Is dat positief of wil je nou zeggen dat ik dik ben?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee idd laatste keer dat ik hem zag beste beer.
Je loopt liever wijd op een lekker bochtig weggetje met een slootje of boompjes er naastquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Vandaar ook de [ afbeelding ]...
Maar heb dus een beetje moeite met de breedte van meeste dijkjes, ben altijd bang te weinig uitloop te hebben bij foutjes. Ook al weet ik dat het nergens op slaat. Zie: [ afbeelding ].
Ja dan douche ik nog eensquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:55 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Je loopt liever wijd op een lekker bochtig weggetje met een slootje of boompjes er naast![]()
Nee positief best gegroeid.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Is dat positief of wil je nou zeggen dat ik dik ben?
Hij reed altijd in textiel, prutserquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]Altijd fijn om te horen van mannen die ik alleen in leer ken
ouch...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja dan douche ik nog eensWeet dat het nergens op slaat. TataK was nog wijd gegaan in Luxemburg en bijna een ravijn in gereden, veel veiliger inderdaad! Maar is meer dat ik op de weg zelf heel even iets rechter kan zetten en dan weer in kan sturen mocht het nodig zijn.
Laatst ook met een vriend van me, goede jongen maar kan niet rijden. Na heel de tijd achter hem te hebben gereden even ingehaald voor een lekker bochtje. Ohja banden koud [ afbeelding ]. Voor en achter glijden en dan achteraf doen alsof ik het zo bedoeld had.
Volgens mij heb je ik ook hier voor jequote:Op woensdag 25 mei 2011 00:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]Altijd fijn om te horen van mannen die ik alleen in leer ken
Sarcastisch?quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:06 schreef cageon2 het volgende:
[..]
ouch...
Dat heb ik nou nog nooit gehad op de weg...
nee niet sarcastisch...quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Sarcastisch?Heb het wel vaker gehad maar alleen als ik met groepen rijd.. Probleem is dat ik eerst met de MC ben gaan meeten en toen met normale mensen. En die rijden allemaal niet door...
Mja zoals ik al zei, met zelf of met mijn pa rijden nooit last van. Zijn wel normale MPPs nog, volgende keer een wat nieuwere band proberen alhoewel ze het prima doen zodra ze warm zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:09 schreef cageon2 het volgende:
[..]
nee niet sarcastisch...![]()
Nooit last van gehad, zelfs achter eigenlijk niet.
1 keertje voor op t klaverblad dat ie plots weg was en 1x dat ie wijd liep over de voorkant terwijl OPM vrolijk op me uitliep op t klaverblad.. maar niet met "normaal" rijden.
Fair enough, welke bandenspanning gebruik je?quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mja zoals ik al zei, met zelf of met mijn pa rijden nooit last van. Zijn wel normale MPPs nog, volgende keer een wat nieuwere band proberen alhoewel ze het prima doen zodra ze warm zijn.
Zeker als dat op een toerhok is van gummyframe en ik met een dikke "superbike" wannabe racer.quote:En OPM op je uit laten lopen is een nog veel groter probleem.
Voor 2.5, achter 2.8 dus niet eens zo verschillend.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:15 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Fair enough, welke bandenspanning gebruik je?
Ik had 2.4 voor en 2.7 achter, volgens mij wat aan de lage kant.
[..]
Zeker als dat op een toerhok is van gummyframe en ik met een dikke "superbike" wannabe racer.
Blijkbaar had de TLR te weinig druk op de voorkant met een aanpassing kon ik t wel bijhouden. Toen begon die alleen over achter wat gevoeliger te worden
Met mijn eigen risico duw ik hem meteen een sloot in als ik schade rijd, dan wil ik ook een nieuwequote:Op woensdag 25 mei 2011 00:32 schreef Geerd het volgende:
Bij Boonstra stonden nog wel wat triple speeds met schade,
Had die van jou ook bij kunnen staan![]()
jij hebt de kern te pakkenquote:
quote:
quote:
Motorclub zoals vroegah is misschien wel de beste oplossing.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:58 schreef Anne het volgende:
[..]
En ja, misschien hadden we er motor club van moeten maken, zoals het vroegah was, maar het feit blijft dat nieuwelingen dit topic niet kunnen vinden. En nu wel, zoals je aan de vorige pagina's kunt zien. Het heeft dus wel het juiste effect.
En een TT... zoveel boeit dat nou ook weer niet, toch?
Hoe ben ik hier dan gekomenquote:maar het feit blijft dat nieuwelingen dit topic niet kunnen vinden.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:52 schreef whY... het volgende:
Hahah ik ben nu helemaal in de war, ik dacht dat er gepost was in Motorrijles, het verschil in naam is nu wel erg klein hoor...
Jou aan 13 vrienden helpenquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:48 schreef Worldbeater het volgende:
Hey Bazziek, wat ben je nou aan het doen op Facebook?
Hahah ik ben nu helemaal in de war, ik dacht dat er gepost was in Motorrijles, het verschil in naam is nu wel erg klein hoor...
quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:44 schreef ikookhier het volgende:
Als ze slim isverandert ze de naam van het les topic even
FOK!LesMC?quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:44 schreef ikookhier het volgende:
Als ze slim isverandert ze de naam van het les topic even
Ja dat is een stuk duidelijkerquote:
Ook opwarmertje qua hellingshoek zo te zien (A).quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:35 schreef cageon2 het volgende:
Gewoon, omdat het kan![]()
[ afbeelding ]
Opwarmertje voor pics die nog komen gaan van gister
true true, durf nie zo plat meer, ben een beetje te bangquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ook opwarmertje qua hellingshoek zo te zien (A).
Vraag me toch af wat je als mod na je carrière hier moet doen..is toch verslavend al die macht..denk politieagent of scheidsrechter ofzo..:Yquote:
Logisch..! Het is ook heel engig..quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:52 schreef cageon2 het volgende:
[..]
true true, durf nie zo plat meer, ben een beetje te bang
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:00 schreef cageon2 het volgende:
ja, kut topic is het. Kunnen we niet in het knutsel topic terecht
B&H JAAAAAAAAA, TIETUUUUHquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Waar we maar willen, gewoon lekker B&H bezetten.
ziet er ook lekker verrot uit jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:04 schreef Worldbeater het volgende:
Wel ff drie kwartier geklust voor een beginnetje van de remrevisie.
Zonder resultaat.. glijpennen zitten muurvast, remblokken er nog op.
[ afbeelding ]
En weer rouwrandjes van de olie onder de nagels. For noppes.
Lucky you zonder regen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:37 schreef cageon2 het volgende:
verslagje van de ZAC race op Mettet
http://www.pruim-racing.nl/verslag.aspx?rid=11
Ik weet nu wel hoe verglaasde blokken voelen, spiegelglad.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik weet nu wel hoe verglaasde blokken voelen, spiegelglad.![]()
Dat is toch met al het sleutel werk vaak het geval? Tenzij je het dagelijks doet oid..quote:Snap er ff niks van. Remblokken en zuigertjes schoonmaken koste me bij de tien vorige week nog geen half uurtje.![]()
Moet nog even in het WPH kijken of er hier nog een andere manier is.
Anders even in de bankschroef zetten en de harde hand.![]()
Doel was alleen even een kwartiertje spelen.Zo is't elke avond weer wat later dan gepland.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:19 schreef cageon2 het volgende:
dees vind ik toch ook wel ERG kickuh
[ afbeelding ]
Dat slakje haal ik nog met mijn omafiets in man.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:19 schreef cageon2 het volgende:
dees vind ik toch ook wel ERG kickuh
[ afbeelding ]
Place your bets pleasequote:Op donderdag 26 mei 2011 04:46 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Dat slakje haal ik nog met mijn omafiets in man.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 04:46 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Dealer heeft me eens verteld dat ze de klauw warm stoken om een onwillende pen er uit te krijgen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:04 schreef Worldbeater het volgende:
Wel ff drie kwartier geklust voor een beginnetje van de remrevisie.
Zonder resultaat.. glijpennen zitten muurvast, remblokken er nog op.
[ afbeelding ]
En weer rouwrandjes van de olie onder de nagels. For noppes.
Altijd leuk een beetje concurrentie voor cageon, geef eens wat mooie foto's en filmpjes van je dan!quote:Op donderdag 26 mei 2011 04:46 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Dat Blits pak doet het hem hè?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:26 schreef densmee het volgende:
wat een pakkende titel dit had je jaren eerder moeten doen
ik heb ook gewoon een zwart pak en dan zelfs nog zonder bloem op de armenquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat Blits pak doet het hem hè?
Jammer dat ik geen blits pak heb zeg.. gewoon saai.. zwart..
Het enige wat een beetje blits is, is het soort van bloempje op mijn armen..
Dat werkt niet in de mobiele layoutquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:21 schreef Anne het volgende:
Wopla, TT-wijziging, na wat DM en PM verkeer en tevens de reacties hier in het topic.
Ik heb het niet overlegd met mijn medemod, dus die mag mij meppen zodra ie weer wakker is..
ArnosL, dat komt doordat die flapdrol van een koffiekoekje het niet via "open nieuw deel" had geopend.
Klopt ja. Die hele mobiele layout is bij mij sinds gisteren fucked up btw.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat werkt niet in de mobiele layout
Daarom ook de link naar dit topic in de lapoquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Klopt ja. Die hele mobiele layout is bij mij sinds gisteren fucked up btw.
En maakt ook niet uit, het is achteraf braaf toe te voegen aan de reeks, alleen heeft niet iedereen die TVP dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |