Dat slakje haal ik nog met mijn omafiets in man.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:19 schreef cageon2 het volgende:
dees vind ik toch ook wel ERG kickuh
[ afbeelding ]
Place your bets pleasequote:Op donderdag 26 mei 2011 04:46 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Dat slakje haal ik nog met mijn omafiets in man.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 04:46 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Dealer heeft me eens verteld dat ze de klauw warm stoken om een onwillende pen er uit te krijgen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:04 schreef Worldbeater het volgende:
Wel ff drie kwartier geklust voor een beginnetje van de remrevisie.
Zonder resultaat.. glijpennen zitten muurvast, remblokken er nog op.
[ afbeelding ]
En weer rouwrandjes van de olie onder de nagels. For noppes.
Altijd leuk een beetje concurrentie voor cageon, geef eens wat mooie foto's en filmpjes van je dan!quote:Op donderdag 26 mei 2011 04:46 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Dat Blits pak doet het hem hè?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:26 schreef densmee het volgende:
wat een pakkende titel dit had je jaren eerder moeten doen
ik heb ook gewoon een zwart pak en dan zelfs nog zonder bloem op de armenquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat Blits pak doet het hem hè?
Jammer dat ik geen blits pak heb zeg.. gewoon saai.. zwart..
Het enige wat een beetje blits is, is het soort van bloempje op mijn armen..
Dat werkt niet in de mobiele layoutquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:21 schreef Anne het volgende:
Wopla, TT-wijziging, na wat DM en PM verkeer en tevens de reacties hier in het topic.
Ik heb het niet overlegd met mijn medemod, dus die mag mij meppen zodra ie weer wakker is..
ArnosL, dat komt doordat die flapdrol van een koffiekoekje het niet via "open nieuw deel" had geopend.
Klopt ja. Die hele mobiele layout is bij mij sinds gisteren fucked up btw.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat werkt niet in de mobiele layout
Daarom ook de link naar dit topic in de lapoquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Klopt ja. Die hele mobiele layout is bij mij sinds gisteren fucked up btw.
En maakt ook niet uit, het is achteraf braaf toe te voegen aan de reeks, alleen heeft niet iedereen die TVP dan.
Met een schroevendraaier heel hard wrikken?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:19 schreef o-o het volgende:
Weet iemand hoe je het contactslot uit een ER5 haalt?
Er lijkt een draadje los te zitten, maakt geen contact meer.
Ja die zag ik al een beetje aankomen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Met een schroevendraaier heel hard wrikken?
http://bmanual.com/Kawasaki-ER-5-2004-Service-Manual.htmlquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:19 schreef o-o het volgende:
w00t! thnxquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
http://bmanual.com/Kawasaki-ER-5-2004-Service-Manual.html
Leesze
Alleen hier zitten er nog rubbers over de glijpennen, dus die vinden dat niet prettig.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:52 schreef bwt het volgende:
Dealer heeft me eens verteld dat ze de klauw warm stoken om een onwillende pen er uit te krijgen.
Als ik een ER5 had dan wist ik het wel.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:19 schreef o-o het volgende:
Aldus een fokkerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:43 schreef Sloggi het volgende:
Wat een gezeik om een topictitel, stelletje autisten.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:34 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Met zo'n username geen billenfoto's posten, heumeu!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2011 13:55:54 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |