Dialectquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:12 schreef Lutte het volgende:
Hij spreekt volgens mij Spaans zoals een Fries Nederlands spreekt ofzo.
nee.... want hij is engquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
Als we Ed spaans laten zingen ga je dan ook soppen C_A?
Ja raar, ik dacht dat hij half Spaans was toch? Of tenminste, Domenicaanse Republiek, zoiets.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:12 schreef Lutte het volgende:
Hij spreekt volgens mij Spaans zoals een Fries Nederlands spreekt ofzo.
En anders versta je Spaans natuurlijk perfect hequote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:12 schreef Starlie het volgende:
Versta er geen reed van, muziek staat te
hard!
Colombiaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja raar, ik dacht dat hij half Spaans was toch? Of tenminste, Domenicaanse Republiek, zoiets.
Ik dacht dat zijn gele Dries-zwembroek te strak zat.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:12 schreef Cee het volgende:
Als Gordon straks gaat kwaken dat het sensationeel was, liegt ie dat ie barst want de camera heeft hem gepijnigd zien kijken.
Dat deel ik met je, vind hem totaal niet sympathiek... Bij de VOH begon ik hem pas echt vreselijk te vinden!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Jeroen, die andere vind ik gewoon niet leuk.
Of is het uitverkochtquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Als je niet naar Adele gaat, ben je een druif.
Ik vind 2 talen in een duet, snel achter elkaar zingen, bijna nooit iets :quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |