Met een schroevendraaier heel hard wrikken?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:19 schreef o-o het volgende:
Weet iemand hoe je het contactslot uit een ER5 haalt?
Er lijkt een draadje los te zitten, maakt geen contact meer.
Ja die zag ik al een beetje aankomen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Met een schroevendraaier heel hard wrikken?
http://bmanual.com/Kawasaki-ER-5-2004-Service-Manual.htmlquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:19 schreef o-o het volgende:
w00t! thnxquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
http://bmanual.com/Kawasaki-ER-5-2004-Service-Manual.html
Leesze
Alleen hier zitten er nog rubbers over de glijpennen, dus die vinden dat niet prettig.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:52 schreef bwt het volgende:
Dealer heeft me eens verteld dat ze de klauw warm stoken om een onwillende pen er uit te krijgen.
Als ik een ER5 had dan wist ik het wel.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:19 schreef o-o het volgende:
Aldus een fokkerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:43 schreef Sloggi het volgende:
Wat een gezeik om een topictitel, stelletje autisten.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:34 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Met zo'n username geen billenfoto's posten, heumeu!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2011 13:55:54 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om het goed te maken.
Terug naar de gemotoriseerde fiets: iemand ervaring met een Honda Transalp (Anne geloof ik, of heb jij een Africa Twin)? Het lijkt me een leuk ding als eerste motor.
Drama is ons leven.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:43 schreef Sloggi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Husqvarna Road Attack Strike 2.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:44 schreef cageon2 het volgende:
nog suggesties voor motoren voor mij? (op de weg)
homoquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:43 schreef Sloggi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |