Primaars!quote:Op maandag 30 mei 2011 11:12 schreef huuphuup het volgende:
Ik vind rood voor allebei leuk
kaadee doettu mij t pakketje maar. Ik kan alleen vanavond pas geld overschrijven want ik heb mn cardreader gesloopt![]()
foto? afmetingen?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:58 schreef Troel het volgende:
Te koop:
Zwarte box, in hoogte verstelbaar. Met zilvergrijze (aluminium?) "sok" aan de onderkant van de poten.
Vraagprijs 50 euro
Heb jij niet nog wat te klein Jelle spul in de aanbieding dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:58 schreef mrien het volgende:
Mijn kind wordt te snel te groot![]()
![]()
Ik zoek nog wat shirts met lange mouwen in maat 74
Ik weet nog niet of ik het al weg doequote:Op maandag 30 mei 2011 15:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Heb jij niet nog wat te klein Jelle spul in de aanbieding dan?Maat 68 zoek ik.
Lange mouw, korte mouw en lekker zittende broekjes. Oh en een niet te dik jasje is ook welkom.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:17 schreef mrien het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik het al weg doe![]()
Maar ik zal even voor je kijken of er iets tussen zit wat weg mag
Wat zoek je? Shirtjes?
Standaard boxformaatquote:
oki zal vanavond kijken dan!quote:Op maandag 30 mei 2011 15:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Standaard boxformaatUHm, geen idee dus
Ik kan pas vanavond een foto voor je regelen en de maten opsporen
Daar woon ik niet meer, maar ben ik nog wel zeer regelmatig te vindenquote:Op maandag 30 mei 2011 15:55 schreef bitterend het volgende:
[..]
oki zal vanavond kijken dan!
je woont denk ik het dichtstbij mij (buurt van utrecht toch?)
Plak je er een bezoekje aan de dierentuin aan vastquote:Op maandag 30 mei 2011 15:43 schreef bitterend het volgende:
Mooie box! Emmen is voor ons beetje ver. Jammer
quote:Op maandag 30 mei 2011 08:23 schreef Kleurdoos het volgende:
62 mag ook hoor.
ik ben alleen wel kritisch
Ow, ja dat doe ik weg, sorry! Ik was even wat drukker en away-from-fokquote:Op maandag 30 mei 2011 18:09 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Miss, doe jij dat gestreepte jrukje nou nog weg?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |