Het feit dat ik mezelf nog niet goed genoeg als gitarist vind, om een gitaar čcht goed te beoordelen, heb hem meerdere malen in m`n handen gehad, en vind het wel een fijne gitaar, maar straks koop ik een kat in de zak ofzo...quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:42 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
dit, je klinkt enthousiast en je kan m nog goedkoper krijgen ook, wat houd je tegen?
Wat is er mis met vakantiequote:Op donderdag 26 mei 2011 15:34 schreef genakt het volgende:
Mensen die zeiken over vakantie![]()
Ga werken luiwammesen
Morgen nog Latijn... Dan vakantie/rijlessen/bier/werkenquote:
Ik wil het stiekem ookquote:
Die laatste vraag is sowieso niet te beantwoorden met 'Ja', aangezien hij al een awesome supervette Brian May Signature heeft met eindeloze sustain en harmonieuze klanken, vergeet dat niet!quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:29 schreef KaMo het volgende:
Beslissen aan de hand van de volgende vragen:
Vind je hem mooi en speelt hij lekker?
Heb je het geld (ervoor over)?
Heb je er meerwaarde van als je hem koopt?
Dit dus, behalve de laatstequote:Op donderdag 26 mei 2011 16:29 schreef KaMo het volgende:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:29 schreef Gitaarmat het volgende:
Vakantie
Geslaagd voor engels.
Voor de rest even afwachten
Ik vind het een mooie gitaar, hij speelt prima!.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:29 schreef KaMo het volgende:
Als het geen meerwaarde heeft, wat moet je er dan mee?quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie gitaar, hij speelt prima!.
Ik heb het geld ervoor over, stuitte vandaag op probleem 1, Volume knop werkt niet!.
MEerwaarde als ik hem koop is er niet.
goede gitaar kopen, of dikkere snarenquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:24 schreef Braddie het volgende:
Ik heb op mijn craftertje het probleem dat de hoge E en de B wat achterblijven qua volume(Het ligt wat lager itt de rest) hoe los je dit op?
Goed idee, elementen heb ik al omhoog gedraait, dat per snaar is toch voor intonatie?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:54 schreef BurnaBoy het volgende:
Je kunt ook je elementen omiets omhoogbrengen. En eventueel als je gitaar dat heeft kan je ook nog per losse snaar het aanpassen.
Eigen risico
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |