abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 mei 2011 @ 22:04:28 #151
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_97402176
Wat een verhaal zeg Panthera, jezus :{
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_97402224
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 11:39 schreef Jorian29 het volgende:
Das waar inderdaad, ik begin er 9 van de 10 keer, en altijd is het 15+ min lopen. Moet vaak aan de Galilei zijn, en das wel een stukje lopen vanaf De Klomp.
Je moet bus 83 nemen vanaf station De Klomp, scheelt je 1 kilometer lopen en hij vertrekt echt 3 minuten nadat je trein arriveert :)
Ik ben d'r vanochtend nog geweest :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 21:21 schreef Panthera. het volgende:
blabla
Zelfs Google Maps kent Halle niet. :')

Maar wel raar dat ze zo reageerden idd... mja misschien was het een erge zeurklant oid, ze zullen het vast niet zo bedoeld hebben.
pi_97402323
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 22:05 schreef Fireblast het volgende:

[..]

Je moet bus 83 nemen vanaf station De Klomp, scheelt je 1 kilometer lopen en hij vertrekt echt 3 minuten nadat je trein arriveert :)
Ik ben d'r vanochtend nog geweest :P

[..]

Zelfs Google Maps kent Halle niet. :')

"Halle, Bronckhorst". Het is echt een gat.
pi_97402456
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 21:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Klinkt als een toffe dag ja.... Vreemd dat EW zo boos reageerde, alsof jij er wat aan kan doen.
Boos niet, ik heb het wat aangedikt voor het verhaal :P

Maar uiteindelijk moest ik een half uur later maar terugbellen en toen kreeg ik iemand anders aan de lijn, denk dat ze net op het punt stond om weekend te gaan vieren ook.
pi_97405387
Pfff lekker hoor Panthera. Dat zijn de betere dagen (not). Zo wordt het werk best wel stresserig. Wat voor auto had je mee? Dan kan het soms leuk zijn om een beetje door te rijden..
  vrijdag 27 mei 2011 @ 23:19:39 #156
207863 Obama
Barack Hussein
pi_97405539
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 23:15 schreef CvHof het volgende:
Pfff lekker hoor Panthera. Dat zijn de betere dagen (not). Zo wordt het werk best wel stresserig. Wat voor auto had je mee? Dan kan het soms leuk zijn om een beetje door te rijden..
Toen ik net begon, was het echt heel erg stressen.

Ik kreeg toen heel vaak 3 of 4 ritten, en dan heb je wel eens vertraging.
pi_97406285
Skoda Superb. Ik dacht dat dat een hele luxe was, maar het was gewoon een 1.4 station achtig dingetje, viel wel tegen toen ik aankwam :P Maar was wel goed aangekleed met navigatie enzo, reed prima.

Maar vooral tussen Utrecht en Amsterdam, daar mag je het hele stuk maar 100, heb ik grote stukken 30-40 km te hard gereden. Is ook echt onzin daar.

Edit: even nog ter verduidelijking. Met de reactie van EW in mijn verhaal bedoelde ik gewoon wat zuchten en steunen enzo, en vragen of ik niet sneller kon afleveren ( :') ), niet boos ofzo. Wil geen verkeerde indruk scheppen.

[ Bericht 26% gewijzigd door Panthera. op 28-05-2011 01:11:21 ]
pi_97413447
Onzin of niet.. Dat is wel de laatste plek waar ik 30 - 40km/h te hard rijd. Daar controleren ze toch permanent of niet? Ik hoop voor je dat je niet gepakt bent.
pi_97414431
Er stonden in ieder geval geen mobiele flitsers volgens de radio. En ach, er reden nog auto's harder dan ik. Ik heb daar gereden vlak nadat die vijf banen open waren en toen reed iedereen 100-110, maar nu houdt niemand zich meer aan die snelheid.

En zolang andere mensen nog harder rijden maak ik me weinig zorgen :P
pi_97414473
Meestal rij ik daar 115 op de teller en word ik aan alle kanten ingehaald :')
  zaterdag 28 mei 2011 @ 12:41:04 #161
297992 Fleauris
Heehohee!
pi_97416307
Hmm, A2 is inderdaad niet het beste stuk om door te rijden :P
pi_97418694
Ze gaan het er in 2012 ook volplakken met Trajectcontroles daar. Echt belachelijk. Sowieso belachelijk dat je voor zo een stuk weg een maximale snelheid van 100 hanteert.
  zaterdag 28 mei 2011 @ 14:21:55 #163
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_97419186
Allemaal milieutechnisch he. Iets met uitstoot ofzo :')
#26 || Luciano da Silva
pi_97419532
Het is ook de gemeentes Breukelen enzo die dat willen omdat er anders teveel geluidsoverlast is ofzo :') Dat vrachtwagens het meeste geluid maken, ach, dat zijn details |:(
pi_97420840
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 23:19 schreef Obama het volgende:

[..]

Toen ik net begon, was het echt heel erg stressen.

Ik kreeg toen heel vaak 3 of 4 ritten, en dan heb je wel eens vertraging.
Klopt, krijg ook nog wel eens dat aantal ritten, soms is het behoorlijk krap plannen.

Over de A2: vroeger was het 3-baans, beton en 120 km/h
Het werd toen tijdens de werkzaamheden 90. Blijkbaar vonden de inwoners van oa Abcoude dit wel prima want nu met ultrastil ZOAB en 5 banen gaat de snelheid niet terug naar 120.

Ikzelf rijd er meestal 110 op de teller, ben altijd bang dat ze controleren maar wordt idd zoals Irritatie al zegt overal ingehaald.. achja.
pi_97422694
Ik heb al heel lang geen drie ritten meer gehad. Eerder wel vaak. Vreemd.
pi_97424053
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 16:21 schreef Mallet het volgende:
Ik heb al heel lang geen drie ritten meer gehad. Eerder wel vaak. Vreemd.
Ik had het pas nog een keertje. Maar zouden ze iets te enthousiast chauffeurs hebben aangenomen de afgelopen maanden, want ik hoor wel vaak dat het erg rustig is... Is natuurlijk ook lastig, want tijdens de piekmomenten hebben ze altijd problemen.
pi_97425341
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 17:05 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Ik had het pas nog een keertje. Maar zouden ze iets te enthousiast chauffeurs hebben aangenomen de afgelopen maanden, want ik hoor wel vaak dat het erg rustig is... Is natuurlijk ook lastig, want tijdens de piekmomenten hebben ze altijd problemen.
Ja dat suggereerde iemand op Facebook ook al inderdaad. Ze kunnen natuurlijk gewoon blijven aannemen tot ze erbij neervallen, zodat ze gewoon een enorm bestand van chauffeurs hebben. Daarnaast kunnen ze ook nog terugvallen op de PC als ze hikers te kort hebben. Sommige bedrijven werken trouwens met meerdere bedrijven hè? Zoals en EW en AutoReset, waarom zou dat zijn eigenlijk? Kan één bedrijf niet aan de vraag voldoen?
pi_97473427
Nog mensen die veel gaan werken deze week? Ik heb deze week nog collegevrij, komt mooi uit zo met de maandwissel. Ik ga ervan uit dat ik tot donderdag werk heb, daarna ga ik me maar eens volledig storten op de laatste loodjes voor school.

Overigens nog een tip voor in de OP: Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen :X
pi_97477632
Donderdag is er geen werk, hemelvaart :P
Ik ga alleen vrijdag werken, want dan ben ik ook nog vrij.

Ik denk dat ik trouwens mensen ontdekt heb die de sollicitatie niet zouden halen. Ik zit net dat programma van BNN, de Allerslechtste Chauffeur van Nederland, te kijken en mijn god, want zijn dat een stelletje idioten _O-
pi_97479596
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 21:45 schreef Jorian29 het volgende:
Nog mensen die veel gaan werken deze week? Ik heb deze week nog collegevrij, komt mooi uit zo met de maandwissel. Ik ga ervan uit dat ik tot donderdag werk heb, daarna ga ik me maar eens volledig storten op de laatste loodjes voor school.

Overigens nog een tip voor in de OP: Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen :X
Heb het ff in de OP gezet. Overigens heb je precies hetzelfde bij knooppunt Lummen op de A13 in België. ALTIJD file op dat knooppunt (vanuit Antwerpen). Ik rij dan ook altijd door, pak de eerste afslag en kom het knooppunt vanaf de andere kant aanrijden. Scheelt toch flink wat tijd!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_97485724
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 22:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Donderdag is er geen werk, hemelvaart :P
Ik ga alleen vrijdag werken, want dan ben ik ook nog vrij.

Ik denk dat ik trouwens mensen ontdekt heb die de sollicitatie niet zouden halen. Ik zit net dat programma van BNN, de Allerslechtste Chauffeur van Nederland, te kijken en mijn god, want zijn dat een stelletje idioten _O-
Waar lees jij dat ik donderdag wil werken? :P
En inderdaad, dat programma is echt huilen. Zelfs Ruben is aangereden in dat programma, terwijl hij toch wel afstand genoeg neemt. Lompe lui, die moeten echt het rijbewijs inleveren.
pi_97486119
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 08:31 schreef Jorian29 het volgende:

[..]

Waar lees jij dat ik donderdag wil werken? :P
En inderdaad, dat programma is echt huilen. Zelfs Ruben is aangereden in dat programma, terwijl hij toch wel afstand genoeg neemt. Lompe lui, die moeten echt het rijbewijs inleveren.
Tot donderdag, ok, jij wint ;(
pi_97492405
Al gebeld voor morgen voor twee ritjes, beide op LPG :')
pi_97492709
Ik zou vanmorgen weggaan maar dat gaat niet door vanwege slechte weer wat verwacht wordt. Vanmorgen dus om 10.00 uur beschikbaarheid aangepast en mezelf morgen op beschikbaar gezet, hopen dat ik nog wat krijg.
Verder alle dagen behalve vandaag beschikbaar.
pi_97494359
Ik werd om half 11 al gebeld voor morgen, drie ritten. Peugeot boxer, toyota verso en renault megane. Weinig bijzonders dus.
pi_97496859
Vandaag toch nog 2 ritjes gehad om na school te rijden. Den haag - vianen in een grand scenic en houten - Breukelen in een 5008. Morgen een heerlijke dag, van ridderkerk naar maarheeze in een c220 cdi, dat is een rit van anderhalf uur. Daarna van Born naar Rotterdam in een 320d, dat is een rit van 2uur. Morgen dus lekker veel in de auto en het zijn allebei automaatjes. Deze maand toch aardig wat uren gepakt:)
pi_97498089
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2011 15:04 schreef BAC92 het volgende:
Vandaag toch nog 2 ritjes gehad om na school te rijden. Den haag - vianen in een grand scenic en houten - Breukelen in een 5008. Morgen een heerlijke dag, van ridderkerk naar maarheeze in een c220 cdi, dat is een rit van anderhalf uur. Daarna van Born naar Rotterdam in een 320d, dat is een rit van 2uur. Morgen dus lekker veel in de auto en het zijn allebei automaatjes. Deze maand toch aardig wat uren gepakt:)
Hoeveel is aardig?
  maandag 30 mei 2011 @ 15:56:32 #179
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_97498916
Ik sta deze maand nu op 75 ofzo, niet slecht.

Die Mercedes E-klasse van vandaag was ook een heerlijke automaat. Foto volgt vanavond.
#26 || Luciano da Silva
pi_97499736
Ik zit deze maand op 70,75uur. Morgen komt daar nog flink wat bij.

Vanmiddag moest ik bij de leasemaatschappij een uur wachten i.v.m. ophaaltijd 2e auto. Alleen het was voor een maatschappij die expert is in het innemen van auto's. Dus die rijden langs de auto's, maken innamerapporten en vervolgens boeken ze chauffeurs om ze te transporteren naar de leasemaatschappij waarvoor dat bedrijf is geboekt.

Was die vent die hem ging innemen ook op mijn wachtadres.. Dus ik kon mooi met hem meerijden naar die auto.. Hij 30min inname gedaan, daarna kon ik hem mooi meenemen. Was wel zo'n kut 1.7 CDTI Zafira. Die dingen zijn zo doods onderin.. Dan denk ik bij het optrekken dat ik de koppeling niet ver genoeg heb laten opkomen, waardoor ik hem vervolgens laat afslaan. Ik las net de test van autoweek: "Deze Zafira heeft een dot gas nodig om fatsoenlijk van zijn plek te komen. Ook heeft de motor bij stationair toerental niet genoeg kracht om de zware Zafira in beweging te brengen". Precies dus.
pi_97500582
Ook twee ritjes morgen, Renault Modus en Ford Fusion, weinig bijzonders dus.
pi_97502729
Ik ben nog niet gebeld, nogal vreemd, maandwissel geeft bijna altijd werk. dan maar hopen op spoedjes morgen.
  maandag 30 mei 2011 @ 17:27:02 #183
297992 Fleauris
Heehohee!
pi_97502732
Morgen al 3ritten op het programma (VW Golf, VW Polo, Fiat 500)
en ook woensdag staan al 3ritten gepland (VW Caddy, Volvo V50, VW Passat)

Niet bijzonder, maar in ieder geval weer 2volle dagen ;)
pi_97502852
Jemig, ik wil ook! :P
pi_97503739
Wordt net gesmst of ik ze niet aub kan bellen omdat er nog zoveel ritten zijn, helaasch college morgen.
pi_97503831
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 17:27 schreef Fleauris het volgende:
Morgen al 3ritten op het programma (VW Golf, VW Polo, Fiat 500)
en ook woensdag staan al 3ritten gepland (VW Caddy, Volvo V50, VW Passat)

Niet bijzonder, maar in ieder geval weer 2volle dagen ;)
Belden ze je al voor woensdag? :?
  maandag 30 mei 2011 @ 19:53:19 #187
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_97508771
Helaas heb ik de cameralens van mijn Blackberry verkloot, maar dit is de Mercedes van vanochtend:

#26 || Luciano da Silva
pi_97509635
Lekker bak! Sta daar ook regelmatig op die parkeerplaats.

Kreeg net van een maat een foto en videootje toegestuurd van de rit met hun Ferrari 550 Barchetta en BMW M3 sedan van vanmiddag. Geil!
pi_97509656
*dubbel
pi_97521991
Kijk eens, er is weer werk! Ik sta ook voor 2 dagen geboekt. Morgen nog een hikedagje omdat ik nog in het syteem stond voor hiker.

Breukelen - Amstelveen in een 508 (Auto ^O^ , afstand :{w )
Hoofddorp - Rotterdam in een 207 (Auto :{ , afstand :) )
Rotterdam - Deventer in een Panda (Auto :z, afstand _O_ )

Wat betreft OV-verbindingen: :Y

(Owja, en bij ritinfo staat: Fiat Astra Panda :N )

Woensdag eerste PC rit. 23.15 beginnen, bij een restaurant: ritje van ongeveer 45 minuten. Daarna met eigen vervoer naar huis (eindadres naar huis is plm. 10 minuten met de auto :) )
pi_97522235
Wat is de maandwissel als ik vragen mag?
bvd
pi_97522433
Maandwissel = wisseling van de maand.

Veel lease/huurcontracten lopen af rond de 30e/31e/1e van de maand dus rond die tijd zijn er vaak veel boekingen.
pi_97522439
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 23:36 schreef bambambam59 het volgende:
Wat is de maandwissel als ik vragen mag?
bvd
Het moment waarop de maand wisselt naar een andere maand.
pi_97524043
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 23:40 schreef Thrasyllus het volgende:

[..]

Het moment waarop de maand wisselt naar een andere maand.
Haha, geen idee waarom ik t eigenlijk vroeg. Dat contracten dan eindiggen had ik ook al bedacht. Never mind.

*facepalm*
pi_97531413
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 19:53 schreef joppie_saus het volgende:
Helaas heb ik de cameralens van mijn Blackberry verkloot, maar dit is de Mercedes van vanochtend:

[ afbeelding ]
Reed je die voor de oranje maatschappij?

Ben nog steeds niet gebeld, maar dat komt omdat ik mn beschikbaarheid veranderd heb gisteravond. Als ze me niet nodig hebben hoeven ze me ook niet wakker te bellen :P
pi_97532670
Ik zit op het station in hengelo, op weg naar mijn 2e auto. Wat een grafweer vandaag. Ik ben blij dat ik een paraplu mee heb genomen, want ik moet bij elkaar meer dan een uur lopen.
pi_97536417
Meer mensen die Easyway niet kunnen bereiken? Ik probeer ze te bellen, maar krijg een 3toon.
pi_97543636
Ik heb vanochtend een mailtje gekregen dat ik inderdaad op de wachtlijst van 3 maanden sta bij ew. Dus dat gaat nog even duren. Hopelijk met het nieuwe studiejaar weer plek.
pi_97544333
Ze hebben inderdaad problemen met de centrale. Ik sprak ze voor het laatst rond half 2.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 17:29:13 #200
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_97548101
Heb morgen tot half 1 college, daarna een rit van Groningen naar Eindhoven. Toch nog flink wat uurtjes dus, aangezien het een mooie afstand is.
#26 || Luciano da Silva
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')