Ja, ik word helemaal zenuwachtig tegenwoordig dat iedereen mag openen enzoquote:
Ander peertje?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:13 schreef tombolafan het volgende:
Ik dacht ff alle lampen op te gaan hangen netEr hangen er 2 en 1 doet het niet
Zet dat water weg dan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:14 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, ik word helemaal zenuwachtig tegenwoordig dat iedereen mag openen enzo
Kaarsjesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:13 schreef tombolafan het volgende:
Ik dacht ff alle lampen op te gaan hangen netEr hangen er 2 en 1 doet het niet
Ik kijk zo ffquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ander peertje?
Draadjes ff omdraaien in het kroonsteentje?
Je komt toch niet langsquote:
Het hondje van Ml...quote:
Zo dubbel ook en ze likte Whoopie nog toen ze in slaap vielquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:19 schreef Greys het volgende:
Ze had net een nieuwe puppy er bij en ze waren zo leuk samen![]()
Whoopie krijgt een vriendinnetje!
Ah gut. *slik*quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zo dubbel ook en ze likte Whoopie nog toen ze in slaap viel
Het is wel een waarheid als een koe natuurlijk.quote:
Nee inderdaadquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is wel een waarheid als een koe natuurlijk.
Ook al kwam het ietwat bot overMaar ik weet zeker dat Ml er ook geen behoefte aan heeft als we in meerdere topics gaan zitten sippen.
Ik weet ook wel dat het doorgaat enzo, maar dat hoeft toch niet zo bot vermeld te wordenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is wel een waarheid als een koe natuurlijk.
Ook al kwam het ietwat bot overMaar ik weet zeker dat Ml er ook geen behoefte aan heeft als we in meerdere topics gaan zitten sippen.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat het doorgaat enzo, maar dat hoeft toch niet zo bot vermeld te worden![]()
Maar goed, het is APK he
Dat doet me echt denken aan die scene van Friends over Joey: "It never takes you more than a shower to get over a relationship".quote:
Hij had ook al gezegd dat hij het erg vondquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat het doorgaat enzo, maar dat hoeft toch niet zo bot vermeld te worden![]()
Maar goed, het is APK he
Oh ja, daar zijn mannen voor in de wereld toch, zodat wij vrouwen elkaar lief en zachtzinnig vindenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij had ook al gezegd dat hij het erg vond
En idd, APK. Bot. Maar daarom houden we stiekem toch wel een beetje van hem
Ik kende die hele Joey niet tot ik hem in 'Episodes' zagquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:36 schreef Muis006 het volgende:
Dat doet me echt denken aan die scene van Friends over Joey: "It never takes you more than a shower to get over a relationship".
Ik ben al zoveel botte opmerkingen van APK gewend dat deze me amper opvielquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja, daar zijn mannen voor in de wereld toch, zodat wij vrouwen elkaar lief en zachtzinnig vinden
En tuurlijk, ik snap op zich ook wel dat er over iets anders gesproken wordt weer, maar ik zou gewoon over iets anders beginnen en niet zo'n opmerking erin gooien
Ik blijf vechten tegen de botheid van de manquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben al zoveel botte opmerkingen van APK gewend dat deze me amper opviel![]()
Wat moet je veranderen dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:42 schreef tombolafan het volgende:
Ik moet trouwens mn huis maar eens kittenproof maken!![]()
Waarom?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik blijf vechten tegen de botheid van de man
Nou ja, Sawyer moet als ik lang weg ben in de keuken en die is nog niet helemaal uitgepakt zeg maarquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat moet je veranderen dan?
Het is niet als met babies he, dat je alle scherpe punten van tafels hoeft te kartonnen enzo
Morgen
Ahquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, Sawyer moet als ik lang weg ben in de keuken en die is nog niet helemaal uitgepakt zeg maar
Daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom?
Straks worden de botte mannen net zulke softe zeikwijven als wij
Dan wordt het maar saai.
Dat is ook een beetje 'quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:40 schreef tombolafan het volgende:
En tuurlijk, ik snap op zich ook wel dat er over iets anders gesproken wordt weer, maar ik zou gewoon over iets anders beginnen en niet zo'n opmerking erin gooien
Jij kunt anders ook behoorlijk lomp zijn hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:42 schreef Greys het volgende:
Ik ben al zoveel botte opmerkingen van APK gewend dat deze me amper opviel![]()
Ik heb zelfs een lege doos speciaal voor hem bewaardquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah
Gewoon een lege doos laten staan, vindt ie vast leuk
Dat ontken ik toch ook nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:45 schreef APK het volgende:
[..]
Jij kunt anders ook behoorlijk lomp zijn hoor
Short attention span?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:45 schreef Greys het volgende:
APK, ik ben klaar met over je praten alsof je er niet bent hoor.
Wees creatiefquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een lege doos speciaal voor hem bewaard
Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr er is ook niet eens echt ruimte voor zn kattenbak nu
Nee integendeel, ik vind dat het tijd is voor datgene waar je een uur geleden geen tijd voor hadquote:
Doe joe effer feel lijk ee plastik bekquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:47 schreef Greys het volgende:
Nee integendeel, ik vind dat het tijd is voor datgene waar je een uur geleden geen tijd voor had![]()
Zo. Hup. Zit. En klik.
Leuk als in douze points voor Azerbaijan voor mijquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:50 schreef Greys het volgende:
Het gaat om he-hemmmm.
Hij is wel leuk zo toch? Als douze points?
Hmmz, in de semi zong ze ook al een beetje delicatequote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:52 schreef APK het volgende:
[..]
Leuk als in douze points voor Azerbaijan voor mij![]()
![]()
Hier ben ik!quote:
Jaquote:
quote:
Een Landal hutje?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:59 schreef Loveless85 het volgende:
In een hutje op de hei met een Nederlandse vrouw
quote:Angus Young trouwde, vlak voor de dood van bandlid Bon Scott in 1980, met Ellen van Lochem uit Aalten. Zij is een voormalige vriendin van Bennie Jolink. Hij leerde haar kennen toen zij samen met een aantal vriendinnen op de gastenlijst was gezet door Adje van den Bergh. Die speelde namelijk met zijn band Teaser in het voorprogramma van AC/DC bij een concert in Nijmegen. Adje leek het een leuke kennismaking tussen de lange blonde Ellen en de kortere mannen van AC/DC.
De ouders van Ellen runnen een smederij in Aalten. Angus probeert zoveel mogelijk om zijn privéleven uit de media te houden. We weten nu dat hij een huis heeft in Nederland, daarom staat hij hier genoteerd in de Quote 500, een lijst van de rijkste mensen van Nederland. In augustus 2010 werd de laatste hand gelegd aan de bouw van hun nieuwe huis in Aalten. Het telt drie verdiepingen, heeft onder andere een badkamer voor hem én haar en een heleboel gastenkamers. Bovendien is het huis voorzien van een echte opname(geluids)studio. Het valt in het dorpje Aalten nogal op doordat de meeste huizen in Aalten een stuk kleiner zijn.
Jawelllllllllllllll, dezuhhhhhhhhhhhhhquote:
Dan heb je een kast van een huis, en dan zo'n goedkoop hek eromheenquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan heb je een kast van een huis, en dan zo'n goedkoop hek eromheen.
Dat is omdat ze nog aan het bouwen waren/zijn, zie bv. ook die puinzak op de stoep enzo, en het hek staat ook pal voor de inrit van de garagequote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan heb je een kast van een huis, en dan zo'n goedkoop hek eromheen.
Ahahahahaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is omdat ze nog aan het bouwen waren/zijn, zie bv. ook die puinzak op de stoep enzo, en het hek staat ook pal voor de inrit van de garage
Oh, nu je het zegt! Ja, nu zie ik het. Bedankt voor de opheldering!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is omdat ze nog aan het bouwen waren/zijn, zie bv. ook die puinzak op de stoep enzo, en het hek staat ook pal voor de inrit van de garage
Knap zeg het toont niet direct nieuw. Erg mooiquote:
Ik doe het graag, nog andere open deuren die ingetrapt moeten worden?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, nu je het zegt! Ja, nu zie ik het. Bedankt voor de opheldering!
Sterktequote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Knap zeg het toont niet direct nieuw. Erg mooi
Vooralsnog niet, maar ik laat het je weten als ik er een tegen kom.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik doe het graag, nog andere open deuren die ingetrapt moeten worden?
Jawel, je vergeet de platina dixie en vergulde bouwkeet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik doe het graag, nog andere open deuren die ingetrapt moeten worden?
De onderkant vind ik ook mooi, maar dat dak en die dakkapelletjesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Knap zeg het toont niet direct nieuw. Erg mooi
Ik ben meer van de poppenhuisjesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
De onderkant vind ik ook mooi, maar dat dak en die dakkapelletjes![]()
Blijf je mijn joetjoeps nou negeren of hoe zit dat?quote:
Ik wilde net zeggen, het doet me denken aan Villa Volta.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind het lijken alsof het de ingang van een nieuwe Efteling-attractie is.
Met de ingang daar rechts van de garagequote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, het doet me denken aan Villa Volta.
Ja, en in dat gedeelte boven de garage krijg je dan dat eerste saaie verhaal over de Bokkenrijdersquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Met de ingang daar rechts van de garage
Ja, nee, ik luister nu naar iets dat best wel aardig klinktquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Blijf je mijn joetjoeps nou negeren of hoe zit dat?
*aan de drank gaat*
Inderdaad, volgens mij kan ik niks ontvangen.quote:
Sterker nog, ze hebben Waylon ookquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:28 schreef Greys het volgende:
Hebben ze daar bij x-factor Bart van Racoon in huis, gaan ze Blof laten optreden
Ik doe even bellen, zing je mee?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Men is opeens collectief gaan slapen ofzo.
Ik moet nog een Shine doenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:41 schreef Greys het volgende:
Ev'ry night I sit here by my window (window)
Starin' at the lonely avenue (avenue)
Watching lovers holdin' hand 'n' laughin' (laughin')
And thinkin' 'bout the things we used to do
[CHORUS]
(Thinkin' of things) Like a walk in the park
(Things) Like a kiss in the dark
(Things) Like a sailboat ride
(Yeah-yeah) What about the night we cried?
Things like a lover's vow
Things that we don't do now
Thinkin' 'bout the things we used to do
Memories are all I have to cling to (cling to)
And heartaches are the friends I'm talkin' to (talkin' to)
When I'm not thinkin' of-a just how much I love you (love you)
Well, I'm-a thinkin' 'bout the things we used to do
[CHORUS]
I still can hear the jukebox softly playin' (playin')
And the face I see each day belongs to you (belongs to you)
Though there's not a single sound and there's nobody else around
Well, it's-a just me thinkin' of the things we used to do
[CHORUS]
And the heartaches are the friends I'm talkin' to
Ya got me thinkin' 'bout the things we used to do
[FADE]
Starin' at the lonely avenue
Als het aardig klinkt doe de Tros er niks meequote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat lijkt me een goed plan. Als het aardig klinkt kunnen we het naar de TROS sturen.
Er is vorige week wel gefilmd volgens mijquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:00 schreef Greys het volgende:
Neem het eens op, dat gezang van jullie!
Kunnen wij ons er ook een voorstelling van maken
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Er is vorige week wel gefilmd volgens mij
Showwwwwwwwwwww mequote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Er is vorige week wel gefilmd volgens mij
Haha. No!quote:
Oeh, die is ook zo mooi!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:41 schreef Greys het volgende:
Ev'ry night I sit here by my window (window)
Starin' at the lonely avenue (avenue)
Watching lovers holdin' hand 'n' laughin' (laughin')
And thinkin' 'bout the things we used to do
[CHORUS]
(Thinkin' of things) Like a walk in the park
(Things) Like a kiss in the dark
(Things) Like a sailboat ride
(Yeah-yeah) What about the night we cried?
Things like a lover's vow
Things that we don't do now
Thinkin' 'bout the things we used to do
Memories are all I have to cling to (cling to)
And heartaches are the friends I'm talkin' to (talkin' to)
When I'm not thinkin' of-a just how much I love you (love you)
Well, I'm-a thinkin' 'bout the things we used to do
[CHORUS]
I still can hear the jukebox softly playin' (playin')
And the face I see each day belongs to you (belongs to you)
Though there's not a single sound and there's nobody else around
Well, it's-a just me thinkin' of the things we used to do
[CHORUS]
And the heartaches are the friends I'm talkin' to
Ya got me thinkin' 'bout the things we used to do
[FADE]
Starin' at the lonely avenue
Ik heb er nog steeds geen ontvangenquote:
Ik vond je laatste wel een beetje TEquote:
Slaap lekkerquote:
Ja, daar kan je dan geen wallen bij gebruikenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Slaap lekker
Ik ga ook niet te laat, ik moet morgen weer heel de dag in mijn blote reet lopen
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:28 schreef Greys het volgende:
In mijn DM history is de laatste anders van mij aan jou hoor AaPeeKaa
Ja dat zal Die Van Jou leuk vinden, pics van nakende Marketiers in je foonquote:
Jullie staan al op m'n foonquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat zal Die Van Jou leuk vinden, pics van nakende Marketiers in je foon
* zapt *quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:41 schreef Greys het volgende:
OMG, de 'people who annoy you' aflevering van Southpark is op
Euro aan de dakloze bij AH geven volgende keerquote:
Jij hebt niet eens naar mijn dakloze geluisterd, hè?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:14 schreef Greys het volgende:
Trusten Erik!
Ik duik er ook zo in. En daarom....
Die ken ik uit mijn hoofdquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:16 schreef APK het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens naar mijn dakloze geluisterd, hè?
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:19 schreef Greys het volgende:
Ok.
Must.
Tukkie.
Tombo, veel plezier morgen met het ophalen van Sawyer
Trust all!
Jouw telefoon heeft een voorspellende functie. Zeldzaam!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:26 schreef APK het volgende:
sms komt ook binnen voor ze verstuurd worden?
Kate is gisteren verhuisd en Julius heeft nog geen baasje.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Zijn er al kittens weg of is Sawyer de eerste die uitvliegt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Wat lief!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik ooit een poes wil (de kans is niet bijzonder groot, maar toch), dan wil ik er ook een die bij jou geboren is, Cat
.
Grote nieuws over Sint al gelezen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:03 schreef Greys het volgende:
liiiiive vanuit de sauna
Zon! We gaan streeploos bruin worden
Gb/Greys
Gewoon net zoals altijd: niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:34 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)interklaas-neer.html
Dus geen Sinterklaas naar het ESF![]()
Hoe moeten we dan winnen?
Dikke overloperquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:50 schreef Fred_B het volgende:
Dan zal je zien dat Sinterklaas straks voor Spanje meedoet
Wat een non-newsquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Je zou het smsenquote:
En hij vond het helemaal leuk volgens mij, zat al te spinnen en kopjes te geven.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:36 schreef APK het volgende:
Even crosspostuh:
[ afbeelding ]
Voor het eerst in de trein
'Hersenloos'?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En hij vond het helemaal leuk volgens mij, zat al te spinnen en kopjes te geven.![]()
Dat hij maar goed op zijn vrouwtje past, want die was een bietje hyper en hersenloos (eigen woorden)
Ze reist licht dus had haar hersens thuisgelaten denk ik.quote:
Dan staat Sawyer nu al in drie topicsquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze reist licht dus had haar hersens thuisgelaten denk ik.![]()
Ik heb je fotopost trouwens gekopieerd naar het Redcat topic.
Sjefke!quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop heel erg dat er straks iets uit de oven komt wat enigszins op dit gaat lijken:
[ afbeelding ]s
Hihihihi. Maak je er foto's van?quote:
Je bedoelt dat anders de vulling van die bar er zomaar uitloopt?quote:
Ja, ik houd mijn telefoon in aanslagquote:
Kansloos ook dat ze daar zo'n persconferentie voor beleggen. Leuk, al die ouders die aan kinderen uit kunnen gaan leggen dat Sinterklaas een acteur is, en dat hij nu stopt, en dan een andere acteur Sinterklaas gaat spelen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Hij zal wel alleen meedelen dat hij niet meer bijdraagt aan het feest denk ikquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kansloos ook dat ze daar zo'n persconferentie voor beleggen. Leuk, al die ouders die aan kinderen uit kunnen gaan leggen dat Sinterklaas een acteur is, en dat hij nu stopt, en dan een andere acteur Sinterklaas gaat spelen.
Voor kinderen is Sinterklaas toch gewoon Sinterklaas, en wie er dan in dat pak zit is bijzaak.
quote:
Maar goed, is dat perso-waardig? Nog steeds niet lijkt me... en het is nu allemaal geprogrammeerd als 'groot nieuws omtrent Sinterklaas',en op zo'n kindvriendelijke tijd. Vraag me echt af wat voor draai ze er aan willen geven dat het leuk is voor kinderen en ouders daarna niet met vragen en wantrouwen bestookt worden.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij zal wel alleen meedelen dat hij niet meer bijdraagt aan het feest denk ik
Dat is waarquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar goed, is dat perso-waardig? Nog steeds niet lijkt me... en het is nu allemaal geprogrammeerd als 'groot nieuws omtrent Sinterklaas',en op zo'n kindvriendelijke tijd. Vraag me echt af wat voor draai ze er aan willen geven dat het leuk is voor kinderen en ouders daarna niet met vragen en wantrouwen bestookt worden.
Jup, maar an sich is het raar toch, kinderen kennen heul Bram vd Vlugt niet, en als het voor de ouders is had dan gewoon een item in het late journaal gedaan ofzoquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:45 schreef senesta het volgende:
Ik wilde Samara ook niet laten kijken maar aan de andere kant...ze zal er op school toch wel wat van meekrijgen neem ik aan. Maar goed, ik ga eerst zelf even kijken dan kan ik altijd nog even nadenken over de draai die ik er aan wil geven
Ja, als dit alles is wat het bericht in zal gaan houden dan zou ik het ook een enorme blunder vinden.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup, maar an sich is het raar toch, kinderen kennen heul Bram vd Vlugt niet, en als het voor de ouders is had dan gewoon een item in het late journaal gedaan ofzo
Ik vraag mij ook af welke debiel dit bedacht heeftquote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:03 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, als dit alles is wat het bericht in zal gaan houden dan zou ik het ook een enorme blunder vinden.
Ik denk dat veel ouders er dan niet heel blij mee zullen gaan zijn
36quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vraag mij ook af welke debiel dit bedacht heeft
Kids snappen er niets van, ouders snappen niet waarom dit op tv moet
Hoe oud is Samara?
quote:
Dat las ik in het betreffende topic en het was eigenlijk een beetje een domme vraag want ik heb echt geen flauw idee hoe laat kinderen van 7 naar bed gaanquote:
Ik was 8 en dat was best oud dacht ikquote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:54 schreef APK het volgende:
[..]
Dat las ik in het betreffende topic en het was eigenlijk een beetje een domme vraag want ik heb echt geen flauw idee hoe laat kinderen van 7 naar bed gaan
Hoe oud zijn kinderen meestal als ze er achter komen dat Sinterklaas niet bestaat?
Toen zat je in de derde klas (heette dat nog zo in jouw tijd?) ofzo?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was 8 en dat was best oud dacht ik
Dat heette gewoon groep 5quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:59 schreef APK het volgende:
[..]
Toen zat je in de derde klas (heette dat nog zo in jouw tijd?) ofzo?
Volgens mij was ik nog veel ouder
Ik word écht oudquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Tombo is volgens mij niet meer uit de klassentijd, maar uit de groepentijd.
neeeeee, het is framboostaartgebaklekkerquote:
Ziet eruit als wat sappige sponzen. LEKKER!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Raspberry lemonade squares! LEKKAH!!!!
Ik wel NA sinterklaas pas, als enige van de klas ofzoquote:
Nu al?quote:
We waren er al om kwart voor elfquote:
Oeh tofquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
We waren er al om kwart voor elf
Het was weer absoluut za-lig!We hebben zelfs meegedaan aan het drijfconcert/onderwaterconcert deze keer! Waren maar met vier mensen die meededen en een meisje van de sauna, zij begeleidde het. En omdat we maar met zo weinig mensen waren, ging ze ook met je 'zwieren' door het water enzo, dat is niet uit te leggen maar dan lig je dus haast in slaap te vallen in het water met hele mooie klassieke muziek en dan bewegen ze je door het water. Dan is het net of je door de ruimte zweeft, heel raar gevoel
En je voeten werden gemasseerd in het water terwijl je daar lag
Hoe gaat met het Sawyer en Sjef?
Ahhhhh. Hoe ging de introductie?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh tofZe slapen nu alletwee, Sjef op de stoel en Sawyer tegen me aan
Daar staan de foto'squote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ahhhhh. Hoe ging de introductie?
Of zal ik even in je topic kijken?
Nou ja, Sawyer vind alles leuk en rent achter Sjefke aan, maar Sjef is iets minder enthousiastquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:02 schreef Greys het volgende:
Het lijkt wel een droomsituatie weer he, met Sjef en Sawyer.
Alsof ze allebei echt blij met elkaar zijn, wat een makkie![]()
Oh maar Sjef mept Sawyer niet de tent uit in elk geval, als ik die foto's zo ziequote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, Sawyer vind alles leuk en rent achter Sjefke aan, maar Sjef is iets minder enthousiast
Komt wel
Nee, hij doet hem echt niks, het gaat echt goed iddquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh maar Sjef mept Sawyer niet de tent uit in elk geval, als ik die foto's zo zie
Zo voor een eerste dag, totale vreemden van elkaar, is dat echt geweldig
Heeft Gb nog steeds geen nieuwe computer gekocht?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:10 schreef Greys het volgende:
Oh maar Sjef mept Sawyer niet de tent uit in elk geval, als ik die foto's zo zie
Zo voor een eerste dag, totale vreemden van elkaar, is dat echt geweldig
Hoezo 'nog steeds niet'?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:33 schreef APK het volgende:
[..]
Heeft Gb nog steeds geen nieuwe computer gekocht?
Ook al bij de Mediamarkt gekocht?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:35 schreef Greys het volgende:
Hoezo 'nog steeds niet'?
Hij is net een paar dagen kapot. En ze heeft hem nog niet lang, als het goed is zit er nog garantie op, dan ga je toch geen nieuwe kopenDus ze gaat er van de week even mee naar de Mediamarkt.
Neequote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:33 schreef APK het volgende:
[..]
Heeft Gb nog steeds geen nieuwe computer gekocht?
Volgens mij moet je even terug naar de Mediamarktquote:
Mousepad en muis dinges doen het niet meer. Dus ik kan er niks meer meequote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:46 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij moet je even terug naar de Mediamarkt![]()
![]()
Wat is er eigenlijk kaput aan?
Ik vind hem super, lekker retro van binnen ook enzoquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:44 schreef APK het volgende:
Ze hebben ze ook in het roze!![]()
Ik vind het net een Trabant ofzo![]()
[ afbeelding ]
Muisdinges ook niet via USB?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mousepad en muis dinges doen het niet meer. Dus ik kan er niks meer mee![]()
En die roodheid valt best mee
Die willik!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:44 schreef APK het volgende:
Ze hebben ze ook in het roze!![]()
Ik vind het net een Trabant ofzo![]()
[ afbeelding ]
Nee, eerst ging mijn mousepad kapot. Toen een muis gebruikt via usb en die hield er ook mee op. Ik dacht dat het aan de muis lag en kocht een nieuwe muis, maar toen kon ik nog niksquote:
Whehehe, wat een rare klachtquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, eerst ging mijn mousepad kapot. Toen een muis gebruikt via usb en die hield er ook mee op. Ik dacht dat het aan de muis lag en kocht een nieuwe muis, maar toen kon ik nog niks![]()
Jij hebt al een roze telefoon en een past-in-de-achterbak-autoquote:
Oke true.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Jij hebt al een roze telefoon en een past-in-de-achterbak-auto
Mijn oogleden doen het nogquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:50 schreef Greys het volgende:
Goodbyeeeeeeeeeeeee![]()
Mijn oogleden zijn volgens mij ook een beetje verbrand, die doen zeer![]()
Maar wat was het weer lekker!
En ook al was McWapper er niet, we werden toch regelmatig met hem 'geconfronteerd'
Hij is echt cute he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |