Oh maar Sjef mept Sawyer niet de tent uit in elk geval, als ik die foto's zo ziequote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, Sawyer vind alles leuk en rent achter Sjefke aan, maar Sjef is iets minder enthousiast
Komt wel
Nee, hij doet hem echt niks, het gaat echt goed iddquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh maar Sjef mept Sawyer niet de tent uit in elk geval, als ik die foto's zo zie
Zo voor een eerste dag, totale vreemden van elkaar, is dat echt geweldig
Heeft Gb nog steeds geen nieuwe computer gekocht?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:10 schreef Greys het volgende:
Oh maar Sjef mept Sawyer niet de tent uit in elk geval, als ik die foto's zo zie
Zo voor een eerste dag, totale vreemden van elkaar, is dat echt geweldig
Hoezo 'nog steeds niet'?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:33 schreef APK het volgende:
[..]
Heeft Gb nog steeds geen nieuwe computer gekocht?
Ook al bij de Mediamarkt gekocht?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:35 schreef Greys het volgende:
Hoezo 'nog steeds niet'?
Hij is net een paar dagen kapot. En ze heeft hem nog niet lang, als het goed is zit er nog garantie op, dan ga je toch geen nieuwe kopenDus ze gaat er van de week even mee naar de Mediamarkt.
Neequote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:33 schreef APK het volgende:
[..]
Heeft Gb nog steeds geen nieuwe computer gekocht?
Volgens mij moet je even terug naar de Mediamarktquote:
Mousepad en muis dinges doen het niet meer. Dus ik kan er niks meer meequote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:46 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij moet je even terug naar de Mediamarkt![]()
![]()
Wat is er eigenlijk kaput aan?
Ik vind hem super, lekker retro van binnen ook enzoquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:44 schreef APK het volgende:
Ze hebben ze ook in het roze!![]()
Ik vind het net een Trabant ofzo![]()
[ afbeelding ]
Muisdinges ook niet via USB?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mousepad en muis dinges doen het niet meer. Dus ik kan er niks meer mee![]()
En die roodheid valt best mee
Die willik!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:44 schreef APK het volgende:
Ze hebben ze ook in het roze!![]()
Ik vind het net een Trabant ofzo![]()
[ afbeelding ]
Nee, eerst ging mijn mousepad kapot. Toen een muis gebruikt via usb en die hield er ook mee op. Ik dacht dat het aan de muis lag en kocht een nieuwe muis, maar toen kon ik nog niksquote:
Whehehe, wat een rare klachtquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, eerst ging mijn mousepad kapot. Toen een muis gebruikt via usb en die hield er ook mee op. Ik dacht dat het aan de muis lag en kocht een nieuwe muis, maar toen kon ik nog niks![]()
Jij hebt al een roze telefoon en een past-in-de-achterbak-autoquote:
Oke true.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Jij hebt al een roze telefoon en een past-in-de-achterbak-auto
Mijn oogleden doen het nogquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:50 schreef Greys het volgende:
Goodbyeeeeeeeeeeeee![]()
Mijn oogleden zijn volgens mij ook een beetje verbrand, die doen zeer![]()
Maar wat was het weer lekker!
En ook al was McWapper er niet, we werden toch regelmatig met hem 'geconfronteerd'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |