Hoeveel is aardig?quote:Op maandag 30 mei 2011 15:04 schreef BAC92 het volgende:
Vandaag toch nog 2 ritjes gehad om na school te rijden. Den haag - vianen in een grand scenic en houten - Breukelen in een 5008. Morgen een heerlijke dag, van ridderkerk naar maarheeze in een c220 cdi, dat is een rit van anderhalf uur. Daarna van Born naar Rotterdam in een 320d, dat is een rit van 2uur. Morgen dus lekker veel in de auto en het zijn allebei automaatjes. Deze maand toch aardig wat uren gepakt:)
Belden ze je al voor woensdag?quote:Op maandag 30 mei 2011 17:27 schreef Fleauris het volgende:
Morgen al 3ritten op het programma (VW Golf, VW Polo, Fiat 500)
en ook woensdag staan al 3ritten gepland (VW Caddy, Volvo V50, VW Passat)
Niet bijzonder, maar in ieder geval weer 2volle dagen
Het moment waarop de maand wisselt naar een andere maand.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:36 schreef bambambam59 het volgende:
Wat is de maandwissel als ik vragen mag?
bvd
Haha, geen idee waarom ik t eigenlijk vroeg. Dat contracten dan eindiggen had ik ook al bedacht. Never mind.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:40 schreef Thrasyllus het volgende:
[..]
Het moment waarop de maand wisselt naar een andere maand.
Reed je die voor de oranje maatschappij?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:53 schreef joppie_saus het volgende:
Helaas heb ik de cameralens van mijn Blackberry verkloot, maar dit is de Mercedes van vanochtend:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |