Heeft ze gelukkig zelf ook door dat meeste mensen haar niks vinden.quote:
ja, want die ik nu heb mocht niet meer als standaard van naatje_1quote:
op dat ze noooit meer komtquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Heeft ze gelukkig zelf ook door dat meeste mensen haar niks vinden.
Bij Stenders niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:21 schreef Bioflap het volgende:
Hehe geniaal.. xD
Ik luister vaker naar 3FM dan dat ik het via de webcam bekijk, maar veranderen ze de plek van de cam ook nog?
überhaupt zou je bij elke post zorgvuldig moeten nadenken welke PI je doet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ja, want die ik nu heb mocht niet meer als standaard van naatje_1
quote:[..]
op dat ze noooit meer komt
Ze komt ook niet meer.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ja, want die ik nu heb mocht niet meer als standaard van naatje_1
[..]
op dat ze noooit meer komt
Bij STenders Late Vermaak staat ie standaard zo ingesteld dat Rob niet in beeld isquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:21 schreef Bioflap het volgende:
Hehe geniaal.. xD
Ik luister vaker naar 3FM dan dat ik het via de webcam bekijk, maar veranderen ze de plek van de cam ook nog?
wrom? ik heb standaard dat "blaadje" en heel soms gebruik ik een ander. ik vind het wel primaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
überhaupt zou je bij elke post zorgvuldig moeten nadenken welke PI je doet.
[..]
Bioflap? Geen flauw idee.. xDquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Bij STenders Late Vermaak staat ie standaard zo ingesteld dat Rob niet in beeld is
en Bioflap.....goed spul is dat volgens Ome Henk, waar is het ook alweer voor? wasmiddel toch?
waarom rob niet in beeld?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Bij STenders Late Vermaak staat ie standaard zo ingesteld dat Rob niet in beeld is
en Bioflap.....goed spul is dat volgens Ome Henk, waar is het ook alweer voor? wasmiddel toch?
Eetvermaakquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:24 schreef _JdM_ het volgende:
Wil die niet. Stenders Eetvermaak stond de webcam altijd op de gang :p
tkomt iig van een Ome Henk-cdquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:23 schreef Bioflap het volgende:
[..]
Bioflap? Geen flauw idee.. xD
Ik kwam er ineens op met een paar vrienden toen we dronken waren
Stenders vind radio radio en hoeft niet zo nodig in beeldquote:
Rob houdt van anonimiteit?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |