Oh dat heb ik niet gezien, maar toen ze in "24 uur met" paranoia liep te doen schrok ik bestquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Toen ze bij de lama's was had ik echt zoiets, meid doe maar niet
Ik dus ook en ze trekt me ook niet, maar misschien is ze wel heel goed,quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:53 schreef Karina het volgende:
Ik heb ook nog nooit van haar gelezen, maar ik lees ook alleen thrillers en Ludlum en dat soort dingen. Maar dat vakantieboek is wel leuk voor op het strand of zo.
Die heb ik niet gezienquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik niet gezien, maar toen ze in "24 uur met" paranoia liep te doen schrok ik best
Ja die had ik ook altijd, van de Tina Club, zo een ouderwets gezellig boek met puzzeltjes en strips en leuke dingen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat lijkt wel op zo'n oud Debby of Tina vakantieboek van vroegah
Mag een youtubefilmpje al 25 uur durenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien
Straks ff zoeken op youtube
Staat misschien nog op Uitzendinggemistquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien
Straks ff zoeken op youtube
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:50 schreef Kally het volgende:
Over 3 jaar heb ik ook zo'n stem, ik ben al aardig op weg
48 uur zelfs, benny kom er maar inquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb geen zin om op te staan en de controller te pakken.... dus ik blijf maar
Ik zit altijd met dichtgeknepen benen op de wc de krant te lezen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:55 schreef Starlie het volgende:
Oo die bevallingsscene ook in de Gelukkige Huisvrouw... Ik zat toen echt met dicht geknepen benen!
Whut, gaat je stem omhoog?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:50 schreef Kally het volgende:
Over 3 jaar heb ik ook zo'n stem, ik ben al aardig op weg
Nah 2 x zelf gedaan, piece of cakequote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:55 schreef Starlie het volgende:
Oo die bevallingsscene ook in de Gelukkige Huisvrouw... Ik zat toen echt met dicht geknepen benen!
quote:
ik ga zo ook nog ff neutenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja lach maar, daar gaan me punten
Ik ben zelfs te lui om me wijnglas te pakken
die heb ik vorige week gezien.... wat een stomme filmquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:55 schreef Starlie het volgende:
Nou ik bedoel eigenlijk dat ik met iets anders dichtgeknepen zatquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit altijd met dichtgeknepen benen op de wc de krant te lezen.
Maar dat heb ik zelf niet!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:57 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nou ik bedoel eigenlijk dat ik met iets anders dichtgeknepen zat
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:57 schreef Karina het volgende:
Ik wil helemaal niets weten over hun seksleven
Eens. Die theezakjes die ze tieten noemt waren al echt TMI.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:57 schreef Karina het volgende:
Ik wil helemaal niets weten over hun seksleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |