quote:
Dan tyf je toch op.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:03 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik voel me vies dat ik hier post
Maar ik ga vandaag wel barbecueën, dus dat maakt veel goed
Nice.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:03 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Blijf dan maar wegquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:03 schreef dralion13 het volgende:
[..]
haha jij bent lief jij mag dat zeggen is echt sowquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verhuis eens naar Radio onz met je smileyspam![]()
![]()
grapje kussje
![]()
is echt sow
![]()
Boehoeequote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:03 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Kanker jij gewoon een pleuriseind op.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:04 schreef FreezePop het volgende:
[..]
haha jij bent lief jij mag dat zeggen is echt sow![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar kwam dat "is echt sowquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:04 schreef FreezePop het volgende:
[..]
haha jij bent lief jij mag dat zeggen is echt sow![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
knetterkankerjorumquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:04 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Waar kwam dat "is echt sow![]()
![]()
" ook alweer vandaan?
Komt door de TT.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Einde van de ARG7-SC. Ik voel het aan mn water.
ja godver, nu zie ik diequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. weer voor me
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:06 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
ja godver, nu zie ik dieKutjong.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. weer voor meIk eerst niet, maar omdat jij t zei wel.
![]()
sryquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:07 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Kutjong.Ik eerst niet, maar omdat jij t zei wel.
Verschillende keuze antwoordenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Einde van de ARG7-SC. Ik voel het aan mn water.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:06 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
ja godver, nu zie ik dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. weer voor mequote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:07 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Kutjong.Ik eerst niet, maar omdat jij t zei wel.
Dquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verschillende keuze antwoorden
a. zou tijd worden
b. waarom zou er geen meningverschil mogen zijn in een SC op een forum en waarom zou dat het einde van een sc betekenen?
c. ach wat jammer.
d. kan gebeuren
[..]
[..]
De nieuwsgierigheidquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:10 schreef PsychoTheRapist het volgende:
ja ik spoilerde het toch, je hoeft ernie op te klikken
Daar heb je een heel goed puntquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:13 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nieuwsgierigheid is erger.Voor karma kun je andere mensen nog de schuld geven.
Weet ik.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar heb je een heel goed punt
Tevens hoe gaat het met je been/knie?
De verkeerde kant op? En dan pas volgende week bekijken? Irritant man dat je wond weer open is. En wat zijn de gevolgen als het de verkeerde kant opgroeit?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:14 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Weet ik.
Eh, ik kan normaal lopen, en ook traplopen enzulks. Alleen de onderste wond (waar 6 hechtingen in zaten) is weer open.En t groeit misschien de verkeerde kant op, maar dat moeten ze volgende week bekijken. =3
Watskeburt dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:14 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Weet ik.
Eh, ik kan normaal lopen, en ook traplopen enzulks. Alleen de onderste wond (waar 6 hechtingen in zaten) is weer open.En t groeit misschien de verkeerde kant op, maar dat moeten ze volgende week bekijken. =3
Het gaat misschien naar binnen groeien ofzo.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De verkeerde kant op? En dan pas volgende week bekijken? Irritant man dat je wond weer open is. En wat zijn de gevolgen als het de verkeerde kant opgroeit?
Been strekken.quote:
He gatver. Bloed het nog steedsquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:18 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Het gaat misschien naar binnen groeien ofzo.Weet ook niet precies. Ben gisteren terug geweest omdat er nog een hechting zat. Dat gaatje vonden ze ook niet helemaal tof, dus nieuwe afspraak gemaakt voor vrijdag. Het is niet groot, maar het bloedt nog wel een klein beetje etc.
Gevolgen ervan weet ik niet.
Gisteren bloedde t nog even, nu is t vooral van dat gele wondvocht. :3quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
He gatver. Bloed het nog steeds![]()
Hopelijk komt het wel op tijd goed. Lijkt me rottig als het warm weer wordt namelijk als die wonden helen.
Ah das niet erg, dat gaat wel snel overquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:23 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Gisteren bloedde t nog even, nu is t vooral van dat gele wondvocht. :3
Zo godver.Gisteren moest er verband om, tyfus wat een jeuk.
![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah das niet erg, dat gaat wel snel over
Dat bedoel ik dus_! Die jeuk is het verschrikkelijkst.
Ongeluk gehad a sahbi. Knie lag open, je kon die pees zien die onder je knie loopt. En aardig wat schaaf- en brandwonden.quote:
Geil, fotos.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:25 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ongeluk gehad a sahbi. Knie lag open, je kon die pees zien die onder je knie loopt. En aardig wat schaaf- en brandwonden.
Oeh pijnlijk. Beterschapquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:25 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ongeluk gehad a sahbi. Knie lag open, je kon die pees zien die onder je knie loopt. En aardig wat schaaf- en brandwonden.
Mn ma heeft pics genomen, als bewijslast tegen de gemeente.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:27 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Mn ma heeft pics genomen, als bewijslast tegen de gemeente.
Hehehequote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:24 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Klopt.
Toen ik nog overal verband had was t pas leuk.Probeer je te slapen, heb je overal jeuk. Krabben, meer jeuk. Etc etc.
Puur toeval, ik zit normaal ook bij ONZquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:26 schreef FreezePop het volgende:
ARG noemt één keer ONZ radio en ze komen kijken
Hou jij je er maar buiten, je kunt toch niks nuttigs zeggen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]. Wat wil je gaan doen, de gemeente aansprakelijk stellen
?
True. :3quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HeheheAch zolang het uiteindelijke resultaat maar goed komt
Indien onverzorgd wegdek, ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]. Wat wil je gaan doen, de gemeente aansprakelijk stellen
?
En dat bepaal jij? Mafkees.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:28 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hou jij je er maar buiten, je kunt toch niks nuttigs zeggen.
GOEIE.quote:
Met modderquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:32 schreef FreezePop het volgende:
Zoek samen een kamer en ga daar lekker vechten.
Denken dat ik met zo'n wolvenbal in een kamer ga zittenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:32 schreef FreezePop het volgende:
Denken dat dat een belediging is.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Denken dat ik met zo'n wolvenbal in een kamer ga zitten_!
Ik zet m'n geld op henkie.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:32 schreef FreezePop het volgende:
Dat laatste is een veel beter ideequote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:34 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Zullen we meedoen of samen een andere kamer huren?
Ik sneak wel even een camera naar binnen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat laatste is een een veel beter idee![]()
Beetje stoeien in de modder, wel kleren uit want anders worden ze zo vies.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat laatste is een een veel beter idee![]()
Succes met sneakenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:35 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik sneak wel even een camera naar binnen.
Heb je wel een goed punt, en moddervlekken in lichte kleren zijn altijd lastig er uit te wassen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:36 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Beetje stoeien in de modder, wel kleren uit want anders worden ze zo vies.
Ik ben een piratenninja, je moest eens weten hoe goed ik er in ben,quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Succes met sneaken
[..]
Heb je wel een goed punt, en moddervlekken in lichte kleren zijn altijd lastig er uit te wassen.
Maar he, ik ga koffie drinken en poging 101 doen om motivatie te hebben voor studie.
Kusjes.
Dankjequote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:38 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik ben een piratenninja, je moest eens weten hoe goed ik er in ben,
Succes.![]()
Wrm met kanker schelde? Kanker = ziekte, Mense die ermee schelde zullen het vaak zelf krijge.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:03 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Kanker jij gewoon een pleuriseind op.
Wrm hier posten?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:59 schreef Keselo het volgende:
[..]
Wrm met kanker schelde? Kanker = ziekte, Mense die ermee schelde zullen het vaak zelf krijge.
meer van wrm hier nu zo opeens. ben je een soort anti-kanker moraalridder?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:01 schreef Keselo het volgende:
[..]
openbaar forum meningsuiting vrijheid alles
Nee, kreeg zo'n reactie op youtube van een kindje van 13 en wilde lekker gevat op het forum dezelfde opmerking maken.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:01 schreef FreezePop het volgende:
[..]
meer van wrm hier nu zo opeens. ben je een soort anti-kanker moraalridder?
Duidelijkheid. Altijd fijnquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:02 schreef Keselo het volgende:
[..]
Nee, kreeg zo'n reactie op youtube van een kindje van 13 en wilde lekker gevat op het forum dezelfde opmerking maken.
Geen sarcasme.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:04 schreef Keselo het volgende:
[..]
Sarcasme? Ik vond het een vrij aardige zin.
Hoi Vriespop. Mijn been, doet pijn. Ik probeerde hem te amputeren, niet gelukt. Drive Angry gezien, aparte film. Doei. Hoe is het met jou?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:08 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Shar. Gewaagde vijand, goede online-vriend. Hoe staat het er mee?
Amputatie is ook meer voor de gevorderde amateurchirurgen. Even oefenen met transplantaties en je komt er wel. Drive Angry heb ik van gehoord, Nicolas Cage, goed kerel, soms apart. Met mij is alles goed. Leuke dag, leuke week.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:11 schreef sharr het volgende:
[..]
Hoi Vriespop. Mijn been, doet pijn. Ik probeerde hem te amputeren, niet gelukt. Drive Angry gezien, aparte film. Doei. Hoe is het met jou?
Amputatie is voor amateurchirurgen? Ik ken namelijk nog wel een goede hier, woont boven de slager. Ga zo wel even langs. Gelukkig dat je een leuke dag en leuke week hebt. Is het hier in het topic soms dood?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:12 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Amputatie is ook meer voor de gevorderde amateurchirurgen. Even oefenen met transplantaties en je komt er wel. Drive Angry heb ik van gehoord, Nicolas Cage, goed kerel, soms apart. Met mij is alles goed. Leuke dag, leuke week.
Beetje gekibbel hier en daar. Mensen die zich daar te druk om maken. Etenstijd, zaterdagavond etc etc. Hoe was jouw week/dag? Tijdje niet gezien.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:15 schreef sharr het volgende:
[..]
Amputatie is voor amateurchirurgen? Ik ken namelijk nog wel een goede hier, woont boven de slager. Ga zo wel even langs. Gelukkig dat je een leuke dag en leuke week hebt. Is het hier in het topic soms dood?
De wereld vergaat bijna, daarom is het zo rustig.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:16 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Beetje gekibbel hier en daar. Mensen die zich daar te druk om maken. Etenstijd, zaterdagavond etc etc. Hoe was jouw week/dag? Tijdje niet gezien.
Ik ben doodsbang.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:20 schreef JApieman het volgende:
[..]
De wereld vergaat bijna, daarom is het zo rustig.
18.00 volgens een soort Christenman. Vandaag de Rapture van het christendom, oktober gaan we allemaal dood.quote:
Hij houdt gewoon van de ouderen. Zal wel een beetje gek of seksueel gefrustreerd zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:32 schreef sharr het volgende:
Een 17-jarige jongen is woensdag opgepakt op verdenking van het verkrachten van een bejaarde vrouw van 73 en het aanranden van een 34-jarige vrouw in het Drentse Zuidlaren.
Only in Drenthe.
Nee serieus, 73![]()
Als een 17 jarige dan iemand verkracht zou iemand van zijn eigen leeftijd logischer zijn.
18.00 hier is 0:00 in zijn tijdzone.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:32 schreef sharr het volgende:
18:00 welke tijd? Hij woonde toch niet in Nederland?
Oh vandaar. Tfoe, spannend.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:33 schreef FreezePop het volgende:
[..]
18.00 hier is 0:00 in zijn tijdzone.
Wil jij met mij mijn apocalypsbestendige bunker in? Nog wel plaats voor een paar anderen hoor.quote:
Is goed, ik hoop niet dat je me eruit schopt. Ik ben in een nogal klagerige bui.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:35 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Wil jij met mij mijn apocalypsbestendige bunker in? Nog wel plaats voor een paar anderen hoor.
Speciale geluidsdichtekamer. Mag je lekker klagen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:36 schreef sharr het volgende:
[..]
Is goed, ik hoop niet dat je me eruit schopt. Ik ben in een nogal klagerige bui.
Ik las dat om 18:00 de zondige Christenen dood gaan en dan een paar maanden later de rest.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:36 schreef sharr het volgende:
Wat gaat er dan gebeuren om 18:00 volgens die man, als we pas in oktober dood gaan?
Oh kut.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:37 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik las dat om 18:00 de zondige Christenen dood gaan en dan een paar maanden later de rest.
Ja dat lijkt me wel lullig. Ik mis iedereen nu al.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:38 schreef FreezePop het volgende:
Straks gebeurt het ook nog, dan voel je je pas zuur. Was ik maar blijven luisteren naar die man
Nooit met een lege maag de hemel binnen stappen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Voor die laatste 20 minuten?
Nee oke, succes man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Johnny Deppquote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:35 schreef Flippiee het volgende:
Ik kijk nu al voor de vierde keer naar de trailer van Pirates of the Caribbean deel 4.
Wat zegt dit over mij
Wil je met mij naar die film? Dan gaan we daarna piraatje spelen en een auto enteren.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:35 schreef Flippiee het volgende:
Ik kijk nu al voor de vierde keer naar de trailer van Pirates of the Caribbean deel 4.
Wat zegt dit over mij
Zou tof zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:38 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Wil je met mij naar die film? Dan gaan we daarna piraatje spelen en een auto enteren.
Werk ze, tot vanavondquote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:43 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Nu moet ik wel aan het werk. Tot vanavond.
soort zoekt soortquote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:55 schreef sharr het volgende:
Bedankt, Fok.
Er werkt bij ons een soort verstandelijk gehandicapte in de keuken oid en die vroeg aan mij 'ligt er nog friet?' dus ik zei 'het is patat!' en toen keek ze nog dommer dan ze al keek
Patat verdoriequote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
En ik ben weer terug van het eten
Spareribs met friet![]()
zeg ben jij laatst misschien op tv geweest?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:21 schreef sharr het volgende:
Twee geroosterde eierkoeken met boter als avondeten, ideaal.
Nee hoezo?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:22 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
zeg ben jij laatst misschien op tv geweest?
C.Ronaldo krijgt minder, best wel veel voor in zo'n pakje rond te rennenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:26 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, hoeveel krijg jij eigenlijk betaald voor Karbonkel spelen?
Zit die kleding eigenlijk lekker? Gelukkig hoeven ze aan je hoofd niets te doen!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:27 schreef K-Cash het volgende:
[..]
C.Ronaldo krijgt minder, best wel veel voor in zo'n pakje rond te rennen
nee klopt, gewoon maskertje opquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:28 schreef sharr het volgende:
[..]
Zit die kleding eigenlijk lekker? Gelukkig hoeven ze aan je hoofd niets te doen!
Waarom zo wanhopig willen dissen, maar dat zou best kunnen hoor. Alleen is dat niet het masker wat ze gebruiken voor karbonkelquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:30 schreef sharr het volgende:
[..]
Hebben ze je hoofd ook nog nagemaakt op een maskertje? Sjiek.
Om op één of andere manier Bram van de Vlugt te bedanken voor zijn 25 jaar sinterklaasspelen oid.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:02 schreef JApieman het volgende:
Ik snap er niks meer van, hoezo is er een Sinterklaasjournaal nu?
Nou zeg dat dan gewoon tegen hem.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Om op één of andere manier Bram van de Vlugt te bedanken voor zijn 25 jaar sinterklaasspelen oid.
Met voetbalquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:22 schreef gianni61 het volgende:
heeft de TT iets met voetbal te maken? of met schoonmaakmiddel?
quote:
quote:
Appolquote:
Gecondoleerdquote:
Kusje op je benen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:24 schreef sharr het volgende:
Appel
Het is hier dood en mijn benen zijn dood
Nope vandaag een dagje vrij genomen, morgen weer natuurkundequote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
draaltje!Hard aan het leren enzulks?
[..]
Pasta'tje
BBQ?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:25 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Nope vandaag een dagje vrij genomen, morgen weer natuurkunde
Vandaag wel heul veel vlees en ijs gegeten
/carequote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:59 schreef Keselo het volgende:
[..]
Wrm met kanker schelde? Kanker = ziekte, Mense die ermee schelde zullen het vaak zelf krijge.
quote:
Moeders.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:30 schreef dralion13 het volgende:
[..]
echt iets van de 2e keer dat ik thuis BBQ, zit mn moeder terwijl we bezig zijn met aansteken en alles te zeuren dat ze het zo veel gedoe vind en dat ik het maar aan moet steken, doe ik dat gaat ze er de hele tijd mee bemoeien
[/quote]quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Moeders.[quote]
Op zaterdag 21 mei 2011 21:33 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
grquote:
Kan gebeurenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:35 schreef PsychoTheRapist het volgende:
faalquote, doch doe ik er niks aan
En nu moeten wij vragen wat er gebeurd is anders zeg jij het niet?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohhh zoiets doms meegemaakt daarnet op het werk
Nja hoeft niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:38 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
En nu moeten wij vragen wat er gebeurd is anders zeg jij het niet?
Ik wil het wel weten hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:38 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
En nu moeten wij vragen wat er gebeurd is anders zeg jij het niet?
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:39 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dat is een subtiele manier om te zeggen "vertel".
Zeker, was heerlijkquote:
tl;drquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nou vooruit omdat jullie het willen weten.
Er stonden twee jongens aan de kassa en ik scan het artikel en vraag om hun IDkaart, dus die jongens zeggen zo: wat?? ID? Ik zo: Ja, als je drank koopt met alcohol erin, moet je je ID laten zien. Ja ik weet dat jullie 16 zijn maar laat even zien gewoon.
Die jongens keken mij zo raar aan toenEn toen keek ik naar het schermpje em het bleek een fles 7up te zijn.
![]()
![]()
ik schaamde me rot! Heb wel een kwartier ofzo erom gelachen
![]()
mn collega die naast me stond ook.
![]()
Omijngod, Klink.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Er stonden twee jongens aan de kassa en ik scan het artikel en vraag om hun IDkaart, dus die jongens zeggen zo: wat?? ID? Ik zo: Ja, als je drank koopt met alcohol erin, moet je je ID laten zien. Ja ik weet dat jullie 16 zijn maar laat even zien gewoon.
Die jongens keken mij zo raar aan toenEn toen keek ik naar het schermpje em het bleek een fles 7up te zijn.
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent domquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Hehequote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Die is wel grappigquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee ik was in de war door dat mini plaatje, wat postte je?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nu heb je niet gelezen wat ik postte daarnet
niet doen joh straks krijg je nog een banquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:54 schreef Henkie94 het volgende:
[ONZ RADIO] #1840 Waar we nog steeds allemaal bestaan. :D
gr
Jaja, ONZ Radio, maar ik heb t topic even verneuqt
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:54 schreef Henkie94 het volgende:
[ONZ RADIO] #1840 Waar we nog steeds allemaal bestaan. :D
gr
Jaja, ONZ Radio, maar ik heb t topic even verneuqt
quote:
Wut, henkie ban?quote:
In ONZ radio mag het uiteraard, maar hier is het irritantquote:
sryquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:56 schreef Beach het volgende:
[..]
In ONZ radio mag het uiteraard, maar hier is het irritant
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:56 schreef Beach het volgende:
[..]
In ONZ radio mag het uiteraard, maar hier is het irritant
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:57 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
doe nu maar zoveel mogelijk, die ban krijg je toch wel
edit:niet hier natuurlijk
Niet doen, straks wordt deze reeks misschien wel gesloten....quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:57 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
doe nu maar zoveel mogelijk, die ban krijg je toch wel
edit:niet hier natuurlijk
shit nu heeft ie het nog gedaan ookquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Niet doen, straks wordt deze reeks misschien wel gesloten....
sryquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:00 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
shit nu heeft ie het nog gedaan ook
Edit het dan kut!quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:54 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee ik was in de war door dat mini plaatje, wat postte je?
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |