ik vind een quarter pounder altijd wel lekker.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:50 schreef guitarist het volgende:
De Squier Tele Custom die ik gekocht heb is echt te gek, alleen het geluid mag iets meer open, iemand tips voor een set goede hamburgers?
Lollarquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:50 schreef guitarist het volgende:
De Squier Tele Custom die ik gekocht heb is echt te gek, alleen het geluid mag iets meer open, iemand tips voor een set goede hamburgers?
Goeie sustain heeft die ja.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:06 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ik vind een quarter pounder altijd wel lekker.
quote:
9 letter 2 woordenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:34 schreef belsen het volgende:
Ik kom net terug van de studio. Eventjes een liedje van mijn band afmixen. Het resultaat mag er zijn, maar ik moet het nog onder de pet houden tot de officiële release, die ligt niet in onze handen...
Wel leuk knoeien met al die tracks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
9 letter 2 woordenAch, het meeste voorwerk was al gedaan het was nu alleen nog maar de balans zoeken tussen zang, drums en gitaren en wat foutjes eruit halen. Twee uurtjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
Ow, ik dacht dat je het over het mixen had.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Nou dan zien we het over 2 uur wel verschijnen
Dj fresh is sowieso super vetquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee coolWat voor soort muziek is het ?
Supervet
QFT! Die talkbox jongequote:
Yep! Vanavond in Bitterzoet in Amsterdam. Meeet...Van Coke Kartel!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:50 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
zijn die in NL ja?
geweldige naam is dat toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |