abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97107365
Een speciale uitzending over Sinterklaas om 19:50...

Ik denk dat het een mooi lokkertje is...
Een mooi lokkertje om gemiddeld Nederland voor de buis te krijgen...
Ik denk dat het helemaal niet over Sinterklaas gaat...

Ik denk dat Beatrix morgen bekend maakt dat ze aftreedt ten gunste van Willem-Alexander...
Net mooi voor het 20:00 Journaal.

Wat denken jullie daar van?
pi_97107393
Zou een mooie domper zijn, Beatrix boeit me niet, het gaat me om de sint.
pi_97107420
Zou wel een goede grap wezen... lijkt me een typische BVD/Publieke Omroep valstrik om het op de Sinterklaas-nieuws manier te doen...

En ook zo mooi... net na die mooie documentaire over Máxima..., en onlangs de discussie dat ze Koningin mag worden...

Nee... ik denk dat ik erg goed zit... :Y :Y
pi_97107507
Dat zou wel een goede 21 mei-grap zijn.
pi_97107548
Dit zou zo geniaal zijn, dat ik alleen maar kan hopen dat het waar is :7
pi_97107656
Ik lig al met m'n slaapzak voor de tv. *O*
pi_97107667
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 02:36 schreef Hiddendoe het volgende:
Hmm... met oude pepernoten... of oude oranje-tompoucen?

edit:
... hoe langer ik er over nadenk... des te meer onzin lijkt me dat Sinterklaasverhaal in mei... :P
pi_97107699
Ik lig al vanaf 27 december met kerstkransjes voor de buis te wachten op de grote dag.
pi_97107703
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 02:36 schreef Hiddendoe het volgende:
Pics?
Nieuw is niet altijd beter.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 02:42:38 #10
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_97107737
Dan kan je beter zeggen dat er een speciale aflevering van Hart van Nederland is waarin er een hond uit de boom wordt gehaald!!!!
wat is dit
pi_97107796
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 02:42 schreef Dhaha het volgende:
Dan kan je beter zeggen dat er een speciale aflevering van Hart van Nederland is waarin er een hond uit de boom wordt gehaald!!!!
Nouja, het zou ook redelijk spectaculair zijn als een hond uit een boom gehaald moet worden.
pi_97107903
Dit dus... maar dan een moderne versie:

... past mooi tussen 19:50 en 20:00...
pi_97107941
Ik denk dat ze aankondigen dat Willem-Alexander zelfmoord heeft gepleegd en dat ze in goed overleg hebben besloten de monarchie af te schaffen.

Of ben ik nou erg optimistisch?
pi_97107998
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 02:54 schreef Absurditeit het volgende:
Ik denk dat ze aankondigen dat Willem-Alexander zelfmoord heeft gepleegd en dat ze in goed overleg hebben besloten de monarchie af te schaffen.

Of ben ik nou erg optimistisch?
Haha... en dan worden we een republiek, en ben je blij met types als Balkenende die dan president worden of zo...
pi_97108015
Meer speculatie: ik denk dat de troonswisseling dan plaatsvindt op 31 Augustus... een speciale datum, want verjaardag Wilhelmina...
  zaterdag 21 mei 2011 @ 03:03:04 #16
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_97108051
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 02:59 schreef elkravo het volgende:
Meer speculatie: ik denk dat de troonswisseling dan plaatsvindt op 31 Augustus... een speciale datum, want verjaardag Wilhelmina...
Lol, daar hebben we in verschillende topics iig dezelfde mening over :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_97108060
Geen vreemde gedachte hoor; ga maar na:

- Iedereen praat erover, iedereen is nieuwsgierig dus ik verwacht veel kijkers.
- Aankondigen dat Beatrix morgen 'iets gaat mededelen' is veel te obvious.
- Aankondigen dat Bram van der Vlught ermee stopt is geen extra Sinterklaasjournaal waard; dat is al langer bekend en bovendien; dat kan in een normaal Journaal. En: wat maakt het voor kinderen uit wie er achter die baard zit? Sinterklaas blijft Sinterklaas, door wie hij ook gespeeld wordt.
- Het is niet zomaar iets, want waarom wordt er dan ruimte vrij gemaakt op Ned.1 vóór het best bekeken programma van de dag? Dat gebeurt echt niet voor iets kleins.

Ik ben heel benieuwd, maar hoe raar het ook klinkt; ik zou het best logisch vinden.
pi_97108262
Het zal wel iets met een maatschappelijke mededeling zijn, of iets met geld?
pi_97108320
Oke, dus er moet een geheime mededeling worden gedaan. Maar ondertussen worden drie organisaties erbij betrokken? De Vara moet haar programmering eerder stoppen, de NTR moet een fictieve aankondiging doen en de PO moet het er allemaal mee eens zijn. Hoe moeilijk kun je het jezelf maken.
pi_97108345
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 03:25 schreef Toad het volgende:
Oke, dus er moet een geheime mededeling worden gedaan. Maar ondertussen worden drie organisaties erbij betrokken? De Vara moet haar programmering eerder stoppen, de NTR moet een fictieve aankondiging doen en de PO moet het er allemaal mee eens zijn. Hoe moeilijk kan je het jezelf maken.
Eigenlijk bevestigt dat alleen maar dat er meer aan de hand moet zijn dan 'een andere Sinterklaas'.
pi_97108363
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 03:27 schreef DaverzNL het volgende:

[..]

Eigenlijk bevestigt dat alleen maar dat er meer aan de hand moet zijn dan 'een andere Sinterklaas'.
Niets aan de hand. Gewoon een stuntje van de Vara en de NTR om kijkers te lokken naar kinderen geen bezwaar.

Als er iets anders aan de hand zou zijn, dat echt nieuwswaardig zou zijn, dan was het al lang uitgelekt met deze rare constructie. De NTR is daarnaast ook niet de omroep die nieuws omtrent Beatrix zou brengen. Die taak ligt in 1ste instantie bij de NOS.
pi_97108401
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 03:29 schreef Toad het volgende:

[..]

Niets aan de hand. Gewoon een stuntje van de Vara en de NTR om kijkers te lokken naar kinderen geen bezwaar.

Als er iets anders aan de hand zou zijn, dat echt nieuwswaardig zou zijn, dan was het al lang uitgelekt met deze rare constructie.
Maar vind jij het logisch dan dat er een ingelast Sinterklaasjournaal (voor kinderen dus) komt, om te zeggen dat de man die normaal Sinterklaas speelt vervangen wordt door een andere man die ook Sinterklaas speelt? Dat daarvoor de programmering opengebroken moet worden en dat dat niet gewoon tot begin november wachten kan?
pi_97108418
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 03:32 schreef DaverzNL het volgende:

[..]

Maar vind jij het logisch dan dat er een ingelast Sinterklaasjournaal (voor kinderen dus) komt, om te zeggen dat de man die normaal Sinterklaas speelt vervangen wordt door een andere man die ook Sinterklaas speelt? Dat daarvoor de programmering opengebroken moet worden en dat dat niet gewoon tot begin november wachten kan?
Nee, en ze gaan natuurlijk ook niet zeggen tegen kinderen dat Sinterklaas door iemand gespeeld wordt. Ik denk dat een bijrol van Sinterklaas of een zwarte piet in Kinderen geen bezwaar moet worden 'verantwoord' (zie ander topic).
pi_97108439
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 03:34 schreef Toad het volgende:

[..]

Nee, en ze gaan natuurlijk ook niet zeggen tegen kinderen dat Sinterklaas door iemand gespeeld wordt. Ik denk dat een bijrol van Sinterklaas of een zwarte piet in Kinderen geen bezwaar moet worden 'verantwoord'.
En daarom gooien ze een persbericht eruit? Najja dit is toch allemaal speculeren, maar ik vind de gedachte van TS nog niet zo gek en hoe langer je erover nadenkt hoe logischer het wordt... Maar goed we zullen zien.
pi_97108446
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 03:36 schreef DaverzNL het volgende:

[..]

En daarom gooien ze een persbericht eruit? Najja dit is toch allemaal speculeren, maar ik vind de gedachte van TS nog niet zo gek en hoe langer je erover nadenkt hoe logischer het wordt... Maar goed we zullen zien.
Ja, leuk stuntje van de NTR en de VARA om kijkers te trekken naar KgB. Allemaal in hun eigen belang. Fictief persberichtje de deur uit doen om zo te maskeren dat een troonsopvolging aanstaande is, is niet in het belang van de NTR (geloofwaardigheid enzo).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')