abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 mei 2011 @ 17:50:48 #1
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97124140
En of het de beste voor zijn ontwikkeling is. Dat denk ik wel ja.
V Persie gezien in Heilig Gras? De samenwerking met Bergkamp die hij constant roemt?
Waarom zou een dergelijke samenwerking niet kunnen ontstaan tussen Luc en Sneijder?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 17:55:20 #3
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97124206
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 17:53 schreef Stokstaart het volgende:
En of het de beste voor zijn ontwikkeling is. Dat denk ik wel ja.
V Persie gezien in Heilig Gras? De samenwerking met Bergkamp die hij constant roemt?
Waarom zou een dergelijke samenwerking niet kunnen ontstaan tussen Luc en Sneijder?
Je ziet het gigantische verschil tussen Arsenal als opleidingsinstituut en Inter als opportune club niet?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_97124309
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 17:55 schreef Caland het volgende:

[..]

Je ziet het gigantische verschil tussen Arsenal als opleidingsinstituut en Inter als opportune club niet?
Je snap het punt niet.
Als jij weergaloos kunt voetballen dan komt dat er hoe/waar dan ook toch wel uit.

Nee joh, ik zeg Inter af en blijf lekker onder Mario Been trainen bij Feyenoord. Veel beter voor m'n ontwikkeling dan naar Inter vertrekken _O-
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_97124601
Wel een goeie TT trouwens Caland _O_
Groetjes, Ezio.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 18:04:04 #6
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97124637
Nouja, prima. Jij denkt dus dat hij gaat doorbreken volgend seizoen en ik denk van niet.
Laten we het afwachten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_97124685
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 18:04 schreef Caland het volgende:
Nouja, prima. Jij denkt dus dat hij gaat doorbreken volgend seizoen en ik denk van niet.
Laten we het afwachten.
FOUT ik denk dat hij er wel komt. Geleidelijk aan. Niet dat hij meteen Eto'o uit de basis speelt in zijn eerste jaar. Dat is ook wat afgesproken is:

Groetjes, Ezio.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 18:06:19 #8
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97124722
Ik geloof er ook wel in dat hij ooit een grote spits gaat worden, begrijp me niet verkeerd. Denk alleen wel dat de stap Inter dat proces zal gaan vertragen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 21 mei 2011 @ 18:15:12 #9
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_97125057
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 18:06 schreef Caland het volgende:
Ik geloof er ook wel in dat hij ooit een grote spits gaat worden, begrijp me niet verkeerd. Denk alleen wel dat de stap Inter dat proces zal gaan vertragen.
Hij is 18, als hij over 4 jaar pas in de basis staat is ie nog steeds maar 22.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 21 mei 2011 @ 18:43:44 #10
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_97125914
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 17:58 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Je snap het punt niet.
Als jij weergaloos kunt voetballen dan komt dat er hoe/waar dan ook toch wel uit.

Nee joh, ik zeg Inter af en blijf lekker onder Mario Been trainen bij Feyenoord. Veel beter voor m'n ontwikkeling dan naar Inter vertrekken _O-
Er is nu al sprak van dat ie verhuurd gaat worden naar een serie b club, dus wat lul je nou? 8)7
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  zaterdag 21 mei 2011 @ 18:49:09 #11
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_97126081
quote:

[..]

Je snap het punt niet.

Nou, ja. Daarom slagen al die jeugdtalenten die gekocht worden door b.v. Chelsea ook nooit.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zaterdag 21 mei 2011 @ 20:13:19 #12
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_97129281
quote:
Auassar bijt van zich af: Ik wil vechten bij Feyenoord

De transfer van Adil Auassar van VVV naar Feyenoord leverde afgelopen zomer al grote vraagtekens op. Trainer Mario Been en technisch directeur Leo Beenhakker zagen in de middenvelder een versterking. Van de nieuwe technische man Martin van Geel mag hij echter per direct uit Rotterdam vertrekken.

Er is niemand in de Kuip die Adil Auassar kan verwijten dat hij niet dagelijks alles geeft om te slagen bij Feyenoord. Maar hoe lovenswaardig de beroepsernst van Auassar ook genoemd mag worden, de transfervrij bij VVV weggeplukte linkspoot kende een heel slecht debuutseizoen in de Kuip.

Slechts driemaal bracht trainer Mario Been de middenvelder binnen de lijnen, opgeteld net iets meer dan een uur speeltijd in de eredivisie. Het signaal dat hij weer mag vertrekken heeft hij inmiddels luid en duidelijk gekregen.

'Het was inderdaad een rampzalig seizoen,' zegt de 24-jarige Auassar, die debuteerde in de met 10-0 verloren uitwedstrijd tegen PSV. 'Dat geldt zowel voor de club als voor mijn eigen inbreng. Ik heb begrepen dat ik mag vertrekken. Maar zo sta ik er vooralsnog niet in. Ik wil vechten voor mijn kans. Kijk naar Diego Biseswar, die eerder ook weg mocht. Hij gaf na de winterstop veel belangrijke assists. Ik geef niet op.'

Auassar weigert de zomerstop dus te benutten om te treuren - en te vertrekken. De middenvelder ziet nog perspectief voor zichzelf in de Kuip. 'Ik heb nog altijd vertrouwen in mijn kwaliteiten. Natuurlijk is deze club in niets te vergelijken met mijn vorige werkgevers, FC Dordrecht en VVV.

Maar ik heb echt het idee dat ik volgend seizoen kan knokken voor mijn plek. Ook als de nieuwe technisch directeur al heeft aangegeven dat ik mag vertrekken. Marcel Meeuwis en Luigi Bruins gaan weg en Karim El Ahmadi mag weg. Ik zie als middenvelder nog mogelijkheden voor mezelf, hoe moeizaam dit jaar ook is verlopen.'

Martin van Geel zegt dat hij eerlijk en duidelijk is geweest tegen Henk Maarten Chin, de zaakwaarnemer van Adil Auassar. 'Ik heb verteld dat het beter is dat hij vertrekt. Natuurlijk heeft hij nog een contract, maar er is weinig perspectief voor Adil in de Kuip.'
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 21 mei 2011 @ 20:16:38 #13
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_97129399
We gaan het zien.
Mare, geen woorden maar daden Adil. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_97129412
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 20:13 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Vechten op de tribune levert alleen maar meer kapotte stoeltjes op joh
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  zaterdag 21 mei 2011 @ 20:17:52 #15
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_97129436
quote:
Buijs dit seizoen niet meer in actie

Danny Buijs zal dit seizoen niet meer in actie komen voor zijn club ADO Den Haag. De oud-middenvelder van Feyenoord is door trainer John van den Brom uit de selectie gezet voor de komende play-off wedstrijden.

Dit is naar aanleiding van de kritiek die de felle middenvelder woensdag had op het opstellen van een teamgenoot die volgens Buijs de kantjes er vanaf had gelopen tijdens de trainingen van de laatste weken.

,,Toen ik hoorde van de basisplek van deze medespeler in de wedstrijd tegen Roda JC was mijn teleurstelling groot. Ik heb altijd geaccepteerd dat ik wissel stond, ook als ik enorm hard had getraind. Daarom kon ik het nu niet begrijpen dat een speler die zich niet optimaal inzet toch in de basis staat,'' aldus Buijs zaterdag tegenover Radio Rijnmond.
quote:
Zuiverloon koopt contract af

Gianni Zuiverloon vertrekt bij West Bromwich Albion. De Premier Leagueclub wilde de optie in het contract met de voormalige speler van Feyenoord lichten, maar de Rotterdammer kocht de verlenging af. Zuiverloon werd in 2008 voor 4,2 miljoen euro overgenomen van SC Heerenveen en wekte in zijn eerste seizoen bij WBA zelfs de belangstelling van Manchester United.
quote:
Spits Elmander naar Galatasaray

Oud-Feyenoorder Johan Elmander heeft een nieuwe club. De Zweed gaat voor drie jaar naar het Turkse Galatasaray. De 29-jarige aanvaller stapt transfervrij over van het Engelse Bolton Wanderers naar Istanbul.

Elmander speelde drie jaar voor Feyenoord. Voor de Rotterdammers speelde hij 39 competitiewedstrijden. Hierin scoorde hij drie doelpunten. Elmander won met Feyenoord in 2002 de Uefa cup. Na Feyenoord speelde de Zweedse spits voor Djurgardens IF, NAC, Brondy, Toulouse en Bolton Wanderers.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 20:20:04 #16
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_97129501
quote:
Bekerfinale B-junioren verplaatst; dit seizoen geen Supercup

De bekerfinale voor B-junioren tussen Ajax B1 en Feyenoord/Excelsior B1 gaat zaterdag niet door. De wedstrijd zou in Abcoude worden afgewerkt, maar door massale belangstelling en vrees voor ongeregeldheden wordt de wedstrijd niet gespeeld.

De wedstrijd is verplaatst naar 4 juni. De twee juniorenteams nemen het dan tegen elkaar op in Meppel. Op die datum zou daar de Supercup plaatsvinden, ook tussen Ajax en Feyenoord/Excelsior, maar die wedstrijd moet nu wijken. De bedoeling is om dat duel volgend seizoen te spelen. Eerder werd de bekerfinale door de burgemeester van Katwijk al verboden. Daarna was het een optie om in Hilversum te spelen, maar ook dat ging niet door.

Volgens de KNVB is in overleg met de clubs besloten de wedstrijd te verplaatsen. Burgemeester Westmaas van Meppel zegt tegenover de Meppelse Courant geen angst te hebben voor ongeregeldheden: 'Natuurlijk nemen wij onze maatregelen, maar het moet over sport gaan. De draaiboeken liggen klaar, het is nu een kwestie van een goede afstemming.'
Risicowedstrijd. :X
pi_97129531
quote:

[..]

Je snap het punt niet.

:')

Kom op he, zie je zelf nou ook niet dat die jongen geen kans maakt daar. Het is gewoon een hele slimme actie van Inter om dit toptalent wat hij al 3 jaar is voor een prikkie over te nemen. Zij weten ook wel dat hij nooit in het 1e gaat spelen, hij wordt gewoon paar jaar verhuurd en dan kijken ze wel of hij goed genoeg is, zo niet, jammer, was toch goedkoop. Slaagt hij wel dan hebben ze voor een duppie op de eerste rij gezeten. Als je goed kan voetballen kan je net zo hard falen als iemand die geen talent in zen teen heb maar het wel haalt door keihard te werken, en andersom.
  zondag 22 mei 2011 @ 00:29:53 #18
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97140253
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 20:20 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

:')

Kom op he, zie je zelf nou ook niet dat die jongen geen kans maakt daar. Het is gewoon een hele slimme actie van Inter om dit toptalent wat hij al 3 jaar is voor een prikkie over te nemen. Zij weten ook wel dat hij nooit in het 1e gaat spelen, hij wordt gewoon paar jaar verhuurd en dan kijken ze wel of hij goed genoeg is, zo niet, jammer, was toch goedkoop. Slaagt hij wel dan hebben ze voor een duppie op de eerste rij gezeten. Als je goed kan voetballen kan je net zo hard falen als iemand die geen talent in zen teen heb maar het wel haalt door keihard te werken, en andersom.
Luc kan goed voetballen EN werkt er hard voor.
Dit seizoen loopt hij eerst een tijdje mee en doet hij speeltijd met de jeugd op. In de winter of volgende zomer wordt hij verhuurd, waarschijnlijk aan een laaggeplaatste serie-A-club. Het derde seizoen sluit hij weer aan bij de groep en gaat hij langzaam minuten maken. Het vierde seizoen gaat hij steeds meer toevoegen en ook af en toe in de basis staan.

Die jongen komt er wel.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_97140848
De Guzman trouwens net niet gedegardeerd in Spanje !!
  zondag 22 mei 2011 @ 01:17:35 #20
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_97142001
Fernandez lijkt me trouwens een 10e betere reservespits dan Van Beukering of Larsen.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_97144990
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)omwich-Albion-af.htm

Inzetbaar op rechtsback en in het centrum, ik zeg halen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 22 mei 2011 @ 05:29:24 #22
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_97145481
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:29 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Luc kan goed voetballen EN werkt er hard voor.
Dit seizoen loopt hij eerst een tijdje mee en doet hij speeltijd met de jeugd op. In de winter of volgende zomer wordt hij verhuurd, waarschijnlijk aan een laaggeplaatste serie-A-club. Het derde seizoen sluit hij weer aan bij de groep en gaat hij langzaam minuten maken. Het vierde seizoen gaat hij steeds meer toevoegen en ook af en toe in de basis staan.

Die jongen komt er wel.
Dus niet. Zijn balaanname is dramatisch.
  zondag 22 mei 2011 @ 08:57:12 #23
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_97145920
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 03:35 schreef heiden6 het volgende:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)omwich-Albion-af.htm

Inzetbaar op rechtsback en in het centrum, ik zeg halen.
Niet te betalen die jongen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_97145950
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 05:29 schreef voice-over het volgende:

[..]

dan hebben de scouts van Inter zitten slapen!
  zondag 22 mei 2011 @ 09:07:11 #25
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_97145954
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 05:29 schreef voice-over het volgende:

[..]

Niet mee eens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')