Ik heb wel een heul slank kind hoor!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:55 schreef Sonnetje85 het volgende:
Asy, ik denk niet dat je harry er nog in kan persen![]()
Floris heeft m 2 keer aangehad en toen had ie nog geen maat 74.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:05 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik heb wel een heul slank kind hoor!
En ik kan toch gewoon heel hard proppen?
Oh jaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:32 schreef mefke79 het volgende:
Vlindur, wil je een langere legging of liever een kortere? Ik heb ze nu niet aan want rokjes zitten niet lekker met de bekkenband en straks heb ik ze niet meer nodig..dus heb ik er volgens mij drie in de aanbieding: 1x noppies en 2x Hema. Als ik even moet gaan kijken, pm me dan!
Dan laat je toch de knoopjes onderaan open?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:59 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
in de breedte paste Floris ook nog wel *lol*
Lengte was wat minder
als je m echt heel graag wil, be my guest hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:06 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dan laat je toch de knoopjes onderaan open?![]()
nee echt superleuk ding. Als KD hem toch niet wil en iemand anders zit er niet om te springen, dan wil ik hem graag. Leg ik hem wel in de kast voor als er ooit een nummer 2 komt
Maar dan neem ik hem tzt toch gewoon weer van jou over?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:45 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
als je m echt heel graag wil, be my guest hoorik doe het wel, maar erg fatsoenlijk is t niet, op voorhand reserveren en dan misschien toch maar niet
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:23 schreef miss_sly het volgende:
Vlindur, ik zal even kijken of ik nog een foto heb, anders maak ik ze alsnog. Even kijken of er misschien iemand hier uit de buurt wel gaat, of anders kunnen we misschien meeten!
prima regelingquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:33 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Maar dan neem ik hem tzt toch gewoon weer van jou over?
Nee joh! Eentje voor reserve/ bij opa en omaquote:Op zondag 22 mei 2011 12:45 schreef Fannetje het volgende:
Oh, die is inderdaad leuk. Maar ik heb al een activity center en 2 is een beetje overdreven hè?
En in bed?quote:Op zondag 22 mei 2011 12:52 schreef Fannetje het volgende:
Opa en oma hebben er al een, en die is nog meer vintage dan deze... nog van mijn man geweestEn de andere opa en oma hebben geen box, dus dan heb je er weinig aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of ruilen tegen babybkleertjes ofzo![]()
K zou m wel willen, maar je woont ver weg. Als t er nou 3weken eerder erop had gestaanquote:Op zondag 22 mei 2011 22:20 schreef Moonah het volgende:
Tnx enzo voor de leuke complimenten over mijn zoon, maar wil nou niemand die buggy? Hij staat me in de weg!
Ja ik!quote:Op maandag 23 mei 2011 15:25 schreef Ssserpente het volgende:
Iemand interesse in een grijs buikcorrectiehemdje van de Hema, maat XL?
3 Euro?
Ja ik!quote:Op maandag 23 mei 2011 15:18 schreef Koningin het volgende:
Heeft er iemand interesse in positiekleding, van ongeveer maat 44/46 XL??
Ik kan evt. nog foto's posten.
Het gaat o.a. om een 3/4 spijkerbroek, een sweatvest, truien e.d.
Jaquote:Op maandag 23 mei 2011 16:40 schreef dolphinqueen het volgende:
Jij bent lekker aan het shoppen vlindur.. haha..lol..
Groen, Donker Blauw en Zwart! Cameleon is ietsje groter dan de Frog!quote:Op zondag 22 mei 2011 22:11 schreef Sandous het volgende:
Bitterend, die passen ook op een frog toch? zitbekleding en de kap? en welke kleuren heb je?
JA! ikke!!quote:Op zondag 22 mei 2011 22:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb nog een kortingsbon liggen voor 15% op prenatal positiemode geldig t/m 31 juli 2011. Kan iemand er gelukkig mee maken?
Ik ben nu op mijn werk, dus kan de foto's niet plaatsen, maar zal het vanmiddag of vanavond proberen. Er zit ook nog een leuke zomerse broek tussen.quote:
Okido!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:36 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik ben nu op mijn werk, dus kan de foto's niet plaatsen, maar zal het vanmiddag of vanavond proberen. Er zit ook nog een leuke zomerse broek tussen.
van de C&A Jessica en ik denk lengtemaat 32 of 34, ik ben 1.80 en bij mij valt ie gewoon normaalquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:33 schreef Poezebeest het volgende:
Kd; van welk merk is de broek en heb je enig idee hoe lang die is?
heb je niet meer? ipv alleen een witte positiebroek? ik zoek jeans t liefst gewoon blauwquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb een witte positiebroek van de H&M maat 38 te koop
Ook via hier gekocht. Ik heb mijn kast leeg gehaald en kwam tot de conclusie dat 4 dozen zwangerschapskleding wel erg veel is.
Dus als er iemand interesse heeft dan kan ik wel een foto maken.
Dat is helaas veel te lang voor mij, dus dan gaat het over.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:53 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
van de C&A Jessica en ik denk lengtemaat 32 of 34, ik ben 1.80 en bij mij valt ie gewoon normaal
Ik heb er maar 1 die je zou passen maar die hou ik nog even voor wie weet ooit.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:54 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
heb je niet meer? ipv alleen een witte positiebroek? ik zoek jeans t liefst gewoon blauw
Voor de trui ¤5,-quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:12 schreef Vlindur het volgende:
Wat vraag je voor de Zwarte V-hals trui, maat XL, Prenatal en die Noppies trui met capuchon, maat XXL? En is die XXL echt heel groot?
Ik PM je ffquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:56 schreef Koningin het volgende:
[..]
Voor de trui ¤5,-
De Noppies trui was wel wat duurder, dan de V-hals trui, ¤10,- ??
Hij zit strak, maar ik vond het altijd goed te doen. Het is zeg maar niet de XXL van bijv. Miss Etam, daar verzuip ik in. ligt natuurlijk ook aan de dikte van je buik
Ik pm je ook evenquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:07 schreef miss_sly het volgende:
Voor Vlindur:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De witte rok van Mamalicious en de driekwartbroek van Future Mam.
Als je weer in je geboorteplaats een keer komt wil ik hem wel hebbenquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:38 schreef miss_sly het volgende:
Ook overbodig; ik prop tegenwoordig een luier in mijn handtas
[ afbeelding ]
klein formaat luiertas, geschikt voor een luier, wat doekjes, portemonnee en sleutels ofzo. Enveloppemodel; indien uitgeklapt tevens verschoonmatje. Van huup geweest.
5 euro excl verzenden, maar verzenden is wel pakketpost, vrees ik.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:48 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Als je weer een keer in je geboorteplaats komt wil ik hem wel hebben
Ga maar uit van 2 jaarquote:Op maandag 23 mei 2011 22:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Volgens mij is ze dan al een jaar mocht ze dat passen.
Maar spul wat je bv in de zomer had geplant maar ze in een ander seizoen pas aan kan kun je altijd iets met lange mouw onder doen. Of een legging ofzo eronder. Als je ehct iets ziet wat je mooi vind voor je kleine meid moet je het gewoon kopen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind het zo moeilijk om dingen vooruit te kopen nu. Ik heb geen flauw idee wanneer ze welke maat heeft
Keshet hoe was dat bij jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb me er niet teveel van aangetrokken. Zomerdingetjes kun je altijd wat onder doen zoals MeNicole al zegt. Met winterspul zou ik iets voorzichtiger zijn, het is zonde als ze dat niet aan kan. Dikke truien in de zomer zijn zielig enzo.Met rompertjes en broekjes zit je altijd wel veilig denk ik.
Als je zelf de groei van ean bijhoudt in een curve kun je het na een tijdje waarschijnlijk goed voorspellen.
Jouw meisje groeit volgens mij heel goed en haalt hopelijk haar achterstand snel in.![]()
Heb je trouwens nog spul in maatje 44 nodig of is ze daar al uitgegroeid?A grand adventure has begun.
Ja en hij groeit nu niet zo hard meer (gelukkig)quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:26 schreef bodpa09 het volgende:
Draadjes, jouw zoon zit denk ik in 98 nu he?
Dat doe je goedquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:28 schreef Draadjes het volgende:
[..]
Het Lief! jasje, de Kik Kid muts en de Shoesme schoentjes zijn verkocht!
Nu voel ik me wel lullig omdat ik de kleren er n.a.v. jouw vraag op had gezetquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:52 schreef Poppejans het volgende:
Heb jij het jasje van Draadjes, Groofs? Die is echt leuk
Nergens voor nodig om je lullig te voelen hoor, ik was zelf te laat met kijken! Wist ook niet dat er zoveel animo was hahaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:51 schreef Draadjes het volgende:
[..]
Nu voel ik me wel lullig omdat ik de kleren er n.a.v. jouw vraag op had gezetMisschien is zo'n jasje ook wel via Marktplaats te vinden?
Ja.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:52 schreef Poppejans het volgende:
Heb jij het jasje van Draadjes, Groofs? Die is echt leuk
Dat vond ik hier dus ookquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:43 schreef Twinkly het volgende:
Jumpsuit goodmoodkid 86/92. ZL heeft dit jumpsuitje maar drie keer gedragen omdat ik het, toen hij er eindelijk in paste, te baby-achtig vond staan.
Het is allemaal jouw schuld!!!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:09 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En dat kwam door mij, dat jullie die pakjes zo groot besteld hadden. Doordat R al uit de maat ervoor aan het knappen was.
Ze zijn voor jullie!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:48 schreef bitterend het volgende:
Pakketje mt 50/56. Mag ook apart overgenomen worden. Totaal 5,50 euro
mogen wij de twee shirts aan de rechte kant hebben?
quote:Ja hoi! Wil er nog iemand van een Bondolino af? Bij voorkeur een olijfgroene?
Ik heb in maat 56 alleen nog een jongetjepyjama.quote:
KD ik struin vanavond of morgen overdag even mn bewaarbox voor je af.quote:
opzich is dat niet zo erg, qua maat moet hij ze allemaal nog aanquote:Op maandag 30 mei 2011 10:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb bergen, en ik wil er vanaf!
Ik zal er vanavond mss eens voor gaan zitten.
Heb nl. wel veel op foto's staan, maar ben het briefje met wat het precies is en in welke maat kwijt.
Geen idee of het KD's toets kan doorstaan, maar ik zal eens een poging wagen.
geen interesse? niemand?quote:Op zondag 29 mei 2011 19:43 schreef dolphinqueen het volgende:
Opnieuw (tekst was ineens weg..grr)
Iemand nog belang bij een zachte schoolbus?
Rammeltjes in de wielen en spiegeltjes als ramen (alsof je kindje er echt in zit)
Als je het busje open doet, dan kan je schooltje spelen.
De losse onderdelen hebben kleine klitterbandjes, zodat ze makkelijk neergezet kunnen worden.
Jullie hebben de voorkeur, als er geen belang is dan zet ik de bus op marktplaats.
De bus kan door de brievenbus of ophalen in 't Harde
Ik hoor het wel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook!! Helaas past Niels er niet meer in.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:47 schreef Poppejans het volgende:
woh ik vind dat appeltjespakje juist wel v een jongen!!![]()
![]()
Primaars!quote:Op maandag 30 mei 2011 11:12 schreef huuphuup het volgende:
Ik vind rood voor allebei leuk
kaadee doettu mij t pakketje maar. Ik kan alleen vanavond pas geld overschrijven want ik heb mn cardreader gesloopt![]()
foto? afmetingen?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:58 schreef Troel het volgende:
Te koop:
Zwarte box, in hoogte verstelbaar. Met zilvergrijze (aluminium?) "sok" aan de onderkant van de poten.
Vraagprijs 50 euro
Heb jij niet nog wat te klein Jelle spul in de aanbieding dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:58 schreef mrien het volgende:
Mijn kind wordt te snel te groot![]()
![]()
Ik zoek nog wat shirts met lange mouwen in maat 74
Ik weet nog niet of ik het al weg doequote:Op maandag 30 mei 2011 15:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Heb jij niet nog wat te klein Jelle spul in de aanbieding dan?Maat 68 zoek ik.
Lange mouw, korte mouw en lekker zittende broekjes. Oh en een niet te dik jasje is ook welkom.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:17 schreef mrien het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik het al weg doe![]()
Maar ik zal even voor je kijken of er iets tussen zit wat weg mag
Wat zoek je? Shirtjes?
Standaard boxformaatquote:
oki zal vanavond kijken dan!quote:Op maandag 30 mei 2011 15:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Standaard boxformaatUHm, geen idee dus
Ik kan pas vanavond een foto voor je regelen en de maten opsporen
Daar woon ik niet meer, maar ben ik nog wel zeer regelmatig te vindenquote:Op maandag 30 mei 2011 15:55 schreef bitterend het volgende:
[..]
oki zal vanavond kijken dan!
je woont denk ik het dichtstbij mij (buurt van utrecht toch?)
Plak je er een bezoekje aan de dierentuin aan vastquote:Op maandag 30 mei 2011 15:43 schreef bitterend het volgende:
Mooie box! Emmen is voor ons beetje ver. Jammer
quote:Op maandag 30 mei 2011 08:23 schreef Kleurdoos het volgende:
62 mag ook hoor.
ik ben alleen wel kritisch
Ow, ja dat doe ik weg, sorry! Ik was even wat drukker en away-from-fokquote:Op maandag 30 mei 2011 18:09 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Miss, doe jij dat gestreepte jrukje nou nog weg?
![]()
Ik ook!quote:Op maandag 30 mei 2011 21:08 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mrien tuinbroek maat 86 wil ik wel ff zien!
Hema spul is altijd goed, ik ben benieuwdquote:Op maandag 30 mei 2011 21:28 schreef Brighteyes het volgende:
Hier veel hema spul, maar niet vandaag, doos staat op onze slaapkamer, maar Oscar ligt daar ook.
dat dus!quote:Op maandag 30 mei 2011 21:56 schreef mrien het volgende:
[..]
Hema spul is altijd goed, ik ben benieuwd
Alleen kleine maatjes BE?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:28 schreef Brighteyes het volgende:
Hier veel hema spul, maar niet vandaag, doos staat op onze slaapkamer, maar Oscar ligt daar ook.
Mijne ook niet zoquote:Op maandag 30 mei 2011 22:06 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh das niet echt mijn smaak Mrien, jammer
oeh die zijn allebei leuk!quote:Op maandag 30 mei 2011 22:12 schreef Meimeltje het volgende:
Sonnetje, als je graag een tuinbroekje wilt is deze misschien wel wat?Mt 74 btw
[ afbeelding ]
Deze (mt 74) heb ik ook nog:
[ afbeelding ]
Fijn!quote:Op maandag 30 mei 2011 22:34 schreef Poppedein het volgende:
Ohh Son, vergeet ik je helemaal door te geven dat jepakketje hier aangekomen is!! Heel leuk! Lena is helemaal fan van dr nieuwe thaise jurk
Over een paar maanden heb ik ze voor jequote:Op maandag 30 mei 2011 23:22 schreef Poppejans het volgende:
En ook ik zoek broekjes maat 86, alleen lange broeken en tuinbroeken zoek ik
yupsquote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:49 schreef dolphinqueen het volgende:
ik ga ook de kasten weer uitzoeken. Iemand nog interesse in kleine meisjesmaten tot 74?
Hier ook interessequote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:49 schreef dolphinqueen het volgende:
ik ga ook de kasten weer uitzoeken. Iemand nog interesse in kleine meisjesmaten tot 74?
Mijn moeder had laatst een wasje voor me opgehangen en zei toen ik thuis kwam 'Ik zal het woord Hema maar niet te hard zeggen hier he? Anders staan ze straks in hun blote kont'.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:56 schreef mrien het volgende:
[..]
Hema spul is altijd goed, ik ben benieuwd
Ik ben heel benieuwd naar de kleertjes BE!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:56 schreef Brighteyes het volgende:
Jajaja! Hoog tijd voor een kledingbeurs!
Ik ben er eindelijk aan toe spul weg te doen!
De box is al weg... *slik*![]()
Veel plezier ermee!!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:50 schreef Sonnetje85 het volgende:
Twinkly de enveloppen zijn binnen!Dank je wel!
nee, ik haat voetjes eraanquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:01 schreef Beessie-Jen het volgende:
KD is dat zo'n hemasetje met voetjes eraan?
Maar wil je die dingen niet bewaren voor een volgend kindje dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:48 schreef Twinkly het volgende:
[..]
pff, dat gevoel ken ik, ik heb het met de kinderwagen en een wipstoel, terwijl ze beiden niet gebruikt zijn
kickass,quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:06 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Maar wil je die dingen niet bewaren voor een volgend kindje dan?
KD, ben je hier tussen 19-20u? Ik heb nog wat spulletjes gevonden, maar verwacht er niet teveel van hoor haha. Ik heb in de loop vd tijd best wel wat verkocht maar toch verbaasde me het dat ik niet veel meer heb in de kleinste maatjes.
Wat ik zo nog op de foto moet zetten is t/m mt62, ik heb ook heel veel (zomer)leuks in grotere maanden wat ook wel jouw smaak is denk ik, dus ik bewaar alles hoor, als je schreeuwt om een maat dan maak ik weer foto's.
Wat vraag je voor het roze hema jurkje?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:04 schreef dolphinqueen het volgende:
Deel 1 (voordat ik weer alles er opnieuw moet opzetten)
Foto 1: Roze jurk Hema gebreid 68 (boven) - Frendz jurk 68 (links)- Baby blue jurk 68 (rechts)
[ afbeelding ]
Hormonaal much?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:30 schreef innepin het volgende:
Jaja en dan krijg ik over 4 weken te horen dat ik ook een jongetje krijg maar dan heeft KD alles al weggekaapt natuurlijk![]()
Jullie hoeven je dus écht niet te haasten met kleertjes posten hoor
Nee. Wel warrig genoeg om te vergeten er voor de duidelijkheid een paar knipogende smileys in te zetten. tis maar een grapje, relaaaaxxx.quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:07 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Wat vraag je voor het roze hema jurkje?
je hebt pmquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:07 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Wat vraag je voor het roze hema jurkje?
ik haat ook voetjes aan kleertjesquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:38 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb er zelfs 2 paar bijpassende sokjes voor je bij.
roze en wit, bambino
Ik zit er klaar voorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:24 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga nu foto's maken!
Heb een doos 68 en 74 voor me staan, zal daarna eens kijken of ik puf heb om de zolder op de te gaan voor kleiner spul.
+ verz. idd, denk dat t 2,20 isquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik haat ook voetjes aan kleertjesen inclusief sokjes voor 7,50 euro? kan je het in een envelop proppen? dan kan ik straks heeeel trots mijn beeb showen in kleertjes voor KD's meisje 2.0 die een jongentje bleek te zijn
en t is jongetje, stomme beejeequote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik haat ook voetjes aan kleertjesen inclusief sokjes voor 7,50 euro? kan je het in een envelop proppen? dan kan ik straks heeeel trots mijn beeb showen in kleertjes voor KD's meisje 2.0 die een jongentje bleek te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |