Je ziet het gigantische verschil tussen Arsenal als opleidingsinstituut en Inter als opportune club niet?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:53 schreef Stokstaart het volgende:
En of het de beste voor zijn ontwikkeling is. Dat denk ik wel ja.
V Persie gezien in Heilig Gras? De samenwerking met Bergkamp die hij constant roemt?
Waarom zou een dergelijke samenwerking niet kunnen ontstaan tussen Luc en Sneijder?
Je snap het punt niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Je ziet het gigantische verschil tussen Arsenal als opleidingsinstituut en Inter als opportune club niet?
FOUT ik denk dat hij er wel komt. Geleidelijk aan. Niet dat hij meteen Eto'o uit de basis speelt in zijn eerste jaar. Dat is ook wat afgesproken is:quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:04 schreef Caland het volgende:
Nouja, prima. Jij denkt dus dat hij gaat doorbreken volgend seizoen en ik denk van niet.
Laten we het afwachten.
Hij is 18, als hij over 4 jaar pas in de basis staat is ie nog steeds maar 22.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:06 schreef Caland het volgende:
Ik geloof er ook wel in dat hij ooit een grote spits gaat worden, begrijp me niet verkeerd. Denk alleen wel dat de stap Inter dat proces zal gaan vertragen.
Er is nu al sprak van dat ie verhuurd gaat worden naar een serie b club, dus wat lul je nou?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je snap het punt niet.
Als jij weergaloos kunt voetballen dan komt dat er hoe/waar dan ook toch wel uit.
Nee joh, ik zeg Inter af en blijf lekker onder Mario Been trainen bij Feyenoord. Veel beter voor m'n ontwikkeling dan naar Inter vertrekken
Nou, ja. Daarom slagen al die jeugdtalenten die gekocht worden door b.v. Chelsea ook nooit.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je snap het punt niet.
Als jij weergaloos kunt voetballen dan komt dat er hoe/waar dan ook toch wel uit.
Nee joh, ik zeg Inter af en blijf lekker onder Mario Been trainen bij Feyenoord. Veel beter voor m'n ontwikkeling dan naar Inter vertrekken
quote:Auassar bijt van zich af: Ik wil vechten bij Feyenoord
De transfer van Adil Auassar van VVV naar Feyenoord leverde afgelopen zomer al grote vraagtekens op. Trainer Mario Been en technisch directeur Leo Beenhakker zagen in de middenvelder een versterking. Van de nieuwe technische man Martin van Geel mag hij echter per direct uit Rotterdam vertrekken.
Er is niemand in de Kuip die Adil Auassar kan verwijten dat hij niet dagelijks alles geeft om te slagen bij Feyenoord. Maar hoe lovenswaardig de beroepsernst van Auassar ook genoemd mag worden, de transfervrij bij VVV weggeplukte linkspoot kende een heel slecht debuutseizoen in de Kuip.
Slechts driemaal bracht trainer Mario Been de middenvelder binnen de lijnen, opgeteld net iets meer dan een uur speeltijd in de eredivisie. Het signaal dat hij weer mag vertrekken heeft hij inmiddels luid en duidelijk gekregen.
'Het was inderdaad een rampzalig seizoen,' zegt de 24-jarige Auassar, die debuteerde in de met 10-0 verloren uitwedstrijd tegen PSV. 'Dat geldt zowel voor de club als voor mijn eigen inbreng. Ik heb begrepen dat ik mag vertrekken. Maar zo sta ik er vooralsnog niet in. Ik wil vechten voor mijn kans. Kijk naar Diego Biseswar, die eerder ook weg mocht. Hij gaf na de winterstop veel belangrijke assists. Ik geef niet op.'
Auassar weigert de zomerstop dus te benutten om te treuren - en te vertrekken. De middenvelder ziet nog perspectief voor zichzelf in de Kuip. 'Ik heb nog altijd vertrouwen in mijn kwaliteiten. Natuurlijk is deze club in niets te vergelijken met mijn vorige werkgevers, FC Dordrecht en VVV.
Maar ik heb echt het idee dat ik volgend seizoen kan knokken voor mijn plek. Ook als de nieuwe technisch directeur al heeft aangegeven dat ik mag vertrekken. Marcel Meeuwis en Luigi Bruins gaan weg en Karim El Ahmadi mag weg. Ik zie als middenvelder nog mogelijkheden voor mezelf, hoe moeizaam dit jaar ook is verlopen.'
Martin van Geel zegt dat hij eerlijk en duidelijk is geweest tegen Henk Maarten Chin, de zaakwaarnemer van Adil Auassar. 'Ik heb verteld dat het beter is dat hij vertrekt. Natuurlijk heeft hij nog een contract, maar er is weinig perspectief voor Adil in de Kuip.'
Vechten op de tribune levert alleen maar meer kapotte stoeltjes op johquote:
quote:Buijs dit seizoen niet meer in actie
Danny Buijs zal dit seizoen niet meer in actie komen voor zijn club ADO Den Haag. De oud-middenvelder van Feyenoord is door trainer John van den Brom uit de selectie gezet voor de komende play-off wedstrijden.
Dit is naar aanleiding van de kritiek die de felle middenvelder woensdag had op het opstellen van een teamgenoot die volgens Buijs de kantjes er vanaf had gelopen tijdens de trainingen van de laatste weken.
,,Toen ik hoorde van de basisplek van deze medespeler in de wedstrijd tegen Roda JC was mijn teleurstelling groot. Ik heb altijd geaccepteerd dat ik wissel stond, ook als ik enorm hard had getraind. Daarom kon ik het nu niet begrijpen dat een speler die zich niet optimaal inzet toch in de basis staat,'' aldus Buijs zaterdag tegenover Radio Rijnmond.
quote:Zuiverloon koopt contract af
Gianni Zuiverloon vertrekt bij West Bromwich Albion. De Premier Leagueclub wilde de optie in het contract met de voormalige speler van Feyenoord lichten, maar de Rotterdammer kocht de verlenging af. Zuiverloon werd in 2008 voor 4,2 miljoen euro overgenomen van SC Heerenveen en wekte in zijn eerste seizoen bij WBA zelfs de belangstelling van Manchester United.
quote:Spits Elmander naar Galatasaray
Oud-Feyenoorder Johan Elmander heeft een nieuwe club. De Zweed gaat voor drie jaar naar het Turkse Galatasaray. De 29-jarige aanvaller stapt transfervrij over van het Engelse Bolton Wanderers naar Istanbul.
Elmander speelde drie jaar voor Feyenoord. Voor de Rotterdammers speelde hij 39 competitiewedstrijden. Hierin scoorde hij drie doelpunten. Elmander won met Feyenoord in 2002 de Uefa cup. Na Feyenoord speelde de Zweedse spits voor Djurgardens IF, NAC, Brondy, Toulouse en Bolton Wanderers.
Risicowedstrijd.quote:Bekerfinale B-junioren verplaatst; dit seizoen geen Supercup
De bekerfinale voor B-junioren tussen Ajax B1 en Feyenoord/Excelsior B1 gaat zaterdag niet door. De wedstrijd zou in Abcoude worden afgewerkt, maar door massale belangstelling en vrees voor ongeregeldheden wordt de wedstrijd niet gespeeld.
De wedstrijd is verplaatst naar 4 juni. De twee juniorenteams nemen het dan tegen elkaar op in Meppel. Op die datum zou daar de Supercup plaatsvinden, ook tussen Ajax en Feyenoord/Excelsior, maar die wedstrijd moet nu wijken. De bedoeling is om dat duel volgend seizoen te spelen. Eerder werd de bekerfinale door de burgemeester van Katwijk al verboden. Daarna was het een optie om in Hilversum te spelen, maar ook dat ging niet door.
Volgens de KNVB is in overleg met de clubs besloten de wedstrijd te verplaatsen. Burgemeester Westmaas van Meppel zegt tegenover de Meppelse Courant geen angst te hebben voor ongeregeldheden: 'Natuurlijk nemen wij onze maatregelen, maar het moet over sport gaan. De draaiboeken liggen klaar, het is nu een kwestie van een goede afstemming.'
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je snap het punt niet.
Luc kan goed voetballen EN werkt er hard voor.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:20 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Kom op he, zie je zelf nou ook niet dat die jongen geen kans maakt daar. Het is gewoon een hele slimme actie van Inter om dit toptalent wat hij al 3 jaar is voor een prikkie over te nemen. Zij weten ook wel dat hij nooit in het 1e gaat spelen, hij wordt gewoon paar jaar verhuurd en dan kijken ze wel of hij goed genoeg is, zo niet, jammer, was toch goedkoop. Slaagt hij wel dan hebben ze voor een duppie op de eerste rij gezeten. Als je goed kan voetballen kan je net zo hard falen als iemand die geen talent in zen teen heb maar het wel haalt door keihard te werken, en andersom.
Dus niet. Zijn balaanname is dramatisch.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:29 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Luc kan goed voetballen EN werkt er hard voor.
Dit seizoen loopt hij eerst een tijdje mee en doet hij speeltijd met de jeugd op. In de winter of volgende zomer wordt hij verhuurd, waarschijnlijk aan een laaggeplaatste serie-A-club. Het derde seizoen sluit hij weer aan bij de groep en gaat hij langzaam minuten maken. Het vierde seizoen gaat hij steeds meer toevoegen en ook af en toe in de basis staan.
Die jongen komt er wel.
Niet te betalen die jongen.quote:Op zondag 22 mei 2011 03:35 schreef heiden6 het volgende:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)omwich-Albion-af.htm
Inzetbaar op rechtsback en in het centrum, ik zeg halen.
dan hebben de scouts van Inter zitten slapen!quote:Op zondag 22 mei 2011 05:29 schreef voice-over het volgende:
[..]
Dus niet. Zijn balaanname is dramatisch.
Niet mee eens.quote:Op zondag 22 mei 2011 05:29 schreef voice-over het volgende:
[..]
Dus niet. Zijn balaanname is dramatisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |