Ja, ik word helemaal zenuwachtig tegenwoordig dat iedereen mag openen enzoquote:
Ander peertje?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:13 schreef tombolafan het volgende:
Ik dacht ff alle lampen op te gaan hangen netEr hangen er 2 en 1 doet het niet
Zet dat water weg dan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:14 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, ik word helemaal zenuwachtig tegenwoordig dat iedereen mag openen enzo
Kaarsjesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:13 schreef tombolafan het volgende:
Ik dacht ff alle lampen op te gaan hangen netEr hangen er 2 en 1 doet het niet
Ik kijk zo ffquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ander peertje?
Draadjes ff omdraaien in het kroonsteentje?
Je komt toch niet langsquote:
Het hondje van Ml...quote:
Zo dubbel ook en ze likte Whoopie nog toen ze in slaap vielquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:19 schreef Greys het volgende:
Ze had net een nieuwe puppy er bij en ze waren zo leuk samen![]()
Whoopie krijgt een vriendinnetje!
Ah gut. *slik*quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zo dubbel ook en ze likte Whoopie nog toen ze in slaap viel
Het is wel een waarheid als een koe natuurlijk.quote:
Nee inderdaadquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is wel een waarheid als een koe natuurlijk.
Ook al kwam het ietwat bot overMaar ik weet zeker dat Ml er ook geen behoefte aan heeft als we in meerdere topics gaan zitten sippen.
Ik weet ook wel dat het doorgaat enzo, maar dat hoeft toch niet zo bot vermeld te wordenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is wel een waarheid als een koe natuurlijk.
Ook al kwam het ietwat bot overMaar ik weet zeker dat Ml er ook geen behoefte aan heeft als we in meerdere topics gaan zitten sippen.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat het doorgaat enzo, maar dat hoeft toch niet zo bot vermeld te worden![]()
Maar goed, het is APK he
Dat doet me echt denken aan die scene van Friends over Joey: "It never takes you more than a shower to get over a relationship".quote:
Hij had ook al gezegd dat hij het erg vondquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat het doorgaat enzo, maar dat hoeft toch niet zo bot vermeld te worden![]()
Maar goed, het is APK he
Oh ja, daar zijn mannen voor in de wereld toch, zodat wij vrouwen elkaar lief en zachtzinnig vindenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij had ook al gezegd dat hij het erg vond
En idd, APK. Bot. Maar daarom houden we stiekem toch wel een beetje van hem
Ik kende die hele Joey niet tot ik hem in 'Episodes' zagquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:36 schreef Muis006 het volgende:
Dat doet me echt denken aan die scene van Friends over Joey: "It never takes you more than a shower to get over a relationship".
Ik ben al zoveel botte opmerkingen van APK gewend dat deze me amper opvielquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja, daar zijn mannen voor in de wereld toch, zodat wij vrouwen elkaar lief en zachtzinnig vinden
En tuurlijk, ik snap op zich ook wel dat er over iets anders gesproken wordt weer, maar ik zou gewoon over iets anders beginnen en niet zo'n opmerking erin gooien
Ik blijf vechten tegen de botheid van de manquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben al zoveel botte opmerkingen van APK gewend dat deze me amper opviel![]()
Wat moet je veranderen dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:42 schreef tombolafan het volgende:
Ik moet trouwens mn huis maar eens kittenproof maken!![]()
Waarom?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik blijf vechten tegen de botheid van de man
Nou ja, Sawyer moet als ik lang weg ben in de keuken en die is nog niet helemaal uitgepakt zeg maarquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat moet je veranderen dan?
Het is niet als met babies he, dat je alle scherpe punten van tafels hoeft te kartonnen enzo
Morgen
Ahquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, Sawyer moet als ik lang weg ben in de keuken en die is nog niet helemaal uitgepakt zeg maar
Daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom?
Straks worden de botte mannen net zulke softe zeikwijven als wij
Dan wordt het maar saai.
Dat is ook een beetje 'quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:40 schreef tombolafan het volgende:
En tuurlijk, ik snap op zich ook wel dat er over iets anders gesproken wordt weer, maar ik zou gewoon over iets anders beginnen en niet zo'n opmerking erin gooien
Jij kunt anders ook behoorlijk lomp zijn hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:42 schreef Greys het volgende:
Ik ben al zoveel botte opmerkingen van APK gewend dat deze me amper opviel![]()
Ik heb zelfs een lege doos speciaal voor hem bewaardquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah
Gewoon een lege doos laten staan, vindt ie vast leuk
Dat ontken ik toch ook nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:45 schreef APK het volgende:
[..]
Jij kunt anders ook behoorlijk lomp zijn hoor
Short attention span?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:45 schreef Greys het volgende:
APK, ik ben klaar met over je praten alsof je er niet bent hoor.
Wees creatiefquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een lege doos speciaal voor hem bewaard
Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr er is ook niet eens echt ruimte voor zn kattenbak nu
Nee integendeel, ik vind dat het tijd is voor datgene waar je een uur geleden geen tijd voor hadquote:
Doe joe effer feel lijk ee plastik bekquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:47 schreef Greys het volgende:
Nee integendeel, ik vind dat het tijd is voor datgene waar je een uur geleden geen tijd voor had![]()
Zo. Hup. Zit. En klik.
Leuk als in douze points voor Azerbaijan voor mijquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:50 schreef Greys het volgende:
Het gaat om he-hemmmm.
Hij is wel leuk zo toch? Als douze points?
Hmmz, in de semi zong ze ook al een beetje delicatequote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:52 schreef APK het volgende:
[..]
Leuk als in douze points voor Azerbaijan voor mij![]()
![]()
Hier ben ik!quote:
Jaquote:
quote:
Een Landal hutje?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:59 schreef Loveless85 het volgende:
In een hutje op de hei met een Nederlandse vrouw
quote:Angus Young trouwde, vlak voor de dood van bandlid Bon Scott in 1980, met Ellen van Lochem uit Aalten. Zij is een voormalige vriendin van Bennie Jolink. Hij leerde haar kennen toen zij samen met een aantal vriendinnen op de gastenlijst was gezet door Adje van den Bergh. Die speelde namelijk met zijn band Teaser in het voorprogramma van AC/DC bij een concert in Nijmegen. Adje leek het een leuke kennismaking tussen de lange blonde Ellen en de kortere mannen van AC/DC.
De ouders van Ellen runnen een smederij in Aalten. Angus probeert zoveel mogelijk om zijn privéleven uit de media te houden. We weten nu dat hij een huis heeft in Nederland, daarom staat hij hier genoteerd in de Quote 500, een lijst van de rijkste mensen van Nederland. In augustus 2010 werd de laatste hand gelegd aan de bouw van hun nieuwe huis in Aalten. Het telt drie verdiepingen, heeft onder andere een badkamer voor hem én haar en een heleboel gastenkamers. Bovendien is het huis voorzien van een echte opname(geluids)studio. Het valt in het dorpje Aalten nogal op doordat de meeste huizen in Aalten een stuk kleiner zijn.
Jawelllllllllllllll, dezuhhhhhhhhhhhhhquote:
Dan heb je een kast van een huis, en dan zo'n goedkoop hek eromheenquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan heb je een kast van een huis, en dan zo'n goedkoop hek eromheen.
Dat is omdat ze nog aan het bouwen waren/zijn, zie bv. ook die puinzak op de stoep enzo, en het hek staat ook pal voor de inrit van de garagequote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan heb je een kast van een huis, en dan zo'n goedkoop hek eromheen.
Ahahahahaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is omdat ze nog aan het bouwen waren/zijn, zie bv. ook die puinzak op de stoep enzo, en het hek staat ook pal voor de inrit van de garage
Oh, nu je het zegt! Ja, nu zie ik het. Bedankt voor de opheldering!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is omdat ze nog aan het bouwen waren/zijn, zie bv. ook die puinzak op de stoep enzo, en het hek staat ook pal voor de inrit van de garage
Knap zeg het toont niet direct nieuw. Erg mooiquote:
Ik doe het graag, nog andere open deuren die ingetrapt moeten worden?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, nu je het zegt! Ja, nu zie ik het. Bedankt voor de opheldering!
Sterktequote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Knap zeg het toont niet direct nieuw. Erg mooi
Vooralsnog niet, maar ik laat het je weten als ik er een tegen kom.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik doe het graag, nog andere open deuren die ingetrapt moeten worden?
Jawel, je vergeet de platina dixie en vergulde bouwkeet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik doe het graag, nog andere open deuren die ingetrapt moeten worden?
De onderkant vind ik ook mooi, maar dat dak en die dakkapelletjesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Knap zeg het toont niet direct nieuw. Erg mooi
Ik ben meer van de poppenhuisjesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
De onderkant vind ik ook mooi, maar dat dak en die dakkapelletjes![]()
Blijf je mijn joetjoeps nou negeren of hoe zit dat?quote:
Ik wilde net zeggen, het doet me denken aan Villa Volta.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind het lijken alsof het de ingang van een nieuwe Efteling-attractie is.
Met de ingang daar rechts van de garagequote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, het doet me denken aan Villa Volta.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |