Het feit dat ik mezelf nog niet goed genoeg als gitarist vind, om een gitaar ècht goed te beoordelen, heb hem meerdere malen in m`n handen gehad, en vind het wel een fijne gitaar, maar straks koop ik een kat in de zak ofzo...quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:42 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
dit, je klinkt enthousiast en je kan m nog goedkoper krijgen ook, wat houd je tegen?
Wat is er mis met vakantiequote:Op donderdag 26 mei 2011 15:34 schreef genakt het volgende:
Mensen die zeiken over vakantie![]()
Ga werken luiwammesen
Morgen nog Latijn... Dan vakantie/rijlessen/bier/werkenquote:
Ik wil het stiekem ookquote:
Die laatste vraag is sowieso niet te beantwoorden met 'Ja', aangezien hij al een awesome supervette Brian May Signature heeft met eindeloze sustain en harmonieuze klanken, vergeet dat niet!quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:29 schreef KaMo het volgende:
Beslissen aan de hand van de volgende vragen:
Vind je hem mooi en speelt hij lekker?
Heb je het geld (ervoor over)?
Heb je er meerwaarde van als je hem koopt?
Dit dus, behalve de laatstequote:Op donderdag 26 mei 2011 16:29 schreef KaMo het volgende:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:29 schreef Gitaarmat het volgende:
Vakantie
Geslaagd voor engels.
Voor de rest even afwachten
Ik vind het een mooie gitaar, hij speelt prima!.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:29 schreef KaMo het volgende:
Als het geen meerwaarde heeft, wat moet je er dan mee?quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie gitaar, hij speelt prima!.
Ik heb het geld ervoor over, stuitte vandaag op probleem 1, Volume knop werkt niet!.
MEerwaarde als ik hem koop is er niet.
goede gitaar kopen, of dikkere snarenquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:24 schreef Braddie het volgende:
Ik heb op mijn craftertje het probleem dat de hoge E en de B wat achterblijven qua volume(Het ligt wat lager itt de rest) hoe los je dit op?
Goed idee, elementen heb ik al omhoog gedraait, dat per snaar is toch voor intonatie?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:54 schreef BurnaBoy het volgende:
Je kunt ook je elementen omiets omhoogbrengen. En eventueel als je gitaar dat heeft kan je ook nog per losse snaar het aanpassen.
Eigen risico
ik vind een quarter pounder altijd wel lekker.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:50 schreef guitarist het volgende:
De Squier Tele Custom die ik gekocht heb is echt te gek, alleen het geluid mag iets meer open, iemand tips voor een set goede hamburgers?
Lollarquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:50 schreef guitarist het volgende:
De Squier Tele Custom die ik gekocht heb is echt te gek, alleen het geluid mag iets meer open, iemand tips voor een set goede hamburgers?
Goeie sustain heeft die ja.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:06 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ik vind een quarter pounder altijd wel lekker.
quote:
9 letter 2 woordenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:34 schreef belsen het volgende:
Ik kom net terug van de studio. Eventjes een liedje van mijn band afmixen. Het resultaat mag er zijn, maar ik moet het nog onder de pet houden tot de officiële release, die ligt niet in onze handen...
Wel leuk knoeien met al die tracks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
9 letter 2 woordenAch, het meeste voorwerk was al gedaan het was nu alleen nog maar de balans zoeken tussen zang, drums en gitaren en wat foutjes eruit halen. Twee uurtjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
Ow, ik dacht dat je het over het mixen had.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Nou dan zien we het over 2 uur wel verschijnen
Dj fresh is sowieso super vetquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee coolWat voor soort muziek is het ?
Supervet
QFT! Die talkbox jongequote:
Yep! Vanavond in Bitterzoet in Amsterdam. Meeet...Van Coke Kartel!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:50 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
zijn die in NL ja?
geweldige naam is dat toch
Ja, helemaal in Afrikaans wat leuker geweestquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:00 schreef BurnaBoy het volgende:
Dat zeker, Alleen vind het schijtirritant dat ze steeds tussen Engels en afrikaans switchen. Dat breekt het nummer voor mij iig.
Voorbeelden van wah wah solo's waar je van houdt?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:49 schreef Trollscience het volgende:
Wie hier houdt er ook zo van wah wah solo's als ik?
Wah wah? Effe de gitaristen hier stangenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:49 schreef Trollscience het volgende:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:49 schreef Trollscience het volgende:
Alles van Slash? ;Pquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:11 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Voorbeelden van wah wah solo's waar je van houdt?
DIT en:quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:11 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wah wah? Effe de gitaristen hier stangen:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:11 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Waarom zou je dat alleen in solo's gebruiken als het ook het hele nummer door kan?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:49 schreef Trollscience het volgende:
Jimiquote:Op zondag 29 mei 2011 02:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat alleen in solo's gebruiken als het ook het hele nummer door kan?
Yeah!quote:Op zondag 29 mei 2011 01:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Net de laatste halve finale van Schollenpop gewonnen100 bands waarvan 16 halve finalisten en we zitten nu bij de laatste 4 in de finale
supertof optreden gehad
Ik nietquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:49 schreef Trollscience het volgende:
quote:Op zondag 29 mei 2011 02:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat alleen in solo's gebruiken als het ook het hele nummer door kan?
tof! Ik vind alleen jullie muziek zo cheesyquote:Op zondag 29 mei 2011 02:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jimi
En wat beeld materiaalShow wordt steeds energieker ook
![]()
Gefeliciteerdquote:Op zondag 29 mei 2011 01:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Net de laatste halve finale van Schollenpop gewonnen100 bands waarvan 16 halve finalisten en we zitten nu bij de laatste 4 in de finale
supertof optreden gehad
Voodoo Chile, Castles Made Of Sand, Sweet Child O' Minequote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:11 schreef wimjongil het volgende:
[..]
quote:
ja.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Voodoo Chile, Castles Made Of Sand, Sweet Child O' Mine
Hier anders prachtig zonnig mooi weerquote:Op zondag 29 mei 2011 13:10 schreef GuitarJJ het volgende:
Zoh, straks een mini-optreden van 3 nummers![]()
Volgens mij is het op een buitenpodium, dus er zullen wel weinig mensen komen met dit weer..
Wisselend hier. Nu wel redelijk mooi.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:20 schreef The_Dean het volgende:
Hier niet. Re-mix van zonnig en droog met grijs en druilerig.
Bedankt allemaalquote:Op zondag 29 mei 2011 10:14 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
tof! Ik vind alleen jullie muziek zo cheesy
Niet duurquote:
Is dat echt zo handig om te hebben dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarom is een facebook band pagina zo intens kut wat dingen op te zetten
Voor beginner is het geen verkeerd ding hoorquote:Op maandag 30 mei 2011 19:22 schreef The_Dean het volgende:
Braddie is daar helemaal lyrisch over.
Hoeveel dat zegt laat ik aan jou zelf.
Wat is je budget?
nou +/- 130 is toch wel max aangezien ik net een akoestische heb en er niet gelijk 100den aan kwijt wilquote:Op maandag 30 mei 2011 19:22 schreef The_Dean het volgende:
Braddie is daar helemaal lyrisch over.
Hoeveel dat zegt laat ik aan jou zelf.
Wat is je budget?
Daanveilingen heeft de veiling (met veel gloednieuwe London City's) weer geopend!quote:Op maandag 30 mei 2011 19:48 schreef The_Dean het volgende:
Kijk dan eens naar een tweedehands Vintage of London City.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |