ik had ook een groot aandeel erinquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wutt?Ik wil niet vechten tegen een negert als Ernesto Hoost hoor... Das heul niet eerlijk.
dat is een bountyquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Al is Alistair Overeem natuurlijk een eitje.
quote:
Die zie je niet eens in een donker steegje, wat is die vent zwartquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom.
Maar Remy Bonjasky ehm die kom ik liever niet tegen in een donker steegje.
Daarom heb ik altijd een snel mopje in mn broekzak.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:25 schreef Viro het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Die zie je niet eens in een donker steegje, wat is die vent zwart
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:26 schreef ValHallen het volgende:
Ik zat er nog aan te denken om Sepultera te draaien, toch maar niet gedaan
Net niet goed genoeg voor mijn lijst
Avondquote:
joa vnaaf speciaal voor mij gemaakt door fayequote:
Ken ik nietquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:27 schreef EggsTC het volgende:
Request; 46 and two val hallen, voor een maatje van me
Goed bezigquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:27 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik post sinds een week of zo, daarvoor luisterde ik alleen
want die hebben een leven?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:28 schreef Myraela het volgende:
Noes, waarom zijn mijn vriendinnen niet online als ik dat wil.
nee, pas ergens in de ochtend deed ie het weerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:30 schreef 08gnoT. het volgende:
Was de Draak gisterennacht eigenlijk nog aangegaan?
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:30 schreef 08gnoT. het volgende:
Was de Draak gisterennacht eigenlijk nog aangegaan?
Ik ookquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:31 schreef Viro het volgende:
Jullie hebben draakje gisteren gevangen met een pokeball ?
Ik post niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
HOAXSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik post niks![]()
laat je niet zo op de kast jagen, je bent een mooie meid. en dat vind het merendeel hieroquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:32 schreef gewoonfaye het volgende:
Dat topic, zie je nou wel ik ben lelijk en dik.
quote:
nu pasquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
er is me net de oorlog verklaard
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
er is me net de oorlog verklaard
Denk dat er nog wel tijd isquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:37 schreef 08gnoT. het volgende:
Is er nog tijd om de popcorn te poffen of zal ik de maiskolven zo gaan afkluiven?
Echt niet, heb het gewoon van msn gekopieerd, zijn je eigen woorden, oversekst mannetje met een piemel die een eigen leven leidtquote:
Slaap zequote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:38 schreef Outpost76 het volgende:
Hier hoorde deze :
Ja mensen veel plezier nog en slaap lekker voor straks.
trustenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:38 schreef Outpost76 het volgende:
Hier hoorde deze :
K las t zostraks op wikipediaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:38 schreef ValHallen het volgende:
De band die je nu hoort is trouwens best legendarisch.
Een leuk bandje met een goede frontman. Helaas was hij verslaafd aan Drugs en ging dood 2 dagen voordat hun 1e plaat uit zou komen. De rest van de band is toen op zoek gegaan naar een nieuwe zanger. Een onbekend ventje genaamd Eddie Vedder werd het, en na een naamsverandering heetten ze opeens Pearl Jam..
Avondquote:
laterzz manquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:38 schreef Outpost76 het volgende:
Hier hoorde deze :
Ach, mijn pa is jarig op Kurt Cobains sterfdagquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:39 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
K las t zostraks op wikipedia
Hij is gestorven op mijn verjaardag
Ik ben 2 weken geboren voor ie dood ging. Hij dacht, kut, dat mongooltje mag niet naar mijn muziek luisteren.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ach, mijn pa is jarig op Kurt Cobains sterfdag
je pa is misschien de reïncarnatie van Kurtquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ach, mijn pa is jarig op Kurt Cobains sterfdag
Uiteraard.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:41 schreef naatje_1 het volgende:
VH, jij geeft de tijd, zoals gewoonlijk, weer even door.
dan zou zijn vader 17 zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:42 schreef mr-green het volgende:
[..]
je pa is misschien de reïncarnatie van Kurt
Dat lijkt me nietquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:42 schreef mr-green het volgende:
[..]
je pa is misschien de reïncarnatie van Kurt
quote:
dan zou zijn vader jonger dan 17 zijn?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:44 schreef mr-green het volgende:
[..]
hoezo, reïncarnatie kan toch ook later plaatsvinden
lezen mormoonquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kaal ook ja? Ik dacht dat ze een hele grote bos had...
ok ik merk alweer dat het 1:45 is en ik niet echt meer helder nadenkquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan zou zijn vader jonger dan 17 zijn?
ik heb ook pics, van jou slapend met een jongen, dicht tegen elkaar aan beiden in een strak boxertje, met een giga tentquote:
baby meisje worden tegenwoordig al in de buik ontmaagd? Help geen maagd meer over een paar jaarquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:45 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ze beginnen al in de buik tegenwoordig
Negerpiemels reiken ver genoegquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:46 schreef Viro het volgende:
[..]
baby meisje worden tegenwoordig al in de buik ontmaagd? Help geen maagd meer over een paar jaar
ik zeg: Blufquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb ook pics, van jou slapend met een jongen, dicht tegen elkaar aan beiden in een strak boxertje, met een giga tent
Ik ben te lief, ik ga ze niet postenquote:
omdat ik een ban krijg van 48 uurquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom moet ik hier hardop om lachen
gmtaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:49 schreef Stiffler1988 het volgende:
Wel een leuke naam voor een kano: De Blauwe Wafel![]()
Die NS van tegenwoordig, ik pak wel een zender eerderquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:50 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben iets later klaar Naat. Reken op 1-2 minuten vertraging
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kijk, dat is dan wel weer geloofwaardigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.viro en 1 van zijn bad ass gangstah matties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.viro en 1 van zijn bad ass gangstah matties![]()
![]()
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Zijn dat de Wayans Brothers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.viro en 1 van zijn bad ass gangstah matties![]()
ik heb geen kleurtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.viro en 1 van zijn bad ass gangstah matties![]()
quote:
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:55 schreef ValHallen het volgende:
Oh en ik ga zometeen afsluiten met 1 van de mooiste nummers ooit gemaakt
Moet ik m'n nekspieren opwarmen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:55 schreef ValHallen het volgende:
Oh en ik ga zometeen afsluiten met 1 van de mooiste nummers ooit gemaakt
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Schaamteloos gekopieerd van een baas der bazen , Raghoer![]()
Er waren eens een stel nerds op Fok. Deze nerds luisterden naar de namen Ezechielk, Viro, Zokunen, djkoelkast en mc-Piel. Normaliter namen ze het roedeltje ter rechterhand om lekker te fappen op de erotische film "Teenage interracial gangbang volume 5 with Ragboer". Echter luisterden deze heren ook naar Onzin Radio. Op het forum kwamen ze erachter dat ze allen nerds waren. Ze besloten een meet te houden. Aangezien Huppelmuts het sletje van Ezechielk is kwam ze er ook bij. Het kwam tot een gangbang midden in de Stairway. Huppelmuts kwam piemels in alle gaten tegen. Ezechielk nam de vagina voor zijn rekening, Viro haar anus. Zokunen spoot in haar bekkie terwijl koelkast en piel voor de neusgaten gingen. Huppelmuts werd zo hard kapotgestoten dat haar bloed en weefsel overal in de Stairway lagen. Alle gothics en andere emo-snijders in de Stairway zaten onder het bloed. Mono, net genomen door een fistfuckende dwerg met huideczeem, kwam ook langs. Zijn aandacht lag niet bij Huppel maar bij de heren. Deze 5 heren gingen op de knieën en maakten hun mond wagenwijd open. Monopoly deed zijn broek naar beneden en een enorme laag spetterpoep kwam op deze mannen terecht. Dit deed Huppel kotsen. Mono vond de kotsende Huppel wel fijn en ejaculeerde in de kotsmond van Huppel. De andere mannen, nog met poep in hun mond, kwamen ook in actie. Het kwam tot een harde kotssexgangbang midden in de stairway. En iedereen leefde nog lang en gelukkig.
Komt er zometeen aanquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:59 schreef Viro het volgende:
VH kan je mij een screen of overzicht van de playlist sturen? Vond het een opperbazenshow
edit
Geniale show
ken ikquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hup, alles van haar gaan luisteren. En neem PJ Harvey ook meteen mee
Slaap zequote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:00 schreef mr-green het volgende:
Maar ik ben helaas alweer slapen...![]()
Kon ik maar tijd kopen
trusten manquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:00 schreef mr-green het volgende:
Maar ik ben helaas alweer slapen...![]()
Kon ik maar tijd kopen
Slaap zequote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:05 schreef Viro het volgende:
like im gonna sleep in the midst of my posting diarrhea
ik wist het, maar iedereen trapt er ook gewoon vrolijk in hehquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:05 schreef Viro het volgende:
like im gonna sleep in the midst of my posting diarrhea
doe ik ook, van verlangen naar jouquote:
The Mental Imagequote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
doe ik ook, van verlangen naar jou
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik wist het, maar iedereen trapt er ook gewoon vrolijk in heh
jij vindt de mi van mij die op jou geiltquote:
told ya its a warquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij vindt de mi van mij die op jou geilt![]()
ke, good to know
wuts dit, geen persoonlijke pmquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:08 schreef ValHallen het volgende:
Voor de liefhebbers:
Blind Melon - No Rain
Faith no More - Midlife Crisis
Alice in Chains - Them Bones
Dinosaur Jr. - Sludgefeast
Kyuss - Asteroid
Living Colour - Love rears it's ugly head
Oasis - Cigarettes and Alcohol
Blur - Parklife
Pixies - Debaser
Primus - Too many puppies
Screaming Trees - Shadow of the Season
Smashing Pumpkins - Disarm
Sonic Youth - Teen age Riot
Temple of the Dog - Hunger Strike
Tool - Sober
Stone Roses - Fools Gold
Urban Dance Squad - Fastlane
The Afghan Whigs - Debonair
Buffalo Tom - Taillights Fade
Danzig - Thirteen
Pantera - Cowboys from Hell
The Jesus Lizard - Mouth Breather
The Feelies - Higher Ground
Mark Lanegan - Pendulum
Mother Love Bone - This is Shangrila
Pavement - Cut Your Hair
Wipers - I want a Way
Soundgarden - Outshined
The La's - There she Goes
My Bloody Valentine - Only Shallow
Tori Amos - Winter.
De volledige playlist van vannacht.
nee, maar dat geloof je toch niet.. dus ja uiteraard, volledig uitgewoond en alles enzoquote:
seks met een amsterdammer is hetzelfde als geinfecteerd raken met aidsquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee, maar dat geloof je toch niet.. dus ja uiteraard, volledig uitgewoond en alles enzo
dat staat dan ook voor de gekheid van mijn show, you're gonna like it or not. Het is nu eigenlijk al de hele tijd mijn opener.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:10 schreef Viro het volgende:
[..]
eggs is geil![]()
Kijk uit hij gaat poedersperma spuiten
Op de één of andere manier word ik hier blij van en voel ik me oud tegelijkquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:08 schreef ValHallen het volgende:
Voor de liefhebbers:
Blind Melon - No Rain
Faith no More - Midlife Crisis
Alice in Chains - Them Bones
Dinosaur Jr. - Sludgefeast
Kyuss - Asteroid
Living Colour - Love rears it's ugly head
Oasis - Cigarettes and Alcohol
Blur - Parklife
Pixies - Debaser
Primus - Too many puppies
Screaming Trees - Shadow of the Season
Smashing Pumpkins - Disarm
Sonic Youth - Teen age Riot
Temple of the Dog - Hunger Strike
Tool - Sober
Stone Roses - Fools Gold
Urban Dance Squad - Fastlane
The Afghan Whigs - Debonair
Buffalo Tom - Taillights Fade
Danzig - Thirteen
Pantera - Cowboys from Hell
The Jesus Lizard - Mouth Breather
The Feelies - Higher Ground
Mark Lanegan - Pendulum
Mother Love Bone - This is Shangrila
Pavement - Cut Your Hair
Wipers - I want a Way
Soundgarden - Outshined
The La's - There she Goes
My Bloody Valentine - Only Shallow
Tori Amos - Winter.
De volledige playlist van vannacht.
SUIKERTAARTquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Op de één of andere manier word ik hier blij van en voel ik me oud tegelijk
oude taartjequote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Opgegroeid in de late 80's, begin 90's?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sorry Viroquote:
noperdepopeofdopequote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:14 schreef _Fanta het volgende:
vind dit ook wel leuke dubstep plaat
heb je die naatje?
Ja hoiquote:
Jaquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:14 schreef ValHallen het volgende:
Opgegroeid in de late 80's, begin 90's?
quote:
ST, wat doe jij hier tijdens mijn show?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hopen dat mijn kat nog uit die epileptische aanval komtquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ST, wat doe jij hier tijdens mijn show?
Ja hier achter de rits ookquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:16 schreef Viro het volgende:
[..]
hier achter de rits wel![]()
Bij jou in het poppenhuis ook alles lekker?
of juist erin beland vanwege naatjequote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hopen dat mijn kat nog uit die epileptische aanval komt
neh, ik heb het geluid niet aan hoorquote:
Heel slim van jequote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
neh, ik heb het geluid niet aan hoor
Ben jij soms levensmoe ofzo?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
daar heb je toch eerder murp voor nodig
hoezo?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Heel slim van je
[..]
Ben jij soms levensmoe ofzo?
Wat had je verwacht?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:19 schreef Viro het volgende:
[..]
had iets heel anders achter de rits verwacht
het symboliseert imho een lul, iig geen kutquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:20 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
ik weet niet waar jij een lul in ziet
Het moet een hart voorstellen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het symboliseert imho een lul, iig geen kut
heb jij wel alles op een rijtje naatje?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het symboliseert imho een lul, iig geen kut
waar het hoofd van vol is stroomt de mond van overquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:20 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
ik weet niet waar jij een lul in ziet
Preciesquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:22 schreef _Fanta het volgende:
[..]
waar het hoofd van vol is stroomt de mond van over
ik ben een puber, ik zie in alles wat er staafachtig uitziet een lul en alles wat er gatachtig uitziet een kutquote:
hebben wij mannen pech met onze 2de hoofdquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:22 schreef _Fanta het volgende:
[..]
waar het hoofd van vol is stroomt de mond van over
Slaap zequote:
Ok, ik weet niet wat voor fantasieën jij hebt. Maar ik zie er echt nog steeds niks anders inquote:
het lijkt eerder op een hoovercraftquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:25 schreef naatje_1 het volgende:
Het symboliseert imho een lul die zich bekeken voelt en daarom van zich afbijt, alsware het een krokodil
alles 100% bij jouquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:25 schreef naatje_1 het volgende:
Het symboliseert imho een lul die zich bekeken voelt en daarom van zich afbijt, alsware het een krokodil
Misschien moet je toch wat vroeger gaan slapen, schatquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:25 schreef naatje_1 het volgende:
en dat zich ook achter de ritsquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:26 schreef Redskillz het volgende:
[..]
het lijkt eerder op een hoovercraft
Zoek hulpquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:25 schreef naatje_1 het volgende:
Leuke sigquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien moet je toch wat vroeger gaan slapen, schat
Ja, maar als dat bij jou achter de rits zit, is er toch iets mis aldaar...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:27 schreef Redskillz het volgende:
[..]
KEER hem 90 graden naar links en je hebt een hoovercraft.
nu je het zegtquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:27 schreef Redskillz het volgende:
[..]
nee, er is iets mis met jouquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, maar als dat bij jou achter de rits zit, is er toch iets mis aldaar...
haha verrek jah!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:27 schreef Redskillz het volgende:
[..]
U gaat door voor de koelkastquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:31 schreef Martinovibes het volgende:
Wat een ouwe herrie
Is dit 1991 ofzo ? The Beatmasters - Ska Train
in dit geval dus een hartquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar komop, wat zit er achter de rits wat het meeste op die vorm lijkt?
quote:
Ja, ok, mee eensquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:35 schreef suikertaartje het volgende:
Eigenlijk is het meer een aardbei dan een krokodil, hoor
Koelkast niet nodig , net de perfect draft voor de BBQ van morgen geladenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:32 schreef Viro het volgende:
[..]
U gaat door voor de koelkast
oh wacht dat zal popje niet leuk vinden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |