen kan gebruikt worden voor het binnenhalen van vervangers. Mochten die spelers het dusdanig goed doen dat ze verkocht worden naar een grote club gaat de winst (voor 99,9%) naar Feyenoord.
Dan ben je toch redelijk snel uit de schulden denk je niet?
Hij speelde toch ook dit seizoen, tenzij hij geblesseerd was? En in de eerste seizoenshelft was hij veruit de beste .. alhoewel dat niet zo'n lastige opgave was ..quote:Op maandag 23 mei 2011 19:59 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Wat een lulverhaal weer van Been. Als Bruins echt zo gemotiveerd en goed was geweest, had hij toch gewoon iedere week gespeeld? Hij kan beter gewoon toegeven dat het gros van de spelers niet bereid zijn 110% te willen/kunnen geven onder zijn leiding.
Het spijtige is dat ik Been het hele seizoen al hoor over het voetbalvermogen en de motivatie van de spelers. Als dat er niet tot weinig uitkomt is het tijd dat de trainer zelf conclusies moet trekken. Wat Been doet is het tegenovergestelde, hij roept vervolgens in de media dat de spelers te jong zijn en misschien niet zo goed als iedereen denkt.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:14 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Hij speelde toch ook dit seizoen, tenzij hij geblesseerd was? En in de eerste seizoenshelft was hij veruit de beste .. alhoewel dat niet zo'n lastige opgave was ..
Wie beslist dan welke speler ze halen ?? Van Geel of de investeerders ??quote:Op maandag 23 mei 2011 20:14 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dat 99,9 % geloof ik haast niet... Ook niet dat het volledige risico voor de investeerders is.
Wie beslist dan welke speler ze halen ?? Van Geel of de investeerders ??
En als de investeerders perse een speler willen hebben die de trainer of TD niet willen ?
Of een nieuwe speler niet speelt bij een trainer ?
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:11 schreef Caland het volgende:
Vraag me echt af hoe het kan dat er zo weinig geld is opgehaald in een jaar tijd. Zou die Blokland dan toch gewoon een onbetrouwbaar persoon zijn om mee in zee te gaan? Lijkt er wel op.
Was het allemaal maar zo makkelijk.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:14 schreef Caland het volgende:
[..]
5 miljoen in een jaar. Man, dat halen ze bij NEC nog op.
Dus jij vindt het wel een redelijk bedrag, voor een club als Feyenoord?quote:
Jij denkt dat zakenmannen/bedrijven wel even miljoenen gaan pompen in een club die 40 miljoen in het rood staat/stond ?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus jij vindt het wel een redelijk bedrag, voor een club als Feyenoord?
Ik vind het eerlijk gezegd allemaal wel wat tegenvallen. Wellicht dat een ontslag van Jacobs nieuwe gelden zou vrijmaken.
Is pas volgende zomer transfervrij.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:29 schreef H.M.Murdock het volgende:
Als die Vormer trouwens niet komt is het trouwens wel weer een faal voor Feijenoord.
Dost willen ze ook kopen voor 5 miljoen.quote:
Vooralsnog zijn het alleen maar geruchten, en voor 5 miljoen moeten ze dat zeker niet doen.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:30 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Dost willen ze ook kopen voor 5 miljoen.
Mijn idee.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:32 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vooralsnog zijn het alleen maar geruchten, en voor 5 miljoen moeten ze dat zeker niet doen.
Je moet nu zeker niet meer gaan uitgeven voor een spits als dat je voor Luc hebt ontvangen.quote:
En proberen de andere spelers (Vlaar, Wijnaldum, Fer, Miyaichi) nog langer bij Feijenoord te houden. Daarbij hoop ik nog steeds op een andere trainer, maar dat lijkt er jammer genoeg niet in te zitten.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je moet nu zeker niet meer gaan uitgeven voor een spits als dat je voor Luc hebt ontvangen.
Anders blijf je aan het kloten, faalt Dost dan werk je jezelf weer in de problemen. Verspreid dan die 5 miljoen over 2 á 3 spelers. Bijv. Vormer, Schone en een spits.
Want? We hebben op die positie volgens mij 10 spelers rondlopenquote:Op maandag 23 mei 2011 21:29 schreef H.M.Murdock het volgende:
Als die Vormer trouwens niet komt is het trouwens wel weer een faal voor Feijenoord.
Een poetser met ervaring zoals Meeuwis hebben ze bij Feijenoord niet hoor.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Want? We hebben op die positie volgens mij 10 spelers rondlopen
Ik had het ook niet erg gevonden als er een andere trainer was gekomen. Nu blijft Mario maar mocht het weer beroerd gaan gaat hij echt wel ontslagen worden en dan moet je ineens midden in het seizoen een nieuwe trainer zoeken. Dan kun je beter aan het begin van het seizoen opnieuw beginnen. Maar laten we hopen dat het zover niet komt.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:37 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
En proberen de andere spelers (Vlaar, Wijnaldum, Fer, Miyaichi) nog langer bij Feijenoord te houden. Daarbij hoop ik nog steeds op een andere trainer, maar dat lijkt er jammer genoeg niet in te zitten.
Nou en, alsof we financieel in staat zijn om zomaar effe een Vormertje op te halen terwijl die positie overbezet is. Krijg jij het nieuws niet mee ofzo?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:39 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Een poetser met ervaring zoals Meeuwis hebben ze bij Feijenoord niet hoor.
Dit Vormertje is Meeuwisx2, gewoon gelijk halen. Je kan daar vast goedkoop shoppen in Kerkrade.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou en, alsof we financieel in staat zijn om zomaar effe een Vormertje op te halen terwijl die positie overbezet is. Krijg jij het nieuws niet mee ofzo?
Wat snap je niet aan geen geld hebben en geen onverantwoorde aankopen doen?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:41 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Dit Vormertje is Meeuwisx2, gewoon gelijk halen. Je kan daar vast goedkoop shoppen in Kerkrade.
Ach dat wordt volgens mij ook erger gemaakt dan het is. Ik hoor nu al seizoenen dat er geen salaris is voor spelers, maar intussen zijn Bruins, de Cler, van Dijk, Meeuwis, Larsen, Simon dit seizoen al vertrokken. En daarvoor grootverdieners als Makaay, vBronckhorst, Landzaat, Hofland, Timmer, Lucius enz.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou en, alsof we financieel in staat zijn om zomaar effe een Vormertje op te halen terwijl die positie overbezet is. Krijg jij het nieuws niet mee ofzo?
In de salarissfeer is er wel het eea mogelijk, maar Vormer is niet transfervrij he.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:44 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Ach dat wordt volgens mij ook erger gemaakt dan het is. Ik hoor nu al seizoenen dat er geen salaris is voor spelers, maar intussen zijn Bruins, de Cler, van Dijk, Meeuwis, Larsen, Simon dit seizoen al vertrokken. En daarvoor grootverdieners als Makaay, vBronckhorst, Landzaat, Hofland, Timmer, Lucius enz.
Wel als Fer, Wijnaldum en El Ahmadi vertrekken.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:44 schreef Caland het volgende:
Ja, alleen hebben we Vormer niet nodig. Vooralsnog.
Het beperkte geld dat beschikbaar is wordt in een spits, linksback en 10 gestoken.
Nee maar als het bod op Dost in de miljoenen loopt zie ik liever een Vormer met mentaliteit en de wil om voor Feijenoord te spelen.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
In de salarissfeer is er wel het eea mogelijk, maar Vormer is niet transfervrij he.
Het zou mij ook wel steken. Vroeger was het ondenkbaar dat een speler van Feyenoord een overstap naar Fc Twente en Psv als een stap omhoog zouden zien.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:45 schreef mister_popcorn het volgende:
Als wijnaldum naar twente of lampies gaat ga ik echt alleen nog voor de pmds naar (de buurt van) de Kuip. Tering zeg. Dan hou ik 't niet lang meer uit denk ik.
dat. En het feit dat de heren echt genoeg verdienen, en als ze ons dan zo in de steek laten door naar een concurrent te gaan... Vraag je je wel af waarvoor je het nog doet.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het zou mij ook wel steken. Vroeger was het ondenkbaar dat een speler van Feyenoord een overstap naar Fc Twente en Psv als een stap omhoog zouden zien.
Dat is de reden dat er nog niet veel is binnen gehaald inderdaad.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:24 schreef Caland het volgende:
Wellicht dat een ontslag van Jacobs nieuwe gelden zou vrijmaken.
quote:Verrassende uitspraak Pim Blokland
Vandaag staat op de site van RTV Rijnmond onder de kop: Invloedrijke investeerders willen wijzigingen in Feyenoord-organisatie o.a. het volgende te lezen:
‘Op de vraag of Blokland eerder wel heeft overwogen om bijvoorbeeld de bekritiseerde financieel directeur Onno Jacobs te ontslaan, antwoordde hij eveneens ontkennend. ‘We hebben nooit zo’n gesprek met hem gevoerd. Wel is het zo dat we na de verloren wedstrijd tegen De Graafschap crisisoverleg hebben gehad. Daarin hebben we Onno wel voorgehouden dat de druk van het publiek groter zou worden en dat hij zelf moest overwegen of hij daarvoor wilde wijken.’
In een supportersoverleg op 26 januari, de woensdag na de thuisnederlaag tegen de Graafschap (0 – 1) heeft Pim Blokland aan 4 supporters, waaronder de FSV, toegezegd het ontslag van financieel directeur Onno Jacobs op donderdag 27 januari binnen de directie en RvC (nogmaals) bespreekbaar te maken en daarvoor in het overleg zelfs 24 uur uitstel gevraagd en gekregen. Het is verrassend om dan nu te lezen: ‘We hebben nooit zo’n gesprek met hem gevoerd’
Diezelfde donderdag om 18.00 uur heeft de BVO aan de FSV laten weten dat het ontslag van Onno Jacobs onbespreekbaar was. Vervolgens heeft Pim Blokland ditzelfde verhaal nogmaals bekrachtigd op 14 april jongstleden.
Geen geld en Mario wil sowieso met Mulder verder.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:10 schreef Adames het volgende:
Waarom hoor ik bij jullie trouwens niks over een nieuwe keeper?
Klopt.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik moet dan ook eerlijk zeggen dat Mulder de laatste tijd prima staat te keepen.
En dit idd.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik moet dan ook eerlijk zeggen dat Mulder de laatste tijd prima staat te keepen.
Halen die gozertquote:Velthuizen hoopt op Feyenoord: 'Ik wil graag in De Kuip spelen'
Door de degradatie van Hércules kan Piet Velthuizen voor slechts een halve ton vertrekken uit Alicante. De ex-doelman van Vitesse gaf reeds aan dat hij een terugkeer naar Nederland niet uitsluit en hij ziet Feyenoord wat dat betreft wel zitten. In de papieren versie van NUSport zegt Velthuizen ‘te genieten van de fanatieke achterban’ van de Rotterdamse club.
De Nijmegenaar geeft tevens te kennen ‘graag in De Kuip te willen spelen’. De keeper heeft een teleurstellend seizoen in Spanje achter de rug: hij mocht in slechts drie competitieduels onder de lat plaatsnemen en draafde in twee bekerduels op. Esteban Vigo en Miroslav Djukic, de trainers die dit seizoen voor de selectie stonden, kozen vooral voor Juan Calatayud.
Hoewel het niet bekend is of Feyenoord ook interesse heeft in Velthuizen, hoeft de sluitpost niet te vrezen voor zijn toekomst. Real Mallorca heeft naar verluidt interesse, al weet AS dat de eilandbewoners zijn naam inmiddels alweer hebben doorgestreept. Nog enkele partijen zijn in beeld, maar of die uit Nederland komen, is onbekend. “Ik kan voor een half miljoen euro weg, inderdaad”, zei Velthuizen eerder tegen Sport1. “Of een terugkeer naar Nederland een optie is? Ja, dat is zeker een optie.”
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=138198
Ja dat lag er nogal dik bovenop dat hij probeerde duidelijk te maken dat hij zich een Feyenoorder voelt en dat hij Feyenoord een mooie club vindt. Degenen die dat niet doorhadden zijn een beetje simpel vrees ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:11 schreef Caland het volgende:
Klopt inderdaad jah, zat na de wedstrijd een beetje vaag aan het doen. Iedereen hem uitschelden, probeerde gewoon duidelijk te maken dat hij een Feyenoorder was![]()
Klopt inderdaad, eerst zat hij ook een beetje naar zijn hart te wijzen oid waarna iedereen z'n middelvinger op stak. Daarna liep hij maar effe dicht naar het vak om duidelijk te maken dat het niet provocerend bedoeld was, in tegendeel. Wel een lefgozertje.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja dat lag er nogal dik bovenop dat hij probeerde duidelijk te maken dat hij zich een Feyenoorder voelt en dat hij Feyenoord een mooie club vindt. Degenen die dat niet doorhadden zijn een beetje simpel vrees ik.
Ja toch of niet?quote:
Die bepalen toch zelf in wie ze investeren. Die Dost zijn ze ook gewoon zelf gaan bekijkenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:20 schreef Caland het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van Mulder. Maar je kan gewoon niet 5 ton gaan vragen aan je investeerders voor een keeper terwijl je er al 3 hebt.
Nouja, ze investeren alleen in de posities die nodig zijn. Dat gaf Van Geel ook al aan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die bepalen toch zelf in wie ze investeren. Die Dost zijn ze ook gewoon zelf gaan bekijken
Ok dacht dat ik dat ergens gelezen hadquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, is gewoon tweede keeper volgend jaar.
Ervaren wil niet zeggen 30+.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:51 schreef Caland het volgende:
Laten we allemaal ervaren spelers gaan halen zonder restwaarde om zo te mikken op CL-voetbal. Goed plan toch?
Dat roep ik al jaren.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:52 schreef Paul-89 het volgende:
Scouting moet ook eens gefilterd worden. Wanneer hebben we voor het laatst een jongen uit het buitenland voor een leuk bedrag verkocht ?
Ongelofelijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat roep ik al jaren.
Laatste echt goede buitenlandse aankoop was Julio Ricardo Cruz
Ok Kalou idd ook.quote:
Er zijn wel spelers weggestuurd werden en die het elders wel goed doen, denk aan een Lazovic, Zuiverloon, Michel Bastos, Elmander, Gerson Magrăo, Loovens maar ook een Derijck. Dat vind ik nog veel zorgwekkender eigenlijk, zulke inschattingsfouten met spelers die je zelf onder contract hebt. NAtuurlijk kun je de toekomst niet voorstellen en gebeurt dit tot op zekere hoogte bij elke club, maar het is toch wel duidelijk dat bij Feyenoord er iets mis is op dat gebied.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:52 schreef Paul-89 het volgende:
Scouting moet ook eens gefilterd worden. Wanneer hebben we voor het laatst een jongen uit het buitenland voor een leuk bedrag verkocht ?
Elmander destijds behouden was krankzinniger geweest dan hem verkopen. Moet je zijn stats bij Feyenoord eens gaan bekijken. Echt niets gepresteerd in Rotterdam.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:20 schreef Caland het volgende:
Heeft vaak ook met omstandigheden te maken. Zo'n Elmander bijvoorbeeld had Cruz, Van Hooijdonk en Tomasson steeds voor zich. Een Lazovic had Kuyt en Kalou voor zich.
Dat spelers elders opbloeien wil niet altijd zeggen dat er inschattingsfouten gemaakt zijn. Iedereen kon toen wel zien dat er potentie zat in Elmander (die goal bij Bayern uit), alleen soms moet je een stap terug doen om er 4 vooruit te zetten.
Wil niet zeggen dat dat altijd zo is natuurlijk, een Magrao en Bastos zijn ronduit pijnlijk te noemen. Alhoewel die Magrao bij Feyenoord ook wel echt niets liet zien zeg die spaarzame keren dat ik hem aan het werk zag
Weinig kans, maar niet geschoten is altijd misquote:PSV licht optie Reis niet en is daardoor transfervrij
Jonathan Reis is momenteel transfervrij, dat meldt Voetbal International. PSV moest voor 1 mei bekend maken of het de optie in zijn contract zou lichten, maar door de zware blessure van de Braziliaan deden de Eindhovenaren geen poging de optie te lichten. Wel wil PSV de aanvaller een aanbieding doen voor één jaar.
"We willen zijn contract nog steeds verlengen", vertelt technisch manager Marcel Brands aan Voetbal International. "Formeel kan Reis nu ergens anders tekenen, maar ik denk niet dat dit gaat gebeuren. PSV heeft veel voor hem gedaan."
De 21-jarige voorhoedespeler is momenteel in zijn geboorteland aan het revalideren van een zware knieblessure. Reis debuteerde in 2007 in de hoofdmacht van de Brabanders en kwam sindsdien 26 keer in actie voor de Nederlandse topclub. Daarin wist hij elf keer te scoren.
Die teringlampjes proberen het ene na het andere grote talent van ons te jatten: Kalou, De Guzman, Wijnaldum, en volgens mij nog 1 of 2 (van Persie?). Als we dan zo'n kans krijgen moeten we die eigenlijk proberen te grijpen, al is het maar om hun dwars te zittenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:06 schreef Stokstaart het volgende:
Goed om te zien dat niet alleen bij ons bestuurders domme blunders maken
Je zou toch denken dat wij meer geld moeten kunnen genereren dan die lampies.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:39 schreef Chewbalhaar het volgende:
Overigens wordt ik toch wel een beetje jaloers, als wij zo lopen te snijden in de kosten maar alsnog nooit een fatsoenlijke speler kunnen halen, terwijl eindhoven al jaren steeds financieel matig staat en het moet hebben van "incidentele" inkomsten in plaats van vaste om rond te komen (CL), ze dit jaar meer dan 15 miljoen verlies zouden draaien, maar nog wel aan jongens als Wijnaldum, Schaars en Gomes wordt getrokken
Dankzij die CL-inkomsten hebben ze steeds net het hoofd boven water weten te houden, maar na 2 seizoenen verlies en slechte vooruitzichten voor volgend jaar blijf ik het bizar vinden dat ze zich in de strijd om zulke spelers kunnen mengen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat wij meer geld moeten kunnen genereren dan die lampies.
Mja ze hebben wel de afgelopen 25 jaar 17x CL gespeeld dus de clubkas zal lekker gevuld zijn.
En ome Philips zal ook wel lekker schuiven.
Psv MOET zich ook versterken deze zomer. Als ze volgend seizoen weer geen CL halen is het over en uit voor ze. En ik zie ze van de 3 spelers die jij noemt alleen Schaars halen eerlijk gezegd. Bovendien moeten ze zich nog op allerlei posities versterken (geen spits) en wat er staat is al niet zo best.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 03:09 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dankzij die CL-inkomsten hebben ze steeds net het hoofd boven water weten te houden, maar na 2 seizoenen verlies en slechte vooruitzichten voor volgend jaar blijf ik het bizar vinden dat ze zich in de strijd om zulke spelers kunnen mengen.
Die zitten in hetzelfde schuitje als ons, wanneer ze nu investeren en de CL mislopen zakken ze nog verder weg en moeten ze flink saneren en de beste spelers laten gaan en mocht het wel lukken houden ze de selectie op pijl en kunnen ze vermoedelijk nog wat extra investeren.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 03:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Psv MOET zich ook versterken deze zomer. Als ze volgend seizoen weer geen CL halen is het over en uit voor ze. En ik zie ze van de 3 spelers die jij noemt alleen Schaars halen eerlijk gezegd. Bovendien moeten ze zich nog op allerlei posities versterken (geen spits) en wat er staat is al niet zo best.
Als hij zijn niveau van Vitesse nog kan halen, lijkt me dat geen verkeerde. Alleen hebben we natuurlijk ook al drie andere jonge doelmannen.quote:Velthuizen wil graag bij Feyenoord spelen
AMSTERDAM - Piet Velthuizen zou deze zomer graag de overstap maken naar Feyenoord. Dat zegt de 24-jarige doelman deze week in een uitgebreid interview in het NUsport-magazine.
"Feyenoord is mijn droomclub. De entourage, het stadion, de supporters… Mijn motto is altijd: geen woorden, maar daden", aldus de keeper.
Velthuizen verruilde afgelopen zomer Vitesse voor de Spaanse promovendus Hercúles Alicante. Het avontuur in Spanje werd niet wat hij ervan verwacht had.
Uitgerekend in de wedstrijd waarin de club uit de Primera División degradeerde, twee weken terug tegen Real Mallorca, kreeg hij voor het eerst de voorkeur boven concurrent Juan Calatayud.
Hoogste niveau
Nu het seizoen erop zit, zou Velthuizen daarom dolgraag vertrekken uit de Spaanse kustplaats. "Ik wil uitkomen op het hoogste niveau en de Segunda División is dat niet."
Dat Feyenoord weinig geld heeft, hoeft volgens de Velthuizen geen probleem te zijn. "Er staat een clausule in mijn contract waardoor ik bij degradatie voor een prikkie te koop ben."
Die is ook lekker op de hoogte van de situatie bij onze club zeg.quote:Dat Feyenoord weinig geld heeft, hoeft volgens de Velthuizen geen probleem te zijn. "Er staat een clausule in mijn contract waardoor ik bij degradatie voor een prikkie te koop ben."
Als hij dat zou doen, dan is die een echte man. Maja ik zou het leuk vinden als hij komt maar we hebben niet zoveel aan hem.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:55 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Die is ook lekker op de hoogte van de situatie bij onze club zeg.
Als het dan toch zo'n prikkie is, koop dan zelf die clausule af zou ik zeggen.
Ik word zo moe van dat pisventje. Eerst het hele seizoen lopen roepen dat hij na het seizoen een beslissing neemt, en nu weer na Jong Oranje.quote:'Ik heb geen idee wanneer ik een beslissing neem'
Het is nog maar de vraag of Georginio Wijnaldum ook volgend seizoen de kleuren van Feyenoord gaat verdedigen. De jongeling staat in de belangstelling van een aantal buitenlandse clubs en wordt in de wandelgangen ook in verband gebracht met PSV en FC Twente. De twintigjarige middenvelder heeft zelf nog geen idee waar hij volgend seizoen speelt. “Ik kan er op dit moment niks over zeggen.”
Wijnaldum kan niet beloven dat hij Feyenoord alleen verlaat voor een absolute topclub. “Beloven kun je nooit iets in de voetballerij”, laat de geboren Rotterdammer weten aan NUsport. “Belofte maakt schuld. Als je belooft dat je iets zult doen, kun je er alleen maar op worden afgerekend als je je woord niet houdt.”
“Ik denk dat ik Martin (van Geel, red.) nu snel zal antwoorden wat ik wil”, gaat Wijnaldum verder. “Al is dat niet zeker. Ligt eraan hoe de onderhandelingen lopen. Eigenlijk zeg ik nu zomaar iets. Ik heb geen idee wanneer ik een beslissing neem. Ik richt me nu eerst op Jong Oranje en ga daarna lekker op vakantie. Verder denk ik nog niet echt.”
Precies, eerst was het in de winterstop, toen einde van het seizoen, nu is het weer Jong Oranje en daarna nog op vakantie.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik word zo moe van dat pisventje. Eerst het hele seizoen lopen roepen dat hij na het seizoen een beslissing neemt, en nu weer na Jong Oranje.
Zeg gewoon dat je op de juiste club aan het wachten bent ipv deze ongein.
quote:Ryo: Feyenoord was te gek!
Ryo Miyaichi heeft Feyenoord en het legioen in zijn hart gesloten. De Japanse smaakmaker van de Rotterdammers keert waarschijnlijk terug naar Arsenal maar zal Feyenoord en zijn supporters altijd dankbaar blijven. 'Mijn periode bij Feyenoord is nog mooier geworden dan ik had gedacht. Ik heb me dankzij het legioen kunnen ontwikkelen.'
In gesprek met Feyenoord TV blikt de huurling terug op zijn periode bij de Rotterdamse club. 'Dit was voor mij de eerste ervaring om alleen in het buitenland te wonen, dat was te gek. Elke dag heb ik kunnen voetballen en ik heb het gevoel gekregen dat ik mij elke dag kon ontwikkelen.'
De van Arsenal gehuurde tiener ontpopte zich in een mum van tijd tot publiekslieveling in Rotterdam. 'Als het legioen mijn naam scandeert, geeft me dat een warm gevoel van binnen. De supporters zijn de twaalfde man en strijden samen met de spelers. Het is prachtig om in een uitverkochte Kuip te spelen. Ik heb me dankzij het legioen kunnen ontwikkelen. Ik wil graag laten weten dat ik daar dankbaar voor ben,' besluit Miyaichi. (Redactie)
quote:Feyenoord amateurs spelen in De Kuip
Sportclub Feyenoord speelt zondag 29 mei de wedstrijd tegen Chabab in De Kuip. Op Varkenoord wordt het grote KFC-pupillentoernooi gespeeld. Waardoor er geen veld beschikbaar is.
De wedstrijd zal zondag om 14:00 uur in De Kuip beginnen. Op het spel staat promotie naar de topklasse. De Rotterdammers moeten in de nacompetitiepoule op donderdagavond 26 mei eerst aantreden tegen ADO'20.
Deze wedstrijd is live te volgen op radio Rijnmond.
Die wilt dus gewoon weg.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik word zo moe van dat pisventje. Eerst het hele seizoen lopen roepen dat hij na het seizoen een beslissing neemt, en nu weer na Jong Oranje.
Gratis toegang is dat toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:55 schreef Caland het volgende:
Voor de mensen die zondag niets te doen hebben.
[..]
Van mijn part zet Martin hem op de transferlijst, dat gedraai heeft lang genoeg geduurd we moeten door.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die wilt dus gewoon weg.
Martin van Geel moet ook gewoon duidelijk zijn en zich hard durven opstellen en eisen dat ze voor juni definitief laten weten wat ze nu willen.
We laten ons toch niet regeren door een stel verwaande broekies.
Ik ben al maanden uitgekeken op deze matige speler. Het oogt allemaal frivool en fris maar zijn rendement is belachelijk laag.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij zo'n club in Spanje spelen ook vaak andere dingen, ook al ben je goed dan nog speel je niet altijd.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:54 schreef voice-over het volgende:
Ik heb grote twijfels. Velthuizen heeft het absoluut niet kunnen maken bij een gedegradeerd clubje uit Spanje.
Waarschijnlijk wel ja, alleen heb ik ook een wrang gevoel dat er andere belachelijke aankopen gedaan gaan worden. Maar we gaan het zien. Ik kan nu al niet wachten op volgend seizoen, zo lang zonder FR is niet leukquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Bij zo'n club in Spanje spelen ook vaak andere dingen, ook al ben je goed dan nog speel je niet altijd.
Ik zou het toejuichen als Velthuizen komt, maar ik verwacht binnen 1 á 2 dagen een reactie van Martin dat daar geen prioriteit ligt.
Hoe vaak heeft hij gespeeld?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:54 schreef voice-over het volgende:
Ik heb grote twijfels. Velthuizen heeft het absoluut niet kunnen maken bij een gedegradeerd clubje uit Spanje.
http://twitter.com/#!/gidovader/status/72958045726052354quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Maakt dat verschil ?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:19 schreef Happel het volgende:
[..]
http://twitter.com/#!/gidovader/status/72958045726052354
Hij heeft daar zelf ook echt een aandeel in gehad hequote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:54 schreef voice-over het volgende:
Kan je nagaan, een keeper van een degradant die nauwelijks heeft gespeeld.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij heeft daar zelf ook echt een aandeel in gehad he![]()
* Netsplitter mompelt iets over obvious enzo....quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:01 schreef voice-over het volgende:
[..]
Kan je nagaan, een keeper van een degradant die nauwelijks heeft gespeeld.
Hij heeft dus nooit een kans gehad daar gozert. Omdat ze toch de voorkeur gaven aan die Calatayud. Drenthe zat ook meer op de bank dan hij speelde. Die zou bij ons (of vrijwel elke andere Eredivisieclub) ook gewoon vaste waarde zijn....quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:01 schreef voice-over het volgende:
[..]
Kan je nagaan, een keeper van een degradant die nauwelijks heeft gespeeld.
Zit toch wel een klein verschil in bankzitten omdat je overhoop ligt met de trainer of bankzitten omdat je concurrent voor die plaats beter is hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:16 schreef Stokstaart het volgende:
En die Calatayud neukt met de dochter van de voorzitter (geen grap). Lekker belangrijk waarom je op de bank zit verder.
Dat zeg ik dus net. Die nummer 1 keeper neukte met de dochter van de voorzitter. Als je vanwege een arbeidsconflict daar op de bank mag wegrotten zullen dat soort sentimenten ongetwijfeld ook meespelen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Zit toch wel een klein verschil in bankzitten omdat je overhoop ligt met de trainer of bankzitten omdat je concurrent voor die plaats beter is hoor.
van mij mogen ze die Lamprou wel eens een kans geven in het 1ste.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij heeft daar zelf ook echt een aandeel in gehad he![]()
Voorlopig is Velthuizen nog 3 klassen beter als Mulder. Al deed Mulder het aardig, het blijft een pannenkoek die qua talent niet vergelijkbaar is met andere talenten uit de eredivisie . Cilessen is bijvoorbeeld nu al beter.
Ja dus? Wie zegt dat de voorzitter dat als een probleem ervaart. Volgens mij stond Van Bommel ook gewoon in de basis afgelopen WK.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus net. Die nummer 1 keeper neukte met de dochter van de voorzitter.
Juist niet dudequote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dus? Wie zegt dat de voorzitter dat als een probleem ervaart. Volgens mij stond Van Bommel ook gewoon in de basis afgelopen WK.
Klopt, zo'n 17 miljoen is gewoon schuld omgezet in aandelen. Slechts een kleine 5 miljoen is echt opgehaald.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:32 schreef Tarado het volgende:
Vraag: Als ik lees dat de VvF nu al 20 miljoen heeft "ingezameld" bestaat dit bedrag toch voornamelijk uit geld dat al aan Feyenoord is geleend maar niet terug betaald hoeft te worden maar omgezet wordt in aandelen, of zit het anders?
Oh, bedoelde je het zo.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Juist niet dude![]()
Laat maar zitten ook
Ziet er niet naar uit dat dat veel meer gaat worden ook. Als je dan leest dat ze in 2012 totaal 40 miljoen willen hebben ben ik benieuwd hoe ze dat willen gaan doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, zo'n 17 miljoen is gewoon schuld omgezet in aandelen. Slechts een kleine 5 miljoen is echt opgehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |