Je ziet het gigantische verschil tussen Arsenal als opleidingsinstituut en Inter als opportune club niet?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:53 schreef Stokstaart het volgende:
En of het de beste voor zijn ontwikkeling is. Dat denk ik wel ja.
V Persie gezien in Heilig Gras? De samenwerking met Bergkamp die hij constant roemt?
Waarom zou een dergelijke samenwerking niet kunnen ontstaan tussen Luc en Sneijder?
Je snap het punt niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Je ziet het gigantische verschil tussen Arsenal als opleidingsinstituut en Inter als opportune club niet?
FOUT ik denk dat hij er wel komt. Geleidelijk aan. Niet dat hij meteen Eto'o uit de basis speelt in zijn eerste jaar. Dat is ook wat afgesproken is:quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:04 schreef Caland het volgende:
Nouja, prima. Jij denkt dus dat hij gaat doorbreken volgend seizoen en ik denk van niet.
Laten we het afwachten.
Hij is 18, als hij over 4 jaar pas in de basis staat is ie nog steeds maar 22.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:06 schreef Caland het volgende:
Ik geloof er ook wel in dat hij ooit een grote spits gaat worden, begrijp me niet verkeerd. Denk alleen wel dat de stap Inter dat proces zal gaan vertragen.
Er is nu al sprak van dat ie verhuurd gaat worden naar een serie b club, dus wat lul je nou?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je snap het punt niet.
Als jij weergaloos kunt voetballen dan komt dat er hoe/waar dan ook toch wel uit.
Nee joh, ik zeg Inter af en blijf lekker onder Mario Been trainen bij Feyenoord. Veel beter voor m'n ontwikkeling dan naar Inter vertrekken
Nou, ja. Daarom slagen al die jeugdtalenten die gekocht worden door b.v. Chelsea ook nooit.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je snap het punt niet.
Als jij weergaloos kunt voetballen dan komt dat er hoe/waar dan ook toch wel uit.
Nee joh, ik zeg Inter af en blijf lekker onder Mario Been trainen bij Feyenoord. Veel beter voor m'n ontwikkeling dan naar Inter vertrekken
quote:Auassar bijt van zich af: Ik wil vechten bij Feyenoord
De transfer van Adil Auassar van VVV naar Feyenoord leverde afgelopen zomer al grote vraagtekens op. Trainer Mario Been en technisch directeur Leo Beenhakker zagen in de middenvelder een versterking. Van de nieuwe technische man Martin van Geel mag hij echter per direct uit Rotterdam vertrekken.
Er is niemand in de Kuip die Adil Auassar kan verwijten dat hij niet dagelijks alles geeft om te slagen bij Feyenoord. Maar hoe lovenswaardig de beroepsernst van Auassar ook genoemd mag worden, de transfervrij bij VVV weggeplukte linkspoot kende een heel slecht debuutseizoen in de Kuip.
Slechts driemaal bracht trainer Mario Been de middenvelder binnen de lijnen, opgeteld net iets meer dan een uur speeltijd in de eredivisie. Het signaal dat hij weer mag vertrekken heeft hij inmiddels luid en duidelijk gekregen.
'Het was inderdaad een rampzalig seizoen,' zegt de 24-jarige Auassar, die debuteerde in de met 10-0 verloren uitwedstrijd tegen PSV. 'Dat geldt zowel voor de club als voor mijn eigen inbreng. Ik heb begrepen dat ik mag vertrekken. Maar zo sta ik er vooralsnog niet in. Ik wil vechten voor mijn kans. Kijk naar Diego Biseswar, die eerder ook weg mocht. Hij gaf na de winterstop veel belangrijke assists. Ik geef niet op.'
Auassar weigert de zomerstop dus te benutten om te treuren - en te vertrekken. De middenvelder ziet nog perspectief voor zichzelf in de Kuip. 'Ik heb nog altijd vertrouwen in mijn kwaliteiten. Natuurlijk is deze club in niets te vergelijken met mijn vorige werkgevers, FC Dordrecht en VVV.
Maar ik heb echt het idee dat ik volgend seizoen kan knokken voor mijn plek. Ook als de nieuwe technisch directeur al heeft aangegeven dat ik mag vertrekken. Marcel Meeuwis en Luigi Bruins gaan weg en Karim El Ahmadi mag weg. Ik zie als middenvelder nog mogelijkheden voor mezelf, hoe moeizaam dit jaar ook is verlopen.'
Martin van Geel zegt dat hij eerlijk en duidelijk is geweest tegen Henk Maarten Chin, de zaakwaarnemer van Adil Auassar. 'Ik heb verteld dat het beter is dat hij vertrekt. Natuurlijk heeft hij nog een contract, maar er is weinig perspectief voor Adil in de Kuip.'
Vechten op de tribune levert alleen maar meer kapotte stoeltjes op johquote:
quote:Buijs dit seizoen niet meer in actie
Danny Buijs zal dit seizoen niet meer in actie komen voor zijn club ADO Den Haag. De oud-middenvelder van Feyenoord is door trainer John van den Brom uit de selectie gezet voor de komende play-off wedstrijden.
Dit is naar aanleiding van de kritiek die de felle middenvelder woensdag had op het opstellen van een teamgenoot die volgens Buijs de kantjes er vanaf had gelopen tijdens de trainingen van de laatste weken.
,,Toen ik hoorde van de basisplek van deze medespeler in de wedstrijd tegen Roda JC was mijn teleurstelling groot. Ik heb altijd geaccepteerd dat ik wissel stond, ook als ik enorm hard had getraind. Daarom kon ik het nu niet begrijpen dat een speler die zich niet optimaal inzet toch in de basis staat,'' aldus Buijs zaterdag tegenover Radio Rijnmond.
quote:Zuiverloon koopt contract af
Gianni Zuiverloon vertrekt bij West Bromwich Albion. De Premier Leagueclub wilde de optie in het contract met de voormalige speler van Feyenoord lichten, maar de Rotterdammer kocht de verlenging af. Zuiverloon werd in 2008 voor 4,2 miljoen euro overgenomen van SC Heerenveen en wekte in zijn eerste seizoen bij WBA zelfs de belangstelling van Manchester United.
quote:Spits Elmander naar Galatasaray
Oud-Feyenoorder Johan Elmander heeft een nieuwe club. De Zweed gaat voor drie jaar naar het Turkse Galatasaray. De 29-jarige aanvaller stapt transfervrij over van het Engelse Bolton Wanderers naar Istanbul.
Elmander speelde drie jaar voor Feyenoord. Voor de Rotterdammers speelde hij 39 competitiewedstrijden. Hierin scoorde hij drie doelpunten. Elmander won met Feyenoord in 2002 de Uefa cup. Na Feyenoord speelde de Zweedse spits voor Djurgardens IF, NAC, Brondy, Toulouse en Bolton Wanderers.
Risicowedstrijd.quote:Bekerfinale B-junioren verplaatst; dit seizoen geen Supercup
De bekerfinale voor B-junioren tussen Ajax B1 en Feyenoord/Excelsior B1 gaat zaterdag niet door. De wedstrijd zou in Abcoude worden afgewerkt, maar door massale belangstelling en vrees voor ongeregeldheden wordt de wedstrijd niet gespeeld.
De wedstrijd is verplaatst naar 4 juni. De twee juniorenteams nemen het dan tegen elkaar op in Meppel. Op die datum zou daar de Supercup plaatsvinden, ook tussen Ajax en Feyenoord/Excelsior, maar die wedstrijd moet nu wijken. De bedoeling is om dat duel volgend seizoen te spelen. Eerder werd de bekerfinale door de burgemeester van Katwijk al verboden. Daarna was het een optie om in Hilversum te spelen, maar ook dat ging niet door.
Volgens de KNVB is in overleg met de clubs besloten de wedstrijd te verplaatsen. Burgemeester Westmaas van Meppel zegt tegenover de Meppelse Courant geen angst te hebben voor ongeregeldheden: 'Natuurlijk nemen wij onze maatregelen, maar het moet over sport gaan. De draaiboeken liggen klaar, het is nu een kwestie van een goede afstemming.'
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je snap het punt niet.
Luc kan goed voetballen EN werkt er hard voor.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:20 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Kom op he, zie je zelf nou ook niet dat die jongen geen kans maakt daar. Het is gewoon een hele slimme actie van Inter om dit toptalent wat hij al 3 jaar is voor een prikkie over te nemen. Zij weten ook wel dat hij nooit in het 1e gaat spelen, hij wordt gewoon paar jaar verhuurd en dan kijken ze wel of hij goed genoeg is, zo niet, jammer, was toch goedkoop. Slaagt hij wel dan hebben ze voor een duppie op de eerste rij gezeten. Als je goed kan voetballen kan je net zo hard falen als iemand die geen talent in zen teen heb maar het wel haalt door keihard te werken, en andersom.
Dus niet. Zijn balaanname is dramatisch.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:29 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Luc kan goed voetballen EN werkt er hard voor.
Dit seizoen loopt hij eerst een tijdje mee en doet hij speeltijd met de jeugd op. In de winter of volgende zomer wordt hij verhuurd, waarschijnlijk aan een laaggeplaatste serie-A-club. Het derde seizoen sluit hij weer aan bij de groep en gaat hij langzaam minuten maken. Het vierde seizoen gaat hij steeds meer toevoegen en ook af en toe in de basis staan.
Die jongen komt er wel.
Niet te betalen die jongen.quote:Op zondag 22 mei 2011 03:35 schreef heiden6 het volgende:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)omwich-Albion-af.htm
Inzetbaar op rechtsback en in het centrum, ik zeg halen.
dan hebben de scouts van Inter zitten slapen!quote:Op zondag 22 mei 2011 05:29 schreef voice-over het volgende:
[..]
Dus niet. Zijn balaanname is dramatisch.
Niet mee eens.quote:Op zondag 22 mei 2011 05:29 schreef voice-over het volgende:
[..]
Dus niet. Zijn balaanname is dramatisch.
Komt door de goede start dit jaar, waardeloos elftal verder dat Mallorca. Had het stiekem wel leuk gevonden, De Guzman eruitquote:Op zondag 22 mei 2011 00:46 schreef macca728 het volgende:
De Guzman trouwens net niet gedegardeerd in Spanje !!
Nee hoor, zij zijn van mening dat dat de jeugdopleiding van Feyenoord niet deugt omdat daar geen aandacht wordt besteed aan techniek. Zij denken dat hiaat in Milaan te kunnen opvullen.quote:Op zondag 22 mei 2011 09:06 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
dan hebben de scouts van Inter zitten slapen!
Dat is toch dat stuk Canadees tuig dat zich 2 jaar lang vorstelijk liet betalen voor zijn blessurebehandeling en vervolgens tegen de club zei: "val van mijn part dood neer"quote:Op zondag 22 mei 2011 10:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
Waarom hebben we het over de Guzman? Die is nooit Feyenoorder geweest.
Om vervolgens Feyenoordjeugd van het advies te voorzien 'vooral een leuke club in het buitenland te vinden om door te kunnen groeien' ja.quote:Op zondag 22 mei 2011 10:51 schreef voice-over het volgende:
[..]
Dat is toch dat stuk Canadees tuig dat zich 2 jaar lang vorstelijk liet betalen voor zijn blessurebehandeling en vervolgens tegen de club zei: "val van mijn part dood neer"
jammer !quote:Op zondag 22 mei 2011 00:46 schreef macca728 het volgende:
Nee jongen hij gaat sowieso niet falen daar.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:20 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Kom op he, zie je zelf nou ook niet dat die jongen geen kans maakt daar. Het is gewoon een hele slimme actie van Inter om dit toptalent wat hij al 3 jaar is voor een prikkie over te nemen. Zij weten ook wel dat hij nooit in het 1e gaat spelen, hij wordt gewoon paar jaar verhuurd en dan kijken ze wel of hij goed genoeg is, zo niet, jammer, was toch goedkoop. Slaagt hij wel dan hebben ze voor een duppie op de eerste rij gezeten. Als je goed kan voetballen kan je net zo hard falen als iemand die geen talent in zen teen heb maar het wel haalt door keihard te werken, en andersom.
Had er dan ééntje meer of minder gescoord.quote:Ruime zege Feyenoord O/19 bij Kamerik.
Feyenoord/Excelsior O/19 heeft zaterdag in een oefenduel het eerste elftal van Kamerik met 0-7 verslagen. Joshua Steenvoorden, Shane van den Engel en Shabir Isoufi scoorden alle drie twee keer. Kevin Jansen was ook trefzeker. O/14 oefende tegen Kwadendamme C1. De ploeg van trainer Rob Kurvers won met maar liefst 0-20.
Dat zal die niet doen, toch?quote:FC Twente jaagt op Wijnaldum
Nieuw contract in De Kuip verder weg dan ooit
Feyenoord moet serieus rekening houden met een vertrek van Georginio Wijnaldum, nu bekerwinnaar FC Twente zijn zinnen heeft gezet op de Rotterdammer. De 20-jarige speler van Jong Oranje moet komend seizoen in de Grolsch Veste het aanvallende brein op het middenveld worden. Dat meldt het AD.
Zaakwaarnemer Humphrey Nijman sprak afgelopen week voor het eerst over zijn pupil Georginio Wijnaldum met Martin van Geel, de nieuwe technisch directeur van Feyenoord. De Rotterdamse club onderneemt al langere tijd verwoede pogingen om het medio 2012 aflopende contract van de jeugdinternational open te breken en te verlengen. Tot op heden zonder succes.
Nu FC Twente, dat zich nog niet officieel gemeld heeft in de Kuip, op het toneel is verschenen, lijkt een contractverlenging in de Kuip verder weg dan ooit. In Enschede ziet oefenmeester Michel Preud'homme een middenveld met local hero Wout Brama, de bij Roda JC weggeplukte Willem Janssen en talent Wijnaldum, die afgelopen seizoen veertien competitiedoelpunten produceerde voor Feyenoord, als meest vooruitgeschoven pion wel zitten. (redactie)
Wel of geen Europacup...quote:
Als die Feyenoorder is niet. Maar wie weet heeft hij ons gefopt!quote:
Wel of geen Europees voetbal of uitzicht op europees voetbal.quote:Op maandag 23 mei 2011 08:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
Als die Feyenoorder is niet. Maar wie weet heeft hij ons gefopt!
Ik denk het wel eigenlijk. Voor 8 miljoen mogen ze hem hebben incl. Swertsquote:
Dan gaattie lekker naar het buitenland. Toch niet naar Twente......quote:Op maandag 23 mei 2011 08:43 schreef Netsplitter het volgende:
Wel of geen Europees voetbal of uitzicht op europees voetbal.
De kans dat Feijenoord aan het eind van volgend seizoen europees voetbal speelt acht ik niet groot.
Club icoon Janssen is ook naar Ajax vertrokken.quote:Op maandag 23 mei 2011 08:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dan gaattie lekker naar het buitenland. Toch niet naar Twente......
Maar de voetbalwereld is gek dus wie weet!
preciesquote:Op maandag 23 mei 2011 09:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Club icoon Janssen is ook naar Ajax vertrokken.
Men dacht dat dat ook onmogelijk was.
Dat ligt denk ik toch ietsje anders, Janssen is gewoon gekocht van Vitesse, Wijnaldum is echter opgeleid door Feyenoord.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Club icoon Janssen is ook naar Ajax vertrokken.
Men dacht dat dat ook onmogelijk was.
Twente zou wel een verstandige stap zijn.quote:Op maandag 23 mei 2011 08:58 schreef Lastpost het volgende:
Wijnaldum gaat echt niet naar Twente, die heeft met z'n grootheidswaanzin toch het idee dat ie minstens bij clubs van het kaliber Arsenal, Villareal of AS Roma terecht kan en daar in de basis zal staan.
Gezien de positie waarin Feyenoord zit wel ja, al is het - vooral gevoelsmatig - gewoon onmogelijk om binnen Nederland vanuit Feyenoord een stap hogerop te zien in de Nederlandse competitie.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Twente zou wel een verstandige stap zijn.
Eerst iedereen aan het lijntje houden en dan verkassen naar een andere club in de Eredivisie... hmja, dat getuigt niet bepaald van stijl. Ik zie de fluitconcerten al voor me als'ie volgend seizoen dan met Twente naar Rotterdam komt.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:18 schreef Happel het volgende:
Het zou een teringstreek zijn in mijn ogen.
quote:Op maandag 23 mei 2011 09:18 schreef Happel het volgende:
Jammer voor 'em.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:46 schreef macca728 het volgende:
Is het ook, maar wel een stap omhoog.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:18 schreef Happel het volgende:
Op de korte termijn wel jah.quote:Op maandag 23 mei 2011 10:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Is het ook, maar wel een stap omhoog.
Het is nog wel even wennen ja, dat de rollen nu omgedraaid zijn. Een paar jaar geleden kochten wij hún meest talentvolle middenvelder. Hopelijk gaat WIjnaldum het net zo goed bij Twente doen als Karim bij ons.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:21 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Gezien de positie waarin Feyenoord zit wel ja, al is het - vooral gevoelsmatig - gewoon onmogelijk om binnen Nederland vanuit Feyenoord een stap hogerop te zien in de Nederlandse competitie.
Maar dat zeg ik puur met mijn supporters-hart, want rationeel gezien is het zowel sportief als financieel vast een verbetering op het moment.
Dit.quote:Op maandag 23 mei 2011 10:21 schreef Paul-89 het volgende:
Als hij dan toch weg wil dan maar richting het buitenland.
quote:Op maandag 23 mei 2011 10:25 schreef Chewbalhaar het volgende:
Als hij naar Twente gaat krijgt hij wmb niet alleen de nodige fluitconcerten, maar ook aanstekers etc. naar z'n kop![]()
Dan kan ik niet wachten op FR - Twente .quote:Op maandag 23 mei 2011 10:38 schreef Sloggi het volgende:
Hij moet gewoon gaan. Het is een sportieve en (waarschijnlijk) een financiële verbetering, en het is ook beter voor zijn ontwikkeling dan een transfer naar het buitenland.
Kan eigenlijk niet nee, maar deze keer is het eigenlijk volledig verdiend, indien hij natuurlijk naar FCT zou gaan. Ik bedoel de hele tijd je liefde uitspreken voor de club, zelfs tranen laten vloeien, maar wel de hele tijd de mensen aan het lijntje houden zodat hij rustig naar FCT kan verkassen. Op dat moment verdient hij het gewoon...quote:
Het liefst gevolgd door bakstenen en bankschroevenquote:
Recht in z'n oogquote:Op maandag 23 mei 2011 10:50 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Het liefst gevolgd door bakstenen en bankschroeven
Messen en pikhouwelen.quote:Op maandag 23 mei 2011 10:50 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Het liefst gevolgd door bakstenen en bankschroeven
Ja dat dacht ik dus met Theo..quote:Op maandag 23 mei 2011 10:49 schreef Paul-89 het volgende:
Zal best een goede stap zijn maar als bij Feyenoord speelt doe je dat gewoon niet.
Twente was dit jaar bijna weer kampioen en twee jaar geleden, toen AZ kampioen werd, waren ze tweede. De twee seizoen daarvoor waren ze 4e terwijl Feyenoord al die jaren niet eens in de top-5 eindigde en dit seizoen niet eens in het ''linkerrijtje''quote:Op maandag 23 mei 2011 09:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat ligt denk ik toch ietsje anders, Janssen is gewoon gekocht van Vitesse, Wijnaldum is echter opgeleid door Feyenoord.
Ik denk persoonlijk ook niet dat hij het doet. Sowieso Twente, een keertje kampioen worden en denken dat je heel wat bent
Snap ook helemaal niet van die dikke wat hij daar moet zoeken.quote:
Nee dat vond ik dus ook al.. En dan gaat hij nu opeens roepen dat hij altijd al naar Ajax wou..quote:Op maandag 23 mei 2011 10:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
Snap ook helemaal niet van die dikke wat hij daar moet zoeken.
Heeft totaal geen ajax-hoofd die gast.
Als deze groep bij elkaar blijft en zich een beetje verbeterd en versterkt hoeft Wijnaldum (en Fer, Vlaar, De Vrij enz) niet weg om zichzelf in de kijker te spelen voor een buitenlandse transfer.quote:Op maandag 23 mei 2011 10:57 schreef Bioflap het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het ut beste voor Wijnaldum dat hij naar Twente gaat, hij kan zich daar mooi in de kijkers spelen, en misschien dan een transfer naar het buitenland krijgen..
Hoezo, is toch ook het buitenland.quote:Op maandag 23 mei 2011 08:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dan gaattie lekker naar het buitenland. Toch niet naar Twente......
Ja, maar waarom is dat dit seizoen niet gebeurt? ik had verwacht dat ze in de 2de seizoenshelft heel sterk terug zouden komen.. maar dat viel even hard tegen.quote:Op maandag 23 mei 2011 10:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als deze groep bij elkaar blijft en zich een beetje verbeterd en versterkt hoeft Wijnaldum (en Fer, Vlaar, De Vrij enz) niet weg om zichzelf in de kijker te spelen voor een buitenlandse transfer.
2e seizoenshelft zijn ze anders nog behoorlijk ver gekomen.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:03 schreef Bioflap het volgende:
[..]
Ja, maar waarom is dat dit seizoen niet gebeurt? ik had verwacht dat ze in de 2de seizoenshelft heel sterk terug zouden komen.. maar dat viel even hard tegen.
Op basis van wat? Die kwaliteitsimpuls die in de winterstop is gekomen?quote:Op maandag 23 mei 2011 11:03 schreef Bioflap het volgende:
[..]
Ja, maar waarom is dat dit seizoen niet gebeurt? ik had verwacht dat ze in de 2de seizoenshelft heel sterk terug zouden komen.. maar dat viel even hard tegen.
Eens kijken wat zulke woorden waard zijn, ik denk niet veel.quote:Wijnaldum: 'Ik wil dat het bij Feyenoord lukt'
Georginio Wijnaldum kan zich niet voorstellen bij een andere Nederlandse club te spelen dan Feyenoord. Dat zegt hij maandag in het Algemeen Dagblad.
Wijnaldum werd gevraagd hoe ver hij zou denken te zijn als hij bijvoorbeeld al jaren voor FC Twente had gespeeld. "Daar denk ik nooit zo over na", zegt Wijnaldum. "Ook omdat ik me niet kan voorstellen om bij een andere Nederlandse club te spelen. Ik wil juist dat het hier lukt. Dat we met Feyenoord succes hebben."
Janssen zij precies hetzelfde.. Ik voorspel niet meer wat er gaat gebeuren, want in voetbal is alles mogelijk..quote:Op maandag 23 mei 2011 11:08 schreef Paul-89 het volgende:
November 2010 :
[..]
Eens kijken wat zulke woorden waard zijn, ik denk niet veel.
Ach, uiteindelijk hebben die ook gewoon helemaal niks.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:16 schreef Bioflap het volgende:
Als je bijvoorbeeld kijkt naar Heracles, hebben die zich in de 2de seizoenshelft teruggepakt waardoor ze uiteindelijk een aardig seizoen hebben gehad..
Zijn nou niet echt spelers die goed met elkaar te vergelijken zijn. 2 totaal verschillende types.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:19 schreef Bioflap het volgende:
Maarjah, ik hoop echt dat Wijnaldum gaat komen.. Het is altijd beter dan Strootman denk ik.. En helemaal voor 5 mil
Klopt, maar voor het opvangen van het gat wat Janssen achter laat..quote:Op maandag 23 mei 2011 11:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zijn nou niet echt spelers die goed met elkaar te vergelijken zijn. 2 totaal verschillende types.
Ook weer een compleet ander type. Maar waarom is dat relevant?quote:Op maandag 23 mei 2011 11:21 schreef Bioflap het volgende:
[..]
Klopt, maar voor het opvangen van het gat wat Janssen achter laat..
Hoeveel zou Mertens van Utrecht kosten denk je?
6 á 7quote:Op maandag 23 mei 2011 11:21 schreef Bioflap het volgende:
[..]
Klopt, maar voor het opvangen van het gat wat Janssen achter laat..
Hoeveel zou Mertens van Utrecht kosten denk je?
Geen flauw idee, ik weet ook niet eens waarom ik als een Twente supporter in een Feijenoordtopic hang.. ik moet toch iets te doen hebben op stagequote:Op maandag 23 mei 2011 11:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook weer een compleet ander type. Maar waarom is dat relevant?
Op forum.fok.de is vast wel ergens een Twente-topic te vinden.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:33 schreef Bioflap het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik weet ook niet eens waarom ik als een Twente supporter in een Feijenoordtopic hang.. ik moet toch iets te doen hebben op stage
Dus je wilt me weg hebbenquote:Op maandag 23 mei 2011 11:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Op forum.fok.de is vast wel ergens een Twente-topic te vinden.
Eikel, ik had het niet eens door.. forum.fok.dequote:Op maandag 23 mei 2011 11:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Op forum.fok.de is vast wel ergens een Twente-topic te vinden.
Het stond wel in de krant.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:40 schreef Morendo het volgende:
5 mln voor Wijnaldum? Deze wereld is gek geworden.
4 a 5 miljoen DM?quote:Op maandag 23 mei 2011 14:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ach als de Duitsers 4 tot 5 mil voor hem willen betalen
Ik denk niet dat dat verstandig is. Bovendien is Twente momenteel toch niet bepaald een concurrent van jullie.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het stond wel in de krant.
Voor minder dan 4 mag hij lekker een halfjaar zijn talent verknallen op de tribune om vervolgens lekker een enkeltje Malaga Moscow of Sunderland te boeken ofzo :w
Momenteel niet nee, maar als je weer richting dat niveau wilt moet je zulke spelers niet voor een schijntje naar die club laten vertrekken.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat verstandig is. Bovendien is Twente momenteel toch niet bepaald een concurrent van jullie.
Dus de liefde moet eenzijdig van hem afkomen? 4 miljoen is een heel erg mooi bedrag voor zo'n jonge speler met een kortlopend contract.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het stond wel in de krant.
Voor minder dan 4 mag hij lekker een halfjaar zijn talent verknallen op de tribune om vervolgens lekker een enkeltje Malaga Moscow of Sunderland te boeken ofzo :w
Precies.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Dus de liefde moet eenzijdig van hem afkomen? 4 miljoen is een heel erg mooi bedrag voor zo'n jonge speler met een kortlopend contract.
4 miljoen is zeker een mooi bedrag, maar ik zie hem dan toch liever naar het buitenland vertrekken.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Dus de liefde moet eenzijdig van hem afkomen? 4 miljoen is een heel erg mooi bedrag voor zo'n jonge speler met een kortlopend contract.
Waarom?quote:Op maandag 23 mei 2011 14:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
4 miljoen is zeker een mooi bedrag, maar ik zie hem dan toch liever naar het buitenland vertrekken.
Omdat ik zo'n jongen uit eigen jeugd liever niet bij Twente zie ballen.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom?
Ben je bang dat hij het bij Twente wel gaat maken?
Mooi dat filmpjequote:
Die jongen is toch al veel te oud om in aanmerking te komen voor Wenger's plannen ?quote:Op maandag 23 mei 2011 15:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mooi dat filmpje
Dat hij aangeeft nog slechts aan het begin van zijn ontwikkeling te staan bij Feyenoord. Nu Wenger nog overtuigen
Misschien neemt ie meteen weer wat jongens uit de C1 mee. 16 is toch wel het matje eigenlijkquote:Op maandag 23 mei 2011 15:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die jongen is toch al veel te oud om in aanmerking te komen voor Wenger's plannen ?
Welke liefde van zijn kant. Met hart voor de club zou hij wel gewoon bijtekenen, desnoods met een gelimiteerde transfersom opgenomen in zijn contract. Als hij én niet vertrekt én niet bij wil tekenen, mag hij lekker op de tribune gaan zitten. Hopelijk heeft Feyenoord de ballen om het zo te doen. Ook naar andere jongens die straks transfervrij de deur uit denken te lopen zonder dat het de club die ze opgeleid heeft een cent opbrengt.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Alsof Feyenoord komende seizoenen in de positie is om iemand als Wijnaldum op de tribune te zetten.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Welke liefde van zijn kant. Met hart voor de club zou hij wel gewoon bijtekenen, desnoods met een gelimiteerde transfersom opgenomen in zijn contract. Als hij én niet vertrekt én niet bij wil tekenen, mag hij lekker op de tribune gaan zitten. Hopelijk heeft Feyenoord de ballen om het zo te doen. Ook naar andere jongens die straks transfervrij de deur uit denken te lopen zonder dat het de club die ze opgeleid heeft een cent opbrengt.
Verder hoeft Feyenoord niet zo héél hoog te gaan zitten met Wijnaldum, als ze maar een percentage van de doorverkoop bedingen (met een minimumbedrag dat Twente sowiesó moet betalen, ook al loopt hij transfervrij de grolschveste uit).
Bijvoorbeeld: verkoopprijs 3 miljoen + 25% van de doorverkoopprijs met een minimum van 1 mln.
Dat zien we dan wel weer toch.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alsof Feyenoord komende seizoenen in de positie is om iemand als Wijnaldum op de tribune te zetten.
Dan verlies je 4x en gaat een deel van het Legioen toch weer morren.
Ik denk dat dergelijk machtsvertoon alleen maar een averechts effect gaat hebben op het ja/nee bijtekenen van andere jongens.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel weer toch.
Feyenoord is al helemáál niet in de positie om talenten transfervrij de deur uit te laten lopen.
Hopelijk zijn harde maatregelen niet nodig, maar in het uiterste geval moet Feyenoord wel een signaal durven afgeven: "We moéten geld voor jullie vangen, besef dat of ga de tribune maar opzoeken".
Langdurige contracten hebben geen kut zin.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik denk dat dergelijk machtsvertoon alleen maar een averechts effect gaat hebben op het ja/nee bijtekenen van andere jongens.
De spelers bepalen gewoon. Daar zal Van geel in de contractoverleggen slim op moeten anticiperen. Door langdurige contracten en hoge afkoopsommen op te nemen bijvoorbeeld.
In Van Geel heb ik wel vertrouwen.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik denk dat dergelijk machtsvertoon alleen maar een averechts effect gaat hebben op het ja/nee bijtekenen van andere jongens.
De spelers bepalen gewoon. Daar zal Van geel in de contractoverleggen slim op moeten anticiperen. Door langdurige contracten en hoge afkoopsommen op te nemen bijvoorbeeld.
Daar weet Dost alles van idd.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:30 schreef Keltie het volgende:
[..]
Langdurige contracten hebben geen kut zin.
Als ze het niet meer bevallen spannen ze een arbitragezaak aan en dan ben je weer het bokkie
Dan is het nog maar de vraag of ze die A winnen en B zal er dan door de geďnteresseerde club gewoon betaalt moeten worden.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:30 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als ze het niet meer bevallen spannen ze een arbitragezaak aan en dan ben je weer het bokkie
Arbitragezaken worden echt zeer zelden door spelers gewonnen.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:30 schreef Keltie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 mei 2011 10:25 schreef Chewbalhaar het volgende:
Als hij naar Twente gaat krijgt hij wmb niet alleen de nodige fluitconcerten, maar ook aanstekers etc. naar z'n kopZo'n grafstreek kun je echt niet maken. Als hij dan hogerop wil, dan maar naar het buitenland!
Mwoah het blijft een bescheiden provincieclubje met wat incidentele succesjes. Vergeleken met Twente is en blijft Feyenoord een instituut.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Als die jongen weg wilt hou je hem toch niet tegen en hoe je het ook went of keert qua voetbal is FC Twente op dit moment een paar stappen hogerop. Je kunt "clubliefde" ook overdrijven zeg.
Behalve als we een flink doorverkooppercentage houden dan ;-)quote:Op maandag 23 mei 2011 15:58 schreef Caland het volgende:
Als 'ie naar Twente gaat mag 'ie van mij ook wel alles afscheuren hoor.
En als Twente nou 3 miljoen kaal zou bieden "Take it or leave it" ?quote:Op maandag 23 mei 2011 16:15 schreef Chewbalhaar het volgende:
WMB heeft hij 2 keuzes: bijtekenen of voor een leuk bedrag naar het buitenland. Mocht hij dan toch naar Twente gaan moet je een flink doorverkooppercentage bedingen (minimaal 25%). Die jongen heeft echt genoeg talent, als hij het bij Twente gewoon zo oppakt als de laatste jaren al zoveel spelers het hebben gedaan (arnoutovic, janssen, stoch, douglas etc. etc.) is hij over 2 jaar gewoon weer 12 miljoen waard ofzo.
Als je hem voor een lage prijs laat gaan naar zo'n club werk je jezelf zo belachelijk hard tegen in het vinden van aansluiting: voor de korte termijn met op sportief vlak, op langere termijn op financieel vlak. Dan moeten we in ieder geval flink meeprofiteren op dat lange termijn / financieel vlak.
Leave it. Dan kun je nog beter 150 faxen er uit gooien naar alle middenmoters in Engeland, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Portugal en Italie of er niemand in hem geinteresseerd is voor 3 / 4 miljoen (of 2 miljoen en 25%)quote:Op maandag 23 mei 2011 16:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En als Twente nou 3 miljoen kaal zou bieden "Take it or leave it" ?
Niet eens een fax terug sturen.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En als Twente nou 3 miljoen kaal zou bieden "Take it or leave it" ?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
Jij vindt het risico dat de club neemt waardoor hij dan uiteindelijk mogelijk voor niets de deur uitloopt dus aanvaardbaar in deze tijd van financiële malaise ?quote:
Ik vind dat gewoon een beledigende gedachte en een lachwekkend bod. Sowieso denk ik niet dat Wijnaldum naar Twente zou willen. De enige reden dat die jongens weg willen is voor het grote geld en dat verdienen ze daar heus niet.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij vindt het risico dat de club neemt waardoor hij dan uiteindelijk mogelijk voor niets de deur uitloopt dus aanvaardbaar in deze tijd van financiële malaise ?
Of is er concrete interesse uit het buitenland?
Zoals al gezegd, als je geen risico wil lopen maar alleen Twente meld zich, met zo'n denigrerend laag bodje, dan kun je hem nog beter voor dat bedrag aan buitenlandse clubs aanprijzen.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij vindt het risico dat de club neemt waardoor hij dan uiteindelijk mogelijk voor niets de deur uitloopt dus aanvaardbaar in deze tijd van financiële malaise ?
Als je er 3 miljoen voor krijgt (-25%) maak je er uiteindelijk zelfs verlies op, aangezien we dan moeten investeren in een nieuwe nummer 10. Of eigenlijk zelfs 2.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
3 miljoen is toch redelijk marktconform hoor. Of denk jij echt dat hij nog voor 5/6 miljoen weggaat?quote:Op maandag 23 mei 2011 17:28 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Zoals al gezegd, als je geen risico wil lopen maar alleen Twente meld zich, met zo'n denigrerend laag bodje, dan kun je hem nog beter voor dat bedrag aan buitenlandse clubs aanprijzen.
Bij binnenlandse transfers een minimum van 5 hanteren, buitenland 4 imo.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
3 miljoen is toch redelijk marktconform hoor. Of denk jij echt dat hij nog voor 5/6 miljoen weggaat?
Meer zal er inderdaad echt niet inzitten. 4 miljoen als absolute max. Secundaire voorwaarden/percentage doorverkoop valt wellicht nog wel iets over te zeggen.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:31 schreef Haringkop het volgende:
Als Feyenoord 4 miljoen krijgt voor Wijnaldum, moet je het gewoon doen..
Of hij moet bijtekenen, maar als dat er niet in zit is 4 miljoen gewoon een goed bedrag.
Komt omdat NEC inderdaad financieel ook beroerd ervoor staat. Maar nogmaals, stel je verkoopt Wijnaldum voor 3 miljoen (-25%), dan moet je dus op zoek naar 2 nieuwe nummer 10's. Ga je er financieel dan wel op vooruit? Om over het sportieve aspect maar niet te spreken. Je levert in 1 klap 14 goals in.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:35 schreef Haringkop het volgende:
Feyenoord heeft gewoon niets te eisen. 3/4 miljoen is dan gewoon een goed bedrag voor een zelfopgeleide spelers.
Even ter vergelijking: Nec verkoopt de topscoorder van NL voor 3,3
Gelimiteerde transfersom, derhalve niet vergelijkbaar.quote:Twente hun vedette voor 3,2..
Preciesquote:Op maandag 23 mei 2011 17:35 schreef Haringkop het volgende:
Feyenoord heeft gewoon niets te eisen. 3/4 miljoen is dan gewoon een goed bedrag voor een zelfopgeleide spelers.
Even ter vergelijking: Nec verkoopt de topscoorder van NL voor 3,3, Twente hun vedette voor 3,2..
Gelimiteerd of niet, dat zijn de bedragen die er betaald worden. Ook gelimiteerde transfers worden op basis van marktconforme omstandigheden afgesloten.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Komt omdat NEC inderdaad financieel ook beroerd ervoor staat. Maar nogmaals, stel je verkoopt Wijnaldum voor 3 miljoen (-25%), dan moet je dus op zoek naar 2 nieuwe nummer 10's. Ga je er financieel dan wel op vooruit? Om over het sportieve aspect maar niet te spreken. Je levert in 1 klap 14 goals in.
[..]
Gelimiteerde transfersom, derhalve niet vergelijkbaar.
Ach als je elk jaar een paar van die gasten voor zulke bedragen kunt doorverkopen kom je ook wel uit de schulden.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:43 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Gelimiteerd of niet, dat zijn de bedragen die er betaald worden. Ook gelimiteerde transfers worden op basis van marktconforme omstandigheden afgesloten.
Het feit dat je opzoek gaat naar een vervanger is dan slechts een gegeven. Feyenoord kan het zich niet veroorloven om dit soort bedragen te laten lopen. Je zal dan inderdaad creatief moeten zijn met het zoeken naar een vervanger, maar daar kan je nu geen deal op laten lopen. Als je wacht tot je 8-9 miljoen krijgt speel je russisch roulette met de club.
Mwah, als je de selectie gaat devalueren door iedereen voor een schijntje weg te laten lopen, dán speel je russisch roulette met de club.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:43 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Gelimiteerd of niet, dat zijn de bedragen die er betaald worden. Ook gelimiteerde transfers worden op basis van marktconforme omstandigheden afgesloten.
Het feit dat je opzoek gaat naar een vervanger is dan slechts een gegeven. Feyenoord kan het zich niet veroorloven om dit soort bedragen te laten lopen. Je zal dan inderdaad creatief moeten zijn met het zoeken naar een vervanger, maar daar kan je nu geen deal op laten lopen. Als je wacht tot je 8-9 miljoen krijgt speel je russisch roulette met de club.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |