Nou dan heb je nog geluk gehad. Ik heb net op de valreep nog twee korte ritjes gekregen en daarvoor had ik echt duidelijk gemaakt dat ik graag wilde werken. Wel een a6, dat is alweer ff geleden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:11 schreef Jorian29 het volgende:
Ben nog niet gebeld voor morgen, tot nu toe deze week elke dag kunnen werken.
PM.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:43 schreef guru033 het volgende:
[..]
Zou je dat ook ff naar mij willen sturen?
Was er ook maandag.
Yep moest ik ook vandaag. Stuk of 50 auto's vanuit de loods naar het buitenterrein en daarna ongeveer 30 vanaf buitenterrein naar binnen. Qua werk niet bijzonder maaarrr... ze hebben daar nogal wat premium spul staan. Een kleine greep: Volvo XC90 3.2, V70 R-Line, diverse BMW's waaronder een X5, 520D, 330D en een 535i (Geluid!! Acceleratie!!quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:55 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ik moest auto's door de wasstraat rijden en binnen (in die loods) parkeren.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:01 schreef Mallet het volgende:
Is iemand wel eens in Veenendaal geweest.. Waarbij je naar een schadebedrijf moet lopen vanaf Klein Dikkenberg? Ik zit er serieus over na te denken om te bellen of iemand me op kan halen. Ik heb dat nu 2x eerder gelopen en het is echt gewoon 30min..
Zoals ik zei heb ik het al 2x eerder gelopen inderdaad.. Ik vind het gewoon een klote eind lopen. Ik deed er wel 30min over als ik het me goed herinner. Ik kijk wel.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:16 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ik deed het in 20. Toen ik daar aankwam vroegen ze ook al waar ik vandaan kwam en dat ik ver moest lopen. Zijn wel geschikte lui, je kunt het proberen.
Is het ook. Vind Veenendaal sowieso maar matig bereikbaar, ook op andere plekken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:18 schreef Mallet het volgende:
[..]
Zoals ik zei heb ik het al 2x eerder gelopen inderdaad.. Ik vind het gewoon een klote eind lopen. Ik deed er wel 30min over als ik het me goed herinner. Ik kijk wel.
Ik moet er tussen 08.30 - 09.00 zijn. Eerste reismogelijkheid vanaf mijn huis is 09.30. Ik ga dus later. Moet hem voor 11.00 afleveren en het is 30min rijden dus zo'n ramp zal dat wel niet zijn. Het regent hier ook nog eens behoorlijk. Nice.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:56 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Is het ook. Vind Veenendaal sowieso maar matig bereikbaar, ook op andere plekken.
Jij woont toch in Ede nu? Dan moet je ook niet met de trein gaan, met de bus naar Veenendaal loop je 5 minuten naar Galilei.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:39 schreef Jorian29 het volgende:
Das waar inderdaad, ik begin er 9 van de 10 keer, en altijd is het 15+ min lopen. Moet vaak aan de Galilei zijn, en das wel een stukje lopen vanaf De Klomp.
Net gebeld voor ritten voor maandag. Beetje een dag as usual. Ede-A'dam in een Polo, A'dam-Nieuwegein in een Passat en Culemborg-Dieren voor de 'sure-we-can' company. Het is een Trafic, zijn dit echt de nare wagens?
Heb je die bus wel eens gezien op het station? 2x overvol weggereden, ja, dikke doei, dan wacht ik 3 minuten en stap ik de trein in. Scheelt overigens niks qua tijd.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:09 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Jij woont toch in Ede nu? Dan moet je ook niet met de trein gaan, met de bus naar Veenendaal loop je 5 minuten naar Galilei.
Edit: nog een spoedrit gekregen net, flinke rit ook nog
Dan heb jij het beter voor elkaar dan ik. Winsum - Almelo in een Sprinter en Almelo - amsterdam in een Polo. Ben allang blij dat ik werk hebquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:46 schreef joppie_saus het volgende:
Maandag twee ritten. Nieuwe Mercedes Benz E200 CDI en een nieuwe VW Sharan. Groningen - Amsterdam en Leiden - Zwolle. Prima ritten dus met prima auto's.
#killme. Liever nietquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:24 schreef Jorian29 het volgende:
Het lijkt wel of ze meelezen hier, nu staat er in een mail van Easyway dat de prive-chauffeurs kunnen rekenen op hiker-ritten mochten er te weinig hikers beschikbaar zijn. Ik ga lachen als CvHof dan gevraagd wordt om een hiker-rit uit te voeren
Je kreeg die mail alleen als je je beschikbaarheid nog niet volledig had ingevuld.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:15 schreef CvHof het volgende:
[..]
#killme. Liever nietvolgende week 3 dagen beschikbaar (di-wo-do) en ga graag als PC aan de gang maar we zien het wel. Donderdag ga ik even uit van niet werken (dus uit woensdagavond
). Ik heb trouwens geen mail gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |