Als je een andere PI gebruikt danquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wrom? ik heb standaard dat "blaadje" en heel soms gebruik ik een ander. ik vind het wel prima
,
of
, dan zou je zorgvuldig moeten nadenken over je PI
is geen PI
Ik niet, maar ik ben een aandachtsloederquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Rob houdt van anonimiteit?
Ik zou (als ik een DJ zou zijn bij 3FM) ook die cam van me af houden.
wrom? en wrom is dat blaadje geen PI?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je een andere PI gebruikt dan [ afbeelding ], [ afbeelding ] of [ afbeelding ], dan zou je zorgvuldig moeten nadenken over je PI
[ afbeelding ] is geen PI
ruim een jaar geleden had je 2 webcam streams, waardoor op de ene cam de gang was te zien en op de anderen Robquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:24 schreef _JdM_ het volgende:
Wil die niet. Stenders Eetvermaak stond de webcam altijd op de gang :p
dan ga jij dus nu een webcampagina starten die altijd jou in beeld heeft (nuja, behalve als je gaat douchen enzo als je dan geen cam wilt)quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik ben een aandachtsloeder
daar werd ik ook al naar verwezenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ja, want die ik nu heb mocht niet meer als standaard van naatje_1
Klopt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
überhaupt zou je bij elke post zorgvuldig moeten nadenken welke PI je doet.
tl,dr oidquote:
ik ook, maar dan met slechts 1 pizza.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:29 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ik heb vanavond nog een Hans-traditie gedaan, iets met Pizza's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |