Voor de trui ¤5,-quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:12 schreef Vlindur het volgende:
Wat vraag je voor de Zwarte V-hals trui, maat XL, Prenatal en die Noppies trui met capuchon, maat XXL? En is die XXL echt heel groot?
Ik PM je ffquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:56 schreef Koningin het volgende:
[..]
Voor de trui ¤5,-
De Noppies trui was wel wat duurder, dan de V-hals trui, ¤10,- ??
Hij zit strak, maar ik vond het altijd goed te doen. Het is zeg maar niet de XXL van bijv. Miss Etam, daar verzuip ik in. ligt natuurlijk ook aan de dikte van je buik
Ik pm je ook evenquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:07 schreef miss_sly het volgende:
Voor Vlindur:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De witte rok van Mamalicious en de driekwartbroek van Future Mam.
Als je weer in je geboorteplaats een keer komt wil ik hem wel hebbenquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:38 schreef miss_sly het volgende:
Ook overbodig; ik prop tegenwoordig een luier in mijn handtas
[ afbeelding ]
klein formaat luiertas, geschikt voor een luier, wat doekjes, portemonnee en sleutels ofzo. Enveloppemodel; indien uitgeklapt tevens verschoonmatje. Van huup geweest.
5 euro excl verzenden, maar verzenden is wel pakketpost, vrees ik.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:48 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Als je weer een keer in je geboorteplaats komt wil ik hem wel hebben
Ga maar uit van 2 jaarquote:Op maandag 23 mei 2011 22:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Volgens mij is ze dan al een jaar mocht ze dat passen.
Maar spul wat je bv in de zomer had geplant maar ze in een ander seizoen pas aan kan kun je altijd iets met lange mouw onder doen. Of een legging ofzo eronder. Als je ehct iets ziet wat je mooi vind voor je kleine meid moet je het gewoon kopen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind het zo moeilijk om dingen vooruit te kopen nu. Ik heb geen flauw idee wanneer ze welke maat heeft
Keshet hoe was dat bij jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb me er niet teveel van aangetrokken. Zomerdingetjes kun je altijd wat onder doen zoals MeNicole al zegt. Met winterspul zou ik iets voorzichtiger zijn, het is zonde als ze dat niet aan kan. Dikke truien in de zomer zijn zielig enzo.Met rompertjes en broekjes zit je altijd wel veilig denk ik.
Als je zelf de groei van ean bijhoudt in een curve kun je het na een tijdje waarschijnlijk goed voorspellen.
Jouw meisje groeit volgens mij heel goed en haalt hopelijk haar achterstand snel in.![]()
Heb je trouwens nog spul in maatje 44 nodig of is ze daar al uitgegroeid?A grand adventure has begun.
Ja en hij groeit nu niet zo hard meer (gelukkig)quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:26 schreef bodpa09 het volgende:
Draadjes, jouw zoon zit denk ik in 98 nu he?
Dat doe je goedquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:28 schreef Draadjes het volgende:
[..]
Het Lief! jasje, de Kik Kid muts en de Shoesme schoentjes zijn verkocht!
Nu voel ik me wel lullig omdat ik de kleren er n.a.v. jouw vraag op had gezetquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:52 schreef Poppejans het volgende:
Heb jij het jasje van Draadjes, Groofs? Die is echt leuk
Nergens voor nodig om je lullig te voelen hoor, ik was zelf te laat met kijken! Wist ook niet dat er zoveel animo was hahaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:51 schreef Draadjes het volgende:
[..]
Nu voel ik me wel lullig omdat ik de kleren er n.a.v. jouw vraag op had gezetMisschien is zo'n jasje ook wel via Marktplaats te vinden?
Ja.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:52 schreef Poppejans het volgende:
Heb jij het jasje van Draadjes, Groofs? Die is echt leuk
Dat vond ik hier dus ookquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:43 schreef Twinkly het volgende:
Jumpsuit goodmoodkid 86/92. ZL heeft dit jumpsuitje maar drie keer gedragen omdat ik het, toen hij er eindelijk in paste, te baby-achtig vond staan.
Het is allemaal jouw schuld!!!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:09 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En dat kwam door mij, dat jullie die pakjes zo groot besteld hadden. Doordat R al uit de maat ervoor aan het knappen was.
Ze zijn voor jullie!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:48 schreef bitterend het volgende:
Pakketje mt 50/56. Mag ook apart overgenomen worden. Totaal 5,50 euro
mogen wij de twee shirts aan de rechte kant hebben?
quote:Ja hoi! Wil er nog iemand van een Bondolino af? Bij voorkeur een olijfgroene?
Ik heb in maat 56 alleen nog een jongetjepyjama.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |