Ik heb wel een heul slank kind hoor!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:55 schreef Sonnetje85 het volgende:
Asy, ik denk niet dat je harry er nog in kan persen![]()
Floris heeft m 2 keer aangehad en toen had ie nog geen maat 74.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:05 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik heb wel een heul slank kind hoor!
En ik kan toch gewoon heel hard proppen?
Oh jaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:32 schreef mefke79 het volgende:
Vlindur, wil je een langere legging of liever een kortere? Ik heb ze nu niet aan want rokjes zitten niet lekker met de bekkenband en straks heb ik ze niet meer nodig..dus heb ik er volgens mij drie in de aanbieding: 1x noppies en 2x Hema. Als ik even moet gaan kijken, pm me dan!
Dan laat je toch de knoopjes onderaan open?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:59 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
in de breedte paste Floris ook nog wel *lol*
Lengte was wat minder
als je m echt heel graag wil, be my guest hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:06 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dan laat je toch de knoopjes onderaan open?![]()
nee echt superleuk ding. Als KD hem toch niet wil en iemand anders zit er niet om te springen, dan wil ik hem graag. Leg ik hem wel in de kast voor als er ooit een nummer 2 komt
Maar dan neem ik hem tzt toch gewoon weer van jou over?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:45 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
als je m echt heel graag wil, be my guest hoorik doe het wel, maar erg fatsoenlijk is t niet, op voorhand reserveren en dan misschien toch maar niet
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:23 schreef miss_sly het volgende:
Vlindur, ik zal even kijken of ik nog een foto heb, anders maak ik ze alsnog. Even kijken of er misschien iemand hier uit de buurt wel gaat, of anders kunnen we misschien meeten!
prima regelingquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:33 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Maar dan neem ik hem tzt toch gewoon weer van jou over?
Nee joh! Eentje voor reserve/ bij opa en omaquote:Op zondag 22 mei 2011 12:45 schreef Fannetje het volgende:
Oh, die is inderdaad leuk. Maar ik heb al een activity center en 2 is een beetje overdreven hè?
En in bed?quote:Op zondag 22 mei 2011 12:52 schreef Fannetje het volgende:
Opa en oma hebben er al een, en die is nog meer vintage dan deze... nog van mijn man geweestEn de andere opa en oma hebben geen box, dus dan heb je er weinig aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of ruilen tegen babybkleertjes ofzo![]()
K zou m wel willen, maar je woont ver weg. Als t er nou 3weken eerder erop had gestaanquote:Op zondag 22 mei 2011 22:20 schreef Moonah het volgende:
Tnx enzo voor de leuke complimenten over mijn zoon, maar wil nou niemand die buggy? Hij staat me in de weg!
Ja ik!quote:Op maandag 23 mei 2011 15:25 schreef Ssserpente het volgende:
Iemand interesse in een grijs buikcorrectiehemdje van de Hema, maat XL?
3 Euro?
Ja ik!quote:Op maandag 23 mei 2011 15:18 schreef Koningin het volgende:
Heeft er iemand interesse in positiekleding, van ongeveer maat 44/46 XL??
Ik kan evt. nog foto's posten.
Het gaat o.a. om een 3/4 spijkerbroek, een sweatvest, truien e.d.
Jaquote:Op maandag 23 mei 2011 16:40 schreef dolphinqueen het volgende:
Jij bent lekker aan het shoppen vlindur.. haha..lol..
Groen, Donker Blauw en Zwart! Cameleon is ietsje groter dan de Frog!quote:Op zondag 22 mei 2011 22:11 schreef Sandous het volgende:
Bitterend, die passen ook op een frog toch? zitbekleding en de kap? en welke kleuren heb je?
JA! ikke!!quote:Op zondag 22 mei 2011 22:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb nog een kortingsbon liggen voor 15% op prenatal positiemode geldig t/m 31 juli 2011. Kan iemand er gelukkig mee maken?
Ik ben nu op mijn werk, dus kan de foto's niet plaatsen, maar zal het vanmiddag of vanavond proberen. Er zit ook nog een leuke zomerse broek tussen.quote:
Okido!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:36 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik ben nu op mijn werk, dus kan de foto's niet plaatsen, maar zal het vanmiddag of vanavond proberen. Er zit ook nog een leuke zomerse broek tussen.
van de C&A Jessica en ik denk lengtemaat 32 of 34, ik ben 1.80 en bij mij valt ie gewoon normaalquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:33 schreef Poezebeest het volgende:
Kd; van welk merk is de broek en heb je enig idee hoe lang die is?
heb je niet meer? ipv alleen een witte positiebroek? ik zoek jeans t liefst gewoon blauwquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb een witte positiebroek van de H&M maat 38 te koop
Ook via hier gekocht. Ik heb mijn kast leeg gehaald en kwam tot de conclusie dat 4 dozen zwangerschapskleding wel erg veel is.
Dus als er iemand interesse heeft dan kan ik wel een foto maken.
Dat is helaas veel te lang voor mij, dus dan gaat het over.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:53 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
van de C&A Jessica en ik denk lengtemaat 32 of 34, ik ben 1.80 en bij mij valt ie gewoon normaal
Ik heb er maar 1 die je zou passen maar die hou ik nog even voor wie weet ooit.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:54 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
heb je niet meer? ipv alleen een witte positiebroek? ik zoek jeans t liefst gewoon blauw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |