abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97108462
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 03:37 schreef Toad het volgende:

[..]

Ja, leuk stuntje van de NTR en de VARA om kijkers te trekken naar KgB.
Ja, want dat zal de PO ook toestaan, dat iedereen even een extra nieuwsuitzendinkje in de programmering gooit en vervolgens een persbericht eruit gooit om zn programma te promoten...
pi_97108481
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 03:38 schreef DaverzNL het volgende:

[..]

Ja, want dat zal de PO ook toestaan, dat iedereen even een extra nieuwsuitzendinkje in de programmering gooit en vervolgens een persbericht eruit gooit om zn programma te promoten...
Kinderen geen bezwaar is gewoon gepland en duurt niet langer of korter door dit (als mijn theorie klopt). Programma's promoten is niets mis mee natuurlijk. Dat doen ze iedere dag.

Als mijn theorie niet klopt, ben ik benieuwd wat ze dan gaan doen. Een aflevering van KgB afkappen omdat de NTR zo graag een Sinterklaasjournaal in mei wil gaan maken? Lijkt me sterk.
pi_97108508
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 03:25 schreef Toad het volgende:
Oke, dus er moet een geheime mededeling worden gedaan. Maar ondertussen worden drie organisaties erbij betrokken? De Vara moet haar programmering eerder stoppen, de NTR moet een fictieve aankondiging doen en de PO moet het er allemaal mee eens zijn. Hoe moeilijk kun je het jezelf maken.
Vara hoeft geen programmering te stoppen... ze kunnen gewoon de reclame voor het journaal skippen :Y
pi_97108515
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 03:40 schreef Toad het volgende:

[..]

Kinderen geen bezwaar is gewoon gepland en duurt niet langer of korter door dit (als mijn theorie klopt). Programma's promoten is niets mis mee natuurlijk. Dat doen ze iedere dag.

Als mijn theorie niet klopt, ben ik benieuwd wat ze dan gaan doen. Midden in een aflevering van KgB onderbreken omdat de NTR zo graag een Sinterklaasjournaal in mei wil gaan maken? Lijkt me sterk.
KgB is inderdaad om 19.50 afgelopen. Tot het Journaal aan toe is er normaal alleen 10 minuten reclame. Waarom zou de Publieke Omroep toestaan dat een omroep hier een programma ingooit (en dus reclameinkomsten misloopt), als het om zoiets onbenulligs gaat als een andere Sinterklaas? Of wát dan ook, wat te maken heeft met een niet-bestaand persoon?
pi_97108537
Een aflevering van KgB duurt 23 tot 25 minuten en begint volgens tvgids.nl om 19:30.
pi_97108542
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 03:46 schreef Toad het volgende:
Een aflevering van KgB duurt 23 tot 25 minuten en begint volgens tvgids.nl om 19:30.
Goed, beginnen ze om 19.27 dus vandaag.
pi_97108558
Ik denk nog steeds dat de Vara en de NTR onder 1 hoedje spelen en gewoon een KgB-uitzending doen met Sinterklaas. Ik zie ook nog niet echt argumenten waarom dit minder logischer zou zijn dan iets anders.

Knoeien met reclames en programmering op zaterdagavond zal de PO (en andere omroepen) ook niet fijn vinden. Maar goed, we zien het vanavond. :)
pi_97108577
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 03:49 schreef Toad het volgende:
Ik denk nog steeds dat de Vara en de NTR onder 1 hoedje spelen en gewoon een KgB-uitzending doen met Sinterklaas. Ik zie ook nog niet echt argumenten waarom dit minder logischer zou zijn dan iets anders.

Knoeien met reclames en programmering op zaterdagavond zal de PO (en andere omroepen) ook niet fijn vinden. Maar goed, we zien het vanavond. :)
Okee, maar de beschrijving voor de aflevering morgen is:

'Maud heeft een cliënte die op een donorhart wacht en natuurlijk ziet Gerard daar een taak voor zich weggelegd. Ook Inke is niet te beroerd voor een goede daad.'

Of is die client Sinterklaas? ;)

-edit- : client/cliente : en heeft Sinterklaas zich ook laten ombouwen, das wel nieuws natuurlijk ;)
pi_97108952
Wat de neuk heeft Sinterklaas met Beatrix te maken :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 21 mei 2011 @ 08:27:51 #35
71646 Nieuwskijker
Weest wel ?!?!
pi_97109172
19.50 dan liggen de goedgelovige kindertjes allang op bed, lijkt mij?
  Moderator zaterdag 21 mei 2011 @ 08:39:49 #36
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_97109244
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 08:27 schreef Nieuwskijker het volgende:
19.50 dan liggen de goedgelovige kindertjes allang op bed, lijkt mij?
Nee? Mijn buurmeisje afaik niet. Die is 6 en op zaterdag moet ze naar bed om 9 uur.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 21 mei 2011 @ 08:45:02 #37
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_97109266
5/12 ---> 21/5

ook tvp
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zaterdag 21 mei 2011 @ 09:39:48 #38
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_97109745
Ik las KgB in eerste instantie als een afkorting van Koningin Beatrix :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_97110078
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 03:29 schreef Toad het volgende:

[..]

Niets aan de hand. Gewoon een stuntje van de Vara en de NTR om kijkers te lokken naar kinderen geen bezwaar.

Topshow.
pi_97110317
Waarom op deze manier? :') .
Als ze zouden zeggen dat er om 19:50 een mededeling van het koningshuis komt gaan er ook miljoenen mensen kijken...iedereen wil het moment toch zien. Er is geen enkele reden om het aftreden bekend te maken via een Sinterklaasjournaal, zeker niet omdat er nu allemaal kinderen gaan kijken. Wat hebben die eraan dat niet de Sint maar Beatrix verschijnt? Zijn die kinderen helemaal van slag: 'Maar Mama, Sinterklaas zou toch komen? :'( :'( '. Echt, het aftreden van Beatrix maken ze niet zo bekend, dat doen ze via een extra NOS Journaal.

Gewoon onzin, Bea blijft en Bram vertrekt.

[ Bericht 36% gewijzigd door QBay op 21-05-2011 10:31:57 ]
pi_97110375
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 10:24 schreef QBay het volgende:
Dat denk ik ook.
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
  zaterdag 21 mei 2011 @ 10:36:04 #42
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_97110511
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 10:24 schreef QBay het volgende:
Waarom op deze manier? :') .
Als ze zouden zeggen dat er om 19:50 een mededeling van het koningshuis komt gaan er ook miljoenen mensen kijken...iedereen wil het moment toch zien. Er is geen enkele reden om het aftreden bekend te maken via een Sinterklaasjournaal.

Afgezien van het feit dat het koninklijk huis niet veel anders meer te melden kan hebben dan een aftreden... Er zijn geen huwelijken meer die aangekondigd kunnen worden, dus dat maakt zo'n aankondiging wel heel voorspelbaar.

In 1980 werd het ook maar heel kort vantevoren aangekondigd, maar toen hadden we alleen maar een paar publieke zenders, dus de kans dat men iets anders keek was heel klein.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_97110616
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 10:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Afgezien van het feit dat het koninklijk huis niet veel anders meer te melden kan hebben dan een aftreden... Er zijn geen huwelijken meer die aangekondigd kunnen worden, dus dat maakt zo'n aankondiging wel heel voorspelbaar.

In 1980 werd het ook maar heel kort vantevoren aangekondigd, maar toen hadden we alleen maar een paar publieke zenders, dus de kans dat men iets anders keek was heel klein.
Wat is er mis met voorspelbaarheid? Waarom moet het 'verrassend' zijn dat Beatrix aftreedt? Iedereen weet dat het gaat gebeuren, dus een verrassing lijkt mij onzin. Daar misbruiken ze Sinterklaas écht niet voor, dat ligt veel te gevoelig.
pi_97110673
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 10:42 schreef QBay het volgende:

[..]

Wat is er mis met voorspelbaarheid? Waarom moet het 'verrassend' zijn dat Beatrix aftreedt? Iedereen weet dat het gaat gebeuren, dus een verrassing lijkt mij onzin. Daar misbruiken ze Sinterklaas écht niet voor, dat ligt veel te gevoelig.
Waarom zouden ze het helemaal in een ingelaste uitzending proppen dat Bram stopt.

In mei, nota bene. Op een tijdtstip dat er allemaal kinderen kunnen kijken. Er is immers niet bij gezegd dat kinderen maar beter niet zouden kunnen kijken.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  zaterdag 21 mei 2011 @ 10:45:31 #45
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_97110678
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 10:42 schreef QBay het volgende:

[..]

De koningin kondigt aan wanneer ze aftreedt, niet de programmagids.

En dus zal de uitzending waarin ze haar aftreden bekend maakt niet als zodanig aangekondigd worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_97110752
Naar aanleiding van een "bijzonder en urgent nieuwsfeit" zal er zaterdagavond op Nederland 1 een extra uitzending van Het Sinterklaasjournaal zijn.

Bijzonder en urgent nieuwsfeit is geciteerd uit het persbericht. Tsja een bijzonder en urgent nieuwsfeit rondom Sinterklaas? Wie weet heeft ts wel een punt.

Of er is iets met Bram van der Vlught, maar ja. Als hij overleden is ofzo, breng je dat niet in een sinterklaasjournaal, ook niet als er een opvolger is

Sinterklaas is immers Sinterklaas
  Moderator zaterdag 21 mei 2011 @ 10:55:41 #47
9859 crew  Karina
Woman
pi_97110875
Ik kan me niet voorstellen dat in deze uitzending het aftreden van Beatrix wordt aangekondigd. Zie je het al voor je? Vergadering van de Rijksvoorlichtingsdienst: uh ja hoe zullen we dit aanpakken, we kunnen niet van tevoren zeggen, Beatrix gaat aftreden, weet je wat, we zeggen gewoon dat het over Sinterklaas gaat, dan kijkt iedereen :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_97110884
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 10:45 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Waarom zouden ze het helemaal in een ingelaste uitzending proppen dat Bram stopt.

In mei, nota bene. Op een tijdtstip dat er allemaal kinderen kunnen kijken. Er is immers niet bij gezegd dat kinderen maar beter niet zouden kunnen kijken.
Omdat kinderen horen dat Sinterklaas zijn stem en uiterlijk iet wat verandert is als hij straks in december aankomt, kinderen zien dat direct. Om eventuele problemen en vragen te voorkomen maken ze er een leuk verhaal van dat de Sint afscheid neemt van zijn vriend Bram o.i.d.. Ze gaan natuurlijk niet zeggen dat Bram stopt als Sinterklaas. de datum 21-5 is gewoon een grap van de PO (21-5 is omgedraaid 5-12 > 5 december).
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 10:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

De koningin kondigt aan wanneer ze aftreedt, niet de programmagids.

En dus zal de uitzending waarin ze haar aftreden bekend maakt niet als zodanig aangekondigd worden.
Dan gebruiken ze niet het Sinterklaasjournaal hiervoor, maar proppen ze het er gewoon tussen onder het mom van een belangrijke mededeling. Toen Juliana aftrad was dat ook onder de noemer 'een belangrijke mededeling vanuit Soest-Dijk', zoiets zouden ze nu weer doen. Als ze het onder de noemer 'belangrijke mededeling' doen is het niet direct duidelijk dat het om het aftreden gaat, het zou net zo goed kunnen gaan over de EU-crisis, oorlog in het Midden-Oosten of het huidige kabinet.
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 10:49 schreef zlakto het volgende:
Naar aanleiding van een "bijzonder en urgent nieuwsfeit" zal er zaterdagavond op Nederland 1 een extra uitzending van Het Sinterklaasjournaal zijn.

Bijzonder en urgent nieuwsfeit is geciteerd uit het persbericht. Tsja een bijzonder en urgent nieuwsfeit rondom Sinterklaas? Wie weet heeft ts wel een punt.

Of er is iets met Bram van der Vlught, maar ja. Als hij overleden is ofzo, breng je dat niet in een sinterklaasjournaal, ook niet als er een opvolger is

Sinterklaas is immers Sinterklaas
Bram van de Vlught is niet dood, dat zou ook wel anders bekend gemaakt worden (in het normale late Journaal). Het gaat er nu gewoon om om de kinderen voor te bereiden op een 'andere' Sinterklaas.
pi_97110914
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 10:56 schreef QBay het volgende:

[..]

Omdat kinderen horen dat Sinterklaas zijn stem en uiterlijk iet wat verandert is als hij straks in december aankomt, kinderen zien dat direct.
Ja, want al die hulpsinterklazen in het land worden altijd direct ontmaskerd.. :') Nee, dus.

Kinderen hoef je helemaal niet voor te bereiden. Alsof kinderen dat nog weten als dat in mei (!! :D ) gezegd wordt... Ik neem aan dat ze dat dan rond Sesamstraat zouden doen (als ze al zo debiel zouden zijn om dat te doen, overigens), niet om tien voor 8.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_97110915
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 10:55 schreef Karina het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat in deze uitzending het aftreden van Beatrix wordt aangekondigd. Zie je het al voor je? Vergadering van de Rijksvoorlichtingsdienst: uh ja hoe zullen we dit aanpakken, we kunnen niet van tevoren zeggen, Beatrix gaat aftreden, weet je wat, we zeggen gewoon dat het over Sinterklaas gaat, dan kijkt iedereen :')
Zou me niks verbazen als dat een reeele gang van zaken is daar. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')