Hmm... met oude pepernoten... of oude oranje-tompoucen?quote:
Nouja, het zou ook redelijk spectaculair zijn als een hond uit een boom gehaald moet worden.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:42 schreef Dhaha het volgende:
Dan kan je beter zeggen dat er een speciale aflevering van Hart van Nederland is waarin er een hond uit de boom wordt gehaald!!!!
Haha... en dan worden we een republiek, en ben je blij met types als Balkenende die dan president worden of zo...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:54 schreef Absurditeit het volgende:
Ik denk dat ze aankondigen dat Willem-Alexander zelfmoord heeft gepleegd en dat ze in goed overleg hebben besloten de monarchie af te schaffen.
Of ben ik nou erg optimistisch?
Lol, daar hebben we in verschillende topics iig dezelfde mening overquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:59 schreef elkravo het volgende:
Meer speculatie: ik denk dat de troonswisseling dan plaatsvindt op 31 Augustus... een speciale datum, want verjaardag Wilhelmina...
Eigenlijk bevestigt dat alleen maar dat er meer aan de hand moet zijn dan 'een andere Sinterklaas'.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:25 schreef Toad het volgende:
Oke, dus er moet een geheime mededeling worden gedaan. Maar ondertussen worden drie organisaties erbij betrokken? De Vara moet haar programmering eerder stoppen, de NTR moet een fictieve aankondiging doen en de PO moet het er allemaal mee eens zijn. Hoe moeilijk kan je het jezelf maken.
Niets aan de hand. Gewoon een stuntje van de Vara en de NTR om kijkers te lokken naar kinderen geen bezwaar.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:27 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
Eigenlijk bevestigt dat alleen maar dat er meer aan de hand moet zijn dan 'een andere Sinterklaas'.
Maar vind jij het logisch dan dat er een ingelast Sinterklaasjournaal (voor kinderen dus) komt, om te zeggen dat de man die normaal Sinterklaas speelt vervangen wordt door een andere man die ook Sinterklaas speelt? Dat daarvoor de programmering opengebroken moet worden en dat dat niet gewoon tot begin november wachten kan?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:29 schreef Toad het volgende:
[..]
Niets aan de hand. Gewoon een stuntje van de Vara en de NTR om kijkers te lokken naar kinderen geen bezwaar.
Als er iets anders aan de hand zou zijn, dat echt nieuwswaardig zou zijn, dan was het al lang uitgelekt met deze rare constructie.
Nee, en ze gaan natuurlijk ook niet zeggen tegen kinderen dat Sinterklaas door iemand gespeeld wordt. Ik denk dat een bijrol van Sinterklaas of een zwarte piet in Kinderen geen bezwaar moet worden 'verantwoord' (zie ander topic).quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:32 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
Maar vind jij het logisch dan dat er een ingelast Sinterklaasjournaal (voor kinderen dus) komt, om te zeggen dat de man die normaal Sinterklaas speelt vervangen wordt door een andere man die ook Sinterklaas speelt? Dat daarvoor de programmering opengebroken moet worden en dat dat niet gewoon tot begin november wachten kan?
En daarom gooien ze een persbericht eruit? Najja dit is toch allemaal speculeren, maar ik vind de gedachte van TS nog niet zo gek en hoe langer je erover nadenkt hoe logischer het wordt... Maar goed we zullen zien.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:34 schreef Toad het volgende:
[..]
Nee, en ze gaan natuurlijk ook niet zeggen tegen kinderen dat Sinterklaas door iemand gespeeld wordt. Ik denk dat een bijrol van Sinterklaas of een zwarte piet in Kinderen geen bezwaar moet worden 'verantwoord'.
Ja, leuk stuntje van de NTR en de VARA om kijkers te trekken naar KgB. Allemaal in hun eigen belang. Fictief persberichtje de deur uit doen om zo te maskeren dat een troonsopvolging aanstaande is, is niet in het belang van de NTR (geloofwaardigheid enzo).quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:36 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
En daarom gooien ze een persbericht eruit? Najja dit is toch allemaal speculeren, maar ik vind de gedachte van TS nog niet zo gek en hoe langer je erover nadenkt hoe logischer het wordt... Maar goed we zullen zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |