Die NS van tegenwoordig, ik pak wel een zender eerderquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:50 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben iets later klaar Naat. Reken op 1-2 minuten vertraging
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kijk, dat is dan wel weer geloofwaardigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.viro en 1 van zijn bad ass gangstah matties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.viro en 1 van zijn bad ass gangstah matties![]()
![]()
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Zijn dat de Wayans Brothers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.viro en 1 van zijn bad ass gangstah matties![]()
ik heb geen kleurtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.viro en 1 van zijn bad ass gangstah matties![]()
quote:
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:55 schreef ValHallen het volgende:
Oh en ik ga zometeen afsluiten met 1 van de mooiste nummers ooit gemaakt
Moet ik m'n nekspieren opwarmen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:55 schreef ValHallen het volgende:
Oh en ik ga zometeen afsluiten met 1 van de mooiste nummers ooit gemaakt
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Schaamteloos gekopieerd van een baas der bazen , Raghoer![]()
Er waren eens een stel nerds op Fok. Deze nerds luisterden naar de namen Ezechielk, Viro, Zokunen, djkoelkast en mc-Piel. Normaliter namen ze het roedeltje ter rechterhand om lekker te fappen op de erotische film "Teenage interracial gangbang volume 5 with Ragboer". Echter luisterden deze heren ook naar Onzin Radio. Op het forum kwamen ze erachter dat ze allen nerds waren. Ze besloten een meet te houden. Aangezien Huppelmuts het sletje van Ezechielk is kwam ze er ook bij. Het kwam tot een gangbang midden in de Stairway. Huppelmuts kwam piemels in alle gaten tegen. Ezechielk nam de vagina voor zijn rekening, Viro haar anus. Zokunen spoot in haar bekkie terwijl koelkast en piel voor de neusgaten gingen. Huppelmuts werd zo hard kapotgestoten dat haar bloed en weefsel overal in de Stairway lagen. Alle gothics en andere emo-snijders in de Stairway zaten onder het bloed. Mono, net genomen door een fistfuckende dwerg met huideczeem, kwam ook langs. Zijn aandacht lag niet bij Huppel maar bij de heren. Deze 5 heren gingen op de knieën en maakten hun mond wagenwijd open. Monopoly deed zijn broek naar beneden en een enorme laag spetterpoep kwam op deze mannen terecht. Dit deed Huppel kotsen. Mono vond de kotsende Huppel wel fijn en ejaculeerde in de kotsmond van Huppel. De andere mannen, nog met poep in hun mond, kwamen ook in actie. Het kwam tot een harde kotssexgangbang midden in de stairway. En iedereen leefde nog lang en gelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |