Je moet bus 83 nemen vanaf station De Klomp, scheelt je 1 kilometer lopen en hij vertrekt echt 3 minuten nadat je trein arriveertquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:39 schreef Jorian29 het volgende:
Das waar inderdaad, ik begin er 9 van de 10 keer, en altijd is het 15+ min lopen. Moet vaak aan de Galilei zijn, en das wel een stukje lopen vanaf De Klomp.
Zelfs Google Maps kent Halle niet.quote:
"Halle, Bronckhorst". Het is echt een gat.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:05 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Je moet bus 83 nemen vanaf station De Klomp, scheelt je 1 kilometer lopen en hij vertrekt echt 3 minuten nadat je trein arriveert
Ik ben d'r vanochtend nog geweest
[..]
Zelfs Google Maps kent Halle niet.
Boos niet, ik heb het wat aangedikt voor het verhaalquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Klinkt als een toffe dag ja.... Vreemd dat EW zo boos reageerde, alsof jij er wat aan kan doen.
Toen ik net begon, was het echt heel erg stressen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:15 schreef CvHof het volgende:
Pfff lekker hoor Panthera. Dat zijn de betere dagen (not). Zo wordt het werk best wel stresserig. Wat voor auto had je mee? Dan kan het soms leuk zijn om een beetje door te rijden..
Klopt, krijg ook nog wel eens dat aantal ritten, soms is het behoorlijk krap plannen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:19 schreef Obama het volgende:
[..]
Toen ik net begon, was het echt heel erg stressen.
Ik kreeg toen heel vaak 3 of 4 ritten, en dan heb je wel eens vertraging.
Ik had het pas nog een keertje. Maar zouden ze iets te enthousiast chauffeurs hebben aangenomen de afgelopen maanden, want ik hoor wel vaak dat het erg rustig is... Is natuurlijk ook lastig, want tijdens de piekmomenten hebben ze altijd problemen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:21 schreef Mallet het volgende:
Ik heb al heel lang geen drie ritten meer gehad. Eerder wel vaak. Vreemd.
Ja dat suggereerde iemand op Facebook ook al inderdaad. Ze kunnen natuurlijk gewoon blijven aannemen tot ze erbij neervallen, zodat ze gewoon een enorm bestand van chauffeurs hebben. Daarnaast kunnen ze ook nog terugvallen op de PC als ze hikers te kort hebben. Sommige bedrijven werken trouwens met meerdere bedrijven hè? Zoals en EW en AutoReset, waarom zou dat zijn eigenlijk? Kan één bedrijf niet aan de vraag voldoen?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:05 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ik had het pas nog een keertje. Maar zouden ze iets te enthousiast chauffeurs hebben aangenomen de afgelopen maanden, want ik hoor wel vaak dat het erg rustig is... Is natuurlijk ook lastig, want tijdens de piekmomenten hebben ze altijd problemen.
Heb het ff in de OP gezet. Overigens heb je precies hetzelfde bij knooppunt Lummen op de A13 in België. ALTIJD file op dat knooppunt (vanuit Antwerpen). Ik rij dan ook altijd door, pak de eerste afslag en kom het knooppunt vanaf de andere kant aanrijden. Scheelt toch flink wat tijd!quote:Op zondag 29 mei 2011 21:45 schreef Jorian29 het volgende:
Nog mensen die veel gaan werken deze week? Ik heb deze week nog collegevrij, komt mooi uit zo met de maandwissel. Ik ga ervan uit dat ik tot donderdag werk heb, daarna ga ik me maar eens volledig storten op de laatste loodjes voor school.
Overigens nog een tip voor in de OP: Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen
Waar lees jij dat ik donderdag wil werken?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Donderdag is er geen werk, hemelvaart![]()
Ik ga alleen vrijdag werken, want dan ben ik ook nog vrij.
Ik denk dat ik trouwens mensen ontdekt heb die de sollicitatie niet zouden halen. Ik zit net dat programma van BNN, de Allerslechtste Chauffeur van Nederland, te kijken en mijn god, want zijn dat een stelletje idioten
Tot donderdag, ok, jij wintquote:Op maandag 30 mei 2011 08:31 schreef Jorian29 het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik donderdag wil werken?
En inderdaad, dat programma is echt huilen. Zelfs Ruben is aangereden in dat programma, terwijl hij toch wel afstand genoeg neemt. Lompe lui, die moeten echt het rijbewijs inleveren.
Hoeveel is aardig?quote:Op maandag 30 mei 2011 15:04 schreef BAC92 het volgende:
Vandaag toch nog 2 ritjes gehad om na school te rijden. Den haag - vianen in een grand scenic en houten - Breukelen in een 5008. Morgen een heerlijke dag, van ridderkerk naar maarheeze in een c220 cdi, dat is een rit van anderhalf uur. Daarna van Born naar Rotterdam in een 320d, dat is een rit van 2uur. Morgen dus lekker veel in de auto en het zijn allebei automaatjes. Deze maand toch aardig wat uren gepakt:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |