quote:
Dan tyf je toch op.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:03 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik voel me vies dat ik hier post
Maar ik ga vandaag wel barbecueën, dus dat maakt veel goed
Nice.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:03 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Blijf dan maar wegquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:03 schreef dralion13 het volgende:
[..]
haha jij bent lief jij mag dat zeggen is echt sowquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verhuis eens naar Radio onz met je smileyspam![]()
![]()
grapje kussje
![]()
is echt sow
![]()
Boehoeequote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:03 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Kanker jij gewoon een pleuriseind op.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:04 schreef FreezePop het volgende:
[..]
haha jij bent lief jij mag dat zeggen is echt sow![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar kwam dat "is echt sowquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:04 schreef FreezePop het volgende:
[..]
haha jij bent lief jij mag dat zeggen is echt sow![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
knetterkankerjorumquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:04 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Waar kwam dat "is echt sow![]()
![]()
" ook alweer vandaan?
Komt door de TT.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Einde van de ARG7-SC. Ik voel het aan mn water.
ja godver, nu zie ik diequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. weer voor me
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:06 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
ja godver, nu zie ik dieKutjong.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. weer voor meIk eerst niet, maar omdat jij t zei wel.
![]()
sryquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:07 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Kutjong.Ik eerst niet, maar omdat jij t zei wel.
Verschillende keuze antwoordenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Einde van de ARG7-SC. Ik voel het aan mn water.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:06 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
ja godver, nu zie ik dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. weer voor mequote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:07 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Kutjong.Ik eerst niet, maar omdat jij t zei wel.
Dquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verschillende keuze antwoorden
a. zou tijd worden
b. waarom zou er geen meningverschil mogen zijn in een SC op een forum en waarom zou dat het einde van een sc betekenen?
c. ach wat jammer.
d. kan gebeuren
[..]
[..]
De nieuwsgierigheidquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:10 schreef PsychoTheRapist het volgende:
ja ik spoilerde het toch, je hoeft ernie op te klikken
Daar heb je een heel goed puntquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:13 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nieuwsgierigheid is erger.Voor karma kun je andere mensen nog de schuld geven.
Weet ik.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar heb je een heel goed punt
Tevens hoe gaat het met je been/knie?
De verkeerde kant op? En dan pas volgende week bekijken? Irritant man dat je wond weer open is. En wat zijn de gevolgen als het de verkeerde kant opgroeit?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:14 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Weet ik.
Eh, ik kan normaal lopen, en ook traplopen enzulks. Alleen de onderste wond (waar 6 hechtingen in zaten) is weer open.En t groeit misschien de verkeerde kant op, maar dat moeten ze volgende week bekijken. =3
Watskeburt dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:14 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Weet ik.
Eh, ik kan normaal lopen, en ook traplopen enzulks. Alleen de onderste wond (waar 6 hechtingen in zaten) is weer open.En t groeit misschien de verkeerde kant op, maar dat moeten ze volgende week bekijken. =3
Het gaat misschien naar binnen groeien ofzo.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De verkeerde kant op? En dan pas volgende week bekijken? Irritant man dat je wond weer open is. En wat zijn de gevolgen als het de verkeerde kant opgroeit?
Been strekken.quote:
He gatver. Bloed het nog steedsquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:18 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Het gaat misschien naar binnen groeien ofzo.Weet ook niet precies. Ben gisteren terug geweest omdat er nog een hechting zat. Dat gaatje vonden ze ook niet helemaal tof, dus nieuwe afspraak gemaakt voor vrijdag. Het is niet groot, maar het bloedt nog wel een klein beetje etc.
Gevolgen ervan weet ik niet.
Gisteren bloedde t nog even, nu is t vooral van dat gele wondvocht. :3quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
He gatver. Bloed het nog steeds![]()
Hopelijk komt het wel op tijd goed. Lijkt me rottig als het warm weer wordt namelijk als die wonden helen.
Ah das niet erg, dat gaat wel snel overquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:23 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Gisteren bloedde t nog even, nu is t vooral van dat gele wondvocht. :3
Zo godver.Gisteren moest er verband om, tyfus wat een jeuk.
![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah das niet erg, dat gaat wel snel over
Dat bedoel ik dus_! Die jeuk is het verschrikkelijkst.
Ongeluk gehad a sahbi. Knie lag open, je kon die pees zien die onder je knie loopt. En aardig wat schaaf- en brandwonden.quote:
Geil, fotos.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:25 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ongeluk gehad a sahbi. Knie lag open, je kon die pees zien die onder je knie loopt. En aardig wat schaaf- en brandwonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |