Ik heb een recente foto gezien. Pittig type. Zo omschrijven ze dit toch tegenwoordig? Pittig, kort en vlot type dus.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat heb jij met Nikita gedaan wat Ryan niet weet?
ik wil het niet weten.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:14 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik heb een recente foto gezien. Pittig type. Zo omschrijven ze dit toch tegenwoordig? Pittig, kort en vlot type dus.
Pittig kapsel??quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:14 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik heb een recente foto gezien. Pittig type. Zo omschrijven ze dit toch tegenwoordig? Pittig, kort en vlot type dus.
Braba'squote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:15 schreef du_ke het volgende:
Maar die Gia, die is toch net als jullie zo'n Brabants figuur?
Ik ben niet Brabants, mijn vrouw al helemaal niet (afkomstig uit Amsterdam).quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:15 schreef du_ke het volgende:
Maar die Gia, die is toch net als jullie zo'n Brabants figuur?
Klassieker.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:16 schreef Staal het volgende:
Echt, serieus. Dit mag je gewoon niet missen: C-1000 verpakte groente te duur, mag dit?
Het besmet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben niet Brabants, mijn vrouw al helemaal niet (afkomstig uit Amsterdam).
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:16 schreef Staal het volgende:
Echt, serieus. Dit mag je gewoon niet missen: C-1000 verpakte groente te duur, mag dit?
Mm, niet als je er niet vandaan komt hoor.quote:
En meer dan 25 keer verhuisd. Ik wil echt nooit meer terug naar de Randstad. Geef mij die boerkes maar. Beetje het Whiskerssyndroom heb ik wel.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben niet Brabants, mijn vrouw al helemaal niet (afkomstig uit Amsterdam).
Die gouvernementslanden had men reeds lang geleden aan de hoogste/laagste/enige bieder moeten verpatsen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |